Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
Ap vaan koko ajan yrittää hädissään keksiä uusia kommentteja, jotta sais meijät pöhköt mukaan juttuun!
BUUUUUUU!
taustalla kuului, kun joku lapsista huusi isiä!! Löin luurin korvaan ja nyt nostan ton äijän kamat pihalle!!!! Mä olen niin hiilenä, että tekisi mieli mennä sinne paikan päälle kuristamaan molemmat!! Hitto, kun ei ole sitä autoa!
Mieshän on täysi sika, valehtelee ja vielä raukka pakenee tilannetta ex-muidun luo...ole vaan onnellinen, että totuus selvisi nyt, eikä vuosien päästä!!!Ehdit hankkia paremman miehen ja lapsiakin!!! TSEMPPIÄ!
Nyt nainen pää pystyyn, miehen tavarat pihalle ja nauttimaan sinkkuelämästä!!
Tsemppiä ja voimahali!!!
Yhtään siis miehen törttöilyä ja epämiehekästä toimintaa väheksymättä.
Kumma dorka äijän kuvatus...
Säälittävä tapaus, kun pakoilee kohtaamistasi.
Kato nyt saatana ettet anna hevillä anteex jos ollenkaan, sillä on nyt hyvää aikaa suunnitella sen sanojansa.. TSEMPPIÄ! vejä vaikka uberkännit!
Mun nykyinen oli 2*isä jo valmiiksi ja sanoi, että eksänsä oli ehdottanut piuhojen katkaisua. Ei ollut onneksi suostunut ja sanoo jälkikäteen, että olisi menettänyt sen takia niin paljon.
Ylipäätään tavatessa mies sanoi heti aluksi miettineensä tätä lapsijuttua tosi paljon. Toisaalta koki nelikymppisenä elämänsä helpoksi, kun " edellinen setti" oli teini-iässä ja kauhea rumba aloittaa uudelleen alusta. Toisaalta taas sanoi miettineensä sitä, että rakastaa minua ja tykkää kuitenkin lapsista ylipäätään. En siis todellakaan painostanut vaan jutuistani kävi heti ilmi, että minä haluan äidiksi.
Mieheni toimi siis fiksusti. Heti alkuun mietti kantansa, jottei " huijaa" mua mihinkään turhaan.
Vierailija:
taustalla kuului, kun joku lapsista huusi isiä!! Löin luurin korvaan ja nyt nostan ton äijän kamat pihalle!!!! Mä olen niin hiilenä, että tekisi mieli mennä sinne paikan päälle kuristamaan molemmat!! Hitto, kun ei ole sitä autoa!
Ex olisikin ehkä soittanut miehellesi " sori, ei kai se vaimoke ottanut sitä tosissaan" ja miehesi olisi sitä säikähtänyt, eikä tiedä miten sen sulle selittää että koko operaatiota ei ole tehty... eikä siksi uskalla tulla kotiin... kun luottamuksenne on muutenkin ehkä vähän hataralla pohjalla siis jos totisesti uskot ex-akkaa niin mies parka ei tiedä miten saisi sut uskomaan totuuden....
niin on ainakin sen verran mielenkiintoiseksi kehkeytynyt että voisit ap kehitellä jatkoakin!
Jos oot tosissas niin kaikki myötätunto sulle. Älä yksinäs ryyppää, soita kaveri paikalle.
voihan lapsen saada lahjoittajan spermallakin..
ehkä se mies rakastu suhun ja siksi valehteli sulle, sä et muuten olis alkanut oleen sen kanssa..
nyt kieriskelee omassa valheessa ja ei uskalla tulla kotiin....
keskutele nyt hyvä ihminen sen kanssa asiasta asiallisesti, eläkä ex eukkoon uasko sehän ilkeyttää voi sulle sanoa mitä tahansa...
keksipäs lisää jatkoa tarinalle... Tule aamulla taas tarinoimaan lisää jooko.
asioita kaikessa rauhassa, soitan myöhemmin. Eipä ole soittanut. Minä olen ihan puhki kaksi yötä valvottuani, enkä jaksa nyt yhtään mitään. Silmät on ihan tomaatteina itkemisestä :-(
Todella törkeä äijä. Ei olisi tuos vaihees enää varaa noin vain lähteä oman mielen mukaan, olisi miettinyt vähän aiemmin..
No sen enempää miestä haukkumatta, koeta jaksaa! *voimahali*
Selvä hyväksikäyttäjä, joka on nauttinut siitä kun vauvakuumeinen muija antaa pildeä kiihkeästi. :(
Mies
ku ap:lla.
Vierailija:
asioita kaikessa rauhassa, soitan myöhemmin. Eipä ole soittanut. Minä olen ihan puhki kaksi yötä valvottuani, enkä jaksa nyt yhtään mitään. Silmät on ihan tomaatteina itkemisestä :-(
Onpa tyhmää, että miehesi ei kyennyt keskustelemaan. Ongelmatilanteeseen suhtautuminen on miehelläsi sen mitätöinti ja siitä pakeneminen. Hyvä, että miehesi tämänkaltaiset ominaisuudet valehtelun rinnalle tulivat nyt ilmi. Lapsen tms. loppuelämäksi sitovan asian kanssa et ole vielä hänen kanssaan ' naimisissa' , joten kunhan tämän asian saat läpikäytyä, niin voit aloittaa itsellisen elämän ja toivoa, että miehesi vielä joskus jossain muualla miehistyy ja oppii tuntemaan vastuuta.
Voimia edelleen. Muista, että itse et ole tehnyt mitään väärää tai kyseenalaista. Voit kulkea pää pystyssä ja olla siinä mielessä tyytyväinen.
ulkopuolisen näkökulmasta on hyvä, että miehen kaikki infantiilit ominaisuudet tulevat nyt esille. On mahtavaa, ettet ole saanut lasta tuollaisen ihmisen kanssa. Hän ei olisi ollut kypsä sinun lapsesi isäksi. Sinä ansaitset jotakin paljon parempaa.
Mies pakoilee vastuutaan, ei pysty sovittamaan tekoaan ja ryhtyy vielä raukkamaisesti ryyppäämään tiukassa tilanteessa. Sellaista isää ei soisi lapsillaan olevan.
Usko pois, sinä löydät vielä onnen myöhemmin ja kiität onneasi, että tämä tilanne tuli kohdallesi, sillä ilman vasektomiaa olisit saattanut jopa saada lapsen tälle mieleltään kehittymättömälle otukselle.
Vitsi mikä raukka se on!