G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
olin koko illan antanut joidenkin italiaanojen maksaa juomisiani ja antanut varmaan ymmärtää et olen selvää kauraa. sitten yhtäkkiä autossa olin niiden ukkojen kanssa ties minne, hyppäsin karkuun liikennevaloissa ja ne huusi mun perään hulluna. huh. siitä sitten jotenkuten kipittelin stiletoissani toista yökerhoa kohden kun huomasine t ei hitto porukka oli tulossa jo ulos. halusin ilmeisesti seuraa ja kipitin ensimmäisen hyvännäköisen miehen luokse vähän rupattelemaan, mies oli ihan valmis lähtemään mukaan, mutta sitten huomasin paremman näköisen siellä jossain ja lähdin sitä pokaamaan. päädyimme hänen luokseen harrastamaan mitä huonointa seksiä ja söin jääkaapista ruuat ja seuraavana päivänä kotona huomasin että mulla oli miesten nahkahanskat mukana mutta ei alusvaatteita, jotka olin juuri samana päivänä ostanut..miehen nimeä, osoitetta en muistanut joten menin ja ostin itselleni uudet samanlaiset alusvaatteet.. auts!
Muistuu kummasti mieleen, miksi opiskeluaikoina minä jätin juomiset muille, ja kerroin sitten opiskelukavereille, mitä olivat tehneet kännissä :P
Onneksi mulla ei enää ole sun kaltaisia kavereita. Visusti välttivät juomasta liikaa, tarjoilivat kyllä muille ja pitivät huolen että humaltuivat, yllyttivät kaikenlaisiin (juoppoja tarvitse edes paljoakaan... :p ), sitten aamulla aikaisin pätkähtävät jatkokämpille naureskelemaan, "muistatko mitä sää sitten teit", maustaen juttuja pahemman kuuloisiksi kuin ovatkaan.
Toki jokainen on vastuussa omasta juomisestaan, mutta bileseuraksi eivät muutaman kerran tuollaiset vahingoniloiseet totuuden torvet (?) enää kelvanneetkaan, no ihme! :D
He itse pyysivät, että voinko sitten kertoa mitä ovat toilailleet :D
P.S. En ole koskaan ostanut alkoholia itselleni, enkä muille. Haukut siis ihan väärää puuta.
P.P.S. Sama jatkuu yhä vuosienkin jälkeen, joten älä oleta ihmisistä omien mielikuviesi perusteella mitään, se on hyvin huonoa käytöstä, pahempaa, kuin kuvailemasi.
Minä hävitän kännissä aina tavaroita: käsilaukun, avaimet sekä kodin että työpaikan, kännyn, lompakon kortteineen, vaatteita, jopa alusvaatteet ja vaikka mitä.
Pahin mokani on ylivoimaisesti kun menin miesten seuraksi saunaan ja suihkuun työpaikan bileissä... vaatteet päällä.
He itse pyysivät, että voinko sitten kertoa mitä ovat toilailleet :D P.S. En ole koskaan ostanut alkoholia itselleni, enkä muille. Haukut siis ihan väärää puuta. P.P.S. Sama jatkuu yhä vuosienkin jälkeen, joten älä oleta ihmisistä omien mielikuviesi perusteella mitään, se on hyvin huonoa käytöstä, pahempaa, kuin kuvailemasi.
hirvee selitys ja puolustelu...
siis hävettää ajatellakin noita opiskeluaikojen ördäysreissuja... esim. seksiä kahden miehen kanssa, sekaannuin ison yrityksemme pääjohtajaan (itse en edes muista asiasta mitään!)... liikaa :/¨
onneks noista asioista on jo kauan ja enää ei tee edes mieli ottaa kun lasillinen sillontällön.
Muistuu kummasti mieleen, miksi opiskeluaikoina minä jätin juomiset muille, ja kerroin sitten opiskelukavereille, mitä olivat tehneet kännissä :P
Onneksi mulla ei enää ole sun kaltaisia kavereita. Visusti välttivät juomasta liikaa, tarjoilivat kyllä muille ja pitivät huolen että humaltuivat, yllyttivät kaikenlaisiin (juoppoja tarvitse edes paljoakaan... :p ), sitten aamulla aikaisin pätkähtävät jatkokämpille naureskelemaan, "muistatko mitä sää sitten teit", maustaen juttuja pahemman kuuloisiksi kuin ovatkaan.
Toki jokainen on vastuussa omasta juomisestaan, mutta bileseuraksi eivät muutaman kerran tuollaiset vahingoniloiseet totuuden torvet (?) enää kelvanneetkaan, no ihme! :D
He itse pyysivät, että voinko sitten kertoa mitä ovat toilailleet :D
P.S. En ole koskaan ostanut alkoholia itselleni, enkä muille. Haukut siis ihan väärää puuta.
P.P.S. Sama jatkuu yhä vuosienkin jälkeen, joten älä oleta ihmisistä omien mielikuviesi perusteella mitään, se on hyvin huonoa käytöstä, pahempaa, kuin kuvailemasi.
Jussia odotellessa..
mutta yks paha on kun itkin kurjuuttani yöllä yli kännissä baarin vieressä ruohomättäällä ja poliisi tuli ottamaan minut kyytiin! Kysyin,veisivätkö minut kotiin ja lupasivat. Oksensin poliisin eteen ja hyppäsin sikaosastolle. Valehtelin kuitenkin kotipaikkani ja sain ilmaisen kyydin jatkopaikkaan bailaamaan. Siitä on jo onneksi monen monta vuotta aikaa!
Näitä on paljon, onneksi en enää juo. Pannut vääriä ihmisiä, herännyt milloin mistäkin, kontannut kotiin kirjaimellisesti. Törmännyt tolppaan, pissinyt kadulle ym.
mutta yks paha on kun itkin kurjuuttani yöllä yli kännissä baarin vieressä ruohomättäällä ja poliisi tuli ottamaan minut kyytiin! Kysyin,veisivätkö minut kotiin ja lupasivat. Oksensin poliisin eteen ja hyppäsin sikaosastolle. Valehtelin kuitenkin kotipaikkani ja sain ilmaisen kyydin jatkopaikkaan bailaamaan. Siitä on jo onneksi monen monta vuotta aikaa!
Repeilin ihan täpöt tuolle homobaari-tarinalle =D kiitos päivän nauruista =D
Hmmm....itse olen sekoillut varmaan kaikkien absolutistienkin edestä. Yhden tapauksen muistan hämärästi. Päätin yökerhossa sitten aloittaa strippiesityksen. Iso kiitos kavereille, jotka tulivat väliin mutta en silti kehdannut moneen kuukauteen mennä siihen paikkaan. Valitettavasti asuin silloin todella pienellä paikkakunnalla joten totta kai sana levisi =D
ja tuo on vielä kevyimmästä päästä... =D
.. joskus teininä hyppäsin silloisen poikaystävän syliin niin, että sai aivotärähdyksen ja sen jälkeen sammuin klassisesti vessanpytylle. kyseessä siis vappubileet. ja toinen episodi, jonka ainakin mies muistaa on kun tapasin miehen ex-vaimon ensimmäistä kertaa ja päädyimme lesboilemaan baarin lattialle. siis makasimme lattialla, jossain vaiheessa minulla oli tissitkin näkyvillä.. enkä tuossa vaiheessa ollut enää teini, vaan melkein kolmenkymmenen! olen myös sekoittanut kovassa humalassa punaisen huultenrajauskynän kajaliin ja hukannut usammankin kenkäparin ..
Täällä on monta hyvää syytä olla juomatta! Omia mokia en uskalla edes muistella, kun alkaa oksettaa! Monella ollut onni matkassa, että ovat hengissä säilyneet...
-tämä ottaa päähän ehkä kaikkein eniten: saman miehen kanssa harrastimme seksiä, ja työnsin dildon väkisin mieheni perseeseen. Mies oli syystäkin vihainen ja loukattu pari viikkoa..
Kyllä tuollainen nainen olisi tainnut olla entinen alta aikayksikön. Eikö mies älynnyt kieltäytyä vai miten tuo onnistuu ilman miehen suostumusta? Tuohan on suoraan sanottuna raiskaus. En tosiaan tiedä miten itse olisin tilanteessa reagoinut, mutta olisi taatusti loppunut kaikki petipuuhat saman henkilön kanssa. Miehen nolostus/häpeä on tainnut olla valtava, eihän tuota kehtaisi kenellekään kertoa.
Eka kertaa vietettiin viikonloppua yhdessä mökillä mieheni vanhempien kanssa. Taisin jännitykseen ottaa muutaman liikaa ja sammuin mökin lattialle, josta appiukko kantoi mut viereiseen mökkiin nukkumaan...
On muitakin, vilautteluja ja strippausta baareissa yms..
-tämä ottaa päähän ehkä kaikkein eniten: saman miehen kanssa harrastimme seksiä, ja työnsin dildon väkisin mieheni perseeseen. Mies oli syystäkin vihainen ja loukattu pari viikkoa..
Kyllä tuollainen nainen olisi tainnut olla entinen alta aikayksikön. Eikö mies älynnyt kieltäytyä vai miten tuo onnistuu ilman miehen suostumusta? Tuohan on suoraan sanottuna raiskaus. En tosiaan tiedä miten itse olisin tilanteessa reagoinut, mutta olisi taatusti loppunut kaikki petipuuhat saman henkilön kanssa. Miehen nolostus/häpeä on tainnut olla valtava, eihän tuota kehtaisi kenellekään kertoa.
Olen vielä saman miehen kanssa. Mulla ei todellakaan ole mitään tietoa, miten näin on päässyt käymään eikä mies (onneksi) ole suostunut kertomaan. Tuon kerran jälkeen ei yllättävää kyllä ole alkoholi juurikaan maistunut.
mä vonkasin, et mulle tehdään sama. eipä siinä muuten mitään, mut seuraavana päivänä työkaveri palautti mun rintsikat... olin kuulemma ensin ollut jossain toisessa hytissä ja sit mennyt alasti seuraavaan nukkumaan.
eikä siinäkään vielä mitään, mut me kaikki kolme oltiin töissä samalla laivalla ja ollaan muuten edelleen...
no, enpä ole yli neljään vuoteen juonut töissä yhtään mitään. hävettää vieläkin.
humalassa mm. nuorena alle parikymppisenä tyttönä suudellut baarissa jonkun suunnilleen eläkeikäisen papan kanssa (tapahtui ulkomailla), tanssinut pöydillä, harrastanut ryhmäseksiä sillan alla, heittänyt poikaystävää stereoilla..
Mulla on ollut monet morkkikset elämäni aikana (lakkasin käytännössä juomasta jo parikymppisenä kun en kestänyt niitä enää), mutta nyt vaan ihmettelen, että miten niitä niin banaaleja juttuja saattoi edes vaivautua katumaan? Mähän oon ihan höyhensarjaa teihin verrattuna.
Pahempaa en oo tehny kuin korkeintaan sössöttänyt jotain hölmöä, itkeskellyt, osoittanut arvostelukyvyn puutetta sen suhteen ketä kaikkia alan pussailemaan, oon avautunut milloin kellekin nolon tärkeänä joistain omista pikku kriiseistäni, hoilottanut Murheellisten laulujen maata, ja sitten pahimmillaan vaan laatannut - olisiko junan roskis ollut se ankein maalitaulu? That's it. Niin ihanan kesyä.
Suurin häpeän aihe on se, että sen ainoan kerran kun viimeisen 10 v aikana join itseni yhdellä keikalla humalaan, vedin tottumattomuuttani överit ja tulin huonovointiseksi. Sitä olen katunut ihan toden teolla, kun se oli niin noloa tässä iässä, puolituttujen ihmetellessä. Mutta nyt tunnen itseni äkkiä suorastaan puhtoiseksi ja normaaliksi. En ole koskaan pyörinyt paskassa tai hillunut tissit paljaana. Jee, on mua vielä paljon nolompia ihmisiä!