Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!

Vierailija
18.04.2007 |

Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!

Kommentit (308)

Vierailija
261/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse silloin juuri eronnut ja pomo oli naimisissa ja kolmen lapsen isä. Ilmeisesti minulla oli jokin tarve todistella itselleni, että kiinnostan vielä miehiä, flirtin ei ollut tarkoitus johtaa mihinkään, mutta homma karkasi täysin käsistä, kun mies yllättäen vastasikin flirttiin ja sitten yksi asia johti toiseen ja sitä rataa. Häpeän ja kadun tätä vieläkin aivan hirveästi, vaikka oli miehessäkin tietysti syytä, mutta minä sen aloitin. Välimme eivät ikinä palautuneet ennalleen.

Vierailija
262/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no,onpahan niitä mullakin. ja osa aivan järkyttäviä,enkä haluis niitä muistella.

pahimmat: oksensin ja pyöräilin samaan aikaan,tein spagaatteja baarin vessassa ja löin leukani kaakeliin niin, että veri lensi (samalla reissulla hukkasin myös silmälasit), sammuin keskelle festarikenttää,paskoin vahingossa tuolille vaatteideni päälle, lauloin karaokee matti nykäsen kanssa...ja nää ei oo ees pahoja..hyi saakeli,mikä meno sitä aina välillä on!

-jj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kömysin kotiin päin liukkaalla talvikelillä korkokengillä. Muistan vain sen, että kaaduin jatkuvasti. Aamulla kun menin peilin eteen, tulos oli aikamoinen. Kasvoni olivat ruhjeita täynnä.

Yhden kerran lähdin puolitutun miehen mukaan hänen asuntoonsa. Siellä sitten päätinkin etten haluakaan mitään suuteluja saatikka pidemmälle mennä. Mies meinasi väkisin, joten aloin kirkua ja pääsin pakoon. Pyöräni oli ystäväni pihalla, sieltä olin sen noutanut ja kotimatkasta en muistanut mitään. Mutta aamupäivällä kun lähdin kävelylle, katsoin kotikatuni ojaan kun sieltä pilkotti jotain kortteja yms. Noh, olin ilmeisesti kaatunut pyöräni kanssa ojaan ja siellä olivat lompakkoni, kaikki pankki-yms. kortit, avaimet pitkin poikin. Huoh, onneksi löysin ne itse!

Hävettää... Nykyään ei paljoa juomiset maistu ja hyvä niin!

Vierailija
264/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yhden kaverin kanssa tapana keksiä ties mitä typerää.

Tehtiin verhoista iso nukke ja raahattiin se baariin. Poke piti siitä huolen koko illan. Kun lähdettiin, raahattiin nukkea tukasta ympäri kaupunkia ja koitettiin myydä sitä poliiseille.

Joskus oltiin taksijonossa, mulla kaupassa kaverin rintsikat ja päässä alushousut. Meidän takana seisoi iso lauma turisteja, jotka olivat puulla päähän lyötyjä, kun kaveri kiskoi mekon päältään ja alkoi pukemaan. Pojat kuulemma rakastivat Suomea ;)

Joskus oltiin menossa McDonaldsiin syömään, auki oli vain autokaista. Kuulemma ei saanut ruokaa ilman ajoneuvoa. Hetki pähkäiltiin ja ratkaisu löytyi: minä konttasin maassa, huusin " tööttööt" , kaveri istui selässä ja kirkui " täältä tulee prätkä ja prätkäjätkä" . Saatiin ruokaa :D

...nää oli nyt näitä hauskoja juttuja, niitä nolojakin olis, mutta niitä täytyy vielä miettiä... ;D

Vierailija
265/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehdotin ystävillemme räsypokkaa ilman kortteja... se kuulosti ryhmäseksiehdotukselta ilman omaa miestä :)

Huh... vieläkin kun tätä muistelee... Mitään tuon veroista en ole jälkeenpäin tehnyt. Mutta muutamia noloja oksentamiskohtauksia työtapahtumissa kyllä... ja tanssimisia...

Vierailija
266/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan jälkeen taksilla kämpille, poikaystävä sammui taksiin ja minä sain päähäni että taksikuski on joku himomurhaaja ja luulin että hän vie meitä jonnekkin ihan muualle kuin on tarkoitus. Kyselin koko ajan kuskilta että minne hän oikein ajaa ja että emme me asu täällä päin. Mitähän se on ajatellut, vähän noloa..

Putkassa olen ollut useasti, kerran muistan käskeneeni poliiseita viemään minut hoitoon, eivät suostuneet onneksi kutsua lääkäriä paikalle kuin vasta aamulla, jolloin olin jo selvä ja hävetti koko tempaus.

Baarissa aloin kerran haastaa riitaa yhden puolitutun kanssa ja haistattelin päin naamaa ilman mitään syytä. Kaverit yrittivät hillitä mutta en tiedä mikä minuun meni. Pyysin kyseiseltä henkilöltä anteeksi kun seuraavan kerran törmättiin.

Kerran oli poikaystävän kanssa riitaa ja lähdin yksin lähibaariin jossa tutustuin johonkin ihme tyyppiin jota aloin iskemään. Poikaystävä tuli paikalle ja esittelin hänet tuolle uudelle tyypille kämppiksenäni. Muistan vieläkin poikaystävän ilmeen.. nykyään olemme naimisissa ja olen absolutisti. Viina ei TODELLAKAAN sovi minulle. :/

Vierailija
267/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheessa tuiskeessa kaatunut tanssilattian korokkeelle,nenä murtui... molemmista sieraimista pursui veret,kävin vähän veskissä siistiytymässä ja takas bilettää ;)

samana iltana kaaduin baarijakkaralla suoraan selälteen... poke antoi varoituksen ja mulle ie myyty enää,noh kaveri kävi sit tilaa :D

Kumpikin tapaus oli et en ollu moksiskaan... mut kyl nykyään vituttaa kun nenä on edelleen arka ja siihen tuli pieni kyömy :(

Sitten piereskelen kauheesti kun oon kännissä,monet pierut on puolitututkin kuulleet... en siis tarkoituksella,kalja ei vissiin vaan sovi mun vatsalle :/

mm. ex poikaystävän sylissä päästin kunnon fanfaarit... voitte kuvitella että on exä :DD

Vierailija
268/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään mutta kun lähdin sisälle kengät jalassa,istuin sohvalle ja nostin jalat pöydälle sieltä alkoi valua..

Vierailija
269/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jouduin putkaan, isi kävi hakemassa sitten pois, noloo. 17-vuotiaana strippasin ihastukselleni ja hänen kahdelle kaverilleen, he olivat selvinpäin ja heidän ilmeensä olivat lähinnä vaivautuneita. Olen herännyt silmä mustana, mutta ei hajuakaan mistä olen sen saanut. Pari kertaa olen vierinyt rappuset alas, toiset olivat vielä sellaiset kierrerappuset. Kaikkea rivoa on tullut päästettyä suustaan. Olen kyykkypissannut sukulaiseni nähden (mies) Jälkeenpäin hän vielä kehui minua kauniiksi ja ihanaksi :D Tässä vain osa, kauheimmat jätän kertomatta, ettei minua tunnisteta.

Vierailija
270/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sitä tukasta repimistä ja raapimista keskellä kapakkaa. portsari kanto ulos...

Vierailija
271/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytin homman ja lähdin exän mukaan jatkamaan..

Vierailija
272/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä emme puhu.

Vierailija
273/308 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittäen turistia paikallisbussissa. Tuli erittäin paha olo, kysäisin reippaasti kuskilta " Ex kyys mii, duu juu häv ö pläästikbääk?" Kuski pysäytti tien sivuun ja käski suomeksi käydä penkalla. Ymmärsin hienosti suomea yllättäen ja kävin kääntymässä ulkona, mutta paha olo ei tietenkään helpottanut. Oksensin omalla paikallani sievästi linja-auton roskikseen.

* Olen käynyt Tampereen keskustassa kyykkypissalla " puiston suojissa" . Kyseinen " puisto" on ehkä 4 puuta Hämeensillan ja Ilveksen välissä.

* Olen oksentanut McDonaldsissa kukkaruukkuun. Sisällä siis. Ja pakoon...

Terveisiä tutuille!!

Vierailija
274/308 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautunut hieman "kaverille"

Vierailija
275/308 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin baari-illan jälkeen kebabbilan vessaan housut nilkoissa - ovi sepposen selällään auki ;) Onneks kaveri sai sieltä raahattua pois ennen kuin virkavalta ehti paikalle, työntekijät olivat kuulemma soittaneet poliisit hakemaan...
Ja mitäs sitä nyt on tullut heiluttua baarissa ilman paitaa, parikymppisenä flirttailin todella iäkkäälle taksikuskille (50+), ties mitä olimme touhunneet. Onneksi en muista kaikkea, enkä todellakaan haluaisi :D

Vierailija
276/308 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään noloa, mutta silloin harvoin kun lipsahtaa koko pullo chardoneeta kurkusta alas niin rupean kävelymatkalla baariin huutelemaan mopoauto-pojille "Hommaa muija, HOMMAA MUIJA!"

Vierailija
277/308 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP UP UP

Vierailija
278/308 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdellä keikalla baarissa ja meni juominen överiksi. Huutelin ja sekoilin ja kuukauden kuluttua löysin itseni youtubesta. En ajatellu juoda enää tohon malliin...

Vierailija
279/308 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu.

Vierailija
280/308 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä meni exän kanssa huonosti, exällä oli alkoholiongelma ja meillä yhteiset lapset. Kerran kännissä lähdin vaeltelemaan baarista jonnekin lenkkipoluille. Koska oli talvi, kahlasin saappaat lumesta aukaisemattomia polkuja. Olin niin kännissä, että soitin ex-anopille ja volisin. Kerroin, etten jaksa elää sun muuta, vaikka en tod ajatellut niin. En tiedä, miksi sekoilin tuota puuta heinää. Palasin karaokebaariin, jossa lauloi puolituttu tyttö, josta en tykännyt yhtään. Silti menin istumaan hänen jalkojensa juureen ja roikuin hänen jalkansa ympärillä ja hivelin hänen jalkaansa toisella kädellä. Tyttö sanoi lopulta minulle jotain ilkeää ja lähdin volisten pois. Yritin soitella ties kenelle, mutta kukaan ei onneksi vastannut. Ihan kamala ilta.