Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
101/308 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin poikaystävän mökillä, perjantai vietettiin kaksin. Lauantaina alotettiin aikasin aamulla juominen, illalla tulivat poikaystävän kaveritkin. Istuttiin pihalla nuotiolla ja jostain syystä alettiin tappelemaan ja sanoin meneväni nukkumaan. Matkalla iski paha olo ja syöksyin keittiöön oksentamaan lavuaariin. Koska mökille ei tullut vettä vaan se piti kantaa jostain, niin kauhoin oksennusta ämpäriin löylykauhalla ja kipitin sitä pihalle koivun alle piilottamaan :D

Poikaystävä sattui menemään sisälle ja ihmetteli, että mitä teen, väitin olevani kyykkypissalla.

Olisi saattanut muuten ihmetelläkin, mutta siinä humalassa ei varmaan kummastuttanut.

...myöhemmin kiukuttelin lisää, piilouduin metsään ja kun poikaystävä löysi, niin painelin mökin vintille piiloon :D

...hävetti se oksentaminen kyllä jumalattomasti, toivottavasti kukaan ei nähnyt ;)

Vierailija
102/308 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin baariin, josta exä löysi naisen ja lähtivät kotiin - kaikki muutkin lähtivät, mutta minä halusin vielä jäädä jatkamaan iltaa.

Jossain vaiheessa (ei niin kovinkaan pitkän ajan päästä) tajusin, että baari on menossa kiinni. Mulla tuli pissahätä ja juoksin baarista ulos, puistoon pissalle. Ajatuksena oli ottaa taksi lennosta pissan jälkeen. Muistin pissattuani, että taksia ei saa lennosta, joten menin takaisin baariin soittamaan taksin.

Taksikuski kysyi, minne mennään. Muistin vain Suomen osoitteeni siinä humalassa :D Onneksi sitten ymmärsin, että ei olla Suomessa, joten soitto exälle ja ex kertoi osoitteensa (ei kovin onnellisena).

Kerroin taksikuskille mielipiteitäni vaaleista (kannatin Kerryä ja taksikuski ilmeistä päätellen Bushia...). Jossain vaiheessa kysyin, että paljonko matka tulee maksamaan: mulla oli lompakossa 5 taalaa :D

Soitin taas exälle ja kerroin ongelmani, ex sanoi, ettei hänellä ole rahaa. Raivosin, että sitten mä joudun huoraamaan, kun ei rahaa ole :D Ex lupasi lähteä käymään automaatilla, kun tullaan. Ei tullut halpa reissu, 60 taalaa... :D

...kun päästiin exälle, aloin siellä hillumaan ja selittämään, miten joku nainen voi olla niin typerä, että on sellaisen miehen kanssa, kuin exäni on... Ja aamulla hävetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/308 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka aina ripustautui erisorttisiin miehiin ja oli enempi/vähempi liemessä. Kerran hän taju parkissa nai jonkun miehen kanssa pikkukylän baarin miestenvessassa. Paha juttu on se, että MINUN ÄITINI, joka sattui kerran elämässään olemaan pikkujouluissa samaan aikaan, näki avonaisesta ovesta, kun ystävääni jyystettiin vessassa. Seuraavana päivänä, kysyin ystävältäni, että tiedätkö mitä tuli tehtyä, eikä hän edes muistanut koko hommaa! Mä häpeän ystäväni puolesta vieläkin, kun perhejuhlissa esim. olemme samassa tilassa, minä, äitini ja ystäväni. Tiedän, ettei äiti unohda - ikinä!

Itse olen mokaillut lähinnä tällee aikuisena. Ihme kipinää on ollut yhden työkaverin kanssa ja saunailloissa ja pikkujouluissa tms aina sitten lipeää... Kaksi kertaa on ollut jo niin lähellä omien puolisoiden pettäminen, mutta toistaiseksi älliä on riittänyt minulla. Se toinen olisi mennyt loppuun asti.. =0/

Vierailija
104/308 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä sitten kännispäissä hilluessa tuli kylmäkin - etenkin kun oli kyykkypissalla keskellä omakotitaloalueen läpi kulkevaa tietä. Naama paleli, joten otin sitten jostain pihasta ulkotulen, jolla lämmitin naamaa. Kulmakarvat ja otsatukka paloi. Sen jälkeen heiluin jotain sen ulkotulen kanssa ja sain pari desiä steariinia päälleni - arvatkaa oliko kiva irrotella sitä talvitakista ja selittää äidille mitä se oli. Samalla reissulla myös raivosin kaverilleni siitä hyvästä että hän oli huora, koska oli jo menettänyt neitsyytensä. Ikää 14v.

Erään kerran on myös tullut bussissa oksennettua syöksyoksennus suoraan päin sitä keskioven vieressä olevaa pleksiä - puolet taisi suunnilleen kimmota takaisin naamalle, loput valui alas. Siistinä tyttönä oksensin seuraavan erän sitte suoraan hihastani sisään ja syöksyin seuraavalla pysäkillä bussista ja vähän äkkiä ulos. Takin alla oli sitten vain käsinpestävä kashmirvillatakki, josta se haju ei lähtenyt ikinä.

Jokunen satunnainen irtosuhdekin olisi voinut jäädä väliin... etenkin kun en ollut sinkku.

Vierailija
105/308 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä noin totaalisesti.

Yök. Toivottavasti ette kuulu mun tuttavapiiriini.

Vierailija
106/308 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollut nähnyt häntä sen jälkeen.

Menin kaverini kanssa naamiaisiin, olin pukeutunut Darth Vaderiksi.

Vedin aivan järkyttävät kännit, oksentelin ja sammuin bileiden ulkopuolelle kuusten alle käytyäni kusella housut nilkoissa.

Siinä maatessani tuli kauhea ikävä tätä eksää. Soitin hänelle, että tulee hakemaan mut pois sieltä, valehtelin, etten pääse sieltä mitenkään muuten pois (asuin jopa vielä vanhemmillani). Sitten tyhjensin vielä viinipullon, joka oli mukanani siellä kuusen alla. Sammuin.

Sitten on pari välähdystä, kuinka eksäni rahaa Darth Vaderia kainaloista autoon, minä vannon oksenuksissani ikuista rakkautta tälle eksälleni, perillä eksä nostaa Dathin pihalle makaamaan ja kaasuttaa tiehensä. Hupsista.

Terveisiä vaan kaikille tutuille!

Vierailija
107/308 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iin nukkumaan..

ja kertaakaan en kiinni jäänyt, pokalla vaan syömään..

Vierailija
108/308 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että muillakin on kännimokia! On niitä itsellänikin kun humalassa on tullut oltua noin 5 vuotta joka viikonloppu!

- Tyttöjen riitoja; tukasta vetämistä

- Poikaystävän kaverin kanssa suuteloa

- Tanssimista vieraiden miesten kanssa, ihan vaan että oma tulis mustasukkaiseksi

- Kähmintää tiiiviissä autossa varttuna

- Vieraiden miesten viemistä kotiin, ihan vaan huviksi, vaikka mitään ihmeempää ei tapahtunut (oma oli vielä baarissa)

- Typerien juttujen keksimistä miehille baarissa; esim. Olen lesbo vaikka en oikeasti ole.. tai että olen ammatiltani hieroja ja teen eroottista hierontaa tms. PASKAA

Mutta tämä on ehdottomasti NOLOIN

Lähdittiin tuttava pariskunnan kanssa viettämään baari iltaa vieraalle paikkakunnalle. Kamalaa kännäämistä. Muut oli valmiita lähtemään pois ja lähtivätkin kun kuskia väsytti. ITse vakuutin että saan kyllä kyydiin kotiin. Ja jäin baariin.

En todellakaan saanut kyytiä 40 km päähän ja pakkohan oli joku yö paikka saada.

Seuraavat muistikuvat ovat kun suutelen jonkun miehen kanssa ulkona. Lähden hänen luokseen yöksi. Valvomme koko yön ja kiehnäämmä, emme harrasta seksiä, koska en halua pettää miestäni! No vedän häneltä käteen ja hän räplää sormin minua. YÖK!!

Nukumme tuskin muutamaa tuntia, kun joku koputtaa ikkunaan! Hänen ns. ex naikkosensa tulee (mennyt pari iltaa sitten pokki) Ja tulee ikkunasta sisään ja katsoo minua " Kuka helvetti sinä olet" ? Siinä vaiheessa tulee mieleen että nyt mä varmaan kuolen häpeästä ja muutenkin...

Pääsen kuitenkin sieltä tämän miehen kaverin kyydillä pois.

Mies arvasi että " jotain on tullut tehtyä" mutta ei sitä juuri kiinnostanut mitä.

Oli todella eroottinen kokemus jonka en halua toistuvan :D

Tätä ennen en ole kertonut tätä kellekkään.

Vierailija
109/308 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ravintolassa erään suht tutun miehen ja juttelin hänen kanssaan pitkän tovin, hän oli joidenkin naispuolisten kavereidensa kanssa liikenteessä ja juttelin myös heidän kanssaan.

Jossain vaiheessa sitten tunnistin yhden naisista lähikioskin myyjäksi (so) ja olin aivan innoissani :-O Riekuin loppuajan suunnilleen vain mitä olen milloinkin ostanut kioskilta ja kuinka mukava myyjä tämä (vaikka nyt) ärränmyyjä on.

Tämä tuttu mies sitten oli lähdössä kotiin ja jotenkin olin saanut päähäni, että hänellä ja myyjättärellä on jotain vipinää keskenään ja aloin huutamaan miehen perään, ota ärränmyyjä mukaan. Menin repimään miestä hihasta ja sönkötin kuinka jotain unohtui, ärränmyyjä oottaa pöydässä. Ja kaikki tämä tietenkin kovaan ääneen huudettuna ja aina ärränmyyjä piti kiekaista ihmeellisesti.

Mies ei ollut siis yhtään kiinnostunut myyjästä ja yritti hienovaraisesti livahtaa kotiin :/

Vierailija
110/308 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ainoa mokailija.

Kiitos nauruista.

Vierailija
111/308 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oli kyse?

Vierailija
112/308 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki todellakaan osaa ottaa sitä...

Mutta, en kiellä, etteikö itsellekin olisi sattunut ja tapahtunut. Onneksi kohtuuden rajoissa, eikä mitään lähellekkään niin pahoja kuin joillekin teistä.

Vierailija
113/308 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt keskitalvella kuusen alla kyykkypissalla.. Painanut housut alas, ettei pissaa housuille... Ja sitä kivaa kylmää yllätystä, kun vetää housut takaisin jalkaan, kun sinne onkin mennyt lunta...

Eräs vappu, kun pohjilla oli vähän pontikkaakin. No, kukas sitä avattua siideripulloa koko ajan kädessä jaksaa kantaa, sen voi pistää takin taskuun, harmi että kun pullo kyllä pysyi taskussa, niin samaa ei voinut sanoa siideristä...

Tuolla samalla reissulla kun käytiin kavereiden kanssa linkkaripysäkin takana pissalla. Eipä sitä sillon tullut aateltua, että pysäkin takaseinämää ei ole tehty maahan asti. On siinä näkijöillä voinut olla hauskaa.

Pieni vinkki humalassa leipojille: appelsiinilonkero ei ole hyvä kakun kostuke :)

Vierailija
114/308 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää näin monien vuosien jälkeen yhä edelleen se, kun sekstailin erään pojan kanssa opistolla.. Ei kai tuossa mitään, mutta kun oli menkat ja poika sitten jälkeenpäin oli kertonut asiasta koko opistolle. Noo, ei siellä tarvinnut opiskella kuin yksi vuosi :)

Vierailija
115/308 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Vierailija
116/308 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää taisi molemmilla olla nipin napin se 18v.

Baarista tultiin ulos hillittömässä tuiterissa, minä ihan poken saattelemana. Olin tietysti hillittömän hiilenä saamastani " törkeästä kohtelusta" .

Lähdimme sitten kohti juna-asemaa ja vastaan tulee muutaman vuoden meitä vanhempi kundi. Hän pysähtyy kohdallamme.

Kundi: No mitäs neidit?

Minä: *hillitömät kilarit* Voi jumalauta! Viittiikö joku tuollainen tulla aukoon siihen päätänsä meille? Terv...

Ystäväni: Morre... *taputtelee minua olkapäälle*

Minä: Tervemenoa vaan vittu sullekin! *näytän kundille keskisormeani*

Kundi katselee minua lähinnä huvittuneena.

Ystäväni: Morre... *osoittaa kundia* Saanks mä esitellä mun veljen...

Vierailija
117/308 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika rientää!

Mitä ap:lle kuuluu nykyään?

Oletko kyläbaarissa käynyt?

Vierailija
118/308 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kyllä mokaillu oikein olan takaa, mutta ei nyt muistu mitään isompia kommelluksia mieleen..

Joskus teininä oon yhen kundin kanssa pussaillu pusikossa, mikä sattui sijaitsemaan keskellä mutapeltoa;O) ja sit vaan iltaa jatkamaan farkut aivan mudan peitossa ja kaula syötynä..

Vierailija
119/308 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä juttuja. Ihme että olen hengissä ...

Siksi olenkin tarkka kuinka monta juon, enkä mielellään juo kun sen pari ja ihan kotona.

Vierailija
120/308 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylööös