Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
121/308 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa, siskoni oli eronnut, itse olin sinkku. En pahemmin harrastanut viinanjuontia, joten olin kotona otettujen parin siiderin jälkeen aika humalassa... Päätimme siis lähteä baariin ja päädyimme jonkun miehen luo jatkoille. Mies soitti meille kitaraa ja laittoi ruokaa, yht´äkkiä päätin jostain syystä ottaa vaatteet pois...Sisko huusi minulle, että nyt äkkiä taksi ja laita vaatteet päälle...Mies tuijotti minua suu auki...Laitoin hätäisesti vaatteet päälleni ja juoksimme taksiin. Sisko oli antanut ukolle käyntikorttinsa, johon mies lähetti viestin, että alushousuni olivat unohtuneet...voi jee

Vierailija
122/308 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita nolouksia on ollut että tissi on pompannut rintaliiveistä ja kaula-aukosta näkösälle enkä ole huomannut sitä itse.

Vessassa käydessä hameenhelma on jäänyt takaa sukkahousujen alle niin että stringit ovat näkyneet.

Kaikenlaista kännisössötystä.

Herännyt aamulla jostain kummasta paikasta vielä kummallisempi mies vieressään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/308 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oli kaksi koppia ja jonot tietenkin helvetin pitkät. No meikä sai kuningasajatuksen tehdä tarpeensa siinä vessojen ulkopuolella viemärikaivon kohdalle. Siihen sitten muiden tuijottaessa lörötin ja taispa tulla jotain muutakin ja oikein muita ohjeistin tekemään samoin. Turha jonottaa kun asian voi hoitaa muutenkin.

Eikä siinä vielä kaikki tiloissa oli kameravalvonta : (

Vierailija
124/308 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin tuntemattomalta mieheltä, kun hänen kaverinsa katseli.

Vierailija
125/308 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oudoin kännimoka oli se kun kerran kävelin päin parkkeerattua autoa kännipäissäni. Näin auton olevan siinä missä se oli jo kaukaa, ja yritin vaihtaa suuntaa, mutta jalat eivät jumankekka vaan totelleet. Oli sellainen 'out-of-this-world'-kokemus...

Vierailija
126/308 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä halua olla niin kännissä enää, karmeaa.

Vierailija
127/308 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanani koko 20 veen sydämestäni Don Huonoille: " Mä oon teidän suurin idoli".

Myös kerran aikamoisissa pakkasissa pissasin kadun varteen (tätä ei kukaan nähnyt), kaaduin sitten sinne pyllylleni, onneksi oli jo kerennyt jäätyä.

Miljoonia mokia, joita en onneksi muista, mutta en ole ylpeä näistä sitten lainkaan....

Vierailija
128/308 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanani koko 20 veen sydämestäni Don Huonoille: " Mä oon teidän suurin idoli".

Vierailija
129/308 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oksentanut naisten vessan lattialle, roiskeet vaan lensi toisten kengille.

Kerran annoin kesäyönä yhden miehen saattaa itseni kotiin, alkoi siinä kerrostalon alaovella vonkaamaan, sillä kertaa onneksi pysyin kovana enkä päästänyt sisälle, tajusin nimittäin seuraavana päivänä että olimme pussailleet ja vehdanneet siinä alakerran naapureiden avoimen makuuhuoneen ikkunan alla, oli nimittäin oikea helleyö. Olivat takuulla kuulleet kaiken, pikkasen nolotti nähdä niitä myöhemmin.

Olen tullut yhden pojan pyöräntarakalla yöllä kotiin hame päällä 5km:n matkan tuhannen päissäni, putosinkin sieltä kerran, tuntui vähän rajulta se kyyti, seuraavana päivänä menin kaverini kanssa uimarannalle kauheessa krapulassa, kaveri kysyi että mitä sulle oikein on tapahtunut, silloin vasta huomasin että sisäreiteni olivat aivan täynnä hirveitä mustelmia, näytti aika pahalta...

Olen myös polttanut kulmakarvani ja toisen silmän ripseni kun kovassa tuulessa yritin sytyttää tupakkaa, onneksi ei pahemmin käynyt.

Nykyisen mieheni kanssa oltiin baarisssa, tultiin kotiin aika päissämme, mies meni ensin vessaan, minä odottelin vuoroani ja päätin oikaista sängylle, olin sammunut ja heräsin siihen kun alkoi yrjöttämään ja luulin että mies on edelleen vessan, joten oksensin sänkyyn, yääk!

Sitten revin kaikki lakanat, peitot, yöpuvun päältäni ja heitin ne kylppäriin,loppuyön nukuin alasti pelkällä patjalla, aamulla mies oli ihan ihmeissään.

Kaverin kanssa joskus nuorena seisottiin päissämme bussipysäkillä ja kaaduin kaverin huomaamatta ruusupuskaan, kuulin kun kaveri sanoi, että mihin se meni ja lähti kävelemään pois päin, yritin päästä ylös, mutta olin jotenkin kiinni oksissa, puskat vaan on heiluneet:DD

Pahempiakin olisi mutta nyt en halua muistella, vähän sellaisia pelottaviakin juttuja, joskus miettii, että hyvä kun on henki säilynyt :DD

Vierailija
130/308 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme siirtymässä porukan kanssa kaverille jatkoille.Olimme humalassa ja sain idean että hei poikafrendi,kannappas minut sylissä loppumatka. Poikakaveri nosti minut syliin,käveli muutaman askeleen ja kaatui suoraan päälleni.Minä liiskaannuin asfaltin ja poikkikseni väliin.Muistoksi jäi helvetin iso mustelma ja reidessäni on vieläkin kuoppa.En pystynyt kävellä pariin viikkon,jouduin tilaamaan taksin kotiin.

Vierailija
131/308 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu kummasti mieleen, miksi opiskeluaikoina minä jätin juomiset muille, ja kerroin sitten opiskelukavereille, mitä olivat tehneet kännissä :P

Vierailija
132/308 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimään omaa alkoholikäyttäytymistä. Eli meinasin sammua kotioven taakse (rivitalo) -20 asteen pakkasessa klo 02, kun en meinannut löytää käsilaukusta kotiavaimia... vähän jo torkahtelin, mutta jotenkin ne avaimet sit eksyi käteen ja pääsin oven sisäpuolelle, johon sit sammuinkin heti.. Oli ekat kännit synnytyksen jälkeen, siinä ois ollut fiksu tapa jättää puolivuotias vauva äidittömäks oman känniörvellyksen seurauksena.

Vierailija
133/308 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työapikan pikkujoulut ja olin tullut taksilla.

Etsin sitä paikkaa; menin teollisuusrakennuksen taakse ja kiipesin metalliportaita aika korkealle hameen kanssa.

Ei löytynyt sitä paikkaa.

Jotenkin löysin sen.

Istuin yhden pomon, vanhemman miehen sylissä..

Vierailija
134/308 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa ihan tyypillisesti estot häviää kännissä, onneksi näistä on aikaa. Ei enää ikinä.

Otin taksikuskilta suihin, kun olin tunnin etuajassa sädehoidosta, käveltiin metsään ja siellä tein temput, ja eikun sitten kännissä sädehoitoon.

Lähdin baarista virolaisten raksamiesten kämpille. Siellä ei onneksi tapahtunut mitään. Sitten lähdettiin autolla johonkin ajelemaan. Kundit ei kestäneet mun känniläisen puheita. Sössötin jotain, että voisi olla ihan kivaakin tulla raiskatuksi, voi ei! Jättivät jonnekin bussipysäkille. Busseja ei enää edes kulkenut (oli keskiyö), matkaa kotiin jotain 20 km. Ja lisäksi seisoin väärällä pysäkillä. Yksi vanhempi mies kysyi, että tarvitsetko kyydin ja hän heitti mut kotiin. Pyysin miehen sisään ja harrastettiin seksiä.

Olen harrastanut seksiä tuntemattoman virolaisen kanssa, vaikka olin varattu. Juhannuksena nain miesystäväni kaveria saunassa, miesystäväni näki tilanteen ikkunasta, muttei kuitenkaan tullut väliin. Me ollaan kyllä vieläkin yhdessä.

Kännissä pettämisiä on muutenkin useita.

Isken aina nuoria miehiä, jotain 10-15 v mua nuorempia.

Mulla on kamalasti näitä sekoiluja, siksi en enää otakaan kännejä.

Vierailija
135/308 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu kummasti mieleen, miksi opiskeluaikoina minä jätin juomiset muille, ja kerroin sitten opiskelukavereille, mitä olivat tehneet kännissä :P

Onneksi mulla ei enää ole sun kaltaisia kavereita. Visusti välttivät juomasta liikaa, tarjoilivat kyllä muille ja pitivät huolen että humaltuivat, yllyttivät kaikenlaisiin (juoppoja tarvitse edes paljoakaan... :p ), sitten aamulla aikaisin pätkähtävät jatkokämpille naureskelemaan, "muistatko mitä sää sitten teit", maustaen juttuja pahemman kuuloisiksi kuin ovatkaan.

Toki jokainen on vastuussa omasta juomisestaan, mutta bileseuraksi eivät muutaman kerran tuollaiset vahingoniloiseet totuuden torvet (?) enää kelvanneetkaan, no ihme! :D

Vierailija
136/308 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 17v menin jyrki cowndown tapahtumaan 2000luvulla,emme päässet sisää jäimme ryyppää ulos,päädyin illan päätteeksi ottamaan suihin saman ikäiseltä hesarin takana :P

Harrastin pers kännissä seksiä kaivopuistossa..hietaniemessä..

ööö oon tehnyt kaikkea,huh en jaksa listatakaan.. viina maistunut ja kommelluksia mahtunut vuosien..nyt rauhoittunut..

Vierailija
137/308 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pullistelevia portsareita! Kerran sitten olin hukannut narikkalapun ja takkini oli narikassa ja se sika ei antanut takkiani vaikka osoitin sitä sormella. Ulkona oli joku 15 astetta pakkasta. Hyppäsin siihen pöydälle ja sanoin, että "vittu, haen itse takkini senkin sika!" No en mä takkia saanut ja kävelin 7 km kotiin pakkasessa ilman takkia. Ihme, etten tullut kipeäksi, mutta hävettää, että aloin tolleen uhoamaan, vaikka yhä edelleenkin inhoan portsareita, jotka ovat isokokoisia salisikoja!

Ihan hyvä ettei annakkaan, mutta ymmärrän toki tilanteen toisen puolen.

Muistaakseni me on saatu takki ilman narikkalappua, kun takin omistaja ja pyytäjä on osannut kohtuullisen tarkasti kertoa mitä takin taskuista löytyy ja esim joku kaveri tukee että se on tän kaverin takki.

Vierailija
138/308 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras!

Vierailija
139/308 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annoin vasta tapaamani jätkän sormettaa itteeni tanssilattialla

Vierailija
140/308 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin 3 norjalaisen miehen kanssa seksiä.... Muistan vaan että ajatteli että kerrankos sitä....