Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>ylös,ulos ja lenkille ELOHIIRET!!!<<<<<

24.01.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en nähny alotusta tai sit olen tullu sokeaksi ;)

Itellä on aamu tässä menny sohvalla torkkuen 1 ja 5 vuotiaiden touhuessa tuossa keskenään. Ei kyllä millään meinannu päästä ylös. Onneksi oli ruokaa valmiina pakkasessa ettei tarvi muuta kun lämmittää.

Aamulla kun venähti lähes klo 9 aamupalan syönti niinalkoi etomaan mut kun hörppäsin nopeesti lasillisen tuoremehua niin meni ohi ja pysyi poissa kunnes sain itelleni aamupalan tehtyä.

Mut nyt täytyy mennä, miljoona asiaa tänään jotka pitää hoitaa!

Peeveli ja masu

Vierailija
2/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en löytänyt pinoa eikä kyllä ollut aikaa kyllä kirjoitellakaan nyt kerkee vähän rustaamaan kun kuopus on päiväunilla hoitotytön kanssa.

Mulla oli kans tänään torkkupäivä. Ainakin kaks kertaa nukahdin lastenhuoneen lattialle istualteni. Onneks lapset 5v ja 3v9kk osaavat leikkiä nätisti ja kattovat 1v2kk ja 1v perään.

Varsinais pahoinvointiahan mulle ei missään välissä oo ollutkaan mutta tulee jos oon pidempään syömättä. käytiin eilen kylässä ja ruokaaika meni vähän pitkäksi niin automatkalla kun ajettiin kotiin niin rupes oleen tosi heikko olo. Ei oksettanut mutta sellanen pyörryttävä haljuolo. Kotiin kun päästiin tuore mehua ja pari palaa suklaata ni johan helpotti. mies laittoi onneksi ruuan sain pötkötellä sohvalla ja pääsin valmiiseen ruoka pöytään.

utraa jo kovasti odottelen se on 3.2. Näkee että kaikki on kunnossa. anoppi oli nähnyt unta että odotan kaksosia. se on vaan ikävä ollut liian usein oikeassa.hänellä on 15 lastenlasta ja sanonut mahan perusteella ne oikein. plus kuinka monta muuta.

jos nyt menis keittään kahvia vaikka ei järin hirveesti maistu mutta jos en kupillista kahvia juo niin illalla ihan hirvee päänsärky enkä viitti kumminkaan turhaa syödä mitään särkylääkkeitä. kun se on kahvilla estettävissä.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja kirppu 11+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen keskenmenon, vuoto alkoi aivan yllättäen, ja yltyi nopeasti. Mitään ennekko-oireita ei ollut.

Parempaa onnea teille muille elokuisille, minä poistun nyt joukosta.

Voisiko la-listaa päivittävä poistaa tietoni listasta? Kiitos hyvästä seurasta odotuksen alkuvaiheissa.

T: Remppu ja enkeliöttis (rv 9+6)

Vierailija
4/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kaikkia tuntuu väsyttävän melkoisesti =) Mulla onneksi hoitolapset tulevat aika myöhään, joten esikoisen lähdettyä kouluun ja isännän töihin, menin takaisin nukkumaan tunniksi. Pienemmät istuivat mun vieressä sängyssä ja katsoivat Disney-kanavaa... Eikä ylösnoususta meinannut tulla yhtään mitään. Eilen (häpeäkseni tunnustan) nukuin puoli yhteentoista, kun hoitolapset tulivat vasta puoliltapäivin, eikä meillä ollut kerhoon menoa.

Ultra-aikaakin yritin vaihtaa laihoin tuloksin. Mulle tuli eilen kutsu sinne ja 8.2 olisi mentävä. Isäntä vaan sattuu olemaan silloin Italiassa työreissussa... Onneksi ensi viikon perjantaina on lääkärineuvola, jossa on myöskin ultra ja sinne isäntä pääsee mukaan. Kai se vähän korvaa.

Niitä odotellessa...

Johannamamma rv9+5

Vierailija
5/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahalaus sinulle!

Vierailija
6/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olo muuttunut pienessä ajassa ihan kummalliseksi. Ensinnäkin pahoinvointi on nyt ihan erilaista. Ennen se meni ohi syömällä, mutta nyt syömisen aloittaminen takkuaa. Mitään ei oikein tee mieli ja silti kaikkea koko ajan.

Väsymys on tullut takasin, mutta sekin on erilaista. Enää ei ole koko ajan sumuinen pää, vaan nyt oon illasta sellanen normaali, mutta perusteellinen väsy. Oon menny aika aikasin nukkumaan ja herään aamulla ihan reippaasti (tai noh...) pitkät unet nukuttuani. Nään ihan hirveästi ja hirveitäkin unia. ALkuraskauden väsy oli n. 24h ja siihen ei auttanut edes nukkuminen.

Te, joilla on ennestään lapsia: Onko suunnitteilla jotain projekteja tyyliin, että " Tää asia kuntoon ennen vauvan tuloa" ?. Mä oon miettiny noita päiväunia, jotka pojat nukkuu ulkona. Nyt pakkasten aikana esikkokin oppi nukkumaan sisällä, mutta tänään taas laitoin ulos. Oon vaan aatellu, että jos vauva onkin kiljukaula niin sisällä päikkärit saattais jäädä kokonaan väliin. Ulkona sais nukkua rauhassa. MUTTA oon vaan niin kova ressaamaan kaikista häiriötekijöistä. Sisäunien aikaan ei tarvinnu aatella niin paljon ja huomasin ottavani rennommin. Mun mielestä yli menevän lentoliikenteen saisi meidän lasten unien ajaksi pysäyttää, ohi kulkevat meluavat koululaiset ja pihalla leikkivät lapset saisi kaikki olla hiljaa 11-15 ja autoilta olisi kertakaikkiaan ohituskielto tässä meidän talon kohdalla...vitsivitsi, ei meidän pojat nyt niin herkkiä ole, mutta aina välillä herkemmän unen aikaan joku tollanen saattaa herättää. Toisaalta saan sisällä tehtyä (siis saisin, jos aina jaksaisin) meluisia kotitöitä, kuten astioiden siirtelyä koneeseen/pois, imuroituta jne. Tulipa pitkä sepustus, mutta tällaisia asioita mietin.

Toinen juttu on, että pojat pitäis siirtää samaan huoneeseen nukkumaan. Nyt kuopus vielä on pinniksessä meidän huoneessa. Myös kuopuksen nukuttaminen olisi yksi kehitysprojekti, tämän vieressä kun täytyy aina olla ja pitää kättä pinnojen välistä. Isi ei tähän kelpaa, vaan pitää olla äidin käsi. Juuri eilen mies taas yritti, mutta poika huusi kuin henkeä oltais viety. Mun kanssa nukahtaa aika nopeasti. Isi saa nukutettua kyllä syliin, mutta ei hyvä sekään pidemmän päälle.

Me lähdetään tänään kyläilemään, joten mukavaa ohjelmaa tiedossa ;-) Pääsee vähän pois täältä kaaoksen keskeltä. Ihan älytöntä, juuri sunnuntaina siivosimme perusteellisesti ja eilenkin oli ihan perussiistiä. Tänään on taas kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Ei jaksais...

Mulla on vielki käymättä labrassa, ens maanantaina on lääkäri. Aattelin mennä to-aamuna piikitettäväks labraan, kun anoppi tulee poikia kattomaan. Apua, tietää taas unetonta yötä. ei se anopin tulo vaan se verikokeen otto...tai saas nähä, näillä unentarpeilla saattaa mennä nukkuenkin ja uneksien vaan jättipiikeistä ja kadoksissa olevista suonista...

Jakselkaahan hyvin!

Pumpelsson 12+6

Vierailija
7/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret voimahalaukset ja jaksamista... Toivotaan että ensi kerralla kaikki menisi hyvin. Surullista...

Itselläni tänään oli erittäin onnellinen aamu kun kävin neuvolan lääkärin tarkastuksessa ja sydänäänet kuuluivat! :) Ensi viikon tiistain ultraan menen huomattavasti keveämmin mielin kun tiedän että siellä se pikkuinen ainakin on... Menisipä vielä sitten kaikki jatkossakin hyvin.

Olo on ollut hiukan väsynyt ja pahoinvointi tulee aina silloin tällöin kiusaamaan. Turvotus on raivostuttavaa ja laiska suoli aiheuttaa maha vaivoja joka päivä :( tätä se on... ;)

Kyllästyttää olla töissä...

MrsKole 10+4

Vierailija
8/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempulle paljon voimia, olen pahoillani puolestanne. Koin itse keskenmenon syyskuussa, joten tuoreessa muistissa on tuska.

Voi Puuhapetet! Siinä sitä olisi oikeaa suurperhettä kerrakseen, jos kaksoset pyöräyttäisit! Minä kävin muutama viikko sitten ultrassa ja yksi siellä köllötteli, viidessä lapsessa on minulle tarpeeksi tekemistä...Taidan laittaa piuhat poikki synnytyksen yhteydessä...Kun vauva syntyy niin kolmonen on vasta kolme ja puoli ja nelonen muutamaa viikkoa vajaa kaksi. Voi olla että pitää vähän kiirettä...

Olo on vaihdellut melkoisesti. Aamulla tulee kyökittyä, mutta ylös ei ole tullut. Ehdin juoda mehun ja sitten saan aamiaisen syötyä. Parin tunnin kuluttua alkaa etoa ja sitten on taas pakko tankata. Pommacia on mennyt enemmän kuin ikinä...Tällä menolla kiloja kertyy varmaan reilusti. Onneksi olen yleensä päässyt niistä suhteellisen helposti eroon, mitä nyt pari kiloa on jäänyt näistä raskauksista. Onneksi olen hoikka, joten se muutama kilo on ollut ihan tarpeeseen.

Nyt menen sohvalle makaamaan, sillä pienin nukkuu päiväunosia ulkona ja kolmonen katselee Olipa kerran ihminen-dvd:tä. Palaan lukemaan viestejänne.

Opemamma ja vimpula rv 9

Vierailija
9/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempulle voimia. Surullisia uutisia :(

Nyt vauvaliimaa kaikille elohiirille! Pian kriittisimmät viikot alkavat ainakin osalta olemaan ohi. Ja muutama viikko, niin loputkin pääsevät 12 vk paremmalle puolelle.

Eilen illalla järkytyin saunassa, kun vatsa oli ihan superturvonnut. Oli kuin viidennellä kuulla olisin ollut... Tuli syötyä liikaa ja vatsaa turvotti tosissaan. Mulla meinaa välillä illalla ryöstäytyä syöminen ihan käsistä. Jos töistä tullessa on kova nälkä, niin tulee syötyä ihan liikaa ja sit on ähky olo. Millähän saisi tämän aisoihin? Kohta olen superpallo, kun ruoka niin maistuu :)

Ekassa odotuksessa siirryin mammavaatteisiin vasta n. viikoilla 20 +. Nyt varmaan jo muutaman viikon kuluttua on vaihdettava mammahousuihin. Mutta näin kai se menee usein, kun raskaus on jo kerran venyttänyt paikat.

Perjantaita odotan kovasti. Silloin pääsee np-ultraan!

Panttero 12+3

Vierailija
10/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin, tää väsymys on ihan KaMaLaa!! Pistän kyllä osittain tän järkyttävän flunssan piikkiin, joka ei ota parantuakseen sitten millään. Eikä tilannetta helpota, että viime yönä tytöt laukkas ees taas meidän ja oman huoneensa väliä. Onko täysi kuu? vai mikä lie piti heitä hereillä. Mutta ei kyllä tullut omasta nukkumisesta yhtään mitään. Täällä töissä on vaan pakko notkua, vaikka mieluiten menisin kotiin peiton alle nukkumaan. Eli te, jotka olette kotona ja pystytte edes vähän torkkuja ottamaan, ottakaan minunkin puolesta!! ;o)

Muuten masu voi hyvin. Vähän on kyllä sellasia epämääräisiä ¿kiristelyjä¿, ultrassa kätilö näki, että nyt supistaa. Melkein säikähdin, vaikka tiedän, että on ihan normaalia. Mulla ei vaan ole supistellut kahdessa edellisessä raskaudessa kun tasan sitten, kun on tullut lähtö synnytykseen. Ja nyt on viikkoja vasta 13... Onneksi kiristelyt eivät tee kipeetä, lähinnä sellanen epämukava olo. Ja toisaalta ihana, tietää että siellä masussa tapahtuu jotain!

Mulla on useampi tuttu, joilla on kolme lasta. Ja jokainen on sanonut, että kolmannen odottaminen on ollut raskainta. Siltä tosiaan tuntuu, ainakin tää väsymys on aika totaalista verrattuna kahteen edelliseen. Toisaalta nyt tytöt on niin isoja, ettei tarvitse heille koko ajan pitää seuraa, saa sitten kotona levätä kun on tarvis. Enkä tee kun nelipäivästä viikkoa, on aina ihanan pitkät viikonloput!

Nyt on pakko palata töiden pariin, mutta myöhemmin lisää!

Kirppu06 ja Sintti 13 tasan

Vierailija
11/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempulle halaukset...ystäväni sai ennen joulua keskenmenon ja heillä on ollut vaikeaa edes tulla raskaaksi. Oli jotenkin vaikeaa kertoa omasta raskaudesta, mutta ollaan niin läheisiä etten viitsinyt pitkittääkään ja näkyy jo päällepäin. Otti asian kuitenkin tosi hyvin ja sanoi tehneensä jo oman surutyönsä ja kohta pääsevät taas yrittämään.

Ultrassa tänään vihdoin sydämen syke näkyi ja sormet ja varpaat ja muutamia sisäelimiä. Uskomatonta, miten ultrat on kehittyneet jo parissa vuodessa. Toinen on nelisenttinen ja niin täydellinen. Olo on aika helpottunut kun pieni ihminen näyttäytyi kaikessa ihmeellisyydessään. Raskaus kun on sujunut lähes oireetta ja sitä ehti jo tietenkin pelätä vaikka mitä.

petraelena ja korppu 10+4 (la meni 4 pv eteenpäin 18.8.)

Vierailija
12/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut veltto kuin letku ja palstailu on ollut hieman hyytynyttä. No mutta vointi ok ei pahempia vaivoja. Eka ultra käyty ja siellä polskii pikkuinen. Sain ihania kuvia ja muutenkin meni kivasti. Mutta minä tipahdin ultran myötä nyt heinäkuisiin mut en mä sinne vaihda laskettu aika on nyt 31.7 päivä sinne tai tänne eikö.

Mut mä meinaan lähteä pihalle raittiiseen ilmaan joten palataan ja koittakaa jaksaa...

T Domi +13.1rv

Vierailija
13/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis nuo maagiset 12+0, eli voi edes vähän juhlistaa ajatuksella, että kriittisin aika olisi pian ohi.

Varovasti vain juhlin kumminkin, koska huomenna vasta on uä, ja sitten näkee onko kaikki ok. Jännittää. Jos kaikki ok, torstaina sitten kerron pomolle, että työsuunnitelmat saavat muuttua kesästä alkaen.

Pumpulille projekteista:

minulla on väitöskirja loppusuoralla, yhteenveto menossa, eli kyllä vähän hiki hatussa että ehtiikö ja jaksaako kirjoittaa kaiken ennenkuin univelka vie taas aivosolut (esikoisesta olin kyllä ihan poikki, ei olisi ajattelu onnistunut ekaan puoleen vuoteen synnytyksestä...) Kirjan koitan saada kasaan ennen synntystä, mut väitöstilaisuus jää kyllä pikkuvauva-aikaan. Huh, se pelottaa, mutta toisaalta, kyllä nopea tärppi esikoisen pitkään odotukseen verrattuna on kaiken arvoista. Kyllähän joku tärkeysjärjestys olla pitää...

Voimahalauksia sinulle, joka koit keskenmenon!! Varmaan on niin, että mitkään sanat eivät auta tällä hetkellä, mutta lämmöllä sinua ajattelen.

adalmina

Vierailija
14/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempulle isot halaukset!

Eilen oli inhottava päivä täälläkin.. huomasin tuhruvuotoa heti aamusta:( Keskenmenon vasta kokeneena pelkäsin jo pahinta..

No pääsin eilen käymään äitipolilla ja ultrasivat ja syynäsivä mut läpikotaisin.. istukan reuna on vielä kohdunkaulan kanavassa ja siinä pieni mustelma joka tuhruttaa! Nyt olen sitten 2vk levossa kotona ja odotellaan pikkuisen kasvamista ja istukan nousua.. pitäisi tuhrun loppua kun istukka nousee!

Pikkuinen riehu massussa niin ku perjantain np-ultrassakin.. Lääkärin mukaan pikkusella ei ole mitään hätää! np-ultrassa kaikki oli kunnossa, turvotuskin vain 1,2mm :) Kasvanutkin on aivan " ohjeiden" mukaan eli pää-perä mitta oli 5,4 cm!

Nyt tuhruttelu on onneksi nyt loppunut, mutta voi alkaa uudestaanki.. täytyy seurailla tilannetta joka vessa käynnillä :(

Eilen tuntui jo siltä ettei jaksa tätä jatkuvaa pelkäämistä.. mutta kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu :) Lisää viikkoja vaan niin alkaa helpottaa!

Niamey ja pikkunen rv12+5

Vierailija
15/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuh että noi aamu herätykset on tuskaa (5:45)..

oli aamulla niin pahaolo taas että,eilen ei ollu mitään ja yleensä mulla alkaa siinä 17.00 kieppeillä huono olo..

väsymys on astunut kuvioihin,ei töissäkään oikeen jaksa ku meinaa väkisin simmut mennä kiinni!

nyt tässä odottelen ekaa neuvolaa ja jännään kuunteleeko sydänääniä ja kuuluko..

nyt pitää mennä syömään ettei kerkii kauhee olo tulla...:)

Vierailija
16/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi rempulle pahoittelut!!!! ja voimahalaukset!!!

On tuntunut olevan juu hiljaista.... koko päivän koulussa seurannut sivuja.... muutenkin tuntuu, että muillakaan osioilla ei niin kauheasti ole kirjoiteltu. Mahtaako johtua lauhtuneista ilmoista?

Pumpuli kyseli projekteja: opinnäytetyö olisi kiva saada ennen elokuuta valmiiksi, jotta olisi mahdollisuus valmistua vielä tänä vuonna. Sit vois pitää äippälomaa ja hakea jossain vaiheessa ammattia vastaavaa työtä :) Ainoa huolenaihe on motivaation puute kirjoittamista kohtaan :(

Esikoista odotellessa päätimme remontoida saunan ja suihkun. Valmista piti olla hyvissä ajoin..... venyi sitten kuitenkin, joten oli kiva käydä vastasyntyneen kanssa anoppilassa saunassa ja pyykitkin pestiin evakossa.

Mulla on pahaolo pikkuhiljaa helpottanut, mutta tilalle on ilmestynyt järkyttävä närästys :(

Tässä taas kuulumisia multa, aikas omakohtaista kylläkin....

Anu ja rv 9+2

Vierailija
17/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työharkka päivä jälleen ohi.. ja rankkaa on, ei sinällään väsytä, mutta päätä särkee ja mun lepopulssi on mahdottoman korkee... ja olo sit sen mukainen, hikee pukkaa, pyörryttää jne jne...

tyttö kokoajan sotkee tätä hommaa, joten antakaa anteeks nämä mun omituiset kommentit ja kaikki kirjotusvirheet1.013111111111111111111111111110000 (kuten näkyy, mulla on apulainen tässä touhus mukana... hoh hoijaa)

Kukas se kirjotti että istukka vuotaa hieman verta tai siis tuhruttaa??? kyllä se siittä suttaantuu, mulla oli esikoista odotellessa hirveesti verenvuotoja ja tuhrutuksia ja se todellakin on hermojaraastavaa, vaikka kuinka hokee et kaikki on ok niin silti sitä aina aattelee pahinta... ja hirveetä se on mitä pidempään sitä joutuu kestämään (mulla yli rv 20 tais olla viel rv 25...). Minulla nuo vuodot ei kyl johtunu istukasta vaan monesta muusta tekijästä.

ISTUKAN PAIKASTA sen verran etenkin niille joilla jo raskauksia takana, et miten todennäkösesti istukan reuna vetäytyy pois kodunkaulan suuaukon kohdalta???? (olipas outo kysymys.. toivottavasti joku ymmärsi).. kun mulla siinä eilisessä ultrassa huomattiin et se on vähän siinä päällä (istukan reuna siis). Asiaa kontrolloidaan rv 20 kun on rakenne ultra ja sit viel jossain vaiheessa jos ei ole sillon vetäytyny pois siitä.... ja jos se reuna siinä tiellä on niin mennäänkö sit sektioon vai voiko tehdä alakautta??? (mitähän minä jo nyt tätä asiaa mietin... kun niille viikoille on vielä aikaa....)

hanneli rv 12+2

Vierailija
18/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempulle osanotot!!!

Pumpuli: meillä on kans tuo esikoisen nukuttaminen yhtä juhlaa :), tosin teillähän tuo sujuu ihan mallikaasti jos tarvii vaan kädestä pitää kiinni. Meillä kun tyttö nukahtaa viereen ja sitten nostetaan sänkyyn... jossain vaiheessa se jo nukahti ihan itekseen, mut on jotenkin saanu keploteltuu ittensä taas viereen (ovelia nuo muksut).. mutta sitä on niin laiska muuttaakseen tuota nukkumisrituaalia, pitäs olla pokkaa huudattaa, kun meillä ei mitkään taputukset auta, päin vastoin... no jos se sit 18 vuotiaana osais ilman äitin kainaloo nukkuu...

Vierailija
19/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni Remppu! Koeta jaksaa!

Pumpuli kyselit vanhempiin lapsiin liittyvistä projekteista. Meillä on menossa 1v.-esikoispojallaunikoulu. Hän kun nukkuu vieläkin vieressäni. Raskaus vaan on herkistänyt sen verran, etten pysty häntä huudattamaan, joten tässä projektissa saattaa vähän kestää... Lisäksi neuvolasta tuli suositus, että pitäisi luopua tutista ja tuttipullosta ja opetella potalle... Mutta kunhan nyt edes saisi pojan nukkumaan ensin koko yön omassa sängyssään, katsotaan sitten noita muita. Esikoinen on kuitenkin vasta 1v8kk, kun pikkusisarus syntyy.

Eilen oli eka neuvolakäynti, sydänääniä ei saatu vielä kuulumaan, mutta terkka pisti heti faxilla lähetteen np-ultraan ja se olikin jo tänään! Sydänääniä ei kuunneltu, mikä oli minusta vähän outoa, mutta kaveri oli joka tapauksessa hyvin eloisa! Raskausviikot täsmäsivät oman arvioni kanssa, kun taas neuvolassa mentiin jo viikko edellä. Sen vuoksi vaavi oli aika pieni, mutta niskaturvotus ym. saatiin mitattua ja kaikki on OK! Laskettuaika pysyi kuitenkin neuvolan arviossa, eli se vähän aikaistui ja on jo 7.8.06.

Ensi viikolla on neuvolan lääkäri ja silloin jo toivottavasti kuullaan sydänäänetkin! Tosin tänään sain ultrassa tietää, että istukka sijaitsee minulla kohdun etuseinässä ja siksi ainakaan eilen sydänääniä ei kuulunut.

Piretta & Nipsu 11+2

Vierailija
20/27 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana Rempulle pahoittelut ja voimia =(

Olen ollut niin poikki työpäivien jälkeen, että en ole jaksanut edes konetta avata.

Töissä jaksan mainiosti, mutta kun tulen kotiin, kaadun sänkyyn. Pahaa oloa on etomisena välillä, enemmänkin siitä syystä, että syön kauhean suuria annoksia, ja sitten on ähky...

Rinnat ei ole kipeät eikä turvonneet, eikä vatsa enää. Maanantaina seuraava ultra, sit jännittää taas,vieläkö sydän sykkii...

Lilli ja toukka rv 9+1