Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###

23.01.2006 |

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan lypsypuuhissa ja aattelin samalla laittaa pinon...

sit ku BLACKA kerkee laittaa mut listalle ni pitää alkaa opetella laittaa kuvia nettiin, kai se on ihan helppoo, voitte sitte muut mammat jeesaa.

nyt mä vaikenen ja meen kohta maate takas

annu

Vierailija
2/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan juttua sit siellä, ok? Ei ehdi moneen paikkaan näiden murujen kanssa kirjoitteleen...... saati lukemaan!

Niin siis vielä siitä, että sellaset jotka EI OLE kirjoittanu kertaakaan meidän pinoihin, tai kirjoittaa kerran viikossa ja harvemmin, niin vois musta jättää pois. Turha ottaa mukaan " ulkopuolisia" . Toivottavasti blacka nyt sit muistat ketä kuuluu vakiporukkaan :)

Nelliinalle pitää täällä sit vissiin huudella, kun palaa lomalta?! Kuka muistaa parin viikon päästä sit!? :)

Joo, menen vielä muokkaa niitä yhteisöjuttuja. Toivottavasti homma pelittää tänään kunnolla :)

Emppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pips, Ninnuli ja Andromeeda, sisällä ootte!

BLACKA: Toivottavasti luet tän ennen kuin hyväksyt muita.

Muutama taustailija tahtois kans mukaan, mutta... mä olen edelleen sitä mieltä, että jos on tähän saakka taustaillut, niin sit ei otettais mukaan. Meitä on jo 21, ja jos kaikki halukkaat taustailijat (joista ei tiedetä mitään) otetaan mukaan, niin keskustelu menee musta liian hankalaksi.. nyt jo vaikeuksia kommentoida kaikkia juttuja.

Mutta tietty jos tahdotte mukaan kaikki halukkaat, niin mä voin sit ite jäädä veks..

Vierailija
4/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehtiny viikonlopun aikana pinoutuakaan ollenkaan, kun tehtiin päätös ettei asutakaan tässä kämpässä " vaadittua" kahta vuotta vaan laitetan myyntiin ja hommataan uusi. Mutta täällä taas ja paljon on näemmä ehtiny tapahtua.

Mäkin laitoin nyt sitten hakemuksen BLACKAn listalle ja toivon että minut " huolitaan" mukaan ;) Niin joo ja ennen kuin päästään sille puolelle jutustelemaan niin KAISALLE vielä lohdutushalit ja Helsingin/pääkaupunkiseudun tapaamisesta sen verran, että mukaan tulen ihan ehottomasti!! Jumbo olis minunkin mielestä MYCKET BÄTTRE kuin kuppanen keskusta. Eihän sinne lähde erkkikään vaunujen kanssa ;)

Mutta hyväksymistä odotellen... Sinilainen ja Juhana

Vierailija
5/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen hakemuksen sinne yhteisöön, mutta ilmeisesti se ei onnistunut. Joten laitoin uuden. Toivottavasti mut vielä sinne otetaan... En ole taustailija ja mielelläni siellä teidän kanss jutustelisin : )

Nyt täytyy lähteä, tulin vain pikaisesti ilmoittelemaan että näin oli käynyt ja uusi yritys lähtenyt äsken.

Vierailija
6/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelinpa kiittää kaikkia lokalahjojen mammoja mukavista keskusteluista täällä vauva-palstalla! Itse en ehdi pinoutua kovinkaan usein, joten en viitsi kirjautua msn-yhteisöön... Eikä mua varmaan edes huolittais ;P

Harmi, kun lähdette, sillä teidän juttuja oli todella mukava lukea! :)

Oikein mukavia ja aurinkoisia talvipäiviä teille ja haleja lokalahjoille!

m.elli ja Eelis 3 kk 22 pv

Vierailija
7/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NikkeH ja Sinilainen, tervetuloa heti mukaan yhteisön puolelle :)

m.elli, hyvää jatkoa sulle, muistan sinut kyllä hyvin!

Vierailija
8/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin lämmin kiitos ÄITI3:lle,BLACKA:lle,EMILYlle,SPICAlle ja HENNAJOlle ihanista kuvista!!olin oikein liikkis..suloisia lapsia,

pojat oli komeita ja tytöt kauniita!!ja myöskin yksi kaunis mamma :)

piti laittaa jo eilen takaisin meistä,mutta meni säätämiseksi.kokeilen tänään uudestaan jahka isäntä kotiutuu töistä,saattaa onnistua paremmin.. ;)

tosi sekin että onhan tämä säätöö lähetellä edestakas kuvia,kun myöhemmin saadaan kuvat kaikista näkyviin,mutta oon ainakin ite niin malttamaton!!

otan mielelläni vastaan lisää kuvia jos joku innostuu niitä vielä lähettelemään ja yritän ite sitten lähettää takaisin.

eli osoite: nasuli_78@hotmail.com

huolitaankohan mua edes mukaan yhteisöön kun ei ole mittään kuulunut..?*huhuilee valvojia paniikissa*

M.ELLILLE ja muillekin jotka eivät yhteisöön aio:kyllä minä ainakin aion käydä myös täällä parhaani mukaan lukemassa kuulumisia ja kirjottelemassa,kuitenkin kun on tuttua porukkaa ja tavaksi tullut..

siis jos nyt edes mua sinne huolitaan! ;)

mutta nyt puuron keittoon!mukavaa maanantain alkua!

-nasuli

Vierailija
9/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans liityn tohon meseen mut vasta illalla,kun ei mee mulle noi ohjeet perille.Mies sitten avittaa kun pääsee töistä.

Sitten tuohon pääkaupunki seudun tapaamisesta.Me kun ollaan sinne nyt muuttamassa jahka asunto löytyy,niin voisin myös osallistuu niinhin.Vai kuinka?

Kyllä harmittaa kun en päässyt eilen koneelle.Oli mieletön pino en ehtinyt ihan kokonaan lukea sitä.Jatkan myöhemmin.Mies meinaan laitto koneen uuteen uskoon,poisti turhia tiedostoja ja lataili uusia...

Ja illalla se olikin mesessä kavereittensa kanssa.

Ja sitten kommentoimaan mitä nyt muistankaan.

IMUROINTI:meillä imuroidaan vaikka aada nukkuisi ja jos ei nuku niin kyllä useesti nukahtaa siihen,mut herää sit kun sammuttaa sen.

LAIHISLAISET:mites se nyt näin meni:)heti alkuun aikamoisia lipsumisia..hyi teitä=)no sallittakoon nyt TÄMÄN kerran..

AHDISTELIJOISTA:tuli mieleeni kun syksyllä kummityttöni(11v)tuli koulusta kotiin kaverinsa kanssa,oli pakettiauto pysäköity koulutien varrella ja vanha mies yritti tarjota karkkia ja kyytiä kotiin.Onneks tytöt tajus ottaa jalat alle.Vanhemmat ottivat kouluun ja poliisiin yhteyttä,mut poliisi sano vaan et niin kauan kun ei käy käsiksi ei voi tehä mitään.On toi laki vähän vanhanaikanen nykyaisiin ihmisten tekoihin.Hyi ***vetti sentään.

JUOMISESTA:tekis ihan hyvää mullekin toi annun tilanteen nollaaminen.Toki olen parit oluet jo juonukin.Nam,saunan jälkeen.

No ehkä mun synttäreillä sitten ens kuussa voipi ottaa enemmän.Aada kun menee yöksi hoitoon mummille.

KAISALLE:extra halit täältä.

Meillä on tänään 3kk neuvola nyt aamulla,tais olla jollain muullakin.Supot on valmiina jos iskee kuume yöllä.Jaaha taitaa neiti jo heräillä,kun kuuluu sellasta ähinää..

Viikonloppu meni meillä ihan hyvin.Mies antoi mun nukkua eilen aamulla.Ihanaa!Oli aadan kanssa herännyt 7.30 ja ite nukuin puoli kymmeneen.Kyllä se teki hyvää.

Ai niin tänäänhän on se laihiksien punnitus...päästään jakamaan niitä risuja ja ruusuja.Hih=)

Täytyy vielä kehua tätä meidän porukkaa,et on tosi kiva kuulua tähän.Tämä on ihan mieletön juttu.Vielä kun pääsis teidät kaikki tapaa ihan livenä,eikä näin virtuaalisti.

No nyt meen juomaan kahvia ennenkuin neiti alkaa vaatimaan maitoo!

Palaillaan!

HYVÄÄ ALKANUTTA VIIKKOA KAIKILLE LOKALAISILLE!!!!!!!!!!

johannu ja aada tasan 3kk

Vierailija
10/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuitenkin sen mesen liittymisjutun tulee,oli puhelimessa ja mies opasti=))Oma nimimerkki muuttui johannu781.Oli tuo perinteinen jo käytössä..

Vierailija
11/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Mulla oli taas hikinen yö...vieläki tuntuu pukkaavan hikeä,en ees puseroa päälle uskalla laittaa!

Yöllä en malttanut aluks laittaa unille ja sit ei meinannu uni tulla ja Hanna söi kokoajan tissiä. *tahtoo takas unille!*

Tänään onneks on lauhempaa että koululainen kävelee kotiin. Ei jaksa kokoajan ajella autolla eestaas.Kerholainenki haluaa mennä kävellen kerhoon =) Saa äiti pakollisen aamukävelynsä ;)

Ja nyt kaffeelle! Ja sitte ovesta ulos..

Waimo72

Vierailija
12/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löpise täällä tänään, nähdään " yhteisössä" !

Tulkaahan sinne harjoittelemaan ;D

Halauksin; Vallu

Vierailija
13/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tulla takasin - raivooooo!!! ;)

Vierailija
14/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskustelupalstan lokakuulaisten pinoutumiset kuivuu näin kasaan :( Taustailija olen ollut mitä enimmissä määrin, mutta joka pv käynyt kuulumiset lukemassa + tietty muut palstan aiheet.

Väistämättä tulee mieleen kuumeilupuolen nicsun ja kumppaneiden possukärsäsaparoröhröh piiri joka sitten " muutti pois" . Tässä tais nyt käydä samalla tavalla.

Juu, ei mulla muuta. Halusin vain sanoa, että HARMILLISTA tosiaan.

-P-

ps. tuskinpa kovin monet muut (siis joilla ei lokavauvaa ole) ovat viitsineet meidän pinoja lukea... meille nämä pissa/kakka/nukutus-jutut ovat tärkeitä ja elämää mitä suuremmissa määrin, mutta ihan ulkopuolisille...?

Vierailija
15/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin eilen anomuksen, ei kuulu mitään...

Hyvä kun malttoi nukkua yön yli.. :D

Ja muuten pakkasta -5, jeee

Vierailija
16/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole käynyt katsomassa, toimiiko yhteisö..

Minä henkilökohtaisesti mielelläni jään myös tänne kirjoittelemaan, koska tämä on ollut mulla harrastus!! Eiköhän aika kaikkeen riitä ;) Eli Nuuskis76, puolukka, m.elli ja kaikki sellaiset jotka vierastavat yhteisöä; olisin iloinen jos meitä jäisi myös tänne edes jonkin verran. Käyn varmasti lukemassa/kirjoittelemassa myös täällä päivittäin. Ja tokihan me ns. vakkarit tullaan päivittämään mittoja myös, eikö joo?? Joten ei tämä keskustelu tästä tyystin lopahda, toivon niin!

Näkemisiin ystävät. Nyt pitää mennä ulos kun pitkästä aikaa pääsee.

Äiti kolmelle ja Sampo kohtsillään 4kk vanha :)

Vierailija
17/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelin tossa mielessäni, et vaikka kuinka ottais vaan meitä " vakiporukkaa" niin saat silti todella paljon ihmisiä. Eikä musta ketää voi jättää pois. Siis meistä joka/jokatoinen päivä palstailijoista.

Huolehditko myös sinä sisään ottoja?? Kun ei mitään kuulu siksi kysyn??

Annu

Vierailija
18/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne jää näitä vakkareita mm. Äiti3:lle ja Emppu, niin minä lyöttäydyn myös mukaan. En oikeesti voi olla koko aikaa koneella, lapset tarttee mua enemmän ja mullakin tää on vaan tämmönen harrastus. Välillä en edes niin aktiivinen ole ollut.

Mutta nyt uutinen:

[b]EEMIL OPPI TÄNÄ AAMUNA KÄÄNTYMÄÄN MASULLEEN!!![/b]

Siitäköhän meidän tunnin välein yöheräilyt viime yönä johtui???!

*Vallu*

Vierailija
19/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun onnea Eemil ;). Äiti osaa kääntyä jo selälleenkin ;-P...!

Kiitti, kerron!

Vierailija
20/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion kyllä pysyäkin! ;)

ei kai toinen sulje pois toista..en minä tästä irtikään pääse,koukussa kun olen.onhan tuo yhteisö siinä mielessä hyvä,että on suljettu,jos haluaa jotain henk.koht.juttuja kirjotella,eikä tule ainakaan" tosikovatmiehet" väliin..mutta tämä on kuitenkin tuttu ja turvallinen paikka,ja kaipaamaan jäisi kaikkia jotka tänne jää..

ja mitenkä sitä oikein porukkaa edes erottelee.

VALLU:onnea pikku-eemilille käännöksestä!hyvähyvä,siitä se lähtee!aurorakin on karvan päässä..pitäisi kai pitää enemmän lattialla että saisi harjoitusta,oon pitänyt aika vähän viltillä.nyt täytyy terästäytyä! ;)

ihanaa tosiaan että pakkanen laski!aurorakin nukkuu nyt tyytyväisenä ulkona vaunuissa.

-nasuli