Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania pieniä hetkiä miehen kanssa

Vierailija
25.01.2006 |

Luetelkaa!

Minä aloitan:

Rakastan sitä, kun mieheni kanssa makoilemme illalla ennen nukkumaanmenoa vierekkäin sängyllä ja jutustelemme kaikenlaista. Haaveilemme, unelmoimme, puramme huoliamme. Siihen on ihana sitten nukahtaa:)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sen aina muistaisikin, miten onnellinen sitä onkaan!

Vierailija
2/23 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös usein läpsäyttää pepulleni, puristaa leikkisästi rinnoista jne. Rakastavansa hän sanoo hyvin harvoin, mutta kun sanoo on ne hetket mieleen painuvia. Pahoina päivinä hän lähtee vaikka 30asteen pakkasessa tarpoo kauppaan ostaa herkkuja jos se vaan minua piristää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan niitä öitä jolloin valvomme aamuun vain jutellen ja miettien maailmaa.

Mieheni on suloinen kun saattaa piilottaa suklaalevyn aamulehden alle töihin lähtiessään, kun hän saunasta tullessamme tarjoutuu harjaamaan minun pitkät hiukset.

Ihana tuo mun rakas!!!

Vierailija
4/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka raskaus tuonut mukanaan kiloja, suonikohjuja ym.

Mieheni mielestä olen maailman paras vaimo kun on ruoka valmiina kun hän tulee töistä.

Mieheni pesee kolmen lapsen hampaat ja lukee iltasadun jotta minä saan levätä illalla.

Vierailija
5/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ottaa kainaloonsa, jos tv:stä tulee vähänkin jännittävä ohjelma

* kutittelee minut aamulla hereille (ensin korvan takaa, sitten nenästä, lopulta kyljistä ja massusta jos en muuten herää)

* hassuttelee aina suihkuun mennessään heiluttelemalla peppuaan tai tanssimalla :P

* tekee hölmön näköisiä vesikampauksia itselleen silloin, kun olen vihainen tai todella väsynyt, ja katsoo, milloin minä huomaan hänen uuden tyylinsä

* pitkin päivää ohi mennen läpyttää minua pepulle ja/tai suikkaa suukon

Tässä muutama tavallisimmista, mitä tulee nyt äkkiseltään mieleen :)

Vierailija
6/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää positiivisia asioita tänne!

(kaiken muun tohinan keskellä kiva lukea)

Vierailija
7/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies tulee töistä kotiin se muistaa ensimmäisenä mainita kuinka ihanaa on kun on kotona vaimo joka on siivonnu ja laittanu ruuan valmiiks

- leikkii pojan kans illalla jotta minä saan levätä

- viikonloppuisin tehdään koko perheen kanssa jotain kivaa

- pari kertaa viikossa käydään miehen kans kaksin kävelyllä ja puhutaan kaiken maailman asioista ja meidän molempien kuulumisista

- hassuttelee kun minä olen väsynyt/pahalla tuulella esim. strippaa :P

- muistaa aina huomioida minut

- on kiinnostunut minun jaksamisesta ja minun asioista

- hoitaa poikaa tarvittaessa jotta minä pääsen johonkin

On mulla kyllä ihana mies! Sitä ei aina muista..

Vierailija
8/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa aina keksiä jotain ihanan hassua, jolla saada minut nauramaan, vaikka olisin kuinka väsynyt ja vihainen!

Rakastan sitä, kun äksyilyistäni huolimatta hän nappaa minut syliin, vaikka en enää kolmen lapsen jälkeen kovin kevyt keijukainen olekkaan.

Rakastan sitä, että voin kertoa hänelle mikä ikinä minua huolettaa, hän kuuntelee ja ymmärtää ja sanoo aina jotain, joka helpottaa oloani.

Ihanaa on katsella illalla yhdessä lasten nukkumaan menon jälkeen TV:tä, käydä yhdessä nostamassa takaisin nukkuvien lasten päälle pudonneet peitot, mennä yhdessä nukkumaan ja jutella oman rakkaan kainalossa vielä kauan, ennen kuin uni tulee.

Rakastan sitä, että ei tarvitse koittaa tekemällä tehdä tekoromanttisia illallisia kynttilän valossa punaviinin kera tai ihmetellä, miksi tänään en saanut ruusukimppua. Todellinen rakkaus ja romanttiikka syntyy aidoista, pienistä arkipäivän asioista. Ei tarvita mitään teatteriesityksiä, ei kauniiden ja rohkeiden kopiointia omaan elämään, riittää se, että näkee toisen pienet, aidot rakkauden osoitukset ja teot ja tekee niitä itsekkin. Pienistä virroista kasvaa iso joki!

Vierailija
9/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla ennen nukahtamista " hyvää yötä, kulta" . aina.

jompikumpi lähtee töihin, suudelma ovella.

yhteinen riitely..tai no, ehkä sopiminen on sittenkin kivempaa!

Vierailija
10/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- älyllisiä keskusteluja historiasta/politiikasta/ taiteesta/musiikista/kirjallisuudesta mieheni kanssa. Mieheni on sivistynyt ja älykäs ja on antoisaa keskustella hänen kanssaan.

- rakastan niitä iltoja kun mieheni on lämmittänyt saunan, ja tehnyt herkkuruokaa ja kattanut pöydän ja sitten yhdessä nautimme illallisesta

- mieheni pienet hellyyden osoitukset; ohimenneessään halaa, antaa pusun, tai hyväilee muuten

- rakastan kun mieheni ottaa minut huomioon; kun olen väsynyt, käskee lepäämään ja hoitaa kodin hommat sillä aikaa ja katsoo lapsia

Vierailija
11/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena lueskelen ja mietin että mihin meidän rakkaus, hellyys ja ihanat hetket on menneet piiloon? huhuuuu...

Vierailija
12/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun päätämme jokaisen puhelin pusuun, vaikka riitelisimme. luo turvallisuuden tuntua

Vierailija
13/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiireettömiä viikonloppuaamuja, kun aamiaisen jälkeen voi palata peiton alle murun kanssa ja ihan vaan köllötellä tais sitten...

Vierailija
14/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kateellinen sulle meillä menee tällä hetkellä TODELLA huonosti.

yksi ihana hetki oli kun mies toi kukkia kun tuli töistä (niitä mitä olen vinkunut viimesen kuukauden).

Vierailija
15/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ottaa minut syliinsä tiukasti, suutelee kiihkeästi ja kertoo kuinka paljon haluaa minua..

Vierailija
16/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ap

Vierailija
17/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tulee töistä kotiin ja istuu ruokapöydän viereen hymyillen. Miten onnelliseksi toisen voi tehdäkkään pienillä asioilla!

Vierailija
18/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävänsä minua kauneinmpana näkynä, mitä luomakunnassa on nähnyt. Ne sanat tulevat juuri oikeaan aikaan, otolliseen maaperään, kun olen väsähtänyt, tyytymätön itseeni, ulkonäkööni ja kaikkiin tekemisiini. Että hän jaksaa rakastaa niin kovasti kiukuttelevaa ja homssuista naistansa. Hänen rakkautensa vie siis minulta jalat alta. Niin pyyteetöntä se on.

Vierailija
19/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee töistä kotiin ja sanoo, ihanaa olla kotona! Halaa ja hyväilee, kun leivon viikonloppuna kädet taikinassa. Kun olen väsynyt, sanoo, pysy nyt siinä sohvalla, minä laitan tiskit.

Vierailija
20/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä