G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
nää on hauskoja!:D!
tässä pari noloa ja ällöttävää juttua :
kerran baarissa pokasin miehen jonka kans menin baarin vessaan panemaan. oltiin miesten vessassa ja heitin farkut lattialle ja lattia oli ihan miesten kusessa! pidin kauheeta meteliä ja joku huutelikin oven takaa että onko kaikki hyvin. homman jälkeen farkut jalkaan vaan ja haisin siis varmaan ihan karseelle! no seuraavana aamuna ei muutaku samat farkut jalkaan ja vasta sunnuntaina sillon tajusin että tosiaan, oon haissu ihan paskalta ja kuselta koko viikonlopun! ;D
on tullut myös tanssittua muka niin hehkeenä ja seksikkäänä kolmen promillen kännissä, kustua tosi yleisillä paikolla jne. kerran kaverin kans saatiin jatkoilla hyvä tykkiidea ja kustiin sen parvekkeelta alas kolmannesta kerroksesta! muuten ihan hyvä mut posteljooni meni just siitä alta :O sit vielä päätettiin näyttää ikkunasta tissejä samaiselle posteljoonille..:O
on tullut huudettua kavereille, kissatappeluja, turhia raivareita silloisille poikaystäville..
kerran yrjösin koko baarin vessan lattian täyteen kun en kerenny pöntölle..sit huutelin et hyi kamala, joku on käyny purjoomassa tuolla..
olen puhunut ihan paskapuheita baarissa tutuille ja tuntemattomille ja aamulla ollu tosi nolona kun mulle tultu niistä puhuun ja kyseleen lisää..ai kamala..:/ en ees tajua miks ihme juttuja keksinyt.
on tullut pantua ties mitä olioita ja aamulla on ollu kiire muualle! kerran pyysin yhden kundin jatkoille ja eka panin sitä kunnes se sammu, sitten yks hoito soitti ja pyyteli hommiin, no menin yhelle tutulle naapurirappuun häntä tapaamaan ja panin sitä. sitten menin takas kotiin missä se eka hoito ootti sammuneena ja kun heräs niin panin sitä! siis hyi että ällötti kun selvitin pääni!!
on myös tullut pantua läpi identtiset veljekset ja tahallaan. :O
kännissä kun harrastan seksiä, olen ihan yli estoton..oikeen hävettää kun kuulee mitä on touhunnut! kuten että annoin persettä baarin terassilla juuri 18 täyttäneenä :O ja siis persettä! sen oli nähny kaikki:O:O!!
tosiaankaan en osaa ottaa alkoa ja en mitää noita tekis selvinpäin! vieläkin hävettää .:D mutta kummasti otan vieläkin kännejä ja yleensä aina onnistun nolaan itteni! vähän lohdutti muitten sekoilut ;D
Risteilyllä (n. 19 v) tanssin jonkun kundin kanssa, joka paljasti olevansa tyyppi jota inhosin yläasteella. Pakenin kavereiden seuraan, ja kun myöhemmin näin tyypin hyökkäsin ekan tielle osuvan esteen taakse piiloon. Paha vaan että sattui olemaan kokonaan lasinen ovi ja dyykkaukseni huomiota herättävä.
Goomilla join alkuillasta reippaasti, kundikaverini raahasi hyttiin ja auttoi oksentamaan. Sammuin ja kun 2 muuta hyttikaveria tuli käymään sopertelin että en ole sammunut ja kundikaverini on muiden kanssa kannella uima-altaalla uimassa. Oli maaliskuu ja kello 22.
Ilmaista viinaa bileissä opiskeluaikana vedin noin 1,5 pulloa valkkaria noin tunnissa ja oksensin rinnuksilleni, tosin siellä oli suurin osa muistakin niin kännissä ettei mitään rajaa.
Muita tempauksia mm. naku-uiminen Helsingin keskustassa suihkulähteessä (melko lailla selvin päin aamujunaa odotellessa) ja täyden tuopin varastaminen taskussa ulos baarista ilman että läikkyi tai jäin kiinni.
Mulla on ollut monet morkkikset elämäni aikana (lakkasin käytännössä juomasta jo parikymppisenä kun en kestänyt niitä enää), mutta nyt vaan ihmettelen, että miten niitä niin banaaleja juttuja saattoi edes vaivautua katumaan? Mähän oon ihan höyhensarjaa teihin verrattuna.
Pahempaa en oo tehny kuin korkeintaan sössöttänyt jotain hölmöä, itkeskellyt, osoittanut arvostelukyvyn puutetta sen suhteen ketä kaikkia alan pussailemaan, oon avautunut milloin kellekin nolon tärkeänä joistain omista pikku kriiseistäni, hoilottanut Murheellisten laulujen maata, ja sitten pahimmillaan vaan laatannut - olisiko junan roskis ollut se ankein maalitaulu? That's it. Niin ihanan kesyä.
Suurin häpeän aihe on se, että sen ainoan kerran kun viimeisen 10 v aikana join itseni yhdellä keikalla humalaan, vedin tottumattomuuttani överit ja tulin huonovointiseksi. Sitä olen katunut ihan toden teolla, kun se oli niin noloa tässä iässä, puolituttujen ihmetellessä. Mutta nyt tunnen itseni äkkiä suorastaan puhtoiseksi ja normaaliksi. En ole koskaan pyörinyt paskassa tai hillunut tissit paljaana. Jee, on mua vielä paljon nolompia ihmisiä!
On niin pitkä ketju, että en jaksanut lukea, mutta alussa ei ainakaan ollut sellaisia. Kokemusta on, mutta en minä itse.
Olette te kyllä aikamoisia huoria.
Olen harrastanut seksiä naisen kanssa, vaikka selvinpäin olen kyllä ihan täysin hetero. Tämä nainen oli vielä ystäväni ja ystävyys katkesi tuohon, koska kumpikin muisti mitä tapahtui ja toisen kohtaaminen hävetti liikaa.
Olen aloittanut illan Helsingissä yökerhosta, ja herännyt aamulla Turusta talossa, jossa oli runsaasti alastomia ihmisiä nukkumassa. Mitään muistikuvia yön touhuista ei ole. Seksiä päättelin harrastaneeni siitä että olin ilman vaatteita, vieressäni oli vieras mies ja jalkojen välissä tuntui tahmealta.
Olen ahdistellut pomoani seksuaalisesti pikkujouluissa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 10:06"]
Olen aloittanut illan Helsingissä yökerhosta, ja herännyt aamulla Turusta talossa, jossa oli runsaasti alastomia ihmisiä nukkumassa. Mitään muistikuvia yön touhuista ei ole. Seksiä päättelin harrastaneeni siitä että olin ilman vaatteita, vieressäni oli vieras mies ja jalkojen välissä tuntui tahmealta.
[/quote]
Ei yhtään ihmetytä, että sukupuolitaudit ne vaan leviää.
Opiskeluaikoina naamiaisissa olen mokannut hävettävästi. Aloitimme pohjien ottamiset liian aikaisin ja kun itse naamiaiset olivat olin todella sekaisin, oksentelin ja toikkaroin kännissä opettajien keskellä. Naamiaset kuvattiin joten tallentui se sekoilu, mutta onneksi oli niin hyvä naamiaisasu ettei kukaan tunnistanut. Tuo minua hävetti koska olisin halunnut hyvän muiston juhlista.
Kyllä sitä nuorena kaikenlaista kännisekoilua oli, mutta suuriosa oli sellaista hauskaa jota en ole hävennyt vaikka hurjaa touhua oli.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:00"]
Tän ketjun nimeksi vois muuttaa noloimmat huoraus tunnustukset... voi luoja...
[/quote]
Etkö muka itse ole koskaan juonut liikaa, edes vahingossa?
Meillä oli nuorena erään kaverin kanssa sellainen kemia, että aloimme välittömästi sekoilla kun olimme tekemisissä toistemme kanssa. Kenenkään muun kanssa en ole sekoillut niin hulluja juttuja kännissä.
Kerran talvipakkasella kännissä ( olimme alaikäisiä) olimme tunkeutuneet erään hotellin saunaosastolle ja kiivenneet lauteille talvipalttoissa. Saunassa paraikaa olevat miehet olivat onneksi huumorintajuisia kunnon miehiä.
Juteltiin siellä hetki ja häivyttiin.
Minulla ei ole mitään hirveän noloa, koska minulla ei humalassa yleensä muutu selvänä juhlivien kavereiden mukaan kuin äänenvoimakkuus. Lähimpänä itseni nolaamista oli kun työpaikan bileissä minua ulkomaalaisena "suositeltiin" maistamaan Suomen kansallisjuomaa Kossua. Pian tämän jälkeen minulla oli lähes vastustamaton halu soittaa entiselle poikaystävälle ilman mitään asiaa mutta sain kuitenkin pidäteltyä itseäni.
Kerran kuitenkin yliopistoaikoina saimme kaveriporukalla "hyvän" pila-idean. Asuin tuolloin Japanissa ja koska synnyin ja aloitin koulunkäynnin Hong Kongissa, puhun varsin virheetöntä "Brittienglantia". Hyödynsimme tätä taitoa, niin että soitin kohtalaisen myöhäiseen ajankohtaan eräälle yliopiston professorille. Koska hänen vaimonsa oli töissä Manilassa, tiesimme hänen lentävän sinne usein joten minä esiinnyin Interpolin työntekijänä ja kyselin häneltä tiukkaan sävyyn salakuljetusasioista. Vähän ajan päästä kerroin että tulli oli havainnut huumeita hänelle osoitetussa paketissa ja niin edelleen. Puhelu jatkui ainakin puoli tuntia ja professori oli aivan hädissään ja hämmentynyt ja minusta tuntui jo paljon ennen että pila meni liian pitkälle, mutta en osannut keksiä mitään tapaa lopettaa. Lopulta löin vain puhelimen kiinni ja sanottuani nopeasti "april's fools"... Marraskuussa. Nolointa tässä on se, että tapaus muodostui jotain kautta niin legendaariseksi että pikkuvelinikin kuuli siitä puhuttavan opiskellessaan samassa paikassa vielä 9 vuotta myöhemmin.
Kerran baari-ilta muuttui jatkoiksi mun kämpillä, mukaan lähti kaverinainen ja kaksi tuttua miestä. Jonkun ajan hengailun jälkeen nainen nukahti sohvatyynyille lattialle, ja minä aloin miesten välissä koisimaan omassa sängyssä. Yhtäkkiä havahduin kun toinen miehistä hipelöi toista reittä ja toinen toista. Sehän muuttui sitten siinä humalassa kimppakivaksi näiden tyyppien kanssa, toinen oli vielä varattukin. Aamulla hävetti ja kadutti kaikkia kolmea, eikä asiasta puhuttu.
Jahas... Täysin anonyymina tunnustan paskimman temppuni ikinä!!
Oltiin isoissa bileissä ja aloitin juomisen noin klo 16.. Klo 19 raakuin variksen äänellä "laulaen", klo 21 avauduin vieraille todella herkästi, klo 23 nappasin urpon äijän niskalenkkiin ja vähän "koulutin" sitä rähjäämällä, klo 23.30 yritin päästä laulamaan kaksi kertaa peräkkäin karaokessa - SAMAA biisiä, klo 00 päädyin naispuolisen ystäväni kanssa tanssilattialta sekstaamaan siivouskomeroon ja klo 00.15 jäin rysän päältä kiinni rakkaalle aviomiehelleni!!!
Että arvatkaa vaan vituttaako?! Kyllä siinä oli miehellä kestämistä... Ja minä päätin lopettaa alkoholinkäytön lopullisesti nyt.
PS. itselläni kaikesta tapahtuneesta hieman hatara muistikuva, mikä tietenkin helpottaa olotilaa vielä hirveästi enemmän...
vaikka nyt jos tän laittais...
kannatin ennen erittäin aktiivisesti erästä sm-liigan joukkuetta. oltiin sitten kerran katsommassa jääkiekko ottelua, lähdettiin huvikseen toiselle paikka kunnalle katsomaan " omaa" jooukkuetta. siinähän tietysti otettiin matka evästä, pullo jos toinenkin...
Pelin loputtua päätettiinkin mennä moikkaamaan pelaajia. Tuli kerrottua mm. että tää joukkue on paras aina ja ikuisesti, vaikka nyt häviskin. ja vastajoukkue huijas varmasti jotenkin. puhallettiin savuja naamalle ja heitettiin tyhmää läppää.
Kuinka ollakkaan, kotikaupungissa näitä pelaajia tulikin sitten parin viikon ajan vastaan joka kulman takaa, ja oltiin kyllä jääty muistiin, sellaiset oli virneet...
Hävetti ja pitkään!