Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
61/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahasin joskus just 18v. yhden jätkän meidän kerrostalon saunaan missä sitten puolisammuneena harrastettiin pettingiä!! Onneksi mitään ei tapahtunut, jotenkin palasi todellisuuteen kun avasin oven ulos räntäsateeseen. Koskaan en ole sen jälkeen sitä nähnyt!

Oltiin ehkä puoli vuotta seurusteltu mun miehen kanssa, ehdotin miehen kaverille 3-some seksiä ja sitä yritettiinkin hetki - yököttää ajatuski nykyään.. samoissa bileissä oksensin bileiden järjestäjän valkoiselle matolle ja siivosin sitä loppuillan itku kurkussa..

Mitäs muuta..? kaipa joitain ruotsinlaivakeikkoja, missä suutelin mustaa miestä vain siksi etten ennen ollut suudellut ja halusin tietää miltä se tuntuu.. (en ole rasisti..)

Vierailija
62/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh näitä perinteisiä: oksentanut baarissa pitkin lattiaa, kussut kämpillä lattialle kun näin kännissä unta että pyllistin jossain metsässä, kiivennyt kaks tuntia kolmanteen kerrokseen ja sammahtanut kotiovelle josta lehdenjakaja löysi ja kysyi onko kaikki ok. Ja vielä hävitin sillä matkalla avaimetkin jotka alakerran naapuri sitten oli löytänyt. Eli aika kesyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut maksun seksistä, harrastanut seksiä ystäväni poikakaverin kanssa ja ystäväni oli silloin vielä raskaana ja uhannut tappaa erään kaverini, onneksi oli muita kavereita välissä tai ei oisi ehkä jäänyt uhkaukseksi, ne muut kaverit otti jonkun verran osumaa. Noi oli varmaan pahimmat

Vierailija
64/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöksi . riitauduimme juuri ennen nukkumaanmenoa joten tilasin taksin . matka kotiin meni taksikuskin kans jutellessa ja kun se oli sellainen iso pakettiautotaksi niin seisoin kotiovelle tullessani vielä siinä takaosassa ja juttelin kuskille tovin . hyppäsin taksista ulos ja ihmettelin miten on niin kylmä . mulla oli unohtunut exäni luokse housut ://// enpä ollut huomannut moista kun raivoissani olin lähtenyt asunnolta . . .

Vierailija
65/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi känni mulle

Vierailija
66/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännireissulta palatessani menin vähän väärään makuuhuoneeseen ja kömmin äitini ja _isäpuoleni_ viereen, nakuna. Potkivat mut hyvin äkkiä sieltä pois! :D Nolottaa vieläkin.

Vierailija
67/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli mennä kännissä verikokeisiin ku hyvännäköiset hoitsut siinä virnuili ja otti testejä. Never again.

Vierailija
68/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja kämppiksellä oli kivat jatkot baari-illan päätteeksi. Jotenkin touhu lipsahti siihen että paneskelin suihkussa yhden jatkovieraan kanssa suihkun ollessa päällä. Muuten kiva, mutta hommailujen kestäessä alkoi vieraat hakata kylppärin ovea kun vessan oven välistä valui vettä parketille.

Yhden kerran olin kaverillani juomassa boolia. Oli kiva ilta. Aamulla heräsin siihen, että en tiennyt muuta kuin sen, että heräsin oman sänkyni vierestä kroppa alakroppa täynnä piikkejä ja vaaleat farkut ihan vihreinä. Boolissa oli ollut pirtua ja olimme käyneet paikallisessa baarissa johon olin nerokkaasti päättänyt oikaista hautausmaan ruusupuskin läpi ja kun vauhdilla olin niissä puskissa tempoillut niin samalla vauhdilla olin keirinyt mäen alas baarin pihalle. Itse baarissa olemisesta ei mitään mielikuvia saatikka siitä miten tulin kotiin.

Turun yössä tuli seikkailtua Samppalinnanmäellä. Onneksi olin niin kännissä etten päässyt kiipeämään aidan yli maauimalaan. Päätin suunnata ravintolalaivoille ja reippaana tyttönä astuin erittäin jyrkässä Samppalinnan mäessä rappujen ohi. Kaverini mukaan olin kuin törmäystestinukke kun mätkähtelin alas mäkeä. Aamulla oli paikat kiepinä! Saldona rikki menneet kengät, farkut ja nahkatakki.

Kaveri opetti minua juomaan tequilaa. Niitähän sitten kiskottiin urakalla. Aamulla krapuloissani suunnistin vessaan ja siinä pyttyä halaillessa huomioni kiinnittyi pesukoneeseen. Siellä oli joku musta mytty. Saakeli, se oli uusi sikakallis villakangastakkini jonka olin pessyt jostain syystä ties missä lämpöasteessa. Takki oli kutistunut ja pilalla. Tuli kalliiksi se reissu.

Kaikki nuo jutut tapahtuivat kun olin 17-20v. Siihen aikaan tuli käytyä baareissa ahkerasti ja viinaa join niin, että monesti join vanhempia miehiä pöydän alle. Nyt tuntuu hurjalta, että silloin 3 kertaa viikossa oli ihan normaali tahti. Yöks... Onneksi enää ei tarvi suoriutua baari-illoista ja bileistä!

Vierailija
69/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kesäyö 90-luvun lopulla ja lähdin yksin kapakkaan. Siinä yhden pojan kanssa alkoi loppuillasta lämmetä ja hän kysyi tulisiko mukaan. Lupasin. No, se oli joku pieni auto, johon menin pojan kanssa takapenkille. Eteen tuli kaksi sen kaveria.

En tajunnut matkan pituutta, koska suutelin pojan kanssa ja housuihin se meni. Riisui housuni ja minä istuin sen päälle. Siinä takapenkillä, sen kaverit edessä. Ja voi että, kun tulimme pojan kotiin, olin jossain maaseudulla. Seuraavana aamuna selvisi, että olin 60 km päässä kaupungista. No, pojan veli toi mut kaupunkiin takaisin iltapäivällä...

Ja miksi hävettää edelleen, on se, että siskoni on naimisissa nykyään tämän sitä autoa kuljettaneen kanssa. Ei olla koskaan puhuttu, mutta kyllä selvästi virnuili kun kättelimme ensimmäistä kertaa n 5 vuotta sitten.

Vierailija
70/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut kaverin miehen suudella itseäni, harrastanut seksiä työkaverin kanssa. Siinä ne isoimmat, muilla ei ole merkitystä. Ikävintä on että olen varattu ja nämä kaikki sattuneet viimeisen kahden vuoden aikana. Miehen kanssa ei kyllä oo mennyt kovin hyvin tänä aikana.

Vierailija
71/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa silti. Olin ryypännyt illalla ja yöllä antaumuksella ja minulla oli menkat. Kaikki meni hyvin kunnes saavuin kotiin. Olin sentään niin tolkuissa, että tajusin poistaa tampoonin ja käydä pesulla ennen nukkumaanmenoa. Sidettä en ollut laittanut, mutta onneksi en yleensä yöllä nukkuessani vuoda. Aamulla herättyäni kävin vessassa ja mietin että mihinköhän se tampooni joutui, kun ei näytä roskissakaan olevan. Kävin suihkussa ja siirsin lapsen korokejakkaraa noustakseni ottamaan pelikaapin päältä kuorintavoiteen. Jakkaran alta paljastui tietenkin se käytetty ihan verinen tamponi.

Olisi ollut sikanoloa, jos mies olisi sen löytänyt - saati sitten kaverin lapsi, joka oli tulossa pariksi tunniksi hoitoon.

Vierailija
72/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempani antovat sitten pienes kämpäs meille oman parisängyn nukumapaikas. lähdettiin baariin josta mä bongasin mun " lapsuuden rakkauden" mukaani ja harrastettiin kylmän viileesti siinä parisängys sit ihanaa seksiä ja mun kaveri nukku ( TOIVOTTAVASTI ) vaan meidän vieres... Empä oo ilenny kysyä nukkuko vai ei sillon ?? =)

Isäni kyselin vaan aamust, et miks eteises oli kolmet kengät ??

voi niitä muistoja..

Vierailija
73/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kova itsekontrolli ja syvät estot kännissäkin. Noh, erinäiset irtosuhteet olisivat saattaneet jäädä väliin selvinpäin, mutta niissäkään ei ole mitään karmaisevia kokemuksia. Ja krapulapäivänä kerran nukahdin bussiin ja ajelin päätepysäkille, missä kuski kävi herättelemässä. Hyppäsin muina miehinä bussista ja kävelin kolme kilometriä takaisinpäin, koska en enää kehdannut jäädä bussiin istumaan. Tämäkään ei siis kännimoka, mutta bilettämisen seurausta.

Vierailija
74/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juotiin poikaystävän kanssa kännit junassa Seinäjoki-Helsinki. Asemalla mentiin mäkkiin, missä poikakaveri meni pöydän alle nuolemaan mua. Jälkikäteen oon kattonut niitä pöytiä, ei mitään näkösuojaa, vaikka luultiin ettei kukaan huomaa.... Reissu jatkui siitä paikallisjunalla ja siellä lipunmyyjä tulikin jo pyytämään lippuja ja pistämään hommaa kuriin, vaikkei muuta kun lääpittiin toisiamme...

- saman miehen kanssa naitiin sen veljen yksiössä, raahattiin patjalla nukkuva veli keittokomeron puolelle. Sieltä se kävi vessassa jossain vaiheessa, oltiin silloin vaan muina miehinä ja niin kuin mitään ei tapahtuis, vaihdettiin muutama sanakin vaikka mies koko ajan pani peiton alla...

- sitten kun tämä ko. suhde päättyi vedin järkyttävät kännit ja lähdin pyörällä baariin, paluumatkalla vedin komeasti turvalleni ja ihme on, kun ei niistä jäljistä jäänyt pysyviä arpia.

Vierailija
75/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaisella 90-luvulla teininä ryypättiin oikein kunnolla puistoissa. Kävimme usein puskapissalla. Bodyt olivat silloin muotia aikuisillakin ja kuinka ollakaan humalaspäissäni laitoin ensin kiinni farkut ja vasta sitten bodyn.

Tämä kulkee vieläkin kaveriporukassamme nimellä bätmänkänni...

Vierailija
76/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niitä omia: Pahin on se, että yksi helleilta innostuin vetämään petollista kotiviiniä janooni kaverin kotona siihen malliin, että sammuin sohvalle iltaseitsemältä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun tyttö (6 v) oli mukana. Kaveri sai onneksi kumppaninsa kanssa tilanteen selvitettyä tytölle nätisti että äiti on vähän väsy ja leikkivät nätisti työn kanssa, kunnes oli aika hänenkin käydä nukkumaan. Mä en vieläkään tajua, miten siinä saattoi käydä niin. siinä mä vaan sohvalla makailin ja ihmettelin oloani.

Joskus 19 v ajoin kännissä kaverin auton niiden kotiin. Kaveri oli niin kännissä että en uskaltanut antaa sen ajaa. Korpitietä kolme km, mutta olisi meillä ollut mahdollisuus mennä kuskinkin kyydissä. ei vaan kai voitu tunnustaa että ollaan kännissä :/

Ja sit ne opiskeluajan sekoilut, voi herranjestas. Yksikin ilta opiskelukaveri sammui meidän muiden mielestä liian aikasin, niin minä sitä sitten herättelemään... Kähmin ja pussailin, hinkkasin ja kiehnäsin ja sain kun sainkin poikarukan hereille. Siitä sitten minä messevänä käytävään ja kavereille kailottamaan että mies pystyyn vaikka osa kerrallaan, kyllä onnistuu :O Ja kännissä miesten saunaan, minä ja kaksikymmentä opiskelijapoikaa... pari vekkulia käy suihkussa hinkkaamassa ittiään mua vasten ja seurakunta seuraa sivussa - voi ELÄMÄ. Kerran puhuttiin jo juoni valmiiksi ja mä menin odottelemaan kämpille että kaverukset tulisi harrastamaan seksiä, mut se toinen ei sitten tullutkaan. Mulla taisi olla melkoinen maine - sisäoppilaitos nääs.

Vierailija
77/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tarina oli kyllä todella YÖKÖTTÄVÄ. Varmaan mielestänne olitte vielä niin sexyjä että--- ja kaikki ihmiset joutuneet todella kamalaan myötähäpeään ja vaivautuneisuuteen teidän takianne. Entä jos /kun siellä mäkissä oli lapsiakin. HYI SAATANA. HYI YÄK. Mitä elukoita! Koskaan en oo kännissäkään mennyt mitään noin kamalaa tekemään!

Vierailija:

- juotiin poikaystävän kanssa kännit junassa Seinäjoki-Helsinki. Asemalla mentiin mäkkiin, missä poikakaveri meni pöydän alle nuolemaan mua. Jälkikäteen oon kattonut niitä pöytiä, ei mitään näkösuojaa, vaikka luultiin ettei kukaan huomaa.... Reissu jatkui siitä paikallisjunalla ja siellä lipunmyyjä tulikin jo pyytämään lippuja ja pistämään hommaa kuriin, vaikkei muuta kun lääpittiin toisiamme...

- saman miehen kanssa naitiin sen veljen yksiössä, raahattiin patjalla nukkuva veli keittokomeron puolelle. Sieltä se kävi vessassa jossain vaiheessa, oltiin silloin vaan muina miehinä ja niin kuin mitään ei tapahtuis, vaihdettiin muutama sanakin vaikka mies koko ajan pani peiton alla...

- sitten kun tämä ko. suhde päättyi vedin järkyttävät kännit ja lähdin pyörällä baariin, paluumatkalla vedin komeasti turvalleni ja ihme on, kun ei niistä jäljistä jäänyt pysyviä arpia.

Vierailija
78/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa verhojen lomasta, käännän kylkeä ja venyttelen makeasti kunnes tajuan että vieressäni makaa joku jannu. Herätin kaverin, kysyin mikä sen nimi on, ollaanko tehty jotain yöllä ja kun vastaus oli kieltävä, niin vastasin siihen, että " Hyvä, ja nyt ulos!" . Jätkä siinä vähän ihmetteli etteikö tässä nyt oikeesti mitään aiotakaan tehdä...

Ei niin mitään muistikuvaa siitä miksi sen jätkän olin kämpilleni tuonut. Kaveri kertoi, että meillä oli ollut niiiiiin toooosi kiihkeää baarissa. Yngh.

Vierailija
79/308 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalassa kännissä olivat silloisen miehensä kanssa alkaneet sekstailemaan, mutta kaverini oli sammahtanut kesken kaiken. Aamulla sitten vessanpyttyyn oli jotain kolahtanut kun kaveri oli pissalla. Geishapallot olivat pudonneet...

Tämä jaksaa aina huvittaa minua suuresti :-)

Vierailija
80/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksenti baaritiskillä käsiinsä.