Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
161/308 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli juoda pienet kalsaripöhnät yksin kotona, 3 isoa tölkkiä Karhua oli eväänä. 3 oluen jälkeen tuli fiilis että tekisi mieli lisää, ja lähdin paikalliseen lähiöräkälään. Muistikuvat illasta sen jälkeen on hajanaisia: juomassa lonkeroita ja oluita paniikissa peläten että valomerkki tulee liian pian enkä ehdi juoda tarpeeksi, tanssimista ja kaatuiua baarin karaokelavalla, ihme valheita kerrottu juoppomiehille ( muistan ainakin väittäneeni olevani venäläinen kaivosinsinööri).

Paras mokailu alkoi kun valomerkki tuli ja lähdin pois. Onneksi sentään yksin enkä jonkun niistä 50+ tapajuoppojen kanssa, mutta olin niin heikossa hapessa etten meinannut löytää kotiin. Matkaa on noin kilometri, mutta aikaa meni paluuseen 4 tuntia. Tähän sisältyy itkeskellen hortoilua pitkin katuja ja lopulta heräsin nukkumasta erään kotini lähellä olevan päiväkodin pihasta kusi housuissa. Oli helvetin kylmä mutta pää oli sen verran selvinnyt että tajusin mistä pääsen kotiin. Toivon vaan ettei kovin moni nähnyt mua nukkumassa siellä ulkona kusihousuna :(

Tänään on sitten vietetty darrapäivää ja kohta tulee mies ja lapset mummolasta, enpä taida kertoa mitä aina kunnollinen pikkurouva on touhunnut!

Vierailija
162/308 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittäisi, myös näitä "normaaleja" pano- ja yrjöjuttuja... Mutta tulkoon tssä nyt pari vähän erilaista:

* Kerran abivuonna vedettiin kaverin kanssa paikallisen S-marketin kolmen lipputangon S-kuvioiset liput puolitankoon. Sillä hetkellä se tuntui ihan briljantilta idealta, mutta ei enää seuraavana aamuna, kun kuparisepät ohimoilla jyskien jouduttiin menemään samaisen S-marketin ohi ja urotyömme tulokset siellä liehuivat uljaina.

* Oltiin kaverin tupaantuliaisten jälkeen baarissa ja lähdettiin yöllä kotiin... mutta minä päätinkin vielä mennä yksin toiseen raflaan. Lyhyehkössä jonossa jonottaessani tutkailin kännitilaani ja tajusin sen niin syväksi, että katsoin parhaaksi heittää pokelle jotain läppää, etten vaikuttaisi olevani ihan seis (mitä siis olin). Jostain syystä mulla oli siihen aikaan henkkarina passi, jonka voimassaoloaika oli piakkoin loppumassa. Keksin siitä sitten small talkia. Tarkoitukseni oli henkkareita näyttäessäni sanoa pokelle: "Tiedätsä muuten, miten monta päivää kestää saada vuoden passi?" No, sanoinpa sitten: "Tiedätshä muuthen, mithen montha vuotha keshtää saadha päivhän pashi?" Se meni nauruksi molemmin puolin ja lähdin kiltisti kotiin nukkumaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/308 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kerran abivuonna vedettiin kaverin kanssa paikallisen S-marketin kolmen lipputangon S-kuvioiset liput puolitankoon. Sillä hetkellä se tuntui ihan briljantilta idealta, mutta ei enää seuraavana aamuna, kun kuparisepät ohimoilla jyskien jouduttiin menemään samaisen S-marketin ohi ja urotyömme tulokset siellä liehuivat uljaina.

* "Tiedätshä muuthen, mithen montha vuotha keshtää saadha päivhän pashi?"

Jälkimmäinen oli hauska.

Oma lippujuttuni on Englannista. Siellä on ambulanssifirma St.Johns Ambulance. Yhtenä yönä paikallisten kanssa hankimme rullan mustaa ja valkoista teippiä. St.Johnsista piilotimme viimeisen s:n, muutimme h:n le:ksi ja .J piilotettiin valkoisella teipillä. Seuraavana päivänä se korjauksemme liehui taivaalla vielä iltapäivällä. Kävin antamassa parinkymmenen punnan lahjoituksen loppuiltapäivästä, kun olivat korjanneet sen siitä hyvästä hyvään tarkoitukseen. Englannissa tuollainen menee "practical joken" piikkiin ja ständin ylläpitäjät lähinnä kiittelivät ja naureskelivat.

Vierailija
164/308 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin teinimäisesti viettämässä iltaa autossa ryypäten. Kuski pysäytti kunnan X torille, jossa oli presidenttiehdokkaiden kuvat. No, päätin viedä erään ehdokkaan kuvan ja viedä sen kotiini, naulata sen kattoon sänkyni yläpuolelle.

Nimiä mainitsematta eräs Vihreiden edustaja tuijotti mua aamulla, kun heräsin krapulaisena omasta sängystäni. Olin saada sydärin, jo senkin vuoksi etten todellakaan tiedä, MITEN olen onnistunut naulaamaan Haaviston kuvan kattoon...

Vierailija
165/308 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin joskus alaikäsenä kotibileissä missä virtas kirkaskin kurkusta alas. Kerroin sitten antaumuksella kaikille kuinka mun poikaystävällä on ympärileikattu penis ja et kuin kaunis se on. Ja siis bileissä oli ainoostaan yks poika ja joku 10-15 tyttöö. Ja jossain vaiheessa iltaa tuli sitten mahti-idea että kysympäs siltä pojalta onko se ympärileikattu! Kerroin tästä ideasta myös mun parhaalle kaverille joka yritti estää mua. Kuitenkin olin päätttänyt että sen kysyn ja samalla ku kaveri yritti pidätellä mua mä huusin että:"hei pertti! Ootko sä ympärileikattu?!". Ei ollut mutta vieläkin kuulen tästä kavereilta:) näin tän pojan joskus myöhemmin kun olin vähemmän kännissä(sattumoisin kuitenki kännissä) mut juoksin piiloon. En ollu valmis kohtaamaan sitä:D

joskus paras kaverini piti kotibileet. Sielläkin tuli juotuu ehkä ämpärin verran liikaa. Muistan että kävin toisessa huoneessa miespuolisen kaverin kanssa hakemassa jotain. Kun tultiin huoneen ovesta samaan aikaan pois joku jätkä näki meijät ja alko sille mun miespuoliselle kaverille:"aika sait sitten! Aika kova mies oot!" tms. Siitä jostain syystä suutuin ihan silmittömästi ja huusin sille jätkälle ihan täydestä kurkusta niin et mun kaveri joutu estää mua etten olis lyöny. Loppujen lopuks se jätkä heitettiin pihalle sieltä bileistä(hahaa mä voitin).

Samoissa bileissä ensimmäistä kertaa myös oksensin käsiin. Sormien välistä tietty roisku. Ja edessä oli tietty kaikkien muiden kotibilevieraiden kengät, reput ja takit. Olin kovin tykätty henkilö sen jälkeen:D

kerran oltiin parhaan kaverin kanssa saunassa ku oli kaveriporukan kotibileet. Oltiin siis kahdestaan ja muut kaverit toi meille aina lisää juotavaa ku pyydettiin. Ai että se kylmä juoma maistu hyvälle siel saunassa! Tuntu et oltiin siel saunassa vaan ehkä kakskyt minaa mut aamulla selvis et oltiin oltu siel melkeen kolme tuntii:D onneks muut kaverit kävi aina tarkistaa et elossa ollaan! Saunomisen jälkeen mua alko väsyttää ja menin nukkuu. Sammuin sitte ihan totaalisesti ja en kuullu ku:

-tuli lisää porukkaa

-ne nauro ja puhu kovaäänisesti

-joku laulo ihan täysii, yms

VAIKKA NUKUIN IHAN OLKKARIN VIERESESSÄ HUONEESSA JOSSA OLI VAAN HAITARIOVI!!!:D

Vierailija
166/308 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiedä mutta mua ainakin hävettää nää hölmöilyt aina :) vaik kaikille sattuu ja tapahtuu. Onneks täs ketjussa on paljon pahempiakin nii helpottaa aina oloo :D

Vierailija
167/308 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hävennyt, että multa irtosi alle kaksikymppisenä niin helposti. Näkyy onneksi muitakin olevan, jotka ovat auliisti jaelleet kenelle sattuu. Niitä en halua edes kertoa/muistella. Ihmeellisiä tyyppejä, paikkoja ja tilanteita. Jos kehtaisi mistella, niin olisi lapsenlapsille kertomista.

Kännimokia ovat sitten vähän vanhempana olleet lesboilut ja baarin lattialla pyörimiset. Rappukäytävään olen joskus sammunut ja lehdenjakaja herätti sieltä.

En ole oksennellut ympäriinsä, mutta punaviiniä on tullut kyläpaikoissa kaadettua valkoiselle sohvalle ja useammillekin matoille. Ei aina edes niin kännissä.

Juon harvoin ja varovasti nykyän. Avioliitossa ollessa on tullut harrastettua ryhmäseksiä kolmen miehen kanssa (joista yksi oli mieheni) ja sitä kadun todella. Edes ehkäisyä ei käytetty.

Vierailija
168/308 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Sammuin rappukäytävään naapuriperheen lapsen rattaisiin (kuvittelin lepääväni hetken)

2) Tulin taas baarista kotiin, olin kaatunut ja sammunut pihalle. Tätä en muista. Seuraavana aamuna olin tyytyväinen, että olin selvinny kotiin, vaikka muisti pätki. Iltapäivällä löysin lapun, josta ilmeni, että ambulanssimiehet oli käyny tsekkaamassa kuntoni. Olivat saanu (selvityksen mukaan) selville, että olen matkalla kotiin. Just.

Vierailija
169/308 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli juoda pienet kalsaripöhnät yksin kotona, 3 isoa tölkkiä Karhua oli eväänä. 3 oluen jälkeen tuli fiilis että tekisi mieli lisää, ja lähdin paikalliseen lähiöräkälään. Muistikuvat illasta sen jälkeen on hajanaisia: juomassa lonkeroita ja oluita paniikissa peläten että valomerkki tulee liian pian enkä ehdi juoda tarpeeksi, tanssimista ja kaatuiua baarin karaokelavalla, ihme valheita kerrottu juoppomiehille ( muistan ainakin väittäneeni olevani venäläinen kaivosinsinööri).

Paras mokailu alkoi kun valomerkki tuli ja lähdin pois. Onneksi sentään yksin enkä jonkun niistä 50+ tapajuoppojen kanssa, mutta olin niin heikossa hapessa etten meinannut löytää kotiin. Matkaa on noin kilometri, mutta aikaa meni paluuseen 4 tuntia. Tähän sisältyy itkeskellen hortoilua pitkin katuja ja lopulta heräsin nukkumasta erään kotini lähellä olevan päiväkodin pihasta kusi housuissa. Oli helvetin kylmä mutta pää oli sen verran selvinnyt että tajusin mistä pääsen kotiin. Toivon vaan ettei kovin moni nähnyt mua nukkumassa siellä ulkona kusihousuna :(

Tänään on sitten vietetty darrapäivää ja kohta tulee mies ja lapset mummolasta, enpä taida kertoa mitä aina kunnollinen pikkurouva on touhunnut!

olisin itse voinu tehdä kaiken tämän myös!

Vierailija
170/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellyt antaumuksella kielareita serkkuni kanssa. Ja tää serkku sattuu vielä olemaan nainen, kuten minäkin.

Harrastanut seksiä samassa huoneessa kuin kaveri, tosin eri miesten kanssa. Minä vehtasin sohvalla ja kaveri sängyllä oman löytönsä kanssa. ;)

Vierailija
171/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu siellä putkassa. Sillo hävetti, nyt naurattaa.

Vierailija
172/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin poikaystävän isän veneelle harrastaa seksiä,aamulla kurkistin ulos ikkunasta,laiturilla oli ihmisiä ja me kaks kamapäätä vaan nussittii koko yö :D

Oon harrastanut pusikossa seksiä ja seksin jälkeen pääni osui puuhun :D

Mulla on ollut baarissa aina meno päällä ja äijät ovat vaihtuneet illan aikana :D

Oon paneskellut monien kanssa,mun sormetkaa ei pysy laskuissa ja niihin liittyy viina :D

Synnytyksen jälkee vedin ekat kännit,just san taxissa pidäteltyä ja oksensin himassa sitten vessassa,se olikin laatoituksen tarpeeessa :D

Oon kännissä tanssinut baarin pöydällä miesten kanssa :D

Vierailija
173/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannu monia, sillon ku oon ollu kännis. Mutta en kadu, vauhdikasta on ollu. Ei tarvii enää sekoilla.

Vierailija
174/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kyllä pakko sanoo että ootpa harvinaisen typerä mimmi. Ihan hyvinhän sä oisit voinu osottaa kenen takkia tahansa? Haluisitko että sun takki annettais kelle tahansa kuka sitä narikassa osottelee ja väittää omakseen?

Ja isokokoisuudesta on aika paljon hyötyä portsarin ammatissa..

tiiän joo että vanha viesti mutta näitähän nyt riittää

Vierailija
175/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pullistelevia portsareita!

Kerran sitten olin hukannut narikkalapun ja takkini oli narikassa ja se sika ei antanut takkiani vaikka osoitin sitä sormella. Ulkona oli joku 15 astetta pakkasta. Hyppäsin siihen pöydälle ja sanoin, että "vittu, haen itse takkini senkin sika!"

No en mä takkia saanut ja kävelin 7 km kotiin pakkasessa ilman takkia. Ihme, etten tullut kipeäksi, mutta hävettää, että aloin tolleen uhoamaan, vaikka yhä edelleenkin inhoan portsareita, jotka ovat isokokoisia salisikoja!

Vierailija
176/308 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans muutaman kerran niin, että narikkalappu on kadonnu. Vaikka poket pullistelee (niiden maailmassa lihas ilmeisesti korreloi älykkyyteen tai johonki vastaavaan), olen selvinny niistä esittämällä avutonta ja vähän simppeliä. Tyyliin, whatever it takes for my takki!

Vierailija
177/308 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannu monia, sillon ku oon ollu kännis. Mutta en kadu, vauhdikasta on ollu. Ei tarvii enää sekoilla.

Mitä sitä turhaan katumaan, jos tulee nuorena sekoiltua. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin onpahan sitten vanhana jotakin muisteltavaa.

Vierailija
178/308 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle mä repesin enemmän ku millekään muulle!!

Vierailija
179/308 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas uusia mokia odotellessa ;)

Vierailija
180/308 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avata omakin ihan järkyttävä moka..

Joskus kavereiden kanssa ajateltiin maistella viron tuliaisia seuraavaa viikonloppua ajatellen. Avattiin pari likööriä ja ihan vaan mauksi otettiin huikkaa, että tiedetään mitä lantrinkia ostaa yms.

No, arvata saattaa että eihän se maisteluksi jäänyt. Niistä paisui aivan järkyttävät kotibileet, onneksi tosin vain tutun porukan keskuudessa. No, päätettiin sitten lämäyttää sauna tulille (ei siis kirjaimellisesti, sähkösauna :D) ja sekasaunat on yleisiä meidän kaveriporukassa.

Saunassa sitten juotiin lisää vaan ja kihahti ihan kunnolla nuppiin. Olin lähdössä lauteilta pois, astuin olevinaan alimmalle porrasaskelmalle, joka ei ollutkaan ihan paikallaan ja lämähdin kunnolla lattialle, ihan ilkosillani ja räpiköin saunan ja kylppärin välissä kuin joku avuton koppakuoriainen joka ei pääse ylös. Kyllä porukka nauroi, vaikka aika hurjalta se kuulemma oli näyttänyt. En muista itse kun väläyksiä tästä :s

Myöhemmin saunan jäläkeen pyyhkeet päällä mentiin porukan kanssa keittiöön syömään, olimme tehneet makaronilaatikkoa aikaisemmin ja sitä sitten vedettiin humalassa naamaan. Istuimme pöydän ääressä ja itse aloin olla jo niin kantokunnossa, että pyyhe valahti ja istuin suurinpiirtein koko ruokailun ajan tissit paljaana ja mätin varmaan todella sivistyneen näiköisenä sitä hiton laatikkoa..

Ilta jota en unohda ikinä (siitä on pidetty huoli :D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän