Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*LOKAMASUJEN loppuviikko*~*

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittailin lämpöjä kp25/28-32 ja kuumeen puolella, tuskin johtuu raskaudesta. Ei minkäänlaista ennakkovaroitusta tulevasta kuumeesta. Menin päivällä klo 12 nukkumaan ja kun heräsin, ni olo oli kaamea ja mittari näytti 38. Eikun lääkäriin ja 3 päivää saikkua, sanoi että aika omituista kun ei ole flunssaa, pelkkä kuume. Nyt vuoteeseen ja maanantaina alkaa todellinen piina!

Vierailija
22/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp 20/30, eli siis vielä sellaiset parisen viikkoa pitäisi jaksaa odottaa, ennekuin kannattaa testata jos aihetta...

Paljon plussia ++++ puhaltelen (kukas testaa seuraavaksi??)

himppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken itse taida ihan vielä tähän onneni uskoa... testi tosin näytää selkeesti plussaa, mutta silti pieni epäilyksen varjo leijailee niskassa. Kun tuo vuoto on nyt kuitenkin vuotoa eikä enää vain tuhrua..

Taidan testata parin päivän päästä uudestaan.

Plussausonnea kaikille!! Ja onnea plussanneille!!

Vierailija
24/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzqulle: kylläpäs sua nyt todellakin koetellaan:/ Alkais ne menkat jos on alkaakseen eikä tolla tavalla kiusais pientä ihmistä! Toivottavasti sulla oli kiva ilta ja sait vähän muuta ajateltavaa.

Täällä menossa kp 24/28 ja tätsyä odotellaan. Mulla myös kaikenlaista tunnetta alavatsalla, mutta muutaman edellisen kierron perusteella ymmärrän, ettei se mitään ihmeitä merkitse. Oikeastaan koko kierron ajan siellä enemmän tai vähemmän " tapahtuu" ja tuntuu jotain ja toistaiseksi ei ole ainakaan raskautta merkinnyt. Eli aikalailla pessimistisenä ollaan tällä suunnalla. Tai ehkä pikemminkin realistisena, meiltä kun jäi (mitä todennäköisimmin) hedelmällisin aika hyödyntämättä tässä kierrossa. Parempi asennoitua jo valmiiksi menkkojen alkamiseen ensi viikolla, niin ei tule karvaita pettymyksiä. Ihmeen hyvät fiilikset silti :-o Ainahan on mahdollisuus tärppiin ensi kuussa!

Mukavaa viikonloppua lokamasut ja paljon +++uutisia, kiitos:)

-Lillis-

Vierailija
25/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä seitsemättä päivää " flunssa" ilman flunssaa. Lämpö aamulla 37,1. Välillä alavatsatuntemuksia mutta juuri muuta ei. Oviksesta (testattu) meni n.6vrk kun alaselkä oli vuorokauden verran tosi kipeä. Mulla yleensäkin kivut enemmän selässä.

Ei kai täs kun odotella, tylsää!;/

A kp31/32

Vierailija
26/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vuotaa ihan tosissaan ja kovia kipujakin on.. taisi olla hra haikaran ohilento vain, harmittaa että menin testaamaan :o( apealla päällä, mutta pitänee jatkaa vaan yrittämistä, jospa seuraavassa kierrossa olisi parempi onni :o) Kiitos kannustuksesta kaikille, parempaa plussaonnea niille, joilla testailut vielä edessä!!

Vierailija
27/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkalle tsemppihali! Ja onnea uuteen yritykseen

Oma (.) viime viikon siis tikuttelin ovista ja tikut loppu jo torstaina enkä kerennyt saamaan positiivista tulosta, mut eilen oli ihan salettiin ovis. Juili nimittäin sen verran tuolta vasemmalta puolelta että ihme jos oli jotain muuta. No sen voimalla jaksoinkin odottaa miestä iltavuorosta, että voitiin vielä " hyödyntää" tämä kierto (= Jep, nyt olis kyllä parempi palata maan pinnalle ja ottaa se vastaan mitä tulee...Tällä kertaa en aio hätäillä tuon raskaustestin tekemisen kanssa, jos sitä tarvetta edes tuleekaan. Mulla nimittäin plussa on näkynyt vasta n. viikon päästä kun menkat olis pitäny alkaa...kaks raskautta siis takan. Pidetään peukkuja kaikille kanssasisarille bd bd

Wempula

Vierailija
28/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä siirtyy nyt marraskuisiin tädin saattelemana...

Vierailija
29/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäilystäkään, mitä tämä vuoto tarkoittaa....

Sitä ne oireet sitten tiesi. Sotkua tuli jo eilen illalla ja tänään on alkanut kuin hanasta kamala vuoto. Selkä ja maha on tosi kipeenä. En muista koska olisin ollut menkoista näin kipeä.

Sovittiin, että tästä eteenpäin mennään tjot meiningillä, kunnes l.a. on 2007 puolella. Ei oteta mitää ressiä vauvakuumeesta. Soittelen silti maanantaina perhesuunnitteluneuvolaan, kun syksyllä lääkäri puhui, että voitais tarkistella sitä ovulointia, jos en oo helmikuuhun mennessä raskaana.

Että sellasta....

Vierailija
30/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tuo [b]Vilijonkan[/b] tilanne. Sait kuitenkin eilen selkeän plussan, eikö? Kumpi on todennäköisempää, " " väärä" plussa vai vuotoa vaikka olisi raskaana? Toivon kovasti, että jälkimmäinen... bdbdbdbdbd

No niin [b]Anzq/b], loppuipahan ainakin se ärsyttävä vuotaa/ei vuoda-leikki! Parempaa onnea ensi kiertoon.

Plussauutisia odotellen.

-L-

Vierailija
31/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka lokamasu on vasta toiveissa.

Ilmoittauduin tonne listalle, mutta lyhyesti tässäkin: 24-v Helsingistä, meillä on yksi tytär, joka syntyi maaliskuussa 2005. Viime vuonna tähän aikaan olin siis jo kohtalaisen raskaana. Nautin kuitenkin ekasta raskaudesta täysillä, ei ollut ongelmia.

Ihan tytön syntymästä asti on toivottu pikkukakkosta, minä aluksi enemmän ja mies vähän vähemmän, mutta nyt olisi erittäin tervetullut jo molemmille osapuolille. Menkat alkoivat kuitenkin vasta marraskuun lopussa ja ovat tulleet todella epäsäännöllisinä - 1. kierto 14 vrk, 2. kierto 35+ vrk, nyt menossa kolmas.

Nyt on menossa kp 21, ovista olen tikutellut jo 14 vrk kun en tuosta kierron pituudesta ole tiennyt. Kaksi kertaa on tullut " huippu" eli viivat ovat n. 4-5 vrk aikana tummenneet ja sitten haalenneet, näistä jälkimmäinen oli alkuviikosta ja silloin selvästi tummempia viivoja mutta ei kontrolliviivan vahvuisia kuitenkaan. Viime viikolla oli myös ovistyyppistä kipuilua mahassa, joten arvelen, että ovulaatio oli alkuviikosta sitten. Olen ollut (vihdoin!) synnytyksen jälkeisellä laiharilla ja nestettä on lähtenyt, joten luulen, että se voisi vaikuttaa tikun väriin.

Mutta saas nähdä. Menkkoja odottelen joka tapauksessa tulevaksi nyt parin viikon säteellä. Tyttö tärppäsi 06-07/04 ekasta kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen, joten sikäli oon arvellut että ongelmia ei ole ja kyllä tässä jonkun loppuvuoden kuun vauvaa pääsisi odottamaan...

Coe kp 21/??

Vierailija
32/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muillekin tädin jyräämille, on se ilkeä akka...

ON: kp 23/?. Kummallinen flunssa on päällä jo viidettä päivää, keuhkoputki on kipeä ja ääni käheänä, mutta ei muuta. Eikä ota parantuaakseen mutta toisaalta ei mene huonompaankaan suuntaan.. Mitään tuntemuksia ei ole.

Hyvää viikonloppua kaikille, huonoista uutisista huolimatta!

olivia-s

Vierailija
33/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edelleenkään raportoitavaa, mitä nyt OTTAA PÄÄHÄN ja PAHASTI!!! Ukko pentele oli eilis-illan työkavereidensa kanssa menossa, tuli kyllä suht ajoissa ennen 02 kotiin, MUTTA MISSÄ KUNNOSSA!?!? Muistutin sitä vielä ennenkun lähti, että tänään on sitten menoa, mutta... Aamulla kun heräsin 08:lta, niin ukko veteli kuorsausta VAATTEET PÄÄLLÄ ja KENGÄT JALASSA!!! Voi juma... No, minä sitten esikon kanssa luisteluun ja patistin äijää ylös, ettei mene koko päivä maatessa. Määräsin käyttämään koiran ulkona ja lähdettiin... No kun äsken tulin jäähallilta kotiin, niin ukko istuu sängyssä ja väittää ollensa hereillä. " en viittinyt jättää poikaa yksin sisälle, joten en voinut viedä koiraa ulos..." MITEN HUONO SELITYS SILLE, ETTÄ OLI NUKKUNUT KOKO AJAN!!!

Minä täällä kihisen kiukusta... Vaikka hyvin harvoinhan tuo missään rellestää(ehkä pari krt vuodessa), mutta voisi se kontrolli silti pitää sen juomisen kanssa...

Mutta, siis kp 21/30. Ja tänään pääsenkin itse myös vähän vapaalle, lähden ystäväni kanssa ostoksille ja ulos syömään :). Saa tuo " haisuli" pitää pirttiä pystyssä sitten vuorostaan...

Hyvää viikonloppua ja toivottavasti tästä on sitten vaan jatkossa kyytiläisiä sinne lokajunaan ++++++!!

Vierailija
34/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä näistä menkkamaisista tuntemuksista. Luulin aamulla, että täti yllättää, mutta eipä ollutkaan. On sellainen omituinen menkkatunne, ei kylläkään kipua, mutta halju tunne. Ota siitä sitten selvää... kp siis (edelleen) 21/30.

:) himppu (:

Vierailija
35/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot myös täältä jolla tältä kuulta meni tsäänsit, onnea ensi kuuhun! Mulla oli viime toissakuussakin " oireita" raskaudesta ja silti alko menkat 10 päivää myöhässä.. Saapa nähdä miten nyt käy.. jännittää... Ekaa yritetään.

kp 22/26-30 menossa ja lämpöä 31,1 ja rinnat turvoksissa. Vatsa oli aamulla ihan löysällä eikä mikään maistu.. töissä ollaan lauantaina asiakaspalvelussa.. Jotenkin vähän hermot kireellä myös..hmm..?!

Vierailija
36/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: kp 19/35 ja mulla pomppasi tänä aamuna lämmöt ylös. Fertility Friendin mukaan, jos ne nyt pysyy ylhäällä, ovis oli jo kp 16 joka oli keskiviikkona. Maanantaina pupuiltiin, tosin mies ei halunnut " tulla sisälle" joten odottelin miehen menemistä suihkuun ja näppäränä tyttönä kaavin simpat selkäni päältä sinne minne niiden mun mielestä pitikin mennä ;) Eli hiukka epävarmaa on nyt tää tilanne... Mitään ovisoireita ei ole ollut. Ei krampin kramppia, ei vihlomisia, ei niin mitään. Ei limojakaan. Vain sitä valkoista tahnaa/voidetta. Tai no ehkä kp 13-14 oli sellaista ajoittain hieman venyvähköä (alle 1 cm) limaa. Toi ovis kp:lle 16 voisi siis ollakin ehkä mahdollista. Mutta viime kierrossa bongasin oikein kunnon kirkkaat limat ja niitä tuli viikon ajan ihan täysillä, nyt on ollut vain valkovuotoa eikä sitäkään kovin paljoa.

odotukset ei siis ole kovin korkealla, mutta ystävänpäivä voisi olla sellainen päivä että voisi testata, olisi nimittäin kop 36/35. Mutta siihen nyt on vielä yli 2 viikkoa, ja taitaa tätikin tulla ennen sitä. Mies ei halua jouluvauvaa, joten ehkäisemme seuraavan kierron.

Vierailija
37/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että lähtö tuli taas. Mullekin varmaan sitten... Oletko testannut ovista (onko tullut tuloksia)? Miten nyt jo pääset selvittelemään asioita lääkärille? Mä luulin, että vasta vuoden yrityksen jälkeen " sais" mennä?

Mä vielä sinnittelen hetken aikaa täällä (kp25/n.28?). Järkky flunssa eilen nosti kuumeen lähes 39 asteeseen, toivottavasti ei enää tänä iltana nouse.

Vierailija
38/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään luultavasti tärppipäiviä, kp 14 nyt ja mulle sattui tietenkin just työreissu! Eli torstaiaamuna lähdin ja tänään palailen illalla takaisin kotiin. Pikkasen epäilyttää, että ei taida " simpat" keretä tässä kierrossa apajille tai sitten niiden vastaavasti pitäs olla tosi sitkeitä ja pitkäikäisiä (keskiviikkoiltaisilla ;)

No, annas kattoo tässä parin viikon päästä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Toisaalta mulla on kiertoki vielä pillereiden jäliltä sekaisin, joten voi olla että ovis (jos sitä yleensä on??) onkin ollut aiemmin tai tulee vasta myöhemmin. Minä kun en viitsi mitään lämpöjä tai limoja seurailla.

Mutta kyllä se vaan ois niiiiiiin ihana saada sellainen pikkuinen lokakäärö :) Meillä on ennestään joulu-, touko- ja helmivauvat joten taas ois uus kokemus. Mitään paniikkia en kyllä ota, vaikkei nyt tärppääkään, mutta parin seuraavan kierron aikana ois hyvä jotain tapahtua, sillä meillä on sellainen tilanne että jos ei huhtikuuhun mennessä oo onnistanu, niin yritys lyödään seis (pitkäksi ajaksi jos ei jopa kokonaan) miehen työhommien vuoksi!

Kaikille tätiin pettyneille tsempit ja pahoittelut, onnellisille plussaajille onnittelut ja ihanaa masun kasvatusaikaa!

Vierailija
39/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin lääkärissä marraskuun alussa, kun kierrot on ollu sekaisin pillereitten jälkeen. Silloin tuli kp6-16 kestävä välivuoto. Silloin lääkäri sanoi, että ellen ole helmikuuhun mennessä raskaana, niin voisi tarkistella ovulointia. Ovistestejä en ole käyttänyt. Harkinnut olen, mutta sielä en ole viitsinyt. Pitäis olla sellanen ovistesti, jolla saa testata aamupissasta. Mikä merkki?

Vierailija
40/69 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstai iltana puuhailtiin, perjantai aamuna ovisplussa ja tänään lauantaina puuhailtiin taas puolenpäivän aikaan. Luulisin, että jos nyt on vauva tullakseen niin tuolla ajoituksella pitäis onnistua.

Tänään puuhailun jälkeen on tullut ihan pikkiriikkisen verta miehen nesteiden mukana ja mietin että voisko olla irronneen munasolun merkki...

Toivottavasti en putoa parin viikon päästä korkealta ja kovaa!

Miten toivottu laskettuaika lasketaan oviksen perusteella. Eli jos ovistesti näytti vahvaakin vahvemman plussan eilen aamulla, milloin olisi sen mukaan la?????? Osaisiko joku auttaa???

babyunelma