Lue keskustelun säännöt.
Frendit faneja?
03.02.2006 |
kuka suosikkisi :)
minulla Rachel ja Joey. Kaikki ovat kyllä ihania. Ihan huippu sarja, voisin katsoa vaikka joka päivä. Pääsee jotenkin irtautumaan arjesta. :)
Harmi kun ei tule enää edes uusintoja telkkarista.
Kommentit (5)
tulen aina hirmu kateelliseksi sen hiuksille :) nykyisin ne ei ole enää niin kauniit kun frendien aikaan, johtuu varmaan väristä tai sen puutteesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nyt on tulossa neljä uutta jaksoa, kun kaikki näyttelijät suostuivat ne 5 miljoonasta tekemään. kiva.. :)
Vaan uutisankka.Valitettavasti.
Sanottiin viihdeuutisissa.
Harmi,olisi ollut kiva nähdä uusia jaksoja..
Oma suosikki on Chandler, piikikkäine huomautuksineen. Pidän siitä ironiasta :)
Ja mun mielestä Jennifer Aniston on yhä yksi kauneimmista naisista joita tiedän.