###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###
Kommentit (155)
aika naurettavaa tollanen jaottelu. itse kyl en enää ees yrittäis...meni maku koko hommasta:(
Olen yrittänyt kirjoitella vähintään kerran viikossa ja sen muutaman kerran kun olen neuvoja kysellyt ei kukaan ole vaivautunut vastaan tai ottamaan kantaa millään tavalla. Kaikkien kyselijöiden kirjoituksia tuskin viitsitään edes lukea, harmi !!!
Kaikilla ei ole suuria murheita tai isoja tapahtumia perheessä päivittäin; ei yksinkertaisesti ole asiaa..... Ne samat aamulla herätään kun herätään, syödään, mennään päikkäreille, syödään, mennään illalla nukkumaan kiltisti omaan sänkyyn.... ei ole paljon tarinaa !!!!!
Olen liittynyt ja laittanut jo viestiä eteenpäinkin. Hyväksymiskirjettä en ole saanut, mutta viestinne tulee mule sähköpostiin.
Ongelmana on että en pääse kotisivulle ennen hyväksymiskirjettä, että saisin muutettua tuon käyttäjänimen loab_c4-hömpötyksen, kun mun mies on jokus mun s-postilla kirjautunut sitikka-yhteisöön msn:lla.
Yritin jo uudestaan liittyä, mut ei onnistu kun mulla on vaan yksi s-postiosoite ja se herjaa, et olet jo jäsen.
Blacka tai _Emppu, jelppivä.
jatketaan me taustailijat täällä kirjoittamista ja pyöriköön muut omassa pikku piirissään;)
Minä ainakin luen kaikki viestit ja pyrin olemaan tasavertainen kaikkien asioiden kommentoinnissa ja kysymyksiin vastaamisissa.
Hassua et saan kyllä nämä listat pysymään hyppysissäni, vaik on noi lapset ja koti, siivous ja kaikki..
No katsotaan mihin tämäkin päivä vielä päättyy :)
mä oon tosi huono neuvomaan kun en oikein tietokoneista ymmärrä...
osaisko Emppu?
En minäkään mitään riitelyitä yhteisöjutuista halua,mun puolesta sellaiset tervetulleita joista tiedetään,siis kirjoittanut täällä ja on tiedossa ees jotain...
mut idea siinä ettei täysin uusia on siinä että koska sovitaan siellä tapaamisia ja esitellään itsemme oikeilla nimillä jne...niin ei vaan pääsisi kenenkään sellaisen tietoon joka ei oikeasti ole tosissaan:)
rauha maassa rakkaat äitylit!ja lokakuu05 laita uusi hakemus,menen sen hyväksymään:) muistan kyllä sinun kirjoittaneen tänne välillä:)
Eilen illasta pikaisesti luin pinoa ja nyt samaten....paljon asiaa, paljon asiaa. Mä en nyt kellekään erityisesti kommentoi mitään, en kerkee ja muista kaikkea.
Ihan ekaks: MÄ AINAKIN PYSYN TÄÄLLÄ PINOSSA. Mulla ei myöskään aika riitä tohon uutteen juttuun ja tää on jotenkin tutumpi. On myös kiva lukea juttuja, vaikkei päivään kerkeiskään ite pinoutua. Sitten kuitenkin jälkikäteen voi heittää kommenttia jne. No jokatapauksessa, tää on ainakin mun juttu!
Eikä mun mielestä kenenkään kannata suuttua, jos ei sinne yhteisöön mahdukaan mukaan. Kyllä täälläkin taitaa riittää jutusteltavaa.
No, omaa napaa....poijalla tänään 3kk neukku ja sai rokotuksen. Saas nähdä tuleeko mitään " oireita" . Painoa on 6040 ja pituutta 60cm. Elikkäs ei ainakaan jätti :) Muuten kaikki ihan ok. Meillähän vaihtui terkka ja täytyy sanoa, että tämä uus th vaikutti TOSI mukavalta. Tälle voi jutskata kaikkee ja hän ottaantuu asioihin ja selvittää kunnolla asioita. Tykkäsin!
Joku kyseli Tampereen mammojen kokoontumisesta....mulle ainakin käy.
Niin ja välillä minäkin istun toppatakki päällä täällä, kun saa ravata ulkona pistämässä tutia pikku-ukon suuhun :)
Mulla on nyt olo kuin lumiukolla. Jotenkin en päässyt mukaan juttuihin tänään, kun paljon puhuttaa tuo uusi yhteisö. No, pörräänpä täällä ja kommentoin sitten lisää :)
T: Hemulii_i
Äitikolmelle:
Mä en kyllä tiedä mikä sulla nyt mättää :-/
Sitä nickiä ei voi nyt muuttaa, koska se toiminto on " väliaikaisesti poissa käytöstä" tjtn.. Sulta oli aamulla sinne joku viesti tullut, mistä laitoit sen sinne? Voin koittaa nyt säätää tässä jonkin aikaa, mutta luulen että jätän koko homman pian sikseen kun kaikki näyttää vaan suuttuvan.
YLEISESTI:
En oo halunnu ketään väheksyä tai loukata, mutta idea tuossa suljetussa yhteisössä on se, että siellä voi pienemmällä porukalla tutustua vielä paremmin toisiinsa. Ja jos ei kerta oo mitään asiaa kerrottavana tänne, niin miksi ois minnekään muuallekaan?!
Mutta mun puolesta liittyköön sinne kuka haluaa, mä poistun sitten kokonaan.
tätä mä vähän pelkäsinkin, että porukka pahoittaa kyllä mielensä tämän yhteisö-jutun kanssa.. :(
ja mun mielestäni on kyllä väärin, että porukka otetaan yhteisöön vain kirjoittelu aktiivisuuden mukaan. Lukijataustalaisia on paljon, itsekin lukeuduin niihin ja vaikka kuinka halusin kirjoitella mukana niin aina se vain ei onnistunut.
Ja minun mielestäni jonkun ehdotus, olikos se empun, että tuolla yhteisössä katseltaisiin kuvia ja puhuttaisiin henkilökohtaisemmat asiat ja täällä löpistäisiin niin kuin ennennkin kuulostaa hyvältä! (jopas tuli lause, mutta kaikki ymmärtänee jutun juuren)
Kitinää kuuluu taas, joten mentävä on..
- Minski -
Kuules kaveri, älä ota pulttia ;) Mäkään en aina saa kyselyihini vastauksia ja se on ymmärrettävää, kun täällä kyselijöitä riittää. täytyy vaan kysyä uudestaan. Mäkään en aina jokaikisen kysymyksiin muista vastata. Vaikka kuinka lapullekin asioita pistän ylös. Mutta jokaisen asiat luen silti läpi.
Ja täällä tosiaan riittää silti juttua, vaikkei yhteisöön mahtuiskaan.
Hemulii_i
Mitä se haittaa vaikka osa ois siinä yhteisössä ja osa ei? Mitä merkitystä sillä on, kummassa oot? Kun kummassakin juttua riittää. Me ollaan aikuisia kaikki, joten turha kenenkään suuttua tämmösistä asioista. Mä en ainakaan jaksa murehtia, olenko missä kirjoittelemassa. Kunhan jossakin saa vähän pörrätä. Nyt kaikki mammat järki käteen ja riitely sikseen :)
halataan vaan ja unohdetaan nyt vähäks aikaa koko yhteisö ja keskitytään näihin mein ihaniin lapsukaisiin. meillä taitaa neiti just yrittää vääntää kakkaa tos miun sylissä;)
Kuten aiemmin kirjoitin pyöriköön ilman meikäläistä.....
JA NYT ASIAAN.....
TA1KA tais kirjoitella, että istuu toppatakki päällä tietokonella. Täällä samoilla linjoilla, meillä tosin nukahtaa hyvin vaunuihin ja nukkuu ensimmäisen tunnin ihan ok. Seuraava tunti on pyörimistä ja tutin laittamista ja pari seuraavaa tuntia menee vaihtelevalla menestyksellä.
Tänään on nyt muutaman kerran huutanut tutti suussa ja kun olen sisältä ulos asti päässyt on pikkuherra edelleen tutti suussa täydessä unessa. Huuto taitaa tulla uniin....
Lokakuu-05 ja Juho 3 kk ja 3 vko
Niin, miksi tapella? Menee vaan pilalle koko lokakuulaisten pino. Mä ainakin voin pysyä vain ja ainoastaan täällä, kun en oo itsekään tapaamassa ketään eikä mulla oo tarvetta puhua mitään tosi henk.koht. juttuja kellekään. Niitä mitä mä juttelen niin saa mun puolesta lukea muut ihan rauhassa :D
No nyt poitsu heräsi.
Mä näen siis kaikki viestit omassa sähköpostissani, kun ruksitin alunalkaen sen kohdan. Pystyn sieltä myös vastaamaan kaikkiin. Kotisivu ei mulle aukene ollenkaan.
Mäpä koitan laittaa uuden s-postiosoitteen ja äitikolmelle-nicin siihen, niin hyväksykää mut ja sitten haluan että erotatte sen loab_c4-tyypin :) Eikö onnistuisi?
Joo, sillai sen pitäs onnistuu. Mut mun pitää ny mennä!! Toivottavasti blacka ehtii sua auttaa.
Nyt kysyisin kanssa sisaret teiltä neuvoa!Aada kun ei enää iltaisin suostu muuten nukkumaan kun kapalossa,niin mitenkä sen sais totutettuun muuhun?Kapalossa tulee vaan pirun kuuma olkoon vaan mulla pelkkä pussilakana.Musta toi kapalointi vaan tuntuu vankilalta.
Kyllä teki hyvää hörpätä iltapäivä kahveet.Aada nukkuu vieläkin tuolla ulkona.Pakkasta ei ole enää kun -9,mut lunta tulee ja pirun kylmä tuuli...Onneks tohon meidän takapihalle ei tuuli käy.
On muutes tämän päiväinenkin pino taas kasvanut.Hyvä me!!!
Ehdotuksia otetaan vastaan.Ois kummitytön 12-vuotis synttärit ja en oikeen ole keksinyt synttärilahjaa.Ei oikeen viittis joka vuosi korujakaan ostella!No meen lajittelee kuivat pyykit!Moi taas vähäksi aikaan.
Joten on harvinaista herkkua!!
Vielä sitä tulin sanomaan, että jos kirjoittelu on aktiivista sekä täällä että msn:ssä, niin sit jää kyllä pinojen lukeminen ihan kokonaan. Tosiaan, kuten esim. [b]mamiko[/b] totesi, kahden pienen kanssa on aika mahdotonta löytää aikaa niin moneen eri asiaan, ja kotikin pitää pitää kunnossa, siivoushullu kun kerran olen ;D