Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###

23.01.2006 |

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin kuvat löytyy nyt sieltä yhteisöstä! Kiva kun alkaa vähitellen rauhoittua tämä sählinki...

Halaus kaikille lokamammoille! Ja vauvoille!

Ninnuli ja Akseli

Vierailija
142/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toistan vielä mun kyssärin jos riitelyltänne ehditte..

MITEN SAADA VAAVI NUKKUMAAN MUUTEN KUIN KAPALOIMALLA?????

Pari kivaa ihmistä kommentoi,mut mielellään ottasin lisää neuvoja=)))

Sorry,tarkotus ei ollut huutaa,mut tosta kyseisestä aiheesta on jo mun mielestä riittävästi puhuttu.Sillehän täytyy tehä oma pino...no joo

Oon nyt muutenkin helisemässä,kun tuo rokotus teki aadasta TODELLA kiukkusen vaavin..huh huh!

IIISOJA haleja teille kaikille,eikä enää viitsi riidellä:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko munkin on viä asiaan sotkeutua. Mä en oo saanu edes yhteisön hylkäämis viestiä. Hakemuksen laitoin kyllä eilen illalla (en tosin tän palstan nimimerkillä), mutta eipä ole vastausta tullut. Taidampa siis jatkaa vaan taustailua.

T:nuuskis ja poju 221005

Vierailija
144/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, kirjoitin pitkän pätkän ja ylläri:kone meni jumiin! Piti sit sammuttaa koko rakkine ja ei kun uudestaan.

Täällä olosta sen verran, että ei sitä jokapäivä kerkee samallain notkumaan täällä. Eikä tarvitsekaan. Jokaisella meistä on muutakin elämää ja sen täytyy tulla ykkösenä. Tokana on tämä pinoilu täällä. Mä en koe jääväni vähemmälle, jos en aina niin aktiivisesti ole pinoilemassa ja sitten jos joku ei vastailekaan mun kysymyksiin. Mukava täällä on silti lukea juttuja ja itsekin osallistua keskusteluun, minkä ehtii. Taustailijatkin rohkeasti mukaan vaan. Kaikki tasavertaisina täällä ollaan. Ja minkäs mahtaa, että ne nickit ei jää mieleen, jotka harvemmin täällä pinoilee. Mulla on sama pää kesät talvet, niin enpä muista kaikkien juttujakaan aina. Vaikka paperillekin laittais asiaa ylös. Joopa....sähköpostia voi sellaset keskenään laittaa, jotka haluaa paremmin toisiinsa tutustua.

No mutta pitihän mun Puolukalle vastata, että leikitään täälläkin kovasti. Se aina riippuu mikä naurattaa enemmän ja mikä ei. Pierujumpasta meidän poika tykkää.

TAMPEREEELLE tärskyjä tekemään ketkä haluaa...Kävisikö torstai 2.2 Koskikeskus? Käsi ylös ;)

No, palailen pinoa lukemaan.

T: Hemulii_i

Vierailija
145/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johannu78;en osaa auttaa kysymyksessä,kun meillä ei ole poikaa ikinä kapaloitu...mut tissille nukahtamisesta on koetettu päästä ja yrittää sit itkun ja huudon kans nukuttaa tutilla...luulen että ei sinunkaan ongelmassa muu auta kuin vaan " väkisin" totuttaa uuteen tapaan:)

nuuskis76;ei ole tullut hakemus sitten perille:( kun kaikki mitä on tullut olen käynyt siellä hyväksymässä...viímeksi kun kävin ei ollut mitään uutta...kokeilepas uudelleen:)

Vierailija
146/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa alkaa etsiskelee, mitä muut on vastannu, vaikka olen ne kyllä aikaisemmin lukenu, mutta kun on tää laho pää:) Entäs jos muutaman yön laitat peiton hiukan tiukemmin ympärille ja aina vähitellen löystät sitä yö yöltä. Tuntee vauva olonsa turvalliseks ennenku tottuu nukkumaan ihan vain peitto päällä.

Vierailija
147/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän lapsi rauhoittuu hyvin kapaloon, niin käytä ihmeessä sitä. En usko sillä olevan mitään vaikutusta motoriseen kehitykseen tms. Toinen keino on ottaa vauva väliin ja miehesi pitää toisesta kädestä kiinni ja sinä toisesta. Näinkin voi rauhoittua. Siinä sitten pidettävä vain välissä n. puol tuntia nukkumassa ennen kuin siirtää omaan sänkyyn. Siinä ajassa pitäisi vaipua syvään uneen eikä välttämättä herää siirtoon. Mä kapaloin meidän poikaa 3kk ikäiseksi asti, sitten huitominen jostain syystä väheni. Pelkäsin jo, että joudun rippileirille vielä menemään jätkää kapaloimaan ;-)

Vierailija
148/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämän päivän listalla on mittaa... Huomenna uusi päivä : )

Ja tämän päiväiset " riidat" unohdettu...

ANNU: Se Cantina West sijaitsee Kasarminkadulla (poikkikatu Eteläesplanadilta). Samalla kadulla on Savoy teatteri, sen kun löytää niin löytää myös Cantina Westin.

Täältä löydät ravintolan ruokalistan:

http://www.ravintolaopas.net/cantinawest/

Kartta:

http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gwi679/gSks/gwx/?model=indexframe_…

Kannattaa varata pöytä, jos tuonne menette : )

En ehdi tämän enempää nyt.

Hyviä öitä!

Vierailija
149/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemus on jätetty.

T:nuuskis76

Vierailija
150/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin yhteisön kuviinkin laittaa,mutta ei jostain syystä onnistunut.

kokeilen huomenna uudestaan..

tulikohan mun postit perille huom.EMILY,BLACKA,M.ELLI,ÄITI3:lle ja muut!!

-nasuli

Vierailija
151/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan sitä postia! ihana kuva, nättejä molemmat :)

Vierailija
152/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasuli;sain postia ja laitoin sulle:)

Nuuskis(?)pää tyhjänä jo niin en oo varma muistinko nickin oikein...mä en nyt pääse ollenkaan sinne yhteisön sivuille jostain syystä..mut heti kun pääsen niin käyn hyväksymässä:)

Nyt täydellisiä naisia kattomaan!

Hyvää yötä!

Vierailija
153/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mut voi ihan tosi ottaa sieltä pois, ei mulla oo tarvetta olla siellä kun en tapaamisiinkaan lähde kuitenkaan. Mä jatkan jutustelua täällä entiseen malliin :) Musta niin on paljon rennompaa. Joten Blacka, sä voit ottaa mun tilalle toisen valvojan tai sit jos tahdot olla ihan yksin? Luulen että se oiskin fiksuinta :D Ja käy potkasee mut pihalle kunhan pääset sinne, sivut tökkii aika pahasti...

Ja toivottavasti klo 00.00 lähtien KUKAAN ei puhu enää HALAISTUA SANAA koko yhteisöstä täällä :-/

Emppu *halitus ja ruttaus vaan kaikille :D*

Vierailija
154/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Nasuli, Andromeeda ja Emily... Kuvat tulivat ja oikein ihania oli kaikki! Lutuisia lapsia ja hehkeä äitikin ;)

Tosi kiva nähdä, millaisista palleroista täällä kovasti jutellaan!

Hyvät yöt kaikille! Ja muidenkin pienten kuvia saa laitella (os. löytyy pinosta)...

m.elli ja Eelis

Vierailija
155/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain Roopen nukahtamaan... hmmmh taitaa olla harhaluulo et vielä jää yöunille... mutta toivotaan että jää. Tänään ollut tosi huono päivä jotenki Roopella, ei viihdy lattialla, ei sitterissä, eikä sylissä. Söis miltei kokoajan, mutta sitten puklaa ja tosi reilusti... Ei hauskaa ollenkaan. Nyt on sitten äiti yltäpäältä puklissa...

No niin, sieltähän se poika heräsi...

Jatkan toiste, mies on vielä raksalla

Misuli