Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hyväksytä kaikki lokakuiset ja niillä main syntyneet, jotka haluavat liittyä. Tarkoitushan kuitenkin tosiaan vain oli, ettei muut ulkopuoliset näkis kuvia tai lukis ihan kaikkia juttuja. Harmittaa kun tää meni tämmöiseksi!! Jotkut ehtivät lukea molempia pinoja ja jotkut eivät, sille nyt ei sitten mahda mitään. Menee välillä itselläki päiviä, jolloin ei koneelle pääse. Mä ainakin haluan kirjoitella molempiin, välillä ehdin välillä en:)

Vierailija
122/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt käyn viimesen kerran,kohta lähden fyssaan:)

elikkäs,elikkäs...kaikki halukkaat mukaan yhteisöön,mutta kuva ois sit kiva jokaisesta...ja ois tietty kiva jos jokainen sit vähän kertois itestään..

Mut pidetään vaan pinot täällä...

Mä kyllä edelleen varmaan tapaamisia ehdottelen mieluummin siellä yhteisössä mut muut jutut joutaa mun puolesta tänne:D

Nyt en asiaa jaksa enempää vatvoa,palaillaan myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut asiaa, voi avautua täälläkin, mutta jos HALUAA niin voi myös yhteisön puolella. Se on vaan ehto ettei siitä sitte puhuttais täällä... en tiedä menee varmaan turhan monimutkaiseksi... No katsellaan... mut ei hajoteta tätä porukkaa eihän...

Vierailija
124/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisö on Blackan perustama niin Blacka määrää säännöt ja päättää yhteisön asioista viime kädessä.

Mut voi poistaa sieltä, mulle ei oo niin tärkeetä nähdä kuvia kaikista ja jos se kuitenkin menee niin sekavaksi että porukkaa on siellä täällä, niin mä en jaksa sompailla joka suuntaan.

;)

Vierailija
125/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös sen idean kannalla, että yhteisössä olis näytillä vaan kuvat ja kaikki halukkaat lokakuiset sais niitä sinne laittaa. Ja tällä jatkuisi juttu ennallaan. Sen luulis olevan riittävän selkeää.

Vierailija
126/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli loistava idea:

" Minustakin olisi hyvä juttu se et siellä käydään vaan katsomassa kuvia ja täällä edelleen höpöteltäis! =)"

Oon kans sitä mieltä, et jatketaan juttuja täälä, koska tää meidän kone tökkii ainakin koko ajan ku yritän sinne yhteisöön kirjotella tai lukea muiden juttuja. Ja niistä kuvista, lupaan ja vannon että laitan meidän kuvia sinne, kunhan mies ehtii mua neuvomaan. Se vaan tekee välillä niin pirun pitkiä työpäiviä...

Niin ja tuos ulkoiles mietin sitäkin, et kuinka mun aika kohta riittää lapsiin ja kotitöihin, jos yritän joka paikkaan kirjotella.

Muiden juttuja oon välillä huono kommentoimaan, jos en kirjota paperille asioita ylös ja aina en niin jaksa tehdä. Mutta aina jokaisen tekstin luen, niin kuin nytkin.

Taidettiin vähän liikaa innostua tuosta yhteisö-jutusta, vai?

KAISA: Hieno lista!

TOPPATAKKEILUSTA: Juu täälä harrastetaan just sitä samaa. Ja juuri äsken kävin vaunuja hytkyttämäs ja nyt takki päällä!

-Emily-

Vierailija
127/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään kaikki tietoneet päin seinää ja mikä toimii heiton jälkeen niin ne laittavat kuvat yhteisöön ja joilla ei toimi ni menee kirjastoon lukee vauva palstaa.

Tää alkaa olemaan jo aika hauskaa, millään malta olla jatkuvasti päivittämässä sivua;)

annu TAAS

Vierailija
128/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tämä pino olikin hurjan pitkä, toivottavasti tuo kahtiajakautuminen ei häiritse meidän hyvää porukkaa täällä;) Eiköhän unohdeta kinastelu ja jatketaan keskustelua entiseen malliin!

Onnea Eemil kääntymisestä ja Aurora tuttipulloimuista!!!!

Meillä ollaan tänään nukuttu! Aamulla lähdin lemkille, Juho nukkui 2 tuntia vaunuissa. Sitten menimmekin suoraan kyläilemään ja sieltä poistullessa noin 200m:n matkalla Juho nukahti taas ja nukkuu edelleen parvekkeella. Nauttii varmaan kun saa nukkua ulkona:))) Toivottavasti unta riittää myös yöksi!

Viime yönäkin tuli muuten meidän ennätys: Juho söi klo 20 ja nukahti klo 21, eka syönti vasta 2.30! Arvatkaas nauttiko tää mamma! Ihan totta, meillä ei oo aiemmin noin pitkiä kertaunia nukuttu! Voi kun tulis tavaksi! Mitenkäs kaima-Juho nykyisellään nukkuu?

Nyt ruuanlaittoon, Päippy ja partsilla onnellisena uinaileva Juho

Vierailija
129/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään kaikki tietoneet päin seinää ja mikä toimii heiton jälkeen niin ne laittavat kuvat yhteisöön ja joilla ei toimi ni menee kirjastoon lukee vauva palstaa.

Näin on ANNU, kohta mä heitänkin, heh.

:D E

Vierailija
130/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutaman muun lokakuisen taustailijan tavoin olen myös aktiivisesti lukenut pinot ja saanut niistä paljon itselleni. Kirjoitin odotuspuolella useamman kerran ja tälläkin puolella ehkä kerran tähän pinoon ja kun viesteihini ei kommentoitu, siirryin taustailemaan...

Mutta siis tarkoituksena oli vaan kertoa että meitä taustailijoita on ja kiva olisi jos lokakuisten pino säilyisi täällä. Itsekään en mieli mukaan yhteisöön mutta mielelläni luen lokakuisten kuulumisia joten toivottavasti täällä osa porukasta pysyy. Jos aktiivisimmat ja toisensa paremmin tuntevat siirtyvät yhteisöön, niin ehkä me hiljaiset taustailijat aktivoidumme... ;)

Joka tapauksessa halauksia minultakin kaikille lokalahjoille + äideille.

Vierailija
131/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kun nämä sivut avataan, niin tätä päivää ei ole ollutkaan. Eikös? Mulla nimittäin kiehuttaa ihan kympillä et tää p*ska rakkine ei päästä mua yhteisöön millään.. huomisesta olen taas oma iloinen itseni!

Mulla oli alkuun odotuspuolella sellainen olo, että kukaan ei kommentoi mitään mulle, joten ymmärrän tunteenne :( Nyt olen saanut paljonkin palautetta; kai se on tämän päivittäisen lätinän ansiota *yksinäisenä* Yritän itse terästäytyä vastailemaan myös ei-aktiivisille, vaikka toisaalta tuntuu että jos olenkin vastannut niin mistä edes tietää onko " hiljainen" edes lukenut vastausta.. no joo.

SILJAlle halusin sanoa, että kuvia on ahkerasti vaihdeltu, eli laitapa oma osoitteesi niin lähetän Sampon kuvan myös sinulle yhtä mielelläni kuin kaikille muillekin! Kiitos kaikille jotka minua on oman mussukkansa kuvalla ilahduttaneet!!

TAMPERETREFFIT -mulle siis sopii 1-7.2. koskarissa. Päättäkää sielläasuvat tarkemmin and let me know, right? Eli ANNU, HEMULII, NASULI, COPPOLA, LOKAKUU ja kaikki muut joita en muistanut mainita.

PK-TREFFIT -laitoin oman pinon, mut se on jo hukkunut.. eli tulisin jos joku kertoo koska on päätetty tavata.

PUOLUKKA -meidän Sampo tykkää leikkiä käsillään, eli nauraa kikattaa kun sen käsiä läpsytän omiin poskiin jne. Iskän kans niillä on niin oma huumori et mä en tajua ollekaan -joku inside-isäpoika-juttu..

Siinähän ne. Ja anteeksi että huusin mutta en osaa noita värihienousjuttuja ja yritin jotenkin korostaa :)

Huomiseen. Moo-ooi ystäväiset!

Äiti kolmelle

Vierailija
132/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se kuvaidea on hyvä ja hehkutukset niistä jutuista sitten siellä kiitos, muuten tämä alkaa vaikuttaa pikkutyttöjen ala-astemeiningille. Minäkin vannon laittavani omat kuvani sinne kunhan pääsen käsiksi niihin, mies töissä tänäänkin pitkään.

Tänään taas huono päivä lasten kanssa, en jaksa nyt alkaa kommentoida mitään. Pakollisia nettijuttuja olen tehnyt, ja yrittänyt siivota samalla, kun vauva kantoliinassa ja syö kahden minuutin välein, ja nukkumisestakaan tule mitään kummallakaan lapsella. Sen paremmin kun ulkoiluistakaan, vaikka ulos tänään päästiinkin VIHDOIN. Vauva halusi heti takas sisään syömään ulkona, ja isompi halusi vaan maata lumihangessa. Ja totta, täälläkin omat lapset ja kämpän jonkinlaisessa asuttavassa kunnossa pitäminen on tärkeämpää kuin kone, vaikka tämä on ainut henkireikä usein.

Vierailija
133/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö tästä nyt sitten seurasi? Kannatan edellistä, että ollaan huomenna niinkuin tätä päivää ei olisi ollutkaan, jooko?

Ja sekin olisi hyvä, että pidetään se yhteisö kuvienkatselupaikkana. Ja että sinne hyväksyttäis kaikki, joiden nimet lokalahjojen Mamma21:n ylläpitämältä listalta löytyy.

Ja että viime kädessä ratkaisu saa nyt olla Blackan (otan osaa!), joka vapaaehtoisena valvojaksi ilmoittautui...

Jospa tämä ratkeaisi nyt tänään ja ilman että porukka hajoaa...

Kaikkihan me kuitenkin ollaan pienten lasten äitejä ja meillä on tärkeämpääkin tekemistä kuin roikkua koneella koko ajan usealla palstalla yhtä aikaa. Välillä ehtii olla aktiivisempi, mutta kaikille meille tulee varmasti välillä aikoja, että täytyy pysytellä taustalla tai pitää kone kiinni kokonaan, eikö?

Kuvia on kuitenkin ihana nähdä ja tuota kautta se kai on yksinkertaisempaa kuin että kaikki lähettelevät ristiin toisilleen, vai kuinka! Ja yritän kyllä itsekin saada aikaiseksi kuvan sinne yhteisöön.

Yhteisön pitäminen suljettuna on kai kuitenkin hyvä asia, koska minä ainakin kirjauduin sinne ihan omana itsenäni ja siis nimellinen sähköpostiosoite on siellä ilmeisesti jotenkin kaikkien saatavilla (en tiedä miten?). En siis haluaisi että ihan kaikki (ne tosikovatmiehet) pääsee yhteisöön. Siksi kannatan sitä että Mamm21:n lista olisi rajana.

Tulipa höpistyä, en tiedä auttoiko asiaa ja ymmärsittekö mitä tarkoitin mutta tulipahan pistettyä lusikka tähän soppaan!

Ninnuli

Vierailija
134/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai rupesi pinot rakoileen:)

heh,mulla on aivan sama kummassa ollaan ja aion kyllä olla täällä jatkossakin...kyllähän täällä on mukavaa ollut,mutta riitelyyn en osallistu.

täällä kun nyt pieni neitikin sairastaa,niin on vähän hankala joka päivä tänne tai yhteisöön joutaa.joten vähän siis katson kuin paljon koneella kerkiän olemaan.kun on 4 lasta niin aika on sisustettu:) ja on varmaan se yhdenkin kans sisustettu;)

sitten yhtiöstä....mielestäni ne sivut tökkii oikein urakalla....mä en esimerkiksi pääse uloskirjaudumaan?onks muilla ollut sellaista ongelmaa?

noh olkoon....siellä on marthan kuva,mutta jos mun koneelta on jatkossakin hankala sinne päästä ja pois päästä niin poistan sen ja itseni jossainvaiheessa listalta.

on vähän vaikee keskittyä kun sylissä itkee pahaa oloaan 3kk neiti.(tykkäisi vaan tissillä olla).

ja hei....tää lokalaisten porukka on loistava.

t:Andromeeda ja räkäinen itkuskelevä Martha.

mulle voi laittaa s.postia vaaveista niin pistän palupostissa meiltä tuleen:)

Vierailija
135/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
136/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perhanan perhana, mikä hemmetti tätä pikku-ukkoa vaivaa???? Se ei muuta tee kun KARJUU täyttä kurkkua, pitää hetken taukoa aloittaakseen taas huutamaan. Ja tätä on jatkunu about eilisestä saakka. Olihan se yön hiljaa (söi tunnin välein ja ähisi) ja päivällä nukahti tunnin kun pukkasin sitä koko ajan (vaunut ei saaneet pysähtyä!). Joskus ei vaan jaksa :(. Kaikki tulee mieleen, onko se kipee, tuleeko hampaita, loppuuko maito......En tiiä! Onko kellään ollu samanlaista ja mikä oli syynä?! Puuh, pää hajoo....

Laihdutus ei just nyt innosta! Tuntuu, että ois niin kiva vetästä jotain herkkua etes naamaan kun muutenki niin jo väsyttää, saispa ainakin energiaa. Vaakan lukemat oli 71kg, mutta sekin näyttää ihan puuta heinää, toisessa kohdassa lattiaa ole 69. Vaaka tulee mitä ilmeisemmin pakolliseksi tämänkin ostoslistalle... :).

Muuten en jaksa sekaantua tuohon soppaan enää enempää, se msn on muutenki niin tukossa, että sinne on ihan turha yrittää edes päästä.

Maansa myyneenä: Vallu ja EEEEEEEEEEEEEEEEEEEmil !!!!!!!!

Vierailija
137/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on hyvä juttu et laitetaan vaan niitä kuvia sinne yhteisöön sillä siitähän kaikki tämä sai alkunsa että olisi kiva nähdä lokavauvojen kuvia,ainakin niin minä ymmärsin.niin kenellekkään ei tule pahaa mieltä ja en minäkään aina ole niin aktiivisti kirjoitellu mutta nyt kun aikaa taas on paremmin jäänyt kun alkaa helpottaa joelin kasvettua.pidetään vaan hyvä tuuli yllä täällä..;)

nytkin on ystävä käymässä niin ei tällä kertaa muuta,laittelen meidän fotot heti tonne toiseen paikkaan kun kerkeen(toivottavasti tänään)

moi!

Vierailija
138/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin yhdyn siihen et mamma21.sen listasta halukkaat pääsis sinne yhteisöön ja sinne laiteltas kuvia(joita ei sit ulkopuoliset päässe kahtoon)..

tänne sit kirjoteltas..

mulla ei edes toimi se yhteisö kunnolla..en pääse kahteleen mitään enkä oo saanu kirjotuksiakaan lähetettyä..

tosi ikävää jos hajoo tämä pinkka, kun täällä on aina ollut niin mukava tunnelma..

ja ainoita paikkoja jossa ei arvostella eikä naljailla toisille..

mutta otettasko sellanen ryhmä hali nyt ja jatkettas sit siitä mihin on jääty ennen yhteisön perustamis juttuja..

äippäli & tytöt

Vierailija
139/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Päippy

Vierailija
140/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosta yhteisöstä tuli vähän turhan paljon kinastelua...tekis mieli sulkee koko *aska!!

Mut jos se nyt pidetään sit semmosena kuvien kattelupaikkana...ja mä varmaan tosiaan sit niitä tapaamisia teidän kaikkien kanssa mieluummin sopisin siellä kuin täällä jos passaa?!

Yritän aina välillä käydä siellä hyväksymässä niitä hakemuksia jne...ja Emppu voi tehdä sen myös:)

Mut nyt halipusu kaikille ♥ ei tapella enää!

Mä kävin fyssassa ja kolasin koko pihan,saa nyt naapurit olla tyytyväisiä:D

Sain jumppaohjeet joita nyt lupasin tehdä 2-3 kertaa viikossa,pitäis kunnon kasvaa ja laihtumistakin tietty edistää...

Julius nautti pikkasen ulkona nukkumisesta...3,5 tuntia putkeen!!!!Ja se piti sitten herättää jo äsken että nukkuu sit yölläkin!

Mut nyt lähden perheen pariin:)