G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
Olin menossa ravintolasta kotiin taksilla ja tietenkin heti istuuduttuani kertonut osoitteeni.
Olin sitten hieman sammahtanut takapenkille ja kun heräsin ihmettelin miten kuski voi tietää mihin pitää ajaa, syytin häntä vaikka miksikä perverssiksi seurailijaksi.
Keksin sitten huijata etten asukaan siellä mihin oli minua viemässä :-O annoin tuttavan osoitteen ja taas köröteltiin, kunnes aloin taas solvaamaan kuskia kun ei vie minua kotiin vaan ajeluttaa mihin sattuu. Kuski pysäytti auton ja hivenen hermostuneena vaati tietää osoitteeni tai jättää minut siihen.
Uhkailin poliisilla ja vaikka millä, mutta lopulta jotenkin tajusin typeryyteni ja kerroin oikean osoitteen.
Viimeisin ihana ravintola kokemus oli kun strippasin ystäviemme juhlissa erittäin kännisenä, olin varmaan huippu seksikäs näky horjuvana ja riipputissisenä :DD mies ei ole antanut anteeksi vieläkään :/
... ja noi opiskelujutut on sen verran kaukaisia että kyllä ne nyt uskaltaa jo " paljastaa" .
En päässyt kierimälläkään minnekään. Huusin kamuja apuun, mutta eivät kuulleet. Joku vanha pariskunta auttoi mut ylös ja puki farkut jalkaan. NOLOO.
Siitä sitten teltalle ja kamujen kanssa terassille ja koko ilta armotonta bailausta ja " eroottista tanssahtelua" keski-ikäisten telttailijoiden ja caravanareiden kauhuksi Eino Grönin tahtiin. Vasta aamulla huomasin olevani yltäpäältä pa***ssa.
Aikoinaan poikakaverin kans oltiin kännäämässä ja satiin kuningas-idea lähteä keskellä yötä 50km päähän taxilla-ilman rahaa .. Siis kuski kysy onko rahaa ja sanottiin että ei mut perillä maksavat - eivät suostuneet viemään ja haukuttiin ne pystyyn. Aika lähellä oli sit puhelinkoppi - aikaa ennen kännyjä ja soitettiin kytille vuoronperään ja valitettiin niistä taksikuskeista ja siis vittuiltiin ja haukuttiin ne kytätki .. Yhtäkkiä on kopin takana kyttäauto ja meitsit lähti kovaa vauhtia putkaan yöks :::
Rahaa ei ollut, mutta se tuli mieleen vasta puolivälissä matkaa, luulisin.
Muistelisin, että aloin ehdottelemaan kuskille jotain. Joka tapauksessa minä tein aloitteen. Kuski ajoi tien sivuun ja avasi housut ja pyysi ottamaan suihin. Muistan vaan sen, että aloin imemään (en halunnut kävelläkään) ja oli vähän huono olo. Loppua kohden mies alkoi painamaan takaraivosta " vauhtia" ja yhtäkkiä tuli valtava oksennus.
Kävelyksihän se meni.
No pysähtyihän kuski ja mä laattasin ja vielä siit huutelin olkani yli ettei kauaa enää mee ja et ootpas tosi kiva kuski jne. Kas vaan, kun bussi olikin sitten jatkanut vuoronsa ajamista ja mä olinkin siinä tien varressa ilman takkia ja laukkua. Onneks ei ollut ihan kauheen pitkä matka kävellä kaverille yöksi.
Lähdin miestä kohti seksikkäästi tanssien tyyliin Hey you sexy boy...
Pyysin miestä tanssimaan ja joimme muutaman drinkin,tanssimme koko illan kiihkeästi ja suutelimme. Olin jo ähdössä taksilla tämän miehen luokse kun pihalla katuvalon alla huomasin että olin viettänyt illan täysin tuntemattoman miehen kanssa. Olin iskenyt vääärän miehen koska heillä oli samanlaiset paidat...
Tuntemattomien pokailu ei ole ollankaan minun tyyliä!
Muisti meni siinä vaiheessa kun alettiin pelaamaan räsypokkaa (minä, mun veli, mun kaveri ja veljen kaveri). Olin kuulemma ihan vapaaehtoisesti riisuuntunut vaikken hävinnytkään pelissä... :D
Sitten olivat raahanneet mut baariin, pitkin lumisia ojia olin kaatuillut. Baarista mut heitettiin pihalle. Veljen kaveri lähti kotiin ja minä pyysin veljeltä kaverinsa numeron: olin soitellut ja yrittänyt tekstailla sille jotain... En kehdannu kysyä mitä.
Älytön krapula seuraavana päivänä. Ja olin silloin varattu.
Erään kerran olin hyppäämässä parvekkeelta alas! Oli niin pahamieli erinäisistä syistä. No joo ihan hyvä idea, mutta katutasossa oltiin xD Hyvät bileet oli! Kiitos vaan sinne Kulomäkeen :)
kaukana kotoa, mä makasin sen päällä ja kuristin " Mä tapan sut" , useampi järkkäri heitti meidät ulos..
Liftasin Tarvo-baanalla poliisiautoon, kun aiemmin illalla hukkasin kaverini ja päädyin jonkun mutiksen kyytiin joka sitten siellä motarilla jätti mut kyydistä kun en ollut kovin aulis.. No nämä poliisi sedät sitten pysättivät ko. henkilön ja toinen niistä mietti että mikä vittu on ahdistella englnniksi.. Pääsin maijalla kaverin luokse..
Matkalla Kanarialle siskoni sammui koneeseen, sammui matkalla hotellille ja perillä kypsähdin ja lähdin yksin kirjoittamaan meitä sisään hotelliin.. No sisko-kultaa ei kuulunut, ja huolestuin ja lähdin häntä etsimään (oli alkuyö ), lopulta paikansin hotellin hissistä vaimeat avunhuudot sekä suomeksi, että englanniksi. Hälytin respasta apua ja oli ilmeisesti tuttu juttu, hetkessä hissi oli alhaalla ja siellä istui sisko parkani itkeneenä matkalaukun päällä kusilammikko hissin lattialla. Minäpä tietysti fiksuna -Kusitsä sinne?!- Ja sisko raukka oli oikeasti ollut jumissa ja olutta litkineenä.. Se vastaanottovirkailija ei pystynyt pitämään pokkaansa koko kahden viikon aikana..
Näitähän riittäisi..
Onhan tuota tullut rymyttyä jos missä, mutta teini-iän jälkeen en oo koskenut väkeviin. Sillon tuli vedettyä niin hirveet naamat joka ikinen kerta ku ryypättiin. Mentiin alaikäisenä baariin, jossa yritin sitten pokata joka ikistä miestä, jonka jälkeen lähdin oksentaan vessan lavuaarin tukkoon. 18 v. oksensin eksäni päälle tanssilattialla. Oli kyseinen poitsu jo siinä vaiheessa eksä, mut herttainen tyyppi kun oli niin vei mut kotiin selviytymään ja oli ite nukkunut kiltisti sohvalla. :)
viimeksi suutelua ja kiehnäämistä varatun kollegan kanssa ja kaikkien nähden, itsekin varattu tietysti. Sen jälkeen parkukännit toisen tyypin kainalossa ja sammuminen taksiin.
Tappeluihin en ole koskaan joutunut mutta lähikontaktia vieraisiin (tai vielä pahempaa, tuttuihin!) miehiin tulee otettua ihan liian helposti.
" seksikkäästi" tanssiminen ym. soidinmenot kuuluu kuvioihin lähes joka kerta, ja joskus saan päähäni alkaa puhua ulkomaalaisella aksentilla tai teeskennellä transvestiittiä. Tai sitten tulee selitettyä syvimpiä tuntoja kiusaantuneille puolitutuille.
Teinikännimokia en edes muista, on niin tuoreitakin hävettävänä.
Tuo viimeisin mokaus kirvelee sen verran pahasti että olen päättänyt jättää alkoholin.
no olin saanut itseni suht timmiin kuntoon ja juuri lumien sulaessa, hiippailimme kivikolle, rannalle ja minä tempaisin mekkoni pois, päällä pelkkä jakku ja annoin hänen tehdä minulle kaikkea muuta paisti yhtyä.. kiva siinä marssia takaisin baariin risut hiuksissa, mekon olkaimet kadoksissa, tissit paljaana kun napit lähti jakusta.... ARGHHHHH ja niin pieni kylä ettei tosikaan ja niin suosittu baari!! ARGH!!
noloja kännimokia on NIIIN paljon, että en edes halua muistella kaikkia!!
Eräs on sellainen, kun baarista lähdin poken mukaan (joka selvinpäin!) ja olin ihan kuumana, kunnes lopulta repesin hysteerisen nauruun, kun näin miehen alushousut. Ne oli oikeasti ihan tavalliset ja myöhemmin nolotti... Meillä oli siis melko kiihkea meininki, mutta naurukohtaus sai miehen hermostumaan ja heitti minut pihalle. Sen jälkeen soitin poikakaverilleni (siis seurustelin tuolloin!) ja yritin päästä siinä aamu viideltä hänen luokseen, mutta eipäs huolinut minua ympäri päissäni kotiinsa. Joten päätin mennä vaan jonnekin. Ensimmäinen vastaan tuleva mies sai kelvata ja hänen luokseen sitten mentiin. Mies oli mukava ja teki minulle ruokaa. Minä tyttö söin ja kun tajuin, että en todellakaan halua kyseisen tyypin kanssa mitään, niin rynnistin ulos ja juoksin errään tyttökaverini luo loppu yöksi. Myöhemmin tavatessani tuota pokea, on aina hävettänyt!! Tapauksesta on jo monta monta vuotta...
Toinen tapaus sattui olleessani vielä teini. Sisareni piti pyjamabileet ja minulle oli järjestetty sokkotreffit kyseisiin bileisiin. Koko bileet meni pussaillessa ja kähmiessä. Sitten lähdettiin baariin, siis yöpaidat päällä! Tuntui hyvältä idealta siinä humalassa. Ihme kyllä pääsin väärillä papereilla sisään. Tämän sokkotreffi-kumppanin hukkasin heti ja yritin muutamaakin miestä illan aikana. Lopulta päädyin lähtemään jatkoille ison poikaporukan kanssa, jotka vitsillä sanoivat minulle olevansa homoja... Sisarelleni vaan huutelin auton kyydsitä, että mulla ei oo mitään hätää, nää tyypit on homoja! Päädyin viettämään yötä yhden miehen luo ja olin heti hyvinkin suostuvainen kaikkeen mahdolliseen. Tosin ihan kaikkea en muista mitä teimme ja en edes ole varma, sammuinko kesken puuhien! Aamulla oli nolo olo. Silloin ei ollut kännykkä aika, joten soittelin miehen luota vanhemmilleni, josko hakisivat minut kotiin. Siellä sitten odottelin ulkona yöpaidassani ja sain kuunnella kauheat saarnat kotimatkalla...
Nämä jutut ei todellakaan kuulu noloimpiin, mutta ne jääkööt kertomatta. Luulen, että tarpeeksi moni tunnistaa jo noista jutuista meikäläisen ;) Ikävää on se, että en vieläkään osaa tuota juomisen jaloa taitoa ja mokia pääsee silloin tällöin edelleenkin sattumaan :(
Käy meinaan niin selväksi, ettei ainakaan ole ainut pösilö liikenteessä. :D
Mun kännimokani taitavat olla aika normaaleja, tätä kettuilua, riehumista, miesten (ja naisten...) seksuaalista ahdistelua, yleistä örvellystä... :) Julkista pissimistä en edes hirveän isona mokana pidä. :)))
Bätmänkänni oli mun ehdoton suosikki!
Olin vain olevinani auto, pörisin ja esitin käsilläni kääntäväni rattia.
Myyjä nauroi kun otti tilausta.
Kerran väitin väsyneelle poikaystävälleni että en ole yhtään humalassa ja voin ajaa kotiin niin hänen ei tarvitse.
Herättiin sitten kun auto rysähti ojaan, en oikein muista miten sinne päädyttiin mutta minä olin ajanut sen tunnin ajomatkan sinne... Onneksi ei jääty kiinni, kiskottiin vaan auto sieltä veks ja jatkoin ajamista!
Muutenkin olen ajanut useasti humalalassa, kerran ajoin mummoni autolla ihan korvessa juhannuksena eräästä baarista. Useampi poliisiauto tuli vastaan ja minä vilkutin poliiseille iloisena!
Voi että nolottaa, onneksi ei sattunut mitään.
Lisäksi olen kävellyt kotimatkan n. 10km pikkuruisessa mekossa ja piikkareissa siinä baarien sulkemisajan jälkeen kun en saanut kyytiä.
Matkaan meni aika monta tuntia.
Terkkuja tutuille, kyllä minultakin luonnistuu ;)
Samantyylisiä juttuja mullakin siellä kaukana nuoruudessa.. olen laivalla pokannut kuuman ruotsikallen mukaani ja kun ei hyttiin päästy (avaimet hukassa, ystävät ei paikalla) niin poikkesimme kannelle, missä naitiin eräiden portaiden alla. Aamulla selkä ihan ruhjeilla(lattia aika kova patja), miehen kavereihin törmäsin ostoksilla naama punaisena ja kannella käydessäni huomasin, ettei paikalla mitään näköesteitä ja yhdessä kulmassa kameravalvonta. Nopeesti pois kotia.
Toinen kerta kävin kaverini kanssa ihan pokalla miesten vessassa kusella, koska tyttöjen vessaan oli niin kamala jono. Ei siinä muuten kai mitään, mut kun se pissi tuli tehtyä monien silmien edessä pisuaariin..ja sit pokelle kehuttiin, miten miesten vessat oli paljon paremmat kuin naisten.
Kerran otin baarista mukaani pojankolpin, josta en ollut tippaakaan kiinnostunut, mut jotenkin säälistä annoin (kaverini pani sen ystävää olkkarin sohvalla) Mies hoki, et kumi päälle, ettei tule pikku-Janneja (mähän sitä olisin halunnut) ja aamulla ei meinattu päästä miehistä eroon tekemälläkään, seurasivat kitskareissut jne. Liekö haikailivat toisia kierroksia? Lopulta täytyi aukaista ovi ja pyytää lähtemään komeat miehemme..argh!
Kerroin miehelleni joka ei kovasti pahastunut mutta edelleen hävettää kun en tiedä kuinka moni tietää.