Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovista....

Vierailija
10.02.2006 |

Mitäs mieltä olette jehovan todistajista jotka kulkevat asunnosta toiseen jakaen " lentolehtisiään" ?

Saavat kuulemma " jonkinlaista palkkaa" aina sen mukaan minkä verran saavat " lehtisiään" jaettua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan " muodolliset painatuskulut"

Vierailija
2/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ihan vaan " muodolliset painatuskulut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnoittelemattomia, eli kukin maksaa sen minkä kykenee niistä tai sitten eimaksa mitään,

Vierailija
4/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Olen asian tarkastunut yhdeltä Jehovan todistajalta. On muuten maailman mukavin ihminen ja ihana perhepäivähoitaja. Ihmettelen, miten on antanut aivopestä itsensä niin perusteellisesti tähän JT-touhuun. On alkujaan ev.lut. mutta on miehensä myötä kääntynyt JT:ksi.



t. Nelonen (kai)

Vierailija
5/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei jehovantodistajat ole menossa taivaaseen, vaan toivona on elää maanpäällä ikuisesti paratiisissa. vain osa menee taivaaseen hallitsemaan jeesuksen kanssa

Vierailija
6/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne Jeesuksen kanssa mihinkään ole menossa vaan Jehovan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallitsevat siellä sitten

Vierailija
8/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tutustunut moniin ja ihan vapaaehtoisesti kiertävät kertomassa toivosta ja uskostaan, eivät saa palkkaa siis rahallista, vaan hyvän mielen ja suhteen jumalaan kun tekevät jumalan tahdon kertomalla valtakunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin sutkin saanut aivopestyä puolellensa.Taidat jo itsekkin kiertää talosta taloon.

Olen kuullut myös varmalta taholta, että saavat palkkaa " lehtisistään" ,uskottelevat vain tekevänsä sitä vain omasta hyvästä tahdostaan ja tietenkin ilman mitään rahallisia takaa-ajatuksia!

Kuka tervejärkinen tonne ees lähtee kierteleen.....ei mua ainaska, saati sitten VAPAAEHTOSESTI ILMAN PALKKAA!!

Vierailija
10/15 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut vuosikausia siis yli 15vuotta jehovantodistaja ystävä ja tasan tarkkaan ei saa palkkaa siis rahaa työstä eli siitä et kertoo toisille uskostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitkeässä elää perättömät jutut, huoh

Vierailija
12/15 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ihan vaan " muodolliset painatuskulut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Aika hyvin sutkin saanut aivopestyä puolellensa.Taidat jo itsekkin kiertää talosta taloon.

Olen kuullut myös varmalta taholta, että saavat palkkaa " lehtisistään" ,uskottelevat vain tekevänsä sitä vain omasta hyvästä tahdostaan ja tietenkin ilman mitään rahallisia takaa-ajatuksia!

Kuka tervejärkinen tonne ees lähtee kierteleen.....ei mua ainaska, saati sitten VAPAAEHTOSESTI ILMAN PALKKAA!!

ja tunnen monia jt ja tervejärkisiä ovat

Vierailija
14/15 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä he siitä mitään rahaa saa vastineeksi. He aidosti haluavat ihmisten tietävän raamaatun sanomaa. Lehtiset ovat kaikki ilmaisia.

t. yksi läheltä seurannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä tarvi mulle tulla ovelle toitttaan!

Jos olen kiinnostunut jostain uskosta niin haen kyllä sitten itse tietoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi