Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
301/308 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjösin rappukäytävään...

Vierailija
302/308 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/308 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin 16 ku tää tapahtu olin mun kaverin luona yökylässä viikon, mentii baarii ja oltii siel tyylii joku 2tuntii sit mentii takas kamulle. No mun kaveril oli huono olo ja se meni jo nukkuu ku sit mun kamun isoveli tuli ottaa mua kädestä kii. Se vei mut yhtee piilo paikkaan ja se oli koristeltu romanttiseks se oli raahannut sinne sängyn ja sano et se aikoo ottaa mult vaatteet pois!

Ja se otti sit se laitto muut sänkyy ja käsirautoihin ja oltii yhtä kännis ku seki oli livahtanu baarii ilmeisesti nii me oltii molemmat vähä niinku mukana seksissä 😐ja no se tietty alko just sillo nuolee mun pilluu ku mun kaveri tuli siihe huoneesee🤯🤯!!

Ja se kysy et kumman idea tää oli nii osotin mun kaverin isoveljee, ja mun kaveri huusi sille kurkku suorana. Ja ehei toi on vasta alkua mun kaverin isoveli oli hukannu sen käsirautoijen avaimen😬👀no klo oli 23.10 illalla/yöllä ja mulla tuli menkat siihe sänkyy nii kaverinkaa rassattii niitä käsirautoja koko yö kunnes olin valmis että mun kaverin isi näkee mut alasti käsiraudoissa ja viäl sängyssä😬😨😨🤯ja no oli 10X pahempi ku se sänky oli veressä😫plus siinä meni viäl 4

Tuntii ennenku pääsin käsiraudoista pois😑

Vierailija
304/308 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin baariin ihan vaan juomaan pari olutta vanhat farkut ja kulahtanut huppari päällä, ilman meikkiä. Joku mies tuli juttelemaan ,tarjosi juomia ja pyyteli kertomaan missä asut,tuun huomenna pitsojen kanssa kahville. Nauroin ja heitin ihan vitsillä osoitteeni. Lähdin sitten kotia kohti mutta eksyin vielä toiseen räkälään josta mukaani tarttui puolituttu mies. Mentiin meille ja pantiin.

Seuraavana aamupäivänä kun olin krapulassa röökillä ja panokumppani makasi sängyssäni ,soi ovikello ja siellä oli tämä osoitteen pyytäjä pitsojen kanssa!

Minulla kaula syöty ja kauhea "kävelen seiniä pitkin'-krapula,sitten vielä alaston mies hiipii selkäni takaa vessaan. Tyyppi jätti pitsat ja lähti hiljaa pois . En olisi ikinä uskonut että oikeasti taisi ihastua minuun ja tulisi!🧐

Vierailija
305/308 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaanko se mokaksi, jos paskoo pakosti housuun? Tuli huono olo muutaman Iskelmäfestareilla juodun oluen jälkeen. Onneks sattui olemaan kesäajan sähkönsäästökampanja, eikä katuvaloja ollut. Erään kerrostalon pihapensaan kohdalla alkoi yrjöttää ja joka yökkäyksellä tursusi ripulit housuun. Joku oli tupakalla lähiparvekkeella.

Nyt naurattaa, silloin ei.

Vierailija
306/308 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kaverin kanssa ravintolaivaan ottamaan "yhdet siiderit",olin liikkeellä pyörällä ja tiesin kyllä että seuraavana päivänä menisimme mieheni kanssa katsomaan myytävää taloa.

No kylmä juoma,lämmin kesäpäivä ja hyvä fiilis niin eihän se yhteen jäänyt ja lopulta kun pyöräilin kotiin olin niin kännissä, että kaaduin nurin pienellä sillalla ja jätin suuttuneena pyörän siihen,kävelin loppumatkan ja jyrkässä ylämäessä kirjaimellisesti ryömin. Aamulla polvet(minulla oli olleet sortsit) ja kämmenet täynnä ns asfaltti-ihottumaa eli kuivunutta verta ja hiekanmuruja,en tiedä tuliko kaatumisesta vai konttaamisesta! ihon alla sekä olkapää niin kipeä ,että sain hädin tuskin kättä liikkumaan.

Kun menimme asuntonäyttöön tärisin ja oksensin pihaan.

Lisäksi pyöräni näkyi myöhemmin joen pohjalla,joku oli sen sinne heivannut eikä sitä saatu tietenkään sieltä enää ongittua.

Harmitti.

Vierailija
307/308 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Iskin baarista miehen jonka luo mentiin panemaan, mies suuttui kun löysi verisen siteen housustani ja käski ulos, kostoksi liimasin sen käytetyn siteen miehen oveen.. ulkopuolelle. 

- Hajotin baarin vessassa pöntön loikatessani sen päälle kuin mikäkin cowboy hevosen selkään ja samassa rytässä purin huuleni läpi..

- Oksensin puolitutun tupareissa kunnon punaviiniyrjöt pitkin parveketta, osansa saivat myös parvekelasit.

- Tupakan tulipää tippui reidelleni ja poltti välittömästi reiän housuihin,  kaveri pelasti kaatamalla kaljaa siihen ja  loppuilta menikin sitten kaljalta lemuten reikä  jalassa. 

- Lähdin ostamaan lisää siideriä hiusväri päässä ja kylpytakki päällä, Siwa oli kadun toisella puolella enkä jaksanut pukea. Myyjä ei  meinannut myydä ja paasasin loukkantuneena juoneeni vain yhden. No sain siiderini mutta palatessani kotiin poliisit pysäyttivät, naureskelivat ja katsoivat että menen alaovesta sisään.

- Olimme olleet tuolloisen poikakaverin kanssa baarissa ja taksissa alkoi koskea mahaan, mies alkoi heti hississä kopeloida tissejä  mutta sanoin, että käyn vaan kulta pissalla eka. Vessassa tuli pissan ohella hirveät ripaskat mutta mahakipu loppui siihen ja iloisesti hoipertelin alasti makkariin, nousin miehen päälle ja   alettiin suudella kunnes äkkiä mies työnsi miut sängystä huutaen " HYI SAATA NA!" Olin saanut jotenkin ripulia myös  pitkin selkää.

Vierailija
308/308 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustelun alkuaikoina iskenyt täysin kännissä miehen esimiehen. En muista vaihtaneeni hänen kanssaan illan aikan yhtään sanaa (: Onneksi tästä ei tullut ongelmia