Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter -kirjojen epäloogisuudet

Vierailija
19.07.2015 |

Mitä olette bonganneet?

Kommentit (5332)

Vierailija
401/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin miksi Harryn äidilllä oli kaunis nimi Lily ja siskonsa onkin vain Petunia? :D Esim. suomiversiona voisi olla tyyliin Lilja ja Pirkko... No, ehkä se onkin että kamala hahmo= kamala nimi. :D

Vierailija
402/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:27"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:25"]Tää perus: ihmissudet reagoivat vain lajitoverin kutsuun: Miksi Lupin reagoi Hermionen ulvontaan? [/quote] Tämä oli vain elokuvassa, jotka olivat muutenkin kökköjä ja täynnä älyttömyyksiä. [/quote] Pottereissa om sama kuin Song of Ice and Fireissä. Kirjat ovat kymmenen kertaa moniulotteisempia kuin elokuvat ja sarjat. En pystynyt edes katsomaan viimeistä Hobittia loppuun asti. Minun oli pakko lähteä oksentamaan jo heti alussa kun Bardi löi käsillä varsijousen kappaleet kellotorniin kiinni... Hyi saatana. Pottereiden lopussa kaksintaistelu käytiin kirjassa koulun sisäpihalla kaikkien silmien alla, eikä missään now man's landilla puoli kilometriä koulun ulkopuolella. Kirjan lopputaistelu oli paljon dramaattisempi ja voimakaampi. Hollywood on visuaalista syöpien syöpää. [/quote] Oksentamaan? :D

[/quote]

No en oikeasti lähtenyt oksentamaan, mutta oli kuvottavaa miten yli koko Smaugin kuoleminen oli Jacksonin kännisekoilussa lyöty. Palavan kaupungin keskellä virittää hajonnutta jousta kellotorniin. Yäk...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:12"]Kun aikamatkustus kerran toimii, miksi sitä ei käytetä pysäyttämään Voldemort nuorena?
[/quote]Sitten Harrykaan ei todennäköisesti syntyisi... Että kannattaako leikkiä ajalla?

Vierailija
404/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:09"]Minusta selkein epäloogisuus on siinä, että miksi muka jotkut asiat voidaan hoitaa taikuudella mutta sitten toisia ei. Esim. miksi eivät keksi taikaa, jolla Voldemort saataisiin suoraan pois päiväjärjestyksestä. [/quote] Vähänkuin kysyisi, miksei keksitä asetta jolla saisi Putinin pois päiväjärjestyksestä. Sellainen on, mutta sattuneesta syystä homman hoitaminen ei siltikään ole vallan mutkatonta. [/quote] Mikä tämä älytön Putin viha on? Ihan naurattaa kun Putin vedetään joka ketjuun mukaan.

[/quote]

Suksi borssitrolli takaisin sinne kyrillisille foorumeille.

Vierailija
405/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:52"]

Itse mietin miksi Harryn äidilllä oli kaunis nimi Lily ja siskonsa onkin vain Petunia? :D Esim. suomiversiona voisi olla tyyliin Lilja ja Pirkko... No, ehkä se onkin että kamala hahmo= kamala nimi. :D

[/quote]

lily ja petunia ovat kumpikin kukkien nimiä. niiden kauneus taas on mielipidekysymys.

Vierailija
406/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:52"]Itse mietin miksi Harryn äidilllä oli kaunis nimi Lily ja siskonsa onkin vain Petunia? :D Esim. suomiversiona voisi olla tyyliin Lilja ja Pirkko... No, ehkä se onkin että kamala hahmo= kamala nimi. :D
[/quote]ei oikeastaan Lilja ja Pirkko, vaan Lilja ja Petunia.

Vierailija
407/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:46"]Olen löytänyt monia epäkohtia, olen lukenut kirjat kolmeen kertaan ja leffat kattonu niin monta kertaa että osaan ulkoa. Suurin osa vastauksista näihin epäkohtiin on siis todellakin löytynyt kirjoista, jos lukee ne tarkasti.
Tämä ei ole epäkohta, mutta olen miettinyt, onko Voldemort kalju että kukaan ei voisi käyttää hänen hiuksiaan monijuomaliemeen? :D Tai kun hänellä oli nuorena, siis Tom Lomen Valedrona, hiukset, mutta kun hänestä tuli "the dark Lord" häneltä vain jotenkin lähti hiukset. Nenä kuulemma lähti että muistuttaisi enemmän käärmetta ja olisi pelottavampi. :DD
t. Potterhead, 14 v :)
[/quote]no eikös se syy ulkonäön muuttumiseen ollut se, että kun Voldemort oli paloitellut sielunsa niin moneen osaan, ettei hän lopuksi ollut kunnolla ihminenkään. (Pyydän anteeksi kaikilta kaljuilta :D)
-Potterhead 12v
[/quote]
Niin, see saattaa olla yksi syy. Mutta J.K Rowling on varmaan halunnut taas Vodemortin näyttävän pelottavammalta, niin kalju sopii siihen. Kuvitelkaa, miltä näyttäisi jos Voldemortilla olisi ne ruskeat hiukset vielä "aikuisiässä" :DD
potterhead 14 v

Vierailija
408/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko koko Potter-saaga oikeasti homoseksuaalisuudesta ja itsensä löytämisestä? Miettikääs!
Poika kuuluu perheeseen, jossa häntä halveksutaan erilaisuutensa takia ja hän asuu kaapissa...joku päivä hänet tulee hakemaan iso, karvainen mies ja vie hänet muiden kaltaistensa keskelle. Siellä kaikki ovat onnellisia, paitsi että on yksi henkilö, joka ei siedä heidänkaltaisiaan. Henkilöllä on myös sadistinen kannatusjoukko. (.....putin.....)
Anyone?

Vierailija
409/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että he eivät käyttäneet sähköä.

Vierailija
410/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju Voldemorthan syntyi neloskirjassa, hautausmaalla, jossa Matohäntä valmisti keitoksen missä oli Harryn verta, Voldemortin isän luuta ja Matohännän lihasta. Sitä ennen Voldemort oli vain jokin rääpäle, ja sitä ennen hän eli eläinten tai ihmisten kehoissa.

Vierailija
411/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:14"]Se, että he eivät käyttäneet sähköä.
[/quote]mihin nyt sähköä tarvitaan, kun osataan taikoa?

Vierailija
412/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:13"]

Kertooko koko Potter-saaga oikeasti homoseksuaalisuudesta ja itsensä löytämisestä? Miettikääs! Poika kuuluu perheeseen, jossa häntä halveksutaan erilaisuutensa takia ja hän asuu kaapissa...joku päivä hänet tulee hakemaan iso, karvainen mies ja vie hänet muiden kaltaistensa keskelle. Siellä kaikki ovat onnellisia, paitsi että on yksi henkilö, joka ei siedä heidänkaltaisiaan. Henkilöllä on myös sadistinen kannatusjoukko. (.....putin.....) Anyone?

[/quote]

Dumbledorehan tykkäsi miehistä, eli oli selvästi töissä Fazerilla. Se ei ehtinyt sieltä kellotornistaan mihinkään, kun käsi kävi muistoastian äärellä.

Vierailija
413/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten semmoinen mieleen, että miksei Hagridin maineen puhdistuttua (ei ollut syypää salaisuuksien kammion avaamiseen) hänelle palautettu lupaa taikoa?

Vierailija
414/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:13"]

Kertooko koko Potter-saaga oikeasti homoseksuaalisuudesta ja itsensä löytämisestä? Miettikääs! Poika kuuluu perheeseen, jossa häntä halveksutaan erilaisuutensa takia ja hän asuu kaapissa...joku päivä hänet tulee hakemaan iso, karvainen mies ja vie hänet muiden kaltaistensa keskelle. Siellä kaikki ovat onnellisia, paitsi että on yksi henkilö, joka ei siedä heidänkaltaisiaan. Henkilöllä on myös sadistinen kannatusjoukko. (.....putin.....) Anyone?

[/quote]

Dumbledorehan tykkäsi miehistä, eli oli selvästi töissä Fazerilla. Se ei ehtinyt sieltä kellotornistaan mihinkään, kun käsi kävi muistoastian äärellä.

[/quote]

:D

Vierailija
415/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot kuhisevat hutsuja.

Vierailija
416/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pojat halusivat tanssia niissä tannsiaisissa (taisi olla neljäs kirja).

Vierailija
417/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:33"]Kaikki pojat halusivat tanssia niissä tannsiaisissa (taisi olla neljäs kirja).
[/quote]

Mä olen ihmetellyt myös sitä miksi parittomuus olisi niin kamalaa. Mä olisin ihan mielelläni jäänyt omaan sänkyyni lukemaan kun muut olisivat olleet tanssimassa :D

Vierailija
418/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:33"]Kaikki pojat halusivat tanssia niissä tannsiaisissa (taisi olla neljäs kirja).
[/quote]

Mä olen ihmetellyt myös sitä miksi parittomuus olisi niin kamalaa. Mä olisin ihan mielelläni jäänyt omaan sänkyyni lukemaan kun muut olisivat olleet tanssimassa :D
[/quote]tanssiminen nolottaa ja ilman tanssiparia oleminen nolottaa :D THIS IS PARADOKSI :DD

Vierailija
419/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:14"]Se, että he eivät käyttäneet sähköä. [/quote]mihin nyt sähköä tarvitaan, kun osataan taikoa?

[/quote]

Miksi he eivät sitten taikoneet itselleen televisioita, tietokoneita ja muita vastaavia?

Vierailija
420/5332 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:20"]

Verhot kuhisevat hutsuja.

[/quote]

En tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi