G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
Kännimokia on, mutta hyvinkin pieniä.
- olen vahingossa vokotellut varattua miestä, en vain huomannut kihlasormusta hänen sormessaan (miten voi olla näkemättä sellaista?)
- kerran pari olen sortunut vääränlaisten miesten mukaan ja joutunut seksihommiin vähän vastoin tahtoani (nojoo, myönnetään, kolmesti)
- olen oksentanut vääriin paikkoihin
- ja puraissut yhtä tyttöä, ja lujasti (miksi ihmeessä?)
humalassa olen kyllä ollut, mutta toimissa on ollut tolkku yleensä. Jonkin asteinen kuitenkin. Onneksi enää ei tunne tarvetta humalatilalle eikä juhlimiselle :)
Se, joka tunnusti ajaneensa kännissä, toivottavasti on lopettanut rattijuopumukset. Tai toivottavasti jäät kiinni ENNEN kuin tapat ketään.
Harrastin 3 norjalaisen miehen kanssa seksiä....
Muistan vaan että ajatteli että kerrankos sitä....
Työkaverin kanssa mentiin syömään ja olusille. Alkukesä ja päädyttiin Klippanille. Ei muuta kuin naku-uinnille. Aamulla vasta hokasin, että kädet oli ihan lasinsirpaleiden naarmuttamat. Nainen ei voi juoda samaan tahtiin kuin mies, ei voi. Saunottiin ja naitiinkin tietty vielä.
Ääh, unohda, unohda!
Aikuisuuden alkutaipaleilla kun tuli joka ikinen kerta vedettyä niin överit...
Eräskin ilta alkoi, kun nousuhumalassa strippasin kaverin poikaystävälle, baariin päästyämme pikapanot tuntemattoman solttupojan kanssa vessassa, pöydän kaataminen juomineen kavereiden syliin, lukuisten miesten perseestä puristelu, mustasukkaisuusepisodi tanssilattialla kohteena exä ja uusi tyttöystävänsä ja tämä kaikkein noloin... baarin vessassa ei ollut paperia, joten kekseliäänä tyttönä kuivasin sillä koneella myös hameen helman alta... Ja suureen ääneen olin suositellut muillekin!
Ja mulle on kanssa kerran käynyt niin, että erehdyin henkilöstä kesken illan samanlaisen paidan vuoksi. Olin ihastunut yhteen poikaan ja olin onneni kukkuloilla kun viimein olimme suuteluasteella, no se siitä onnesta kun kyseinen poika istui viereisessä pöydässä vilkaisten halveksien minua ja minä suuteloin jonkun ihan vika tyypin kanssa, jonka iskurepliikki kuului " haluatko nähä millaset subbarit mulla on autossa?"
Pissahätä on myös yllättänyt mitä ihmeellisimmissä paikoissa, esim. kaupungin keskustassa ainoan puun takana (enkä yhtään ottanut huomioon että myös takanani on kerrostalo).
Tässä muutamia, niitä kaikkein noloimpia en kehtaa tunnustaa.
Luojan kiitos mulla on ollut nuoruudessani huolehtivat ja luotettavat ystävät (samat aika pitkälti edelleen).
Pari kertaa on tullut oksennettua lähijunassa ihan muualle kuin vessaan. Ensimmäisellä kerralla juna seisoi vielä asemalla ja alkoi laatta nousta ylös. Poikaystävä oli vessassa joten ajattelin juosta laiturille oksentamaan. En sitten ihan ehtinyt ja vetäisin laatat päin junavaunujen välissä olevia ovia... Toisella kerralla oksensin yöjunassa käsieni läpi jonkun miehen housuille, ja yksin olin liikenteessä. Pahin on kuitenkin kun kerran menin ympäripäissään miespuoliselle ystävälle(olin sinkku niinkuin hänkin) selittämään olevani rakastunut häneen, mikä ei pitänyt paikkaansa laisinkaan. En ymmärrä miksi niin väitin. No, tämä kaveri pillahti itkemään onnesta koska oli kuulemma haaveillut minusta jo pitkään! Me sitten pusuiltiin koko yö ja aamulla herään siihen kun jätkä toivottelee " hyvää huomenta rakas" :P en kehdannut toisen onnea pilata ja seurusteltiin sitten pari kuukautta vaikken olisi tahtonut edelleenkään ystävyyttä enempää... En ole ylpeä tästä.
helsingin juna-asemalla. Siiellä missä on kakkos ja kolmosraide. Kolmos ja nelos raiteiden välissä. Ihan suoraa siihen vaan meni " laiturille" . varmasti tätä naista nolotti JOS muistaa tapahtuman. Ja kello oli joku kuus illalla eli ei niin hirveen vähän ihmisiä liikkeellä.
Paljon on noloja, mut tän kehtaan jakaa kun en ole siitä kavereille kertonut... Ei edes pahin silti!
Olin kerran laivalla tyttöporukalla ja mä olin ainoa sinkku. Rupes ahdistamaan onnelliset parisuhteet siinä määrin, että säälistä rupesin säätämään jonkun onnettoman siideritukan kanssa joka vonkas ihan hulluna. Päädyttiin sitten paneskelemaan johonkin rappukäytävään, oli aika nopee toimitus miekkoselta, ja ihmettelin että mihinkäs se kortsun ehti jo hävittää.
Yllätys oli suuri, kun seuraavana aamuna sängystä noustessani tunsin jotain märkää valuvan jaloille... Äijällä oli niin pieni muna, että kortsu oli jäänyt mun sisään! Siis apua, jos siitä olis seurannu vielä jotain lääkärireissuja... Olis ollu äijälläkin KIHLATULLEEN selittämistä... Ja vielä puhelinnumeroa vonkas, en todellakaan antanut! HYI YÖK!!!
kaikki tarinat mitä olette kertoneet, paitsi en ole kakkinut housuihin, enkä stripannut julkisesti (alastomuuskohtauksia ja nainteja on koettu), ja kännissä en aja, muu on tuttua. En ole ylpeä muistakaan. Niin se viina vie naistakin. Olisiko tämä viimeinen kalja?
aikana ja silloin oli tosi lohduttavaa lukea muiden kommelluksista.
Nyt on pahin jo ohi, elämä voittaa sittenkin ;-)! ja olen jo nauranutkin, suorastaan katketakseni!
nuo sinun jutut eivät ole hauskoja. Vankilaan kuuluisit saatanan kännikuski. Jumalauta,että vielä kehuskellaan. Olen aivan raivona tuollaisista.
Itse olen hoitanut akuutisti paria perhettä, joiden pälle on RATTIJUOPPO ajanut, että ihan helvetin hauskaa joo.
...enemmän ja vähemmän limuissa puoliksi portugalilaisen samanikäisen pojan kanssa ulos jäähylle. Olimme ihastuneita ja molemmilla oli promilleja ihan liikaa. Poitsu myös tyypillinen etelämaalainen eli verenkierto rajoittui pääasiassa vyötärön alapuolisiin osiin.
Minä olin täysin kokematon poika-asioissa. Poika työnsi minut puunrunkoa vasten ja painautui tiiviisti kiinni ja alkoi suudella intohimoisesti. Pian tunsin vaikka mitä ja olisin halunnut juosta jo karkuun. kaveri hankasi itseään minua vasten niin kauan, että laukesi. Ja siinä ei totisesti mennyt kauan. Hänen farkut kastuivat, minun farkut kastuivat, minun pikkuhousut kastuivat. Olin monta viikkoa ihan paniikissa, että tulin raskaaksi...
Kuningas-Alkoholi on joskus saanut minusta yliotteen... Kaikkea en tähän hätään edes muista, ja niitä noloimpia en kehtaa edes kertoa. Mutta liityn nyt joukkoon tummaan, ja jaan syvät häpeänkokemukset kanssanne...
Teinivuosien örvellyksistä yleinen katsaus: itkua, tappelua, nurtsin tahraamia farkkuja, syliin oksentamisia...
Aikuisiälläkin on tullut töppäiltyä. Olin tavannut kyseisenä iltana nykyisen mieheni (yhteiseloa takana nyt 13 vuotta). Otettiin siinä vähän viiniä ja olin alaikäinen. Mieheni oli juuri täyttänyt 18 vuotta. Menimme mieheni kotiin, siis anoppini ja appiukkoni kotiin. Kammottavaa rymyämistä, en pysynyt tolpillani. Mieheni huone sijaitsi talon " länsisiivessä" , sinne piti mennä vanhempien makuuhuoneen läpi. No, pimeää oli ja minä kaatokännissä. En nähnyt mitään, ja tunsin vain, kun kompastuin johonkin. Pyllähdin istumaan jonkun pehmeän päälle, sanoin humalaisen " hupsis" ja jatkoin matkaa eteenpäin. Selvisin mieheni huoneeseen saakka, rojahdin sängylle ja sammuin siihen paikkaan. Aamulla ihmettelin herätessäni missä olen. Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes tuleva anoppini tuli kysymään, että kumpiko meistä istui yöllä hänen päälleen...Voi kiesus kun hävetti!
Sitten on näitä " tuhkimokännejä" kun tulen baarista kotiin ilman toista kenkää. Käsilaukku on aina hukassa, takki jäänyt narikkaan, sukkahousutista ei ole kuin muisto jäljellä...
Kerran olin mieheni sukulaisen ylioppilasjuhlissa. Olin pukeutunut sievään mekkoon, jonka helma oli aika lyhyt ja tyköistuva. Muutaman liiallisen boolilasin jälkeen rupesi pissattamaan, ja menin vessaan. En osunut pytylle, vaan kaatua rojahdin lattialle pöntön viereen. Aikani siinä painittuani sain kammettua itseni pytylle ja toimitus alkoi. Pissaa tuli ja tuli, lorina kuului varmasti naapuriin saakka. Huojuin siinä pöntöllä jo ihan hermona... Sitten pissantulo lakkasi, olin kovasti huojentunut ja sain kiskottua sukkahousut ylös. Muina naisina astelin olohuoneeseen jossa kaikki suvun jäsenet olivat paikalla. Ihmeen hiljaista, huomasin ajatelleeni. Unohdin asian kuitenkin pian, ja lähdin keittiöön päin jossa boolimalja sijaitsi. (Ihan kuin en olisi ottanut jo tarpeeksi..!) Siellä mieheni tuli nykimään helmojani, ja minä kännissä kiekumaan, että " mitä hittoa sä teet, kallista mekkoa revit..." Selvisi viimein karmea totuus... Olin klassisesti unohtanut mekon helmat sukkahousujen sisään. Siinä pyllysilläni keikistellyt kuin paraskin mannekiini... Ja taas sai anoppi yhden syyn lisää olla miniästään " ylpeä" ...
Eräänä juhannuksena lähdin ystäväni kanssa lavatansseihin. Puettiin hienot nilkkapituiset mekot päälle, kiharrettiin ja meikattiin ja oltiin niin hienoja. Juotiin kuitenkin ihan liikaa viinaa. Seuraava muistikuva on, kun konttaaamme tanssilavalta tielle kyytiä etsimään, mekko korvissa, korkokengät käsilaukussa ja räkä poskella. Eihän meitä kukaan kyytiin ottanut, niinpä l' ähdettiin kävelemään kaupungin keskustaan. Eräs vanhempi herrasmies otti meidät matkalla kyytiin, ja jostain kumman syystä minä ja ystäväni päätettiin puhua " hoonoa soomea" . Voi hemmetti, tämä mies kyllä tiesi ketä olemme, kenen tyttäriä jne, ja me vaan räkäkännissä väitettiin kivenkovaan, että mies on väärässä. Voi yökkönen, minkä takia..?!?!
Viina ja minä-me ei sovita yhteen...
Tiesin, että yksi mies oli, todellakin varmaan OLI minusta kiinnostunut tässä pari vuotta sitten ja hän on erään yökerhon vastaava ja menimme siihen kapakkaan juhlimaan ja meillä taas juttu luisti ja keskustelimme todella paljon illan aikana, vaikka mies oli työvuorossa ja sitten mikä lie känninen idea oli alkaa puristelemaan miehen takapuolta, kun hän meni ohitseni.
Siis tuo jos mikä ei todellakaan ole tapaistani ja kyllä vieläkin hävettää, vaikka siitä on tosiaan pari vuotta aikaa...
En mä kait mtn kovin pahaa ole tehnyt.
Mitä nyt joutunut polisiikyydillä himaan tuhannenpäissäni ja kussut kaupan eteen..Oksentanut dösään ja ratikkaan.
mokailijoille, tulee itselle tosi hyvä olo kun lukee näitä. Mä aina kuvittelin, että omat kännimokailut on ihan hirveitä, mutta näköjään oon aika kesyä menoa ollut omat teinivuodet :)
että ei ole ikimaailmassa nähnyt niin isoa persettä=D
Ryhmäseksi synttäribileiden päätteeksi. Aamulla kyllä hävetti.
Olen myös pannut kaverin miestä kännissä.
Kuulun myös näihin " eroottisiin" ravintolassa tanssahtelijoihin (hävettää ne kymmenet kerrat kun oon pyllähdellyt tanssilattiassa seksikkäiden asentojen takia).
Olen myöskin oksennellut nolosti vaikka missä.
Kerran heräsin putkasta (se oli noloin minusta) kun olin saanut itku-raivokännin aikaiseksi.
Olen viuhahdellut alasti kotibileissä ja seissyt omakotialueella pihalla alasti keskustelemassa vieraiden kanssa.
Ikävin oli kun kerran muisti meni ja olin kuulemma lyönyt poikaystävääni (en tajua enkä muista, kauhea tilanne).
Olen myös sammunut ensimmäisen kerran käydessäni miehen suvun sukujuhlissa. Siellä oli vanhat tätit ja setät ihmeissään kun morsmaikkua kannettiin autoon sen jälkeen kun olin oksentanut sukulaismiehen ruusupensaaseen ja sammunut etupihalle.
miestä jolla oli naistenhakkaajan maine (ihan väärinkäsityksestä tullut mutta maine jäi). Exäni oli minun luona vahtimassa lapsia,oltiin hyvissä väleissä. Lähdin ulos uuden miehen kanssa ja baari illan päätteeksi kännissä halusin harrastaa seksiä auton takapenkillä kun en ollut koskaan kokeillut. Mies ajoi autoa kun oli juonut vain kaksi kaljaa. Mentiin syrjäiselle tielle ja,siirryttiin takapenkille ja riisuttiin. Ensin minä olin päällä,sitten pyörittiin villeinä ja lopulta mies tuli minun päälle,minulle tuli paha olo ja käskin miestä odottaa hetken paikallaan kun hengitin syvään. Mies siinä oli paikallaan käsien varassa " ilmassa" kun minä hengitin rauhallisesti,ja yhtäkkiä miehen haba pettää ja mies rojahtaa minun päällä koko painolla ja lyö otsansa minun naamalle..
Minulta halkesi alahuuli.
Kiva sitten mennä kotiin tukka sekaisin ja huuli turvoksissa..
ja ihan eka ajatus oli että hieno homma, kotiin olen tullut enkä ole ees raahannut mitään äijää mukaan. Kunnes nousin sängystä ja mulla oli päällä miesten T-paita. No muisti palaili pätkittäin ja niinhän siinä oli käynyt että olin erehtynyt paneksimaan yhden tutun kanssa.
No ehkäisyhän oli tietysti jäänyt väliin joten ei kun terveyskeskukseen hakemaan jälkipillerit. Odottelin sitten apteekissa niin eiköhän tämä edellisöinen mies tule sinne ja kysyy mitäs olen ostamassa ja kun vastasin että katumuspillereitä niin kysyy mikäs se niin kaduttaa??? Äijä ei edes muistanut että olin siellä ollut yöllä kuksimassa, ei ollut sitten mieleenpainuva pano.