G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
Vierailija:
..Joo tosiaan ei ollu tarkoitus juoda ihan niin paljon ja kun vielä tooosi harvoin ottaa......Mä tanssin kuulemma välillä tissit paljaana vieraitten miesten kanssa ja mun oma mies katto vierestä ja onneks tuli vetää mut pois sieltä ennen ku mitään nolompaa ois sattunu! Kyllä HÄVETTI!!! En ymmärrä mikä ihmeen juttu muhun menee humalassa, että pitää olla enemmän ku on.. Jotenkin nauttii siitä toisten miesten huomiosta.. Mutta ei nyt ois tarvinnu ihan noin... että muut ukot tisseissä kii ym...
Tuli ihan teiniajat mieleen... Voi luoja sentään! Mä en juo enää ikinä!
kun mentiin hänen ystäviensä vappujuhliin. Juhlat oli hienossa kämpässä, kaikki suunnilleen puvuissa, isäntä soitti flyygeliä yms. Ja meikä ihan kamalassa humalassa, istuin ensin keittiön nurkassa puoliksi sammuneena ja myöhemmin oksentelin vessassa. Koska sinä iltana tapasin useita miehen ystäviä ekaa kertaa, olin pitkään " se erikoinen tyttö Piipin vappujuhlista" ... Shit.
Olin tuolloin vasta 20-vuotias ja vietin aika railakasta opiskelijaelämää. :) Kaikki humalamokia en kehtaisi näinkään " julkisesti" kertoa. :/
oksentanut kännissä tuoppiin, kun ei jaksanut vessaan lähteä..
ja joku urpo tuli siitä täydestä tuopista juomaan (taisi olla siis pelkkää nestettä)...
Ja kaikkein parasta oli ettei tuo tyyppi edes tajunnut mitään.
Huh.
housut nilkoissa.. oven takana kauhea jono. Joku haki portsarin avaamaan ovea (joka sattui olemaan Rantalaisen Simo, jos joku muistaa) ja siellä minä kökin pöntöllä kaiken kansan nähtävillä ilman housuja.....
Apua. Ja aikaa tuosta ehkä 12v..
Missä baarissa??!!!
Aika hauska!
Olen vilautellut tissejä hyvin paljon 20v. Olen pannut aivan vääriä ihmisiä (olin sinkku).
Kerran olin jälleen oksentamassa vessassa, ja olin silloin kaiken lisäksi miesten vessassa ja myös housut kintuissa siinä keskellä lattiaa loikoilin ku poke yritti mua kans ulos miesten vessasta. Oli alushousut kuitenki jalassa. En vieläkään tiedä miksi makasin siinä.
Oon niin tuhat kertaa jumiutunu vessaan nukkumaan ja aina poket perässä.
Mä olen myös suudellut joskus 15 v sitten ja kähminyt mieheni veljen kanssa. Poskia punottaa vieläkin...
Joskus teininä olin umpi-ihastunut meidän koulussa olevaan poikaan ja tiesinhänenkin olevankiinnostunut minusta. Menin yksiin kotibileisiin hieman muita jäljessä ja huitaisin puolikkaan valkkaripullon tyyliin huikalla ja vinkkuhan kihahti 16 v:n päähän urakalla.
Yks urpo, joka oli ihastunut muhun tuli halailemaan ja vonkaamaan pusua ja mähän sitten suutelemaan sen kanssa. Ja tää mun ihastus näki kaiken eikä ikinä antanut sekoiluani anteeksi. Tuona iltana mä pyörin valkoisilla housuillani pitkin nurtsia ja takkini oli ihan sammaleessa (semmoinen Rukan kääntötakki kultaiselta 80-luvulta)
Tuona samnaisena iltana menin sitten liian aikaisin kotiin ja vanhempani olivat vielä hereillä. Siinä siten istuin keittiön pöydän äärellä ja söin äidin tarjoamaa jugurttia ja kuuntelin heidän lempeää saarnaa viinan kiroista.
Seuraavana vuonna vedin änkyräkännit vahingossa isäni 50-vuotisjuhlissa. Pirtuohjainen booli teki tepposet. Isosiskoni veivät mut puoli kymmeneltä ulos kävelylle vähän selviämään. Nukuin tätini kanssa samassa huoneessa ja heräsin klo 6.30 yrjöämään. Mummi ja Ukkikin heräsivät olkkarin sohvalla kun oksensin kaakelit raikuen - isästä ja äidistä puhumattakaan. Tätä keikkaa muistellaan vielä 20 v:n jälkeenkin :-)
Tai miten sen nyt ottaa.
Kännissä kaaduin käytävän alaoven läpi. Siis sellaisen jossa lasi. Kaverin poikaystävän kanssa nuolemista ja lääppimistä auton takapenkillä. Huom! Kaveri kuskina =) Tällöin oli kaikenlisäksi varattu.
Oli kyseessä silloin hengissä ollut ravintola Prunni, Kaivopihalla Helsingissä..
Ne oli hurjia aikoja.. eipä ole ikävä, ei. ;)
Oon yrittäyt pokailla varattuja miehiä todella aggressiivisesti. Oon luvannut baarissa miehillä seksiä juomia vastaan, enkä muista niistä sen enempää.
oon lentänyt ulos monista baareista sammuttuani ja hajotettuani/ yrittänyt pölliä mukaan tuoppeja. oon srtippaillut ja " tanssinut upean eroottisesti" kaikkien puolituttujen ja tuttujen katsellessa myötähäpeässä.
Oon ehdotellut naiskavereilleni seksiä... !! oon ehdotellut baareissa naisille kimppakivaa. sammunut sinne tänne ja oksennellut vielä enemmän.
muistan hetken kun opin kävelemään ja oksentamaan samaan aikaan, siten säästi aina paljon aikaa ryyppyreissuilla.
paljon kauheita muistoja, joista on jo onneks vuosia aikaa..haluaisin unohtaa ne kaikki.
...Ap=)
lisää
Ja siitä vielä, että mies ei kyllä tykännyt siitä mitä tein, muttei myöskään sen enempää sitä alkanu vatkaamaan. Itellä oli kyllä karmea olo. Vaikkei mun mielestä tuo ole pettämistä, niin silti se siltä tuntu hetken aikaa vaikkei mitään tunteita ym tosiaankaan ollu pelissä. Nolo homma, kun vielä työkaverinsa oli mukana.. Mutta toivottavasti niin humalassa ettei oo nähny tilannetta.
Aika noloa telkkarissa mokailla, esim. Olli pissii toisten vaatteiden päälle, niiku ton lehtipihvi-Janin.
Oksensin pihalle ja sitä ennen ravintolassa kakkansin housuuni, sattuuhan näitä.
Kai se on että kun itte ei ole tottunut mokailemaan kännissä, niin se tuntuu niin uskomattoman nololta:)
Ja siitä illasta muistan väläyksiä mm. jonkun miehen, joka katto mua säälivästi.. naikkosia jotka katto mua hm...halveksivasti...
Niin ja olin sit lopulta ambulanssissa ja hyperventiloin. Voi luoja sentään!! Muistan ku hoin jotain tiettyä asiaa vaan, enkä suostunu puhuu niille mitään.. NOLOA! Ja kun ambulanssimiehet on tunnetusti aika komeita, heh heh;)
Mitäs hyvää mä muistan... :)
ap
Niin ja putkassa on tullu joskus oltua. Mies naapurisellissä... Voi jee! Sillo kyllä nolotti!
- Olen hillunut ilman paitaa ja rintsikoita baarissa
- Kaatunut naamalleni ruuhka-aikaan (kännissä) stockan kellon alla
- Raivonnut lipuntarkastajille sporassa
- kussut baarissa housuuni
Ym,ym.
Pahimpia en kehtaa edes kertoa..
Olin pitkästä aikaa kotikaupungissa käymässä ja paikallisessa baarissa tapasin miehen, jonka kuvittelin olevan entinen luokkakaverini. Ulkonäkö oli niin samanlainen kuin luokkakaverillani, että moni muukin oli luullut näkevänsä " vanhan kamun" . Muutamat kyseli minulta, että mihin lähdit Jannen kanssa... Janne ei vaan ollut Janne.
Lähdin tyypin kämpille ja siinä sitten jotain puuhasteltiin. Yhtäkkiä hän sanoi jotain, mistä tajusin että ei juma... väärä mies. Siihen jäi hommat ja minä tenttasin, että kuka helkkari sin olet. Mies sanoi kertoneensa minulle nimensä useasti illan aikana ja kerran jopa oli kysynyt luulenko häntä joksikin toiseksi...
Kannattas vissiin kuunnella... Noloa!
ihan vieraan kerrostalon pihalle, oksennettuani siinä ensin monta tuntia...olin mennyt kerrostalon taakse suutelemaan erään puolitutun kanssa ja hän jätti mut sinne... siinä kävi joku mies sitten mulle juttelemassa ja joku vanha mummeli kyseli että onko kaikki hyvin. Sitten tuli lopulta poliisiautokin, mutta kiire kun heillä oli, niin eivät nousseet edes autosta, vaan katsoivat vain, että nousen ylös. Luulivat varmaan että asun ko. talossa.
Kännissä olen myös alkanut seurustelemaan ties kenen kanssa, mutta onneksi niistä ei sitten enempää...
Ja mä en kans ymmärrä mikä muhun menee humalassa... Kai se, että on ollut niin monet vuodet kotona lasten kanssa ja ei oo saanu sillain sitä " huomiota" ...
Mutta kun selvinpäin ajattelen niin en edes kaipaa muuta kuin omalta mieheltäni sitä huomiota. Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee humalassa... Ja miks tuollaista tekee... MÄ RAKASTAN MUN MIESTÄ! Ja ajatuskin että tein sellaista, oksettaa!