Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ultrakuva sukupuolieilimistä

Vierailija
11.04.2007 |

Onko jossain ultrakuvaa vauvan sukupuolielimistä netissä mistä vois nähdä millainen on tytöllä ja millainen pojalla, kun pitää itte arvailla ultrassa :) ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peli on ultrattu kun sillä oli siellä osastolla syöpää, mutta ei siitä kai voi vauvaa arvailla..

Vierailija
2/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ultraatko sieltä haaravälistä, niin minä katson..."

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tunnettu gynekään ei osaa 4D-ultrassa sanoa oikein niin epäilen hieman osaako tavis av-mamma mitään ultrasärmiltä lukea...

Vierailija
4/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tavallinen rakenneultra ja luulen että kätilö tiesi kumpi siellä on mutta ei ole muka lupa kertoa.

Vierailija
5/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrasound + girl

tai

ultrasound + boy

Vierailija
6/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö näki ihan varmasti kumpi siellä on mutta ei voinut sanoa meille, itse olisi pitänyt varmaan jotain huomata. Löysin netistä tällaisen sivun:

http: //pregnancy. about. com/od/boyorgirl/a/girlboyultras. htm

(poista välilyönnit). Tuolta yritin katsella, mutta arvoitukseksi jäi sukupuoli edelleen...

Vierailija
7/7 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeilla viikoilla ultrataan. Itse olen molemmista raskauksista selkeästi itse nähnyt ihan tavallisessakin ultrassa rv 20. Pojan jalkovälissä selkeät ulokkeet ja tytöllä taas ei mitään. Tiedän kyllä, että tytölläkin häpyhuulet voivat olla hämäävästi turvoksissa, mutta aina näin ei ole.

Vierailija:

jos tunnettu gynekään ei osaa 4D-ultrassa sanoa oikein niin epäilen hieman osaako tavis av-mamma mitään ultrasärmiltä lukea...