Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Clomeista!! Pahoittelen, että kirjoitan tänne..

Vierailija
23.01.2006 |

mutta kone ei anna minun useista yrityksistä huolimatta kirjautua.. Eli kysyisin teiltä, jotka ovat syöneet clomeja, että vaikuttaako se elimistöön muuten, kuin kehittämällä munasolua? Tarkoitan sitä, että itselläni on hyvin arat rinnat (aiemmin ei ole koksaan ennen menkkoja ollut), eikä tietoakaan tunteesta ja kivusta, että menkat alkaisivat (joka oli aiemmin AINA ennen alkamista). Niiden olisi tarkoitus alkaakin vasta viikon lopulla, mutta mahaani ei nipistele lainkaan, joka on aika erikoslaatuista.. Tietysti jo elättelen suuria toiveita, josko nyt kahden vuoden jälkeen olisi ihme tapahtunut..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy silti toivoa, että tärppää. Itselläni riitti 2 clomikuuria ja sitten tärppäsi ja kuulemma lähes 70% clomien käyttäjistä tulee raskaaksi 3 clomikuurin aikana. Joten toivoa on!

Vierailija
2/2 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tietysti toivon, että aristus johtuu raskaudesta.. Mutta katsotaan.. Kiva, että on ainakin toivoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi