G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
Ensimmäinen yö entisen mieheni kanssa nuoruudessani sisälsi erään ällön kännimokan.
Olin juonut omatekoista viiniä, josta massu meni tosi sekaisin. Kävin ripuloimassa erään huoltiksen vessassa. Lähdin vessasta nopeasti, jottei kukaan sattuisi sinne lemuun yhtä aikaa. Illan päätteeksi menin entiseni eli silloisen poikkikseni luo yöksi. Minulla oli päälläni hempeän vaaleanpunaiset röyhelörintsikat ja saman mallin stringit.
Aamulla nousin alasti sängystä mennäkseni vessaan. Lattialla oli vaatteeni pitkin poikin. Lähimpäni stringini haarauspuoli ylöspäin. Housut koko narumaisesta osastaan ihan kakassa ja hieman haarakiilasta. Ensimmäinen ajatus oli, huomasiko poikkis niitä pöksyjä. Kaahasin viivana wc:n puolelle pesemään niitä kuten myös takapuoltani. Vedin kaikki vaatteet päälle. Onneksi minulla oli mustat päälihousut, joista mahdolliset kakkaroiskeet ei näkyneet. Hävetti tosissaan ja en tiedä tänä päivänäkään huomasiko poikkis stringieni kuntoa.
Kaikkia noloimpia en valitettavasti voi paljastaa ettei tunnisteta, mutta tässä jotain:
-Olin alaikäisenä ryyppäämässä puistossa, olin järkyttävässä humalassa ja lähdin yksin bussilla kotiin. Oksensin bussissa päälleni, mutta onnistuin jotenkin toikkaroimaan oikealla pysäkillä ulos ja sammuin katuojaan. Ohikulkijat tulivat herättelemään ja kysyin heiltä, ovatko he poliiseja. Eivät olleet. Pääsin taas vähän matkaa eteenpäin ja taas sammuin, tällä kertaa tuli koiranulkoiluttaja herättelemään. Lopulta olin kotipihassa ja sammuin kolmannen kerran pensasaidan juurelle, en tiedä kuinka kauan siellä makasin mutta lopulta heräsin kun äitini soitti koko ajan kännykkääni.
-Olin jonkun kaverin kaverin kotona ryyppäämässä, tunsin että nyt tulee oksu ja lähdin juoksemaan vessaan. En ehtinyt sinne asti vaan oksensin seinään.
-Oksensin taksissa ensin päälleni, sen jälkeen jouduttiin pari kertaa pysähtymään että pääsin aina tien viereen laattaamaan. Ihmettelen edelleen, miksei taksikuski heittänyt minua pihalle.
-Panin laivan hytin vessassa tuntemattoman miehen kanssa kun kaverini makasivat sammuneina sängyissään.
-Olin menossa baaritiskille kun yhtäkkiä vaan oksensin päälleni. Juoksin vessaan peseytymään, onneksi oli tummat vaatteet päällä niin ei huomannut että olin joutunut pesemään niitä vedellä. Oksennuksen haju kuitenkin leijui ympärilläni koko loppuillan enkä oikein enää pystynyt nauttimaan olostani.
-panin baarin miestenvessassa ulkomaalaisen, 20 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Jäin kiinni veljelleni - rysän päältä!
-panin kaverini äidin sängyssä 5 vuotta vanhemman miehen kanssa, minulla oli menkat.
-otin nykyiseltä mieheltäni ensimmäistä kertaa suihin, oksensin hänen päälleen.
-tämä ottaa päähän ehkä kaikkein eniten: saman miehen kanssa harrastimme seksiä, ja työnsin dildon väkisin mieheni perseeseen. Mies oli syystäkin vihainen ja loukattu pari viikkoa..
Kerran pidin tupareita, ja ystäväni ja hänen miehensä jäivät mun luo jo nukkumaan kun itse toikkaroin baariin lyhyimmässä mekossani. Pokasin sitten jonkun miehen joka vei minut hotelliin (jossa poltimme tupakkaa huoneessa, mahtoi olla mukava lasku aamulla!). Päätin, etten halua jäädä sinne yöksi kuitenkaan, joten tekstailin ja soittelin puolitutulleni, joka haki minut hotellilta. Ehdin vähän eksyä ja hoiperrella ympäriinsä..
Ei muuta kuin sivutielle metsään ja jo toista miestä saman illan aikana, sitten kotiin jossa ystävä miehensä kanssa kuorsaa. Vähän hävetti kyllä kerrata aamulla miten tulin kotiin.
Toinen nolo oli, kun olin edellisellä viikolla tullut baarista kotiin muistamatta miten. Heräsin yksin, en löytänyt taksikuitteja tms todisteita.. No, seuraavalla baarireissulla eräs mies kertoi että oli tuonut mut kotiin ja mä olin sitten heittänyt hänet heti ulos.. Säälistä annoin sen viedä mut kotiin uudelleen ja tällä kertaa annoin muutakin...
Itse olen lahjakas pienessäkin känässä sekottaan ihmiset ja heidän jälkikasvunsa ja sen määrän. Argghh, että olen monesti lätissy sekaisin kavereiden lapset. Huoh.
Pahin ehkä oli kun eksyin vieraassa kaupungissa, enkä osannut poliisillekaan selittää, mihin olen menossa / mistä olen tulossa. Aikana ennen kännyköitä...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2011 klo 11:27"]
Muistuu kummasti mieleen, miksi opiskeluaikoina minä jätin juomiset muille, ja kerroin sitten opiskelukavereille, mitä olivat tehneet kännissä :P
Onneksi mulla ei enää ole sun kaltaisia kavereita. Visusti välttivät juomasta liikaa, tarjoilivat kyllä muille ja pitivät huolen että humaltuivat, yllyttivät kaikenlaisiin (juoppoja tarvitse edes paljoakaan... :p ), sitten aamulla aikaisin pätkähtävät jatkokämpille naureskelemaan, "muistatko mitä sää sitten teit", maustaen juttuja pahemman kuuloisiksi kuin ovatkaan.
Toki jokainen on vastuussa omasta juomisestaan, mutta bileseuraksi eivät muutaman kerran tuollaiset vahingoniloiseet totuuden torvet (?) enää kelvanneetkaan, no ihme! :D
Osui ja upposi :D Toisin sanoen kanssasi ei kestä olla yksikään selvin päin, kun mokailet niin pahoin :DDDD
On tainnut jo monta videota mokailuistasi päätyä Youtubeen, ja hyvä niin. Mitä useampi tietää surkeudestasi sen parempi. Fanitat varmaan Tuksua kympillä :PPPP
[quote author="Vierailija" time="14.02.2011 klo 08:22"]
He itse pyysivät, että voinko sitten kertoa mitä ovat toilailleet :D P.S. En ole koskaan ostanut alkoholia itselleni, enkä muille. Haukut siis ihan väärää puuta. P.P.S. Sama jatkuu yhä vuosienkin jälkeen, joten älä oleta ihmisistä omien mielikuviesi perusteella mitään, se on hyvin huonoa käytöstä, pahempaa, kuin kuvailemasi.
hirvee selitys ja puolustelu...
Sinuun osui pahastikin, kun argumentit loppui :D Kai olet jo saanut hoitoa alkoholiongelmaasi? Jos ongelmaa ei olisi, olisit vain tyytyväinen, kun edes joku katsoo perään. Mutta olet varmaan jo pilannut itsesi mokillasi :D Ei kukaan tommoseen Tuksufaniin katso :DD
[quote author="Vierailija" time="24.01.2011 klo 11:27"]
Muistuu kummasti mieleen, miksi opiskeluaikoina minä jätin juomiset muille, ja kerroin sitten opiskelukavereille, mitä olivat tehneet kännissä :P
Onneksi mulla ei enää ole sun kaltaisia kavereita. Visusti välttivät juomasta liikaa, tarjoilivat kyllä muille ja pitivät huolen että humaltuivat, yllyttivät kaikenlaisiin (juoppoja tarvitse edes paljoakaan... :p ), sitten aamulla aikaisin pätkähtävät jatkokämpille naureskelemaan, "muistatko mitä sää sitten teit", maustaen juttuja pahemman kuuloisiksi kuin ovatkaan.
Toki jokainen on vastuussa omasta juomisestaan, mutta bileseuraksi eivät muutaman kerran tuollaiset vahingoniloiseet totuuden torvet (?) enää kelvanneetkaan, no ihme! :D
Miksi sä pilasit hyvän ketjun? :(
Tämä ketju olkoon opetuksesi ja vertaistueksi kaikille. Oltiin vappuna brunssilla. Eli paikalle mentiin klo 14. Ja juominen alkoi heti. Mulla viimeinen muistikuva varmaan joskus klo 18 aikaan. Olin tunkenut mukaan jokaiseen keskusteluun, ärhäkkäästi. Juhlat olivat sellaiset porvarilliset, me-menestyjät-juhlat ja mulla nousi jotenkin vanhat köyhät opiskeluajat ja vanha kunnon sosialismi siis pintaan. Olin ollut duunarien puolella ilman että multa siis kysyttiin pätkääkään että kenen puolella siellä ylipäätään piti olla.
Avauduin ääni murtuen miehen työkaverin vaimolle, miten paljon rakastan miestäni. Tämä varmaan oli tosi kiinnostavaa tämän melkein tuntemattoman naisen mielestä. Mies ei ole edes mikään kaveri tuon kollegansa kanssa jota ei myöskään varmasti kiinnosta meidän rakkautemme syvyys..
Puhelimessa on kuvia ihmisistä (joita en tunne) klo 01.15 otettuna, eikä mitään havaintoa että ketä ja mistä kysymys.
En teidä miten ja koska tullut kotiin. Mies tuli vasta seuraavana päivänä kun se ei tod. aikonut keskeyttää juhlimista ylikännisen vaimon takia. Voin kertoa että krapula kesti seuraavaan viikkoon enkä ole sen jälkeen juonut kuin 3 olutta...
Mulle ei ole mitään ihan kauheaa mokaa sattunut kun onneksi toimii tuo itsekontrolli aika hyvin humalassakin mutta kerran hävetti kun lähdin "yksille" kaverin kanssa kaupungille, menin pyörällä kun tokihan sitä yhden jälkeen voi reippaasti polkaista pari kilometriä sitten takaisin kotiin. No, eipähän jäänyt yksiin kun oli jotain oikein mainioita happy hour-tarjouksia, joten pilkun jälkeen kaverin ja jonkun randomin miehen kanssa yritettiin pyöräillä takasin mun luo vähän kaikilla kokoonpanoilla, joista kaikki päätyivät siihen että pyörä ja me oltiin ojassa tai kaikki kyljellään maassa. Kännykkäkin meni hajalle siinä kaatuillessa sadan metrin välein, mutta kai sitä vaan jotenkin ajatteli että seuraava taktiikka on se oikea. Jotenkin selvittiin perille asti ja nukkumaan, ikävä kyllä mulla oli vaan aikainen kampaamoaika seuraavana aamuna. Reippaasti sitten heräsin joka paikka sellaisilla 10cm x 10cm mustelmilla, ja ajattelin polkea keskustaan taas mutta pihalla huomasin että mun pyörä oli ihan kokonaan mutkalle vääntynyt, joten ei kai siinä, bussilla sitten. Kampaajalle päästyäni tämä alkoi kampailla tukkaani ja nosteli sieltä kaikenmaailman oksaa ja sammalta, yritin siinä rennosti naureskella jotain kovasta tuulesta mutta ei tainnut mennä läpi, oli nimittäin naamakin aika karun näköinen.
Aika kuvottavaa. Ja tätä vielä korostaa se, että useimmissa viesteissä ei ole noloudesta tietoakaan, vaan ihan reippaasti rehvastellen kerrotaan, että ollaan pantu puolta kaupunkia ja poliisin hevosia vielä päälle. Mutta on kai tässä joku viihdekerroin, ei näitä muuten lukisi.
Kaadoin kebabit syliini mekon päälle.
kultaisella 90-luvulla teininä ryypättiin oikein kunnolla puistoissa. Kävimme usein puskapissalla. Bodyt olivat silloin muotia aikuisillakin ja kuinka ollakaan humalaspäissäni laitoin ensin kiinni farkut ja vasta sitten bodyn.
Tämä kulkee vieläkin kaveriporukassamme nimellä bätmänkänni...
Vaikka tää on vanha ketju, niin nyt vasta huomasin tämän. Tosiaan, ne aikuisten bodyt, huh huh :oD
Teininä ja opiskelijatyttösenä sattui ja tapahtui. Siis kännissä. Ihan perus yrjöily, viuhahtelu ja epäilyttäviä pussailu/sekstailu episodeja tuli koettua riittämiin. Pari hyvää neuvoa akateemiselta kahden lapsen äidiltä:
- ei kannata yrittää oksentaa kämmeniinsä. se ei vaan ikinä toimi.
- älä mene kotibileisiin (tai mihinkään muihinkaan kemuihin) jos edes aavistat olevasi änkyräkännissä ja muut selviä. vaikka sitä miten yrittää tehdä fiksuja keskustelunavauksia ja näytellä selvää, se ei mene läpi.
- älä ikinä siis ikinä pane pomoasi. siis ei missään olosuhteissa.
- spriiliukoisella tussilla kännissä tehdyt tribaalitatuoinnit on yllättävän vaikea pestä pois.
- älä juo teininä talvella punkkua. punaiset säännölliset yrjöjäljet hangella kotikatusi varrella paljastavat sinut äitille ja iskälle.
- ovi ei aukene karmipuolelta kännissäkään. ei kannata ihan koko voimalla rynniä. tulee mustelmia.
- pysy kavereittesi kanssa. se on pelastanut monesta pinteestä :) terkkuja vaan!!
Vierailija kirjoitti:
Olin yhdellä keikalla baarissa ja meni juominen överiksi. Huutelin ja sekoilin ja kuukauden kuluttua löysin itseni youtubesta. En ajatellu juoda enää tohon malliin...
Linkkiä tähän videoon?
Vanha mutta miellyttävä ketju. Olen jo kutakuinkin keski-ikäinen mutta silti kykenen häpeältäni avaamaan joitakin pahimpia. Minulta menee vain filmi poikki, kukaan muu kuin minä itse ei hahmota humalatilaani.
Muutaman kerran olen herännyt hotellista täysin vieraan miehen vierestä edelleen ympäripäissäni. En ole edes kehdannut kysyä mitä viimeisen puolen vuorokauden aikana on mahtanut tapahtua.
Olen joskus havahtunut rappukäytävästäni ilman kenkiä, avaimia tai puhelintakaan keskellä yötä. Luojan kiitos en ole ollut alasti siellä hoipertelemassa baari-illan jälkeen.
Olen ympäripäissäni myös ollut eksyksissä kotikaupungissani, jossa olen viettänyt koko elämäni. Niin kännissä etten ole tunnistanut tuttuja paikkoja enkä ole meinannut löytää kotiin.
Olen muistanut lukuisia kertoja väärin kotiosoitteeni ja olen pyrkinyt avaamaan ovia, joissa olen asunut 10-20 vuotta takaperin.
Olen ajanut kännissä ja kolaroinut paria parkissa ollutta autoa. Omassa autossani on puskuri, joka ei vähästä hätkähdä.
Pahimpia kännimokia en edes kehtaa tunnustaa. Eivät valitettavasti ole tasoa "oksensin flyygeliin häissä".
En siis ole varsinaisesti hassu känniörveltäjä. Teen vain käsittämättömiä juttuja humalassa ja persoonani on kuin toisen ihmisen. Filmi menee poikki yht'äkkiä ja parhaassakin tapauksessa muistan vain välähdyksiä tapahtuneesta, loput päättelen itse. Näitä välähdyksiä saattaa tulla viikkojenkin päästä tapahtuneesta ja henkinen krapula kestää pitkään.
jätin lapset miehen hoiviin ja lähdin kaveriporukalla laivalle. päätin tuulettaa päätäni kerrankin kunnolla, nyt kun siihen oli tilaisuus.. ja päädyin 32-vuotiaana vetämään hillittömät teinihumalat. olin juossut sukkasilteen yökerhosta toiseen, kun kaverit ja kengät kadonneet. eikä minua oltu hylätty, en ollut vain kännissä tajunnut muiden pistäytyvän kannella vaikka sanoivat kyllä asiasta! yhdessä yökerhossa onnistuin kusemaan housuun ja päädyin samaan pöytään semmoisen nelikymppisen ukon kanssa, joka kouri haaruksia ja virnuili että "täällähän on ihan märkää". varsinaista putsarirakkautta,.. tyyppi osti minulle juomista ja minähän join, mutta miehen mennessä vessaan otin jalat alle. heräsin hytin lattialta takki peittona, tahmeat farkut jaloissa. laukku oli vessan lattialla, kännykästä takakansi ja akku irti mutta toimi kyllä kun osat pistettiin paikoilleen ja lompakossa pelkkiä hiluja.
Kerran lähdin baarista kahden miehen hotellihuoneeseen. En edes suunnitellut tekeväni niiden kanssa mitään. Piti vain löytää paikka minne mennä.
Istuin huoneen tuolilla ja soittelin parille tyypille, voisiko jompikumpi heittää kotiin. Välillä tuli hirveä paskan haju. En ollut yhtään varma, oliko itselläni lipsunut vai piereksikö ne jätkät. Veikkaisin niitä. Toinen sanoi menevänsä suihkuun. Istuin hetken, kunnes huomasin, että minulla oli pissahätä. Koputin pesuhuoneen oveen ja sanoin, että pakko päästä pissalle. Menin pissalle ja se toinen jätkä suihkutteli verhon takana. Pahoittelin, että tungin yhtä aikaa vessaan. Kohta tyyppi tuli muna pystyssä verhon takaa. Naurahdin väkinäisesti ja lähdin sutjakkaasti karkuun. Hyi.