G; Noloin/karmein kännimoka!??? Kaikki mukaan!
Pakko oli kaivaella tää ketju esiin niin ei tunnu niin perhanan pahalta!
Kommentit (308)
Meillä oli rempseä likkaporukka lukiossa. Kävimme pari kertaa vuoteen risteilemässä jossain Amorellalla. Meno oli melkoista, kun siinä harjoiteltiin juomista ja kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa samanaikaisesti.
Laivatuttavuuksia kertyi aikamoinen määrä...sitten reissun jälkeen nolotti ihan kympillä, kun nämä kundit ottivat yhteyksiä. Asuin vielä vanhempieni luona eikä ollut hlökohtaisia puhelimia siihen aikaan. Pakko oli tietysti kaikille pöntöille antaa kaikki mahdolliset henkilö- ja yhteystiedot kännipäissään *huoh*.
Noloin tuttavuus olivat yksi ylikiihkeä romanimies, joka kerkisi jo tanssilattialla sormettaa mut ihan litimäräksi. Mä otin hatkat hitaiden loputtua, mutta kaverit kertoivat nähneensä tyypin baaritiskillä nuuhkimassa sormiaan ja esittelemässä kaverillekin. Toinen nolo tapaus oli intialaissyntyinen tiskijukka, joka vei mut henkilökunnan alueelle hyttiinsä tutustumaan laivan ikkunoidenpsujärjestelmään. Siihen karvareuhkaan, joka pyörii ja pesee ikkunat ulkopuolelta. Eihän se nyt tietty sen tyypin hytissä ollut...
Noloin varmasti kun tanssin laivalla ilman paitaa kaikkien nähden oikein fiiliksissä... Jestas miten nolottaa, minulla kun ei ole mikään hyvä kroppa...
Sitten kerran pokasin jonkun karsean juopon, sellaisen vanhan deekun ja sen kanssa kierrettiin kaikki kaupungin baarit.
Onneksi selvenin viimeisessä sen verran että tajusin häipyä. Hyi!!!
Sitten yksissä kotibileissä oksensin ja itkin ulkona... Kaikki muut oli selvinä, jippii!
Aikanani olin kova tyttö hankkiutumaan jatkoille kännipäissäni ja myös järjestämään niitä. Kerran villin seksin tiimellyksessä tuli hörpittyä miehen sängyn viereen jättämää mehua. Ihmettelin laskuhumalassani miten joku julli on ostanut kotiinsa sellaista mehua jossa on hedelmäliha mukana, eli tavara maistui mehulle mutta oli kökköistä. Mutta jano kun vaivasi ja hiki oli. Aamulla sitten paljastui että sisälle oli tullut mustia murkkuja ja niitä uiskenteli lasissa kymmenittäin. YÖK tuli.
Tulevan aviomieheni raahasin myös kotiin baarista ja tuli heti harrastettua seksiä kaverini " nukkuessa" parin metrin päässä. Mystistä oli että käytimme senkin keikan aikana samaa kortsua kahdesti. Ei tainnut olla selvinpäin mieskään.
Kaverille on sattunut erikoisia myös. Oli maksanut taksikuskille ylimääräistä että kantaa kolmanteen kerrokseen sisälle. Oli kantanut. Sama kaveri oli myös luullut alkkareitaan vessapaperiksi ja vetänyt ne vessasta alas.
Oli se karmivaa nuoruusaikaa. Myös ne bileet joissa pari jannua oli niin humalassa että tunkivat persreikäänsä kynttilät jotka joku kolmas kävi vielä sytyttämässä. Varsinaiset adventtikynttilät.
Mä oon kanssa törttöillyt ihan kuntoon, varastellut (piilevä kleptomaani paljastuu kännissä) mm. hesareita jakajilta, hampurilaisia ajokaistojen asiakkailta yms... Siis yleensä baari-illan jälkeen. ;)
Pahin on tämä: Kaverini luona oltiin joskus yötä ja mä raahasin sinne sellasen melkeen viiskymppisen äijän. Olin ihan intoo piukeena, kun se kävi niin kuumana (no kai nyt, nuoreen likkaan!) siinä sitten annoin sen sormetella ja puristella tissejä, kaveri nukkui serkkunsa kanssa vieressä, mutta ihan hereillä varmasti! Sitten sain loistoidean; mennään rappukäytävään panemaan! :O Eikun sinne sitten, johonkin kellarinrappuihin painamaan. Tietenkin kävi niin, että pari jatkoilta tulijaa pääsi yleisöön. Ja siitäkös vaan innostuin! *noloo!!!*
Pyysin niitä vielä liittymään joukkoon, jolloin lopulta se alkuperäinen äijä häippäsi paikalta ja minä jatkoin niitten kahden opiskelijapojan kanssa vielä hyvän tovin...
Eikä tässä vielä kaikki; mulla ei tietenkään ollut avaimia mukana ja menin sitten kaverin ovea rapistelemaan session loputtua (oli muuten mun seksikäs yöpaituli jo siinä vaiheessa hävinnyt, eli alasti toikkaroin siellä rapussa) ja kaverin serkku (miespuolinen siis) tuli avaamaan. Se sitten sai mut vielä houkuteltua sinne patjalle panemaan! Olin sammunut kesken setin, mutta serkkupoika jatkoi sitkeesti loppuun asti... :/
Eipä ole muuten kaverin kanssa ihan hirveesti tuosta yöstä puhuttu jälkeenpäin! Onneksi sentään tajusin turvaseksin merkityksen, ettei jälkipyykkiä ollut kuin henkisellä puolella pestävänä...
Huh, ikinä en ole kelleen kertonut, tulipahan avauduttua... Rupes taas hävettää niin, että poskia kuumottaa! :S
mutta nolo nyt kuitenkin.
Oma versio (kännissä kuin käki):
Yritin baarin ulkopuolella intohimoisesti ja romanttisen eroottisesti suudella miehen kaulaa. Ihmettelin tosin miksi mies työntää minua poispäin.
Kaverin versio (joka näki tilanteen):
Olin yrittänyt väkisin nuolla kieli pitkällä miehen kaulaa huutaen samalla että " Mää otan sulta suihin" ..
tl: huora nussii monta rumaa äijää.. hyi helvetti.
Inhoan pullistelevia portsareita!
Kerran sitten olin hukannut narikkalapun ja takkini oli narikassa ja se sika ei antanut takkiani vaikka osoitin sitä sormella. Ulkona oli joku 15 astetta pakkasta. Hyppäsin siihen pöydälle ja sanoin, että "vittu, haen itse takkini senkin sika!"
No en mä takkia saanut ja kävelin 7 km kotiin pakkasessa ilman takkia. Ihme, etten tullut kipeäksi, mutta hävettää, että aloin tolleen uhoamaan, vaikka yhä edelleenkin inhoan portsareita, jotka ovat isokokoisia salisikoja!
päätin, että en haluakaan vielä mennä kotiin nukkumaan humalaani pois, vaan käyn vielä yhdellä drinksulla. Poikkesin sitten ensimmäiseen baariin, mikä eteen sattui ja kamalassa humalassa aloin ehdottelemaan baaritiskin miehille jotain...kukaan ei lämmennyt ja mulle taidettiin vähän naureskellakin...kunnes baarimikko kysyi multa, että olenko mä nyt varmasti ymmärtänyt tulleeni oluelle (miesten) homobaariin?
Ja mä kun olin vaan ajatellut, että siellä oli hyvä tarjonta :D
yhden virolaisen miehen mukaan. Vei meidät johonkin helkkarin hämäräperäiseen yökerhoon kauan keskustasta ja hotellistamme. Onneksi ei sielllä sitten mitään sattunut ja tultiin hotellille jollain epävirallisella taksilla. Ei ollut kovinkaan fiksua.
Olin kaverini kanssa aloitellut oikein olan takaa ennen baariin lähtöä. Meikkailtiin ja pukeuduttiin siinä ja pian huomattiin, että kumpikin oli juonut kaksi kuoharipulloa per naama ja siihen päälle vielä drinksut. Kauheat meikit näkyi sitten myöhemmin valokuvista, kun oltiin tietty kuvattukin toisiamme. Vaatteetkin saatiin valittua rivoimmasta päästä.
Sitten baarista minulla on vain välähdyksenomaisia muistikuvia. Dokailtiin lisää (ihem että päästiin sisäänkään) ja alkoi tehdä mieli miestä. Kaveri yritti ensin pokata yhtä miestä ja kun ei onnistunut, menin yrittämään itse. Tosi törkeästi kerjäsin sitä mukaani "meille panemaan". Kehuin, kuinka komealta mies näytti, itseni tunsin tietty oikeaksi helmeksi. Ei onnistunut. Sitten olin päätynyt baaritiskille ja alkanut pokaamaan baarimikkoa. Olin vaan kuulemma nojaillut tiskiin tissejäni hyväillen ja perse pitkällä "viettelevästi" ja sönköttänyt kuinka hyvältä baarimikko näytti. Hirveästi porukkaa baarissa tietenkin..ja tuttuja, joita en tunnistanut kun olin niin sekaisin.
Sain myöhemmin illalla pokattua jonkun miehen, jota imuttelin sitten tanssilattialla oikein huolella. Kuitenkin ennen kotiinlähtöäni hylkäsin miehen ja juoksin baarista karkuun. Kuulemma mies jäi aika ihmeissään katselemaan perääni. Kaaduin baarin rappusissa ja sain kamalat mustelmat leukaani ja käsivarsiini..
Ulkona oli pakkasta ja uuden vuoden juhlinta vielä käynnissä. Olin kaverini kielloista huolimatta ottanut polkupyöräni mukaan baariin, koska ajattelin kätevästi hurauttavani kotiin baarista. Olin niin sekaisin, että hädin tuskin sain pyörän auki. En meinannut löytää avaimiani, joten tyhjensin laukkuni kadulle. Sitten en meinannut pysyä pystyssä, mutta sitkeästi juoksutin pyörää ja yritin hypätä istumaan ja ajaa eteenpäin. Viimeiset muistikuvani ovat, kun makaan pyöräni alla keskellä toria ja huutelen ohikulkijoille, että ei tässä mitään hätää..
Jotenkin olin päässyt kotiini, mutta kadotin kännykkäni ja olin todella huonovointinen ja kasvot ruhjeilla ja mustelmilla. Hävetti ihan kamalan pitkään tuon jälkeen. Enkä ole siihen baariinkaan enää kehdannut mennä.
kultaisella 90-luvulla teininä ryypättiin oikein kunnolla puistoissa. Kävimme usein puskapissalla. Bodyt olivat silloin muotia aikuisillakin ja kuinka ollakaan humalaspäissäni laitoin ensin kiinni farkut ja vasta sitten bodyn.
Tämä kulkee vieläkin kaveriporukassamme nimellä bätmänkänni...
jaksaa aina naurattaa ;D
Joo eilen tuli taas hölmöiltyä, esim vittuilin pokelle ja olin jo päivällä tuhannen sekasin kaupungilla. Sit myös oon kaikkee huijannu taas ja puhunut paskaa :) Kyllä aina saa olla itsestään ylpee.
Pahempiiki on kyllä käyny, esimerkiks oon kaatuillu tuolilla ja jaloillani vaikka ja missä. Lähiaikoina oon huomannu et vittuilen nykyään tuntemattomille päissään. Tai avaudun omista henkilökohtasista asioista tuntemattomille.
Sit oon muute eile kans huutanu naapurille seinän läpi et kai sitä nyt omassa kotonaan saa mölytä kun se hakkas seinää nyrkillä:D
Kerran myös festareilla heräsin jonkun ihmisten teltan eestä ihan päissään ja ne vaan keitteli puuroo ja olivat aika äkäsiä. Toisen kerran heräsin jostain ihme peräkärrystä festareilla.
Seksijuttujakin on tosi noloja nyt ei tuu mieleen pahimpia mokia mut kirjotan lisää ku tulee (:
Joo ja oon pakottanut jotkut miehet työntämään mua ostoskärryissä ympäri Helsinkiä.. ja ei mitään hajua mistä oon ne ostoskärryt saanu :)
Olen muun muassa:
-ollut tuhannen kännissä sukulaisjuhlissa ja selittänyt kaikenlaista paskaa ventovieraille ihmisille
-hävittänyt kolme kännykkää eri reissuilla (yhdellä kerralla heräsin naama mustana kun olin kuulemma kiivennyt jonkun kerrostalon katolle ja pudonnut tikapuilta)
-sammunut vessaan eräässä asunnossa, jonka seurauksena poliisit tulivat murtamaan oven auki
-kussut rappukäytävään kaverin kanssa
-varastanut grilliltä ketsuppipurkin, teepusseja, servettejä, muoviaterimia ja paperilautasia
-varastanut puutarhakalusteen baarista
-nukkunut jonkun kylmässä ulkovarastossa kun ei ollut muutakaan yöpaikkaa (oli talvi ja kovat pakkaset)
-hortoillut autotiellä itkukännissä, jonka seurauksena poliisit olivat soitelleet kaverilleni ja poikaystävälleni
-jäänyt baarin vessassa lukkojen taakse - tai niin luulin. itkin oven takana ja kuvittelin etten pääse koskaan pois. oikeasti olin vain liian kännissä avatakseni säppi-lukon. lopulta tarjoilija tuli vihaisena ottamaan oven saranoiltaan baarikansan pällistellessä vieressä
-ehkä oudoin kuitenkin, jota vieläkin joskus mietin oli se, kun kaaduin kännissä ja nyrjäytin nilkkani. jalka turposi ja päätin linkuttaa ensiapuun parin promillen humalassa. siellä sitten jostain kumman syystä sain päähäni mennä invavessaan mennä ajelemaan säärikarvoja (höylä oli meikkipussissa). aikaa ilmeisesti kului, sillä hoitajia alkoi kerääntyä oven taakse koputtelemaan. en tiedä miksi en avannut ovea, ja pian he kääntivät lukon väkisin auki ulkopuolelta. siellä minä sheivasin jalkojani ja hoitajat tuijottivat vihaisina. kyllä hävetti jälkeenpäin...
^ja noista kaikista aikaa joku > 10 vuotta. nykyään olen absolutisti
lapseni koulukaverin äidin kanssa puhelimessa enkä muista yhtään että edes mitä..Ja ei siis tunneta mitenkään hyvin. Koulun pihassa pari kertaa nähty.
Tuli oltua vähän juhlimassa pari kk sitten ja tämä äiti sattui soittamaan kysyen lastansa, ja minkä ihmeen takia mun piti vastata?? Seuraavana pävänä sitten katsoin puhelimesta että jaa-a, tuonkin kans on tullut puhuttua. Ja ensimmäinen kerta aikuisiällä kun juon niin yli että muisti menee. Niin eiköhän silloin mokailla ihan urakalla.
Arvatenkaan en ole tuon jälkeen juonut..
Joo ja oon pakottanut jotkut miehet työntämään mua ostoskärryissä ympäri Helsinkiä.. ja ei mitään hajua mistä oon ne ostoskärryt saanu :)
Aika tavismeininkiä. Tai oli ainakin mun nuoruudessani kymmenisen vuotta sitten.
Olen kerran lähtenyt kaverin mukaan sen hoidolle kylään ja kun asui kimppakämpässä niin menin herättämään sitä kämppistä ja sanoin että paa vaan valot päälle, emmä niin ruma ole.
Kaveri sytytti yöpöydällä olevan lampun ja vilkaisi minua ja nosti peitonkulmaa, ja eiku panemaan. Aamulla hävetti kun vei meitä kotiin.
On myös tullut paneskeltua rappukäytävässä, autossa, rannalla, junassa, parvekkeella, valkoisella nahkasohvalla ja niin edespäin.
Kerran pokasin ravintolassa kundin ja mentiin matkustajakotiin, maksettiin huone ja heti taas panemaan, aamulla kundi sanoi hakevansa limua, eikä sitä sen jälkeen näkynyt. Itse kun nousin sängystä niin mällit tipahti kokolattiamatolle enkä edes pyyhkinyt niitä pois.
Muutaman kerran olen herännyt jostain uppo-oudosta paikasta ja etsinyt lehtiä joissa osoitetiedot että osaan soittaa taksin.
Kerran olin hotellissa kaverin (miespuolinen) kanssa tietysti hässimässä ja vedeltiin aamupanoa ja minä pompin kaverin päällä ja ovi aukesi ja siivooja soperteli anteeksipyyntöjä.
Onhan näitä.
Juotiin kaverin kanssa lukemattomia niitä ilmaisia baariinhoukutusdrinksuja, lähdettiin yhden ihme tyypin matkaan helvetin kauas omasta hotellista kun piti olla bileet sen hotellilla, kyhnättiin aikamme siellä ja kun tuli aika lähteä omaa hotellia kohti(kaveri häipyi jo aiemmin eikä mulla ollut taksirahaa) mulla ei ollut hajuakaan minnepäin lähteä.
Eksyin sitten kävellen haahuilemaan pois kaupungista johtavalle moottoritielle(!!) josta parin pelottavan tunnelin läpi käveltyäni vastaantulleen tyhjän turistibussin kuljettaja ystävällisesti käänsi autonsa ympäri minut nähtyään ja poimi mukaansa ja vei hotellini portille ilmaiseksi --tietysti kun ei ollut latin latia taskussa--- vannotti surullisena että mene nukkumaan tyttö pieni ja minä lupasin...kun bussin perävalot katosivat näkyvistä suunnistin samantien uudelleen viereiseen baariin kun kerran oli vielä auki. IHME ettei mitään oikeasti pahaa sattunut!! ja ikää taisi olla just se 15 vee..
Alle parikymppisenä minulla oli pakkomielteenä lähteä baariin poikakaverini kanssa aina mekoissa/hameissa sekä sukissa ja sukkanauhoissa jotka sitten tanssilattialla vilahtelivat hameenhelmojen liehuessa..kerran jätin jopa pikkupöksyt pois kun olin jostain naistenlehdestä lukenut että se kiihottaa miestäsi kun kerrot sille kesken illan ettei sulla by the way ole pöksyjä...no minun tapauksessani siitä sai ennen miestä tietää puoli baaria, sillä pelasimme biljardia ja kumartuessani pöydän ylle joku juippi takanaolevasta pöydästä nosti helmaani biljardikepillä-paljas perse paistoi koko kansalle ja äijä vielä alkoi kailottamaan sitä suureen ääneen...kyllä nolotti.
Olen myös harrastanut seksiä pikkujulkkiksen kanssa pikkukaupungin hotellin porraskäytävässä, palo-ovi ko käytävään huonekäytävältä tuettuna auki kengällä.
Menin pokkana sitten vielä sen juipin kanssa aamiaiselle(no kun siitä panemisesta tuli nälkä!!), jossa törmäsimme erääseen sukulaiseeni, joka oli sattumalta samassa hotellissa. Olin siinä vaiheessa jo pikkuisen elähtäneen näköinen eikä ollut tosiaan aihetta epäillä että asuisin itse ko hotellissa vaan että olin siellä ns panovieraana semminkin kun istuttiin ko pikkujulkimon kanssa samassa pöydässä ...ajattelin ettei voi enää pahemmaksi muuttua ja poislähtiessäni kävelen vaan pokkana aulan läpi mutta vilkaistessani tiskin taakse hätkähdin; siellä vartija tai mikälie aulaheppu katsoi mua kerran ja sai kauhean tikahtumiskohtauksen...ihmettelin sitä siinä ulos kävellessäni ja vielä taksissakin etten toki kai niin karmean näköinen ollut kuitenkaan... kunnes välähti: VALVONTAKAMERAT! sillä hepulla oli useita näyttöruutuja siinä nenänsä edessä...
teininä myös kerran olin poikaystäväni kotona viikonloppuna ja vanhempansa eivät olleet kotona, käytimme siis hyväksemme viinakaapin sisältöä ja aamulla heräsin pojan vierestä patjalta olohuoneesta takan edestä...mies heräsi samaan aikaan ja kehräsi korvaani " huomenta, pikku tiikerini..." ...!!!
Mulla ei ollut ensimmäistäkään muistikuvaa edes siitä että oltaisiin riisuttu vaatteitamme, mutta patjan vieressä lattialla oli kaksi käytettyä kortsua....miaaow, etten sanoisi.
:oD
mutta harrastin seksiä silloisen hoitoni kanssa kaikkien nähden, meillä siis about 6 muuta ihmistä jatkoilla klubi illan päätteksi ja kaikki katsoivat meitä kuin jotain näytöstä...