Maailman paras ääni?
Minun mielestäni laineiden liplatus, aaltojen lyöminen rantaan, nuotion rätinä ja koiran nuuskutus.
Kommentit (22)
Minä tykkäsin lapsena mummolan oven narinasta.
Alan Rickman, Benedict Cumberbatch ja Nick Cave, muun muassa.
Jousisoittimet, jazz-basso, piano, akustinen kitara, huilut ja muut puhallinsoittimet.
Kissan kehräys, koiran tassunäänet lattialla, hevosen kavioiden kopse, lintujen laulu ja kaikki muutkin eläinten äänet.
Meren äänet, kesäsade ja ukkonen, kynttilän liekin lepatus, nuotion/puusaunan ritinä, raitiovaunujen kolina, lentokenttien kuulutukset, brittiaksentti, kahvinkeittimen porina, kampaajan saksien äänet leikatessa hiuksia, puron solina, popcornin poksuminen, Martin Rohden nauru.
"Hyhyy! Hyhyy! Öötsä typlänny ännöksen? Töimii! ;) ;) ;) ;)"
Kissani (jo edesmennyt) ääni. Ja niitä ääniä/ääntelyitä/puhumisia oli monenlaisia..
"Ja tässä tulis nää teidän ruuat", kuultuna lemppariraflassa järkyttävässä nälässä. Tai: "oi, väsyttääkö sua? No jää vaan nukkumaan vielä, mä meen tekemään aamupalaa", miehen suusta huonosti nukutun yön jälkeen.
Kissan kehräys, luistinten ääni, saksien ääni kun leikkaa, syksyllä kun astuu kuivien lehtien päälle...
Kaskaiden ja sirkkojen siritys lämpimässä kesäillassa jossain subtrooppisessa, trooppisessa tai välimerellisessä lomakohteessa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:41"]Vauvani nauru
[/quote]
Hyi
Fran Dreschler tai jotain siis se nanny
Se kun avaa suklaalevyn.. :D no ei vaan, kesäyössä kuultu satakielen laulu, ah niin ihanaa. :)
Aito ja puhdas ihmisen lauluääni,
Kahvin porina, peipon viserrys kesäaamuna, akustinen kitara, oman miehen ääni. <3
Samuli Edelman laulamassa lämpimällä, pehmeällä äänellä "Aamulla sulla on nälkä ja unta hiuksissa, aamulla odotat jotain uutta ja suurempaa..."
Sello,avaimen ääni oven lukossa kun kaivattu saapuu kotiin .
Maaseudun äänet, esim.töyhtöhyyppä, kuovi, hevosen hirnunta, lampaan määkintä, sirkkojen siritys.