Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo keittiöjärjestely

Vierailija
27.06.2026 |

Kuka keksi laittaa uusissa keittiöissä veitset ja haarukat kahden vetolaatikon taakse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisesti lahjakas sisustaja.

Vierailija
2/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevö hööd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetolaatikoiden taakse? 

Tarkoitatko ettei aterimet ole ylimmässä vetolaatikossa vaan kahden vetolaatikon alla, eli kolmas ylhäältä lukien.

Vierailija
4/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetolaatikoiden taakse? 

Tarkoitatko ettei aterimet ole ylimmässä vetolaatikossa vaan kahden vetolaatikon alla, eli kolmas ylhäältä lukien.

Siis ensin vedetään 50 cm korkea laatikko tason alta. Sen takana yläreunassa on toinen 10 cm korkea vetolaatikko aterimille. 
Nämä hankalat tuplat ovat aika yleisiä viimeisen 10 vuoden aikana uusissa keittiöissä.

Itse en laittaisi aterimia kahden vedon taakse. Ilmeisesti nätimpää, kun näkyy vain yksi kahva, jonka takana lisäkahvoja.

Vierailija
5/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siihen itse  asentaa pitkän laatikon päällimmäiseksi, niin useammin tarvittavat aterimet olisivat helposti tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän