Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*LOKAMASUJEN loppuviikko*~*

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja johan se loppuviikkokin on viimeistään aamusta alkamassa.

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille!

Täällä on varmaankin tämän kierron toiveikkaimmat touhut touhuiltu. Kp huitelee jossain 15/28 paikkeilla, mutta en ole ihan varma. Parin viikon päästä odottaa siirto taas johonkin toiseen pinoon. Toivottavasti odotuspuolelle tällä kertaa.

Mukavaa ja oikein plussaisaa loppuviikkoa teille kaikille!!!

babyunelma

Vierailija
2/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 30/27-38 Eilen illalla tuli tuherrusta, tosi vähän. Nyt ei tule taas mitään. Mutta side pöksyissä ihan vaan kaiken varalta... Eilen aamulla lämpöä oli 37 ja tänä aamuna 37,6 ?! Mulla alkaa yleenäs menkat lämpöjen laskulla eikä koskaan tule tuhrua... mutta eipä näemmä aina. Seurailen siis tilannetta...

Mitäs muille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilijonkalle plussapeukutuksia, aika lupaavaa kun lämmöt on korkella. Koska olet aikonut testailla? Mullakin tuli ekassa raskaudessa ekaksi 3 päivää tuhrua, mutta ei kunnon menkkoja laisinkaan. Ja raskaana oltiin. Joten tsemiä!

Täällä tylsää, kp 19/28-30, joten odotellaan, odotellaan.... huoh.

Nyt vaan kovasti kaikille onnea joilla h-hetki lähestyy!!

Vierailija
4/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä käväisi josko tänään illalla testaisi, mulla tosin molemmissa aiemmissa raskauksissa on testi näyttänyt ekan kerran plussaa vasta kp34... mutta seurailen nyt ensin alkaako kunnon vuoto vai ei... Oliko sulla muuten kipuja tms? Mulla tuntuu sellaista kummaa vihlontaa, taitaa se täti vaan olla tulossa...

Plussa säteitä kaikille!!

Vierailija
5/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]vilijonkkka:[/B] sullakin tuhruttaa :P mikä meitä nyt vaivaa :)

elikkäs täällä ois kp31 vaikka meinasin jo eilen luovuttaa. Illalla ei tullut mitään ja tänä aamuna valkkaria, jossa oli hiukan kellertävää sävyä. Tunne on kuitenkin sellainen, että kohta alkaa. Ilman sidettä ei voi olla :P

Kattoko kukaan eilen Lost:a? Mieletön sarja...heti jäin koukkuun :D Jopa vähän pelottavakin. Nyt on täydelliset naiset ja lost, jotka on pakko katsoa :)

Vierailija
6/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää vain.

Kp ois 17/28 mutta toiveet ei ole kovin korkealla kun ei hirveästi ole puuhailtu. Mutta katsotaan reilun viikon päästä miltä silloin tuntuu.

Pitäis jaksaa siivota, mutta kun tuo takamus on niin raskas, ettei sitä jaksa tästä tuolilta nostaa ;)

Vierailija
7/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hirmusesti onnea plussanneille!

Mä en oo hetkeen pinoutunut, kun on niin masentavan alussa nää kiertopäivät vielä tällä hetkellä. kp6/31

Mutta ens viikolla sitten pitäs päästä jo puuhastelemaan. Kunhan ovis vaan tulis ajallaan tai ylipäätään ees tulis..

Tärppionnea koko porukalle!

Vierailija
8/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilanne oli se, että puuhastelut alotettiin vasta puolessa välissä kiertoa, mutta jos pidemmän kierron mukaan mennään tässä kuussa niin toivoa on ja toivoa on aina niin kauan kunnes täti tulee. Mahaa on nippaillu ja tissit ajoittain kipeät, eli samoja oireita kun menkoissa. Esikoisen kohdalla oli kyllä samat oireet kun menkoissa ja tuhruttelikin 5 päivää ja silti plussasin. No odotan kyllä tuonne kp 36 asti ennen kun teen testin, jollei täti yllätä ennen sitä. Päivän jatkoja!

Vierailija
9/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivut ovat jo kovemmat ja näyttää se tätipunainen minut löytäneen.. lähden tästä kohta kotiin, testailen kuitenkin kun tuli testi ostettua, ilmoittelen kuulumisia kunhan ehdin....

Plussahduksia muille!!!

Vierailija
10/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jos vain kiinnitymiskipuja tms.

Itsellä on armottomat menkkavihlonnat välillä, mutta tänään ei ole tullut tuhruja ollenkaan. Illalla pitää viihteelle lähteä, niin taidan varmuudeksi laittaa tamppoonin.

Vierailija
11/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti kp 16/28 ja ovistesti näytti aamulla oikein kirkkaan plussan. Testi viiva on paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Aloitin testauksen maanantaina ja vielä eilenkin oli tosi himmeä, kunnes tänään loisti hämärässä vessan valaistuksessa. Ikinä ennen en ole noita testejä käyttänyt ja nyt mietinkin, että

riittääkö eilen iltainen touhuilu kun testi tänään aamulla kirkas plussa. Tänään kun emme pupuilua pääse harrastamaan. Huomenna illalla vasta seuraavan kerran. Onko silloin jo myöhäistä???

Ohjelmista sen verran, että itse seuraan sarjat 24 ja Täydelliset naiset. Ilmeisesti jäänen koukkuun myös tuohon uuteen Lost sarjaan, mutta katselen tuon eilisen ekan jakson nauhalta vasta huomenna.

babyunelma

Vierailija
12/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraah, muksun flunssa (nuha, yskä ja parin päivän kuume) tarttui muhun. Väsyttää aivan hillittömän uskomattomasti ja nokka vuotaa. Muuten fiilis olisi sama kuin edellisissä kierroissa. Pikainen vilkaisu kalenteriin kertoo että menossa on kp24/n.30, joskin kierto on luultavasti tällä kertaa max 28, luulisin, koska ovis oli harvinaisen ajoissa. Vähän jännittää, mutta luulen kyllä, että täti käynnistelee Mondeotaan ja lähtee ajelemaan tännepäin... Kuten aina.

Bubbles, oletko kuulolla? Mitenkäs siellä menee? Meillä olisi kyllä sama toivottu la., jos korjaisin tuon oviksen mukaan.

Vierailija
13/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on + Tosin masua kipristää ja vähäistä vuotoa tulee...

Pregent Stick:llä testasin ja kaunis punainen viiva piirtyi 5 minuutissa...

Voiko tää olla totta?!

Vierailija
14/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp on 14/28 , taas kovasti haaveilen/haaveilemme omasta lapsesta! 12-13 kp oli ovis kivut ja hommailtu ihan tavallisesti joka ilta ja jopa viime yönäkin klo.03.40 kun vahingossa satuttiin heräämään..hih,joskus tekee mieli yölläkin..

Olen nyt juonut greippimehua ja syönyt noneje...onko kokemuksia näistä ja vauva haaveiden toteutumisesta??

Vierailija
15/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!

babyunelma

Vierailija
16/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Meillä on ollut netti jumissa, joten en päässy tänne eilen kirjoittelee...

Oma (.) täällä kp14/24 ja ovista olen tikutellut eiliseen asti...tikut loppui ja huippua en kerennyt siis pongata, mut eihän se menoo haittaa. Ollaan oltu suht ahkeria tällä viikolla ja luulen et ovis on ihan näillä hetkillä, joten täytyy vielä panostaa tuolla makkarin puolella (= Onhan tässä vähän tekemisen meininki, mut ei voi mitään kun haluis varmasti hyödyntää jokaisen mahdollisen hetken tulla raskaaksi.

Ei muuta kun tsemppiä kaikille viikonloppuna testaaville ja jo plussanneille tarrasukkia ja bd bd bd !!!

Wempula

Vierailija
17/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirskatti, kun rustasin jo monet rivit, ja järjestelmässä tapahtui virhe tuli taas ruutuun... Ärsyttävää!

Koitan nyt ensin lähteekö tämä ja laitan sitten lisää,....

Vierailija
18/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taasen tuli taas pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa =( eli 4 päivää tuhrunnu jo. Raskaana en ole, kun 2 päivää sit tein testin. Alkas nyt kunnolla vuotamaan.... miksi pitää elimistön pitää mua näin piinassa?? :(

Vierailija
19/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vilijonkkka mulla oli tytön kohdalla alkuraskaudessa kolmet ns menkat. Eka tietty pelästyin, sitten osasin jo odottaa. Pientä vuotoa tuli siteelle asti. Kävin ultrassa ja mitään hätää ei ollut.

Alia: sinä huhuilit... Mulla tosiaan nyt kp 24/32,25,24,32,28 eli kierrot olleet hieman hakusessa. Oireita en oo sallinut itseni etsiä, mutta jos nyt oikein ajattelee, niin... Valkovuoto on lisääntynyt, aamulla paksua ja keltaista ?! Finnejä, rintojen aristusta. Välillä kuumia aaltoja välillä kylmän horkka. Ja ihan kamala väsy! Oon totaalisen kuitti. Mutta se taitaa johtua siitä, että vanhenin eilen taas vuodella ;) Ensi vuonna sitten juhlitaankin pyöreitä... No katsotaan nyt onko nuo oireita mistä?! Olishan se aivan mahtavaa olla raskaana. Välillä tulee sellainen tunne, että eikö nyt olisi jo minun vuoro...Vaikka monet on yrittäneet kauemman, mutta aina se omalle kohdalle tuntuu pitkältä....

Tv sarjoista: mun täytyy nähdä aina Kotikatu, 24 ja Everwood, joka päättyi eilen. Tietääkö muuten kukaan tuleeko vielä jatkoa? Oli kyllä sellanen jakso, et tuohon se vois loppuakin.

Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille muillekin!

Vierailija
20/69 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon vauvaliimaa matkaan. Eiköhän nuo alkuaikojen tuhruttelut ole aika tavanomaisia, tosin tietysti pelästyttää kun eka kertaa osuu omalle kohdalle.

ON: testasin aamulla ihan varmuuden vuoksi (illalla tyttöjen kanssa lähdössä ulos) ja puhtaan negan sain. Toivon, että johtui varhaisesta testausajankohdasta, nyt kp 24/?. Viikkoon en kyllä aio testata, katsotaan tuleeko täti kuun vaihteessa vai ei. Täytyy nyt olla maltillinen punaviinin kanssa tänään ;)

Alavatsalla kyllä tapahtuu jotain outoa, kaikenlaisia tuntemuksia, mutta ehkä sieltä vaan täti suunnittelee turbohyökkäystä jo alkuviikkoon.

Vielä kerran onnea kaikille plussanneille, Lokamasujen joukko kasvaa. Hienoa. Toki toivon kovasti pääseväni itsekin mukaan.

frilla