Kiusallisin tilanne lääkärissä ?
Mikä on kiusallisin tilanne mikä sinulle on sattunut lääkärissä?
Kommentit (200)
piti käydä labrassa verikokeissa. Oon niin piikkikaimmoinen, että! Pyörryin yhteensä 7 kertaa sen toimenpiteen aikana. Joka kerran jälkeen kysyin, että "saitko sen neulan siihen suoneen?", ja joka kerta paitsi viimeisellä, oli mennyt ohi. :D Olin kuulemma niin jännittyny (ja niinhän mä olinkin), että verisuonet supistui niin pieneksi, että niitä ei saatu näkyviin edes sillä kiristysnauhalla. Siinä sitten pyörtyilyjen välissä hoitaja yritti saada mun oloa rennommaks, availi ikkunoita, toi vettä ja tuulettimen.. :D Hauska muisto näin jälkeenpäin.
nimim. yhä piikkikammoinen
jalkapöytävaivasta. eipä tullut etuäteen mieleen että pitäisi kovastikin riisua...
fysioterapeutti halusi nähdä mun kävelytyylin, ja sitä varten piti riisua pikkuhoususilleen, että näkyy lonkanliikeetkin. sit piti kävellä ison huoneen päästä päähän edes takas ja terapeutti tarkkaili miten astun.
muutenhan tuo olis ihan ok, mutta fysioterapeutti oli nuori komee mies, ja mä olin aamulla laittanut stringit jalkaan...
Muutenkin nolo tilanne, ja sitten lääkäri totesi kylmän rauhallisesti: siellähän se kaveri möllöttää.
EN ollut odottanut, että sääret pitäisi olla paljaana.
No ei siinä mitään, mutta olin ajanut säärikarvat pari päivää sitten ja sänkeä oli jo näkyvissä..
Lääkäri sitten mutisi itsekseen, että sänkikasvua säärissä tms.
Voi jumankekka, mä aivan varmasti olin tomaattiakin punaisempi.. Ja tuo oli helvatan noloa n. 17 vuotiaalla :D
Ja joo, tuon jälkeen EN ole säärikarvoja ajanut, jo on ollut lääkäriaka lähestymässä.. 
Olin opiskeluaikoina (n 20v) vahvasti miesvaltaisen oppilaitoiksen lääkärillä, en edes muista syytä. Ehkä ajokorttiin tarvittavaa todistusta varten. Nuori, varmaan juuri valmistunut hauskan näköinen lääkäripoika hoiti hommaa.
Makasin selälläni hoitopöydällä ja lääkäri kuunteli keuhkoja. Olin ohjeen mukaan ottanut paidan pois, ja siis pelkät rintaliivit päällä. Ei vaan kuulunut, lääkäri mumisten harmissaan siirteli stetoskooppia paikasta toiseen... Yhtäkkiä, mitään varoittamatta lääkäri nykäisi liivit alas, ja alkoi kuunnella suoraan rintojen päältä. Minä en voinut hillitä itseäni, vaan aloin kikatuksen. Lääkäri meini aivan tuskallisen punaiseksi, oli sata kertaa kiusaantuneempi kuin minä.
Lopuksi kysyin, että "nooh, miksi ne äänet ei kuuluneet?" ;o) Lääkäri-raukka ähisi jotain "runsaasta kudoksesta" joka voi haitata kuuluvuutta. Olin silloin hoikka, mutta isot rinnat, kuten voi jo arvata.
Olin opiskeluaikoina (n 20v) vahvasti miesvaltaisen oppilaitoiksen lääkärillä, en edes muista syytä. Ehkä ajokorttiin tarvittavaa todistusta varten. Nuori, varmaan juuri valmistunut hauskan näköinen lääkäripoika hoiti hommaa.
Makasin selälläni hoitopöydällä ja lääkäri kuunteli keuhkoja. Olin ohjeen mukaan ottanut paidan pois, ja siis pelkät rintaliivit päällä. Ei vaan kuulunut, lääkäri mumisten harmissaan siirteli stetoskooppia paikasta toiseen... Yhtäkkiä, mitään varoittamatta lääkäri nykäisi liivit alas, ja alkoi kuunnella suoraan rintojen päältä. Minä en voinut hillitä itseäni, vaan aloin kikatuksen. Lääkäri meini aivan tuskallisen punaiseksi, oli sata kertaa kiusaantuneempi kuin minä.
Lopuksi kysyin, että "nooh, miksi ne äänet ei kuuluneet?" ;o) Lääkäri-raukka ähisi jotain "runsaasta kudoksesta" joka voi haitata kuuluvuutta. Olin silloin hoikka, mutta isot rinnat, kuten voi jo arvata.
No jopas näitä rintsikat pois ajokorttitarkastuksessa olevia tapauksia täältä löytyy. Mikähän yhteys näillä on?
Ajokortin takia lääkärintarkastuksessa.
Lääkäri käski riisua koko ylävartalon paljaaksi. Minähän riisuin.
En osannut silloin nuorenä tyttönä kyseenalaistaa.
Se mikä oli outoa kun se käski vetästä yhden kaapinoven auki siihen toisen oven eteen koska siinä toisessa ovessa oli lukon kohdalla reikä.(joku vanha ovi) siis siinä ovessa josta setelin sisään.
Ajatteli ettei kukaan nää mua rinnat paljaana siellä huoneessa. Nyt olen yli kolmekymppinen
Vastaanotolla oli tosi nuori, tumma ja sairaan komea lääkärinalku. Jotenkin oli vaikeampaa paljastaa rinta tuollaiselle kollille kuin jollekin vanhalle kurpahtaneelle lääkärille! :D
Oli aivan mielettömän hyvännäköinen nuori adonis lääkärinä niiden tavallisten vanhojen kurppien sijaan. Punastelin siinä sitten kun tunnusteli tiehyttukosta, onneksi häveliäästi paidan alta...
Olin menossa gynekologille, ikää 21 vuotta ja minulla oli mieslääkäri. Tämä sitten kysyi saako opiskelija tulla seuraamaan ja annoin luvan, jolloin paikalle saapui hemmetin hyvän näköinen nuori mies :D Oli aika kiva maata siinä haarat levällään, kun lääkäri selittää opiskelijalle kaiken yksityiskohtaisesti. Etenkin kun oli kaikkia poikkeamia, siinä meni pitkän aikaa.
Sillä hetkellä oli todella kiusallinen olo, mutta nyt olen jo tottunut, kun näiden poikkeamien takia saan alvariinsa ravata kaiken maailman tutkimuksissa :D 
Naisgyne kysyi saako kandi olla mukana ja minä hölmö suostuin. Kysyi sitten saako myös kandi tehdä sisätutkimuksen ja minä hölmö lupasin. Kandi oli sellainen finninaamainen nuori kundi joka ei varmaan ollut ennen työntänyt mitään kenenkään naisen sisään. Naama hikisenä ja punaisena seinille katsellen meinasi tunkea sormensa peräreikään. Minä siihen nolona että vähän ylöspäin. Sitten sai sormensa emättimeen pari senttiä syvälle. Gyne kysyi, tuntuuko kohdunsuu, ja kandi pokkana valehteli että tuntuu. En viitsinyt käräyttää että päästiin tuosta nolosta tilanteesta ;-)
Sairaalassa tehty peräsuolen tähystys 19-vuotiaana. Inhottavin toimenpide, minkä saatan tietää. Toivottavasti oli kokemuksena viimeinen.
Sairaalassa tehty peräsuolen tähystys 19-vuotiaana. Inhottavin toimenpide, minkä saatan tietää. Toivottavasti oli kokemuksena viimeinen.
Mulle on tehty sama. Se oli tosi inhottavaa.
Ei tosiaan tullut mieleen, että lääkäri käskisi sellaisista vaivoista riisuutumaan, mutta niin teki. Halusi tarkastaa lonkan, selkärangan ja jalkojen asennon ja mun piti kävellä alusvaatteisilla vastaanottohuoneessa. Hävetti ihan h**vetisti, sillä olin aamulla laittanut jalkaan alkkarit joissa oli tuheron kohdalla ihan huomattavan iso reikä.
vaan eräälle toiselle, mutta nauroin ihan katketakseni kun hän tätä mulle kertoi. Tää nainen oli siis nuorena tyttönä (n. 16 v) ekaa kertaa gynekologilla. Kaikki sujui ok siihen asti kunnes gyne sanoi, että tehdään sisätutkimus, voit riisuutua tuolla sermin takana. No muija oli sit tempassu kaikki vaatteet päältään ja oli ilkosen alasti. Sit tää nainen oli huomannu siellä sermin takana sellasia sinisiä muovisia jalka/kenkäsuojia ja oli ihmetellyt, että mitäköhän näillä pitäis tehdä. No hän sitten ratkaisi ongelman laittamalla sellaisen päähänsä. Kaiken huipuksi tää nainen ei uskaltanut jättää käsilaukkuaan vartioimatta sinne sermin taakse, koska siellä oli kohtalainen summa rahaa. Gynen ilme oli kuulemma ollu näkemisen arvoinen, kun sermin takaa ilmestyi ilkialaston nainen "suihkumyssy" päässä ja käsilaukku kädessä. Mua naurattaa aina, kun vaan muistelenkin tätä juttua.
Vastaanotolla oli tosi nuori, tumma ja sairaan komea lääkärinalku. Jotenkin oli vaikeampaa paljastaa rinta tuollaiselle kollille kuin jollekin vanhalle kurpahtaneelle lääkärille! :D
joka kävi vaihtamassa tutkimusvehkeet pienempiin, kun paikkani näyttivät koskemattomilta.
joka kävi vaihtamassa tutkimusvehkeet pienempiin, kun paikkani näyttivät koskemattomilta.
Ei sitten kysynyt, että oletko neitsyt...?
Olin erittäin näkyvästi raskaana, en muista monesko kuukausi, mutta vatsa oli valtavan iso ja rinnat roikkuvat suurina ja raskaina.
Menin helsingissä yksityiselle lääkäriasemalle ulkomaalaistaustaiselle lääkärille siksi, että olin ajamassa AB-ajokortille C-luokitusta, siis kuorma-autokorttia ja tarvitsin lääkärintodistuksen ajokorttia varten. Kuntapuoli ei suostunut ottamaan tämän takia, tuo yksityinen asema oli edullisimpia.
Lääkäri halusi kuunnella keuhkot ja käski ottaa paidan pois mutta myös rintaliivit pois. Ihmettelin kovasti, miksi, en viitsinyt inttää vastaa vaan riisuin.
Kun olin pukeutunut, kysyin jotain raskauteen liittyvää.
Lääkäri oli lähes järkyttynyt: oletko sinä raskaana!
Ja siis oikeasti, olin todella isokokoinen ja raskaus todella pitkällä.
Ja lääkäri oli ilmeisesti halunnut nähdä nuorehkon, tuhdin naisen rehevät rinnat ja sitten olinkin siunatussa tilassa...
viivyin vielä tovin aikaa odotustilassa (punaiset 70 luvun muovipenkit rivissä, erittän ankea paikka, luukulla vastaanotossa venäläisittäin murtava nainen) papereita odottamassa ym mutta koko tuona aikana ei lääkäri ottanut uutta potilasta sisään, eikä tullut ulos huoneestaan.
Ehkä hänkin oli nolona? 
Olin erittäin näkyvästi raskaana, en muista monesko kuukausi, mutta vatsa oli valtavan iso ja rinnat roikkuvat suurina ja raskaina.
Menin helsingissä yksityiselle lääkäriasemalle ulkomaalaistaustaiselle lääkärille siksi, että olin ajamassa AB-ajokortille C-luokitusta, siis kuorma-autokorttia ja tarvitsin lääkärintodistuksen ajokorttia varten. Kuntapuoli ei suostunut ottamaan tämän takia, tuo yksityinen asema oli edullisimpia.
Lääkäri halusi kuunnella keuhkot ja käski ottaa paidan pois mutta myös rintaliivit pois. Ihmettelin kovasti, miksi, en viitsinyt inttää vastaa vaan riisuin.
Kun olin pukeutunut, kysyin jotain raskauteen liittyvää.
Lääkäri oli lähes järkyttynyt: oletko sinä raskaana!
Ja siis oikeasti, olin todella isokokoinen ja raskaus todella pitkällä.
Ja lääkäri oli ilmeisesti halunnut nähdä nuorehkon, tuhdin naisen rehevät rinnat ja sitten olinkin siunatussa tilassa...
viivyin vielä tovin aikaa odotustilassa (punaiset 70 luvun muovipenkit rivissä, erittän ankea paikka, luukulla vastaanotossa venäläisittäin murtava nainen) papereita odottamassa ym mutta koko tuona aikana ei lääkäri ottanut uutta potilasta sisään, eikä tullut ulos huoneestaan.
Ehkä hänkin oli nolona?
Kai sillä ällölääkärillä seisoi muna niin, ettei voinut ottaa vastaan muita potilaita.
Tuo on toinen vaihtoehto.
Kun tyttäreni 18 v meni samaiseen mestaan saman asian kanssa, lääkärintodistus ajokorttia varten (edullisin) sanoin tästä paidan riisumiesta ja rintaliivien riisumisesta. Tytön tutkiminen oli onnistunut ihan normaalisti ilman tommosia ylimääräisiä riisumisia.
Olen itsekin ollut samaisessa rasituskokeessa ja silloin sain pitää rintaliivit yllä. En näe mitään syytä, miksi koko yläkroppa (lue: myös rintsikat pois) pitäisi olla paljaana. Sydäntä ja keuhkoja pystyy kuuntelemaan ihan hyvin vaikka rintsikat olisivatkin päällä.