****KESÄKERTTUJEN KESKIVIIKKOPINO****
Hyvää huomenta kaikille!!!
Luin tuossa ensi töikseni teidän eilisen pinonne, että vähän edes tiedän mistä olette jutelleet. Itse en ole moneen päivään ehtinyt tänne =(
Perjantaina oli rakenneultra, ja IHANAA, KAIKKI OLI KUNNOSSA!!! La:kin pysyi samana. Sukupuolta emme nähneet, emmekä kysyneetkään. Kivaa, että se on sitten yllätys, vaikka aika varmoja ollaan, että poitsu siellä on tälläkin kertaa...
Eilen oli sitten neuvola ja sf-mitta oli 20!!! Eli reippaasti mennään jälleen yläkäyrän yläpuolella. Täällä tuntui monet pohtivan samaa. Minulla oli viimeksi sama juttu, ja nyt neuvolantäti sanoikin, että jaahas, tästä ei sitten tällä kertaa välitetäkään, koska minulla taitaa olla sellainen rakenne, että vatta nousee ylös. Viime raskaudessa istukka oli edessä, ja sen luultiin olevan syynä isoon masuun, mutta nyt istukka on takana, ja siitä huolimatta masu on tosi iso jo nyt. Itse asiassa, masu oli nyt isompi kuin viime raskaudessa samaan aikaan.... Esikoinen oli kuitenkin ihan normaalikokoinen, 3230 g, joten ei todellakaan kovin iso. Tosin kätilö sanoi silloin, ettei sieltä paljon isompi vauva olisi mahtunut tulemaankaan....
Huh. Tuleepa pitkä avaus, toivottavasti kukaan muu ei ole ehtinyt tekemään avausta samaan aikaan.....
susse 19+5 (+poika10/02)