Missä oululainen voi syödä pizzaa?
Vaihtoehdot näyttävät olevan mafiapizza tai halalpizza, eikä kumpikaan oikein innostaisi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Santa Marian entine omistaja irakilainen Kusay Sherifi On tuomittu ehdolliseen vankeuteen ja liiketoimintakieltoon. Maksettavaa 250 tuhatta,
Varmaan maksaa ja kamelit lentää.
paikallislehti on vaiennut tästä "yrittäjästä"
Melkein joka kulmassa. Täällä näitä pizzerioita riittää!
Vierailija kirjoitti:
Hän voi matkustaa esimerkiksi Tampereelle. Täällä on paljon pizzerioita, kuten Luca tai Napoli. Niissä myydään pizzoja myös oululaisille.
Oululainen ei jaksa jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
Paras pizzeria Kempeleessä, ei pitkä matka Oulusta.
Itse asiassa kaksi paikkaa: la festa ja istanbul.
Mites verojenmaksu?
Kusay Sherifi tuomittiin vasta ehdolliseen vankeuteen ja 250 000 korvauksiin. Varmaan maksaa takaisin joo joo.
Piti santa Maria pizzeria Tuirassa.
Vierailija kirjoitti:
Kempeleessä Lähin pizza ja Kippari myös.
Jos haluan omaan makuuni hyvää pizzaa hakea, niin DaMaxiin menen. Harvoin kuitenkaan olen mistään oikeasti ala-arvoista pizzaa saanut ja sekin on ollut yleensä ihan arpapeliä. Liekö eri päivinä eri kokki askartelemassa, että siitäkin riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko Da Mario siihen mafiaan?
DaMarion pizzat on hirveitä, vaikka kaikki kehuukin sitä paikkaa. Lisäksi ainut paikka, jossa oli se kuuluisa karva siellä pizzalautasella.🤮🤮🤮🤮
Paskkka paikkaakonkassa nyt
Rikkaus ja voimavara, se näkyy siinä että harjoittavat harmaata taloutta mutta kaikki tuet ja palvelut Suomesta kelpaa kyllä.
Oulusa syyään känkkyä eikä mittää pitsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites verojenmaksu?
Unohtu maksa, minä maksa ensi vuosi.
Oululainen voi syödä pitzaa ihan missä vaan, Oulu on iso kaupunki, monta neliökilometriä tilaa.
Rotuaarilla? Sen toripolliisipatsaan juurella?
DaMarion pizzat on hirveitä, vaikka kaikki kehuukin sitä paikkaa. Lisäksi ainut paikka, jossa oli se kuuluisa karva siellä pizzalautasella.🤮🤮🤮🤮