ultrakuva sukupuolieilimistä
Onko jossain ultrakuvaa vauvan sukupuolielimistä netissä mistä vois nähdä millainen on tytöllä ja millainen pojalla, kun pitää itte arvailla ultrassa :) ?
Kommentit (7)
" ultraatko sieltä haaravälistä, niin minä katson..."
XD
jos tunnettu gynekään ei osaa 4D-ultrassa sanoa oikein niin epäilen hieman osaako tavis av-mamma mitään ultrasärmiltä lukea...
vaan ihan tavallinen rakenneultra ja luulen että kätilö tiesi kumpi siellä on mutta ei ole muka lupa kertoa.
ultrasound + girl
tai
ultrasound + boy
Kätilö näki ihan varmasti kumpi siellä on mutta ei voinut sanoa meille, itse olisi pitänyt varmaan jotain huomata. Löysin netistä tällaisen sivun:
http: //pregnancy. about. com/od/boyorgirl/a/girlboyultras. htm
(poista välilyönnit). Tuolta yritin katsella, mutta arvoitukseksi jäi sukupuoli edelleen...
Ja oikeilla viikoilla ultrataan. Itse olen molemmista raskauksista selkeästi itse nähnyt ihan tavallisessakin ultrassa rv 20. Pojan jalkovälissä selkeät ulokkeet ja tytöllä taas ei mitään. Tiedän kyllä, että tytölläkin häpyhuulet voivat olla hämäävästi turvoksissa, mutta aina näin ei ole.
Vierailija:
jos tunnettu gynekään ei osaa 4D-ultrassa sanoa oikein niin epäilen hieman osaako tavis av-mamma mitään ultrasärmiltä lukea...
peli on ultrattu kun sillä oli siellä osastolla syöpää, mutta ei siitä kai voi vauvaa arvailla..