Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään joka ei ole ilmoittanut raiskauksesta?

Vierailija
27.03.2009 |

Niin itselleni nousi miellen tuosta laivalla tapahtuneesta joukkoraiskauksesta että kuinka moni raiskauksen uhri ilmoittaa raiskauksesta? ITämän uutisen myötä muistin vasta että minutkin on raiskattu -93 Viikkarilla. Kolme miestä siinä oli, sen muistan. ja verta vuosin kun neitsyt olin. oon sulkenut nää muistot johonkin, mutta kun luin tuon uutisen, niin jostain nää muistot pomppas.

Nyt ymmärrän et tää oli raiskaus, ja ehkä se on vaikuttanut mun elämään, tiedä häntä, mut en voi tietenkään lähtee ketään syyttään enkä haluiskaan, mietin vaan et tarvinkohan jotain terapiaa yms tai voinko soittaa johonkin "rikoksen uhri linjalle"

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen sitten tietää, että se oli raiskaus, jos ei muista mitään? Siis huom, jos ei muista mitään.

Vierailija
2/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän raiskaaja saa niin usein naisen/lapsen uskomaan, että raiskaus oli oma vika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksuton päivystyspuhelin 0800-97899

www.tukinainen.fi sivuilta löytyy myös paljon tietoa.

Vierailija
4/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole pystynyt puhumaan kenenkään kanssa.

Vierailija
5/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin ja peruutin saman tien, en uskaltanut;( Tekijänä oma mies.

Vierailija
6/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosin silloin vasta 11v, nyt aikuisiällä olen muutaman ystävän kanssa asiasta puhunut, omat vanhempani eivät asiasta tiedä mitään. En aio asiasta puhua enään kenellekkään.

Jotenkin sen on täysin sulkenut pois omasta mielestä,enkä asiaa paljoakaan mieti enään.

Vierailija
7/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista siitä yöstä mitään. olin kyllä ihan itse juonut aika paljon alkoholia, mutta koska koskaan aiemminkaan ei ollut muisti mennyt niin totaalisesti (en muista lähteneeni baarista, menneeni miehen talolle enkä mitään seksistä, kuitenkin aamulla oli selvää että seksiä on harrastettu) pidän mahdollisena että minut oli huumattu.

mies oli minua 20 v vanhempi ja erittäin vaikutusvaltainen, eikä missään niin puhtoisissa/laillisissa ympyröissä, joten en koskaan uskaltanut syyttää häntä mistään etten olisi itse joutunut vielä pahemman väkivallan kohteeksi.

mies itse oli kuin ei mitään, soitti minulle kyydin kotiinkin aamulla.

Vierailija
8/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma mies täälläkin kyseessä.. nyt jo kyllä ex..

Vierailija
9/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 v. asiasta ei ole jäänyt mitään traumoja, ajattelin asian niin että minä en siitä kulunut ja sillä selvä, elämä jatkuu. Miehelleni olen kertonut, harmittaa tosin että kerroin, mutta samapa tuo. Ei ole vaikuttanut seksielämäänkään millään tavalla, nautin ja heittäydyn tilanteeseen oikein hyvilläni, joten mitäpä tuota jahkailemaan.

Vierailija
10/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 v. asiasta ei ole jäänyt mitään traumoja, ajattelin asian niin että minä en siitä kulunut ja sillä selvä, elämä jatkuu. Miehelleni olen kertonut, harmittaa tosin että kerroin, mutta samapa tuo. Ei ole vaikuttanut seksielämäänkään millään tavalla, nautin ja heittäydyn tilanteeseen oikein hyvilläni, joten mitäpä tuota jahkailemaan.

Jos itse asian otatkin noin kevyen oloisesti minusta pahinta on, että ko. miehelle jäi kuva siitä, että raiskaus on ok. Hän ei ilmeisesti saanut mitään seuraamuksia ei lain edessä (eikä henkisesti? ellei raiskaajalla sitten ole omaatuntoa..) kun et nostanut kannetta. Se on se, mikä minua eniten korpeaa. Uskon, että ilmoituksen tekeminen varsinkin kun on oma mies kyseessä, vaatii rohkeutta mutta mieti miten miehet pääsevät kuin koira veräjästä kerta toisensa jälkeen. Raiskaus on rikos ja siitä pitää aina saada rangaistus. Aina. Vertailukohdaksi: mieti jos oma tyttäresi raiskataan ja hän jättäisi ilmoituksen tekemättä. Tuntuu pahalta.

Vierailija
11/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertonut asiasta luultavasti kellekään muulle kuin mulle.

Vierailija
12/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ilmoittanut

Vierailija
13/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni useampi vuosi ennen kuin edes kerroin siitä kellekään. Vanhempani eikä sisarukseni tiedä asiasta mitään, mutta miehelleni olen kertonut.

Jälkeen päin olen harmitellut, että miksi en soittanut poliisia. Mutta raiskaaja sai minut vakuutetuksi niin hyvin siitä, että vika oli minun, kun olin yöllä yksin kävelemässä kotiin lyhyessä hameessa jne jne... Ja tuo kaikki vakuuttelu tapahtui puukko minun kurkulla samalla, kun mies raiskasi minua.

Vierailija
14/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruudessa. Silloin vain ajatteli, että kun on ollut humalassa, niin oma syy : (

Vierailija
15/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni useampi vuosi ennen kuin edes kerroin siitä kellekään. Vanhempani eikä sisarukseni tiedä asiasta mitään, mutta miehelleni olen kertonut.

Jälkeen päin olen harmitellut, että miksi en soittanut poliisia. Mutta raiskaaja sai minut vakuutetuksi niin hyvin siitä, että vika oli minun, kun olin yöllä yksin kävelemässä kotiin lyhyessä hameessa jne jne... Ja tuo kaikki vakuuttelu tapahtui puukko minun kurkulla samalla, kun mies raiskasi minua.

Vierailija
16/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Vierailija
17/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä olisi hyvä saada tilastoitua jälkikäteenkin. Siis jotain yrityksiä rakentaa mallia, miten paljon ilmoittamatta jätettyjä raiskauksia on ollut. Se nimittäin madaltaisi kynnystä ilmoittaa nykyhetkellä tapahtuneita rikoksia ja uskon vakaasti, että tämä vähentäisi paitsi uhrien syyllisyyden ja häpeän tunteita, niin ennen pitkään myös seksuaalirikoksia.

Vierailija
18/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tosiaan halunnut ruveta puimaan asiaa oikeudessa ja olisin sitä joutunut kertomaan ja selvittämään useaan otteeseen, olisi varmasti asia kipeä vieläkin. Joltain osin ehkä suljin itseni tapahtuneen ulkopuolelle tai koitin nousta sen yläpuolelle, ihan miten vaan, mutta en todellakaan koe tehneeni väärin jättäessäni asiat sikseen.

Toisaalta en olisi myöskään halunnut tuottaa äidilleni sitä tuskaa jonka tieto tapahtuneesta olisi välttämttä aiheuttanut.

Jois tyttäreni joskus joutuu saman kokemaan, toivon että hän selviytyy asiasta hyvin sillä keinolla minkä parhaaksi näkee, jos se tarkoittaa sitä että asiaa ei viedä oikeuteen, niin se olkoon tyttäreni valinta. Tekijän saama rangaistus ei kuitenkaan muuta tapahtunutta miksikään, jos edes saa mitään rangaistusta.

t:9 Joka ei olisi halunnut nähdä sitä tuskaista ilmettä miehensä silmissä kun asiasta kerroin.

Vierailija
19/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei olis uskonut tai niin silloin ajattelin. Todennäköisesti huumasi minut. Sammuin erään hänen kaverin asuntoon, yöstä hämärä muistikuva kun raiskasi ja varmaan oli kortsu, liukuvoiteet jne.. ei olisi kukaan uskonut varmasti! Aamulla heräsin ilman housuja ja lähdin pois.

Vituttaahan se vieläkin.

Vierailija
20/36 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisitteko samoin, jos oma lapsenne raiskattaisiin - "mitäpä tuota enää ajattelemaan, voihan asian sulkea yhtä hyvin mielestään"???