Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, jolla on isomahainen mies...

Vierailija
12.08.2015 |

... Pidätkö häntä seksikkäänä? Minä ainakin pidän omastani ja hän näyttää seksikkäältä mielestäni. Itse olen hoikka eli sama ei päde minuun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ylpeä että löytyy luontaista auktoriteettia tuon mahan muodossa. Jotenkin heti muut alistuu siihen et toi ukko ottaa aina johtajan roolin. Ei semmonen nälkiintynyt rimpula ole mies eikä mikään.

Vierailija
2/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksikkäänä, söpönä, lämpimänä ja turvallisena. Mies aina nauraa eikä usko, kun sanon häntä adonikseksi, vaikka oikeasti tarkoitan sitä 100% Ei ole ikinä vedonnut sellaiset podari-vartalot, joiden omistajat eivät selvästi panosta siihen pääkopan kuntoon. Tyhmyys ei ole seksikästä. Esimerkkinä hottis-dani. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ja pidän!

Vierailija
4/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:48"]

Oon ylpeä että löytyy luontaista auktoriteettia tuon mahan muodossa. Jotenkin heti muut alistuu siihen et toi ukko ottaa aina johtajan roolin. Ei semmonen nälkiintynyt rimpula ole mies eikä mikään.

[/quote]

Kuka helvetti läskiä rupeisi seuraamaan sen takia? Lihavuus kertoo huonosta itsekurista ja välinpitämättömyydestä, ei luontaisesta auktoriteetista. Jos mieheäsi seurataan, se tarkoittaa että miehelläsi on luontaista karismaa, se ei hänen mahastaan lähde.

Vierailija
5/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pidin sitä neutraalina, nyt on alkanut tökkiä. En tiedä miksi. Miehen painoindeksi on 40, ja onneksi tajusi alkaa laihduttaa. Itse olen ollut aina normaalipainoinen/hoikka.

Vierailija
6/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:52"]Ennen pidin sitä neutraalina, nyt on alkanut tökkiä. En tiedä miksi. Miehen painoindeksi on 40, ja onneksi tajusi alkaa laihduttaa. Itse olen ollut aina normaalipainoinen/hoikka.
[/quote]

Jos BMI on 40 on jo ihan läski, oletin että AP tarkoittaa sellaista mahakasta miestä joka ei muuten ole mikään hervoton kasa vaikka vatsakumpua löytyy. Hiukan vatsakas mies on ok, mikään kokoläski ei.

Vierailija
7/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei innostaisi läskimahan kanssa hengailu:(

Vierailija
8/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:52"]Ennen pidin sitä neutraalina, nyt on alkanut tökkiä. En tiedä miksi. Miehen painoindeksi on 40, ja onneksi tajusi alkaa laihduttaa. Itse olen ollut aina normaalipainoinen/hoikka. [/quote] Jos BMI on 40 on jo ihan läski, oletin että AP tarkoittaa sellaista mahakasta miestä joka ei muuten ole mikään hervoton kasa vaikka vatsakumpua löytyy. Hiukan vatsakas mies on ok, mikään kokoläski ei.

[/quote]

Siksi tarkensinkin. :> Miehillä tietty rasva kertyy etenkin mahaan (naisilla enemmän ympäri kroppaa), esim. miehelläni on melko lihaksikkaat/vähärasvaiset kädet ja jalat, mahassa onkin sitten kunnolla fläsää.

Vierailija
9/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miehekäs iso maha on seksikäs. Naisellinen näköinen läski mies ei.

Vierailija
10/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa hakea tänään pizzan. Mitä turhia edelleenkään laihduttaa, kun noin moni nainen tykkää läskistä mahasta! t.mies

Vierailija
11/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häntä seksikkäänä mahasta huolimatta. Maha ei siis ole seksikäs, vaan mies muuten :D Onneksi laihduttaa nykyään ja röllykkämaha on lähes hävinnyt. Ei se vatsakumpu mikään suuren suuri ollutkaan, mutta selkeästi nähtävissä kuitenkin.

Vierailija
12/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs on.

Vierailija
13/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkilainen lihavan miehen fantasiaa... Suurin osa naisista EI pidä isomahaisuutta millään tavalla positiivisena.

Vierailija
14/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tässä on varmaan nyt syytä erottaa kaksi asiaa: onko kyse ns. daddy-vartaloisesta miehestä http://theodysseyonline.com/clemson/dad-bod/97484

vai ihan kunnon kessistä:

http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article6129238.ece/ALTERNATES/w580/iso%20maha%20ylipaino

"Iskävatsa" on kuulemma nyt muodikas, kunnolla iso vatsa tuskin koskaan enää.

Vierailija
15/15 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:25"]Jaaha, tässä on varmaan nyt syytä erottaa kaksi asiaa: onko kyse ns. daddy-vartaloisesta miehestä http://theodysseyonline.com/clemson/dad-bod/97484

vai ihan kunnon kessistä:

http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article6129238.ece/ALTERNATES/w580/iso%20maha%20ylipaino

"Iskävatsa" on kuulemma nyt muodikas, kunnolla iso vatsa tuskin koskaan enää.
[/quote]

No kyllä minä ainakin otan mieluummin treenatun vatsan kuin edes iskän. Valitettavasti niitä treenattuja on vaan harvemmin tarjolla; se selittänee myös iskävatsan ns suosion.