Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###

23.01.2006 |

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se osoite olikaan siihen uuteen ryhmään? Multa meni täysin ohi se näköjään, kun oon lähettänyt liittymisen tuonne msn-osoitteessen minkä on [b]VALLU[/b] alottanut.

Nyyyh... mulla paino noussut... Aamulla se oli 83,6kg :' (

*Kateellisena katsoi toisten painoja*

Poika nukkuu päikkäreillä Ihanaa... =) Aina kun ei onnistu nukuttaan sitä päikkäreille.

No joo... meen ottaan jotain lämmintä juotavaa, kun tuntuu et oon tulossa kipeeksi...

Kaisa ja Niko 3kk (tällä viikolla siis) (ja mulla synttärit ensiviikolla =) )

Vierailija
62/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jatkan, se riittää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b] LP 65kg TP 60kg

[b][color=fuchsia]blacka[/b] LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg

[b][color=darkviolet]Emily78[/b] LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg

[b][color=fuchsia]Emppu[/b] LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg

[b][color=darkviolet]hennajo[/b] LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg

[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b] LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg

[b][color=darkviolet]mamiko[/b] LP 66,1kg TP 55kg VMP 63,5kg

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b] LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg

[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b] LP 81kg TP 65-68kg

[b][color=fuchsia]NikkeH[/b] LP 66,3kg TP 60kg

[b][color=darkviolet]Päippy71[/b] LP 70kg TP 65kg

[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b] LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg

[b][color=darkviolet]tyttilii[/b] Vielä ilman vaakaa :)

[b][color=fuchsia]Vallu[/b] LP 72kg TP n. 60kg VMP 72kg

[b][color=darkviolet]Waimo72[/b] LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b] LP 68kg TP 60-63kg

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino

Vierailija
64/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tännekin pinoutumaan vielä... Ja ajattelin kyllä jatkossakin käydä täällä : )

Kiva kun tuo sää on lauhtunut, vaikka tänään en pääse kuitenkaan ulkoilemaan kun esikoinen on kipeä : ( Elias nukkuu päiväuniaan.

Olisko teillä jotain vinkkejä miten saisin tuon meidän rauhallisen Eliaksen innostumaan kokeilemaan tuota kääntymistä selältä vatsalleen, vai pitääkö äidin vain malttaa odottaa : ) Kateellisena luin Vallun viestiä : )

Meidän Elias on perjantaina 4 kk ja ajattelin sen kunniaksi aloitella ne kiinteät... Kovasti kyllä on kiinnostunut syömisestä, mutta en tiedä miten suhtautuu esim porkkanaan tms : )

ANNU: suosittelen että menette Tennispalatsiin leffaan tai sitten Kinopalatsiin. Ja syömään esim Cantina West (jos tykkäätte meksikolaisesta), Hullu Kukko, La Famiglia (jos tykkää italialaisesta) jne Käy tuolla www.ravintolaopas.net niin sieltä löytyy paljon ravintoloita ja niiden ruokalistat : ) Ja koska on viikonloppu niin suosittelen että varaatte pöydän ja leffaliput...

Mutta nyt tämä mamma lähtee katsomaan mitä tuo esikoinen puuhaa : )

T: NikkeH ja Elias kohta 4kk

Vierailija
65/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä sinä masennu painonnoususta. Sehän voi johtua esim. siitä viikonloppuisesta sun ja miehes välisestä jutusta (stressaamista ym)! Tsemppiä, kyllä se siitä vielä lähtee alaspäin!!

Vierailija
66/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilemasta juuri kotiuduttiin, oli ihana käydä hapella!

huiiiiiiii, oonko jonku väärän ossan antanu?!

mä roikun kummassakin, mutta siten, että pääpaino on perheellä ;). en edes yritä mitään hienoa säätämistä :D.

mutta taas mennään, viuuuuh!

Vierailija
67/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koittanu kans saada Pinjaa innostumaan kääntyilystä, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta! Isoveikkansa kääntyi eka kerran 3kk1pv:n ikäisenä, Pinja ei vielä edes yritä.. no ehkä vähän kyljelleen välillä koittaa mennä, mutta hiljaista on. Joten ehkä me vaan ootellaan!

Kovasti Pinja kyllä seurailee isoveljen touhuja, että varmaan mieli tekis lähteä perään :)

Vierailija
68/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas ihana käydä lenkillä,melkein tunti menikin!

se yhteisön osoite kun joku kysyi on:http://groups.msn.com/Lokamammat-05

tsau taas!

Vierailija
69/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisöstä tuli viesti; Olemme pahoillamme, Lokakuu-05

Yhteisön Lokamammat-05 valvoja hylkäsi jäsenhakemuksesi.

No, aivan sama. Tuskin viitsisin Tampereelta lähtee Hesan tapaamisiin..

Vierailija
70/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin jo harmissani tuossa lueskelin (puolukan) tavoin, että aiotteko nyt kaikki poistua sinne msn-yhteisön puolelle ja täällä kirjoittelu kuivuu kokoon kokonaan. Olen aina ehtinyt kirjoittelemaan tänne harvakseltaan, mutta joka armas päivä käyn pinon kahlaamassa läpi! Aika ei siis vaan kerta kaikkiaan ole riittänyt siihen, että olisin useammin kirjoitellut, pinot alkavat tätä nykyä olemaan jo sitä luokkaa mitoiltaan, että hyvä kun ehdin kaikki päivän viestit lukea! Mutta joka tapauksessa minulle tämä palsta ja lokalaisten kirjoitukset/kuulumiset ovat tärkeitä ja haluaisin myös jatkossa saada nauttia Teidän lokalaisten seurasta täällä. Mutta katsotaan nyt sitten tosiaan mihin suuntaan tämä jatkossa kehittyy. En edes " yritä" päästä mukaan siihen msn-yhteisöön, vaikkakin olisi enemmän kuin mukava nähdä teidän vauveleita ja laittaa kuvaa meidänkin huomenna tasan 3kk täyttävästä juuso-pojasta. Kuulun kuitenkin kait enemmän sitten siihen taustailija sakkiin, kun en ehdi usein tänne kirjoitella.

Se, miksi en kovinkaan usein tänne ehdi kirjoitella johtuu siitä, että kun päivät olen pojan kanssa kahdestaan (+ 2 ylienergistä koiraa) niin ei ole juuri mahdollisuutta kirjoitella kun poika vaatii aina hereillä ollessaan seuraa ja silloin kun saan nukkumaan ulos muutamaksi tunniksi niin yritän pitää tätä huushollia edes jonkinmoisessa kunnossa. Muuten täällä hukkuu karvoihin, yms. muuhun epäpuhtauteen! Iltaisin sitten poika ei enää nukukkaan kuin korkeintaan puoli tuntia ennen yöunia, joten silloinkaan ei juuri ole enempää aikaa kuin päivälläkään vaikka mieskin on kotona. Toki mies on myös iltaisin jonkin verran pojan kanssa, mutta kun meillä on menossa vielä remontti tässä talossa jota siis mies yrittää iltaisin töiden jälkeen tehdä, niin usein minä olen sitten myös iltaisin aika paljon juuson kanssa. Ja kaiken tämän lisäksi pitää noita koiruleita kuljettaa iltasella lenkillä, kun eivät päivällä mihinkään pääse kun en pysty kahta ottamaan yhtäaikaa vaunujen kanssa, sen verran " kaheleita" ovat että siitä ei tulisi mitään. No, mutta jokatapauksessa tämä ihan " selvitykseksi" siihen, miksi minua ei täällä usein näy, vaikkakin hengessä olen mukana joka ikinen päivä!

Istun tällä hetkellä toppatakki päällä tässä koneella, syystä että kun laitan pojan ulos nukkumaan niin hän heräilee itkeskelemään usein monta kertaa unien alussa ja täytyy sitten vähän väliä käydä hyssyttelemässä vaunuja. Onko muilla samaa " ongelmaa" eli että joutuu käydä usein hyssyttelemässä? En oikein tiedä mistä johtuu moinen, silmät ovat usein kiinni kun menen ulos, mutta silti tihrustetaan itkua. Meillä on nyt menossa ilmeisesti tiheän imun kausi kun juuso heräilee yöllä jopa tunnin välein syömään. Tätä on nyt kestänyt vajaan viikon, onko jollain kokemusta että kuinka kauan yleensä tällaiset jaksot kestävät? Alkaa hiukan jo yöllä välillä hermostuttaa kun ei saa yhtään pidempää pätkää nukkua ja poika on muutenkin tosi levoton nyt ollut. Olen vähän uumoillut, että olisikohan hampuja tulossa kun kuolaa tosi paljon ja nyrkit on suussa lähes koko ajan...?! Viime keskiviikkona käytiin 3kk neuvolassa ja mitat olivat; 6115g ja 61,7cm, reilu kilo oli tullut painoa lisää kuukaudessa eli ihan komeasti kasvaa ainakin toistaiseksi pelkällä rintamaidolla. Jos Coppola olet kuulolla, niin minkäskokoinen teidän poitsu on tällä hetkellä, muistelin, että meidän pojat olivat syntyessään aikaslailla samankokoisia?! Juuso siis syntyessään 3290g ja 51cm. Juuso muuten suuttui rokotuksesta aivan järjettömästi ja huusi piikin jälkeen kovaa ja pitkään eikä meinannut sylissäkään rauhoittua....ja koko illan oli myös itkuinen...kuuluu ilmeisesti asiaan?!

No, mutta palstatilaa muillekin, sen siitä saa kun kirjoittelee niin harvoin, niin sitten tulee tällaista " omanapaista" romaania...suokaa anteeksi kanssasisaret!

TA1KA + juuso-poika huomenna tasan 3kk

Vierailija
71/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meidän taustailijoiden pitää ruveta sit aktiivisemmin kirjoittamaan:) itselläni neidin lisäks 1½v poika joten aikaa ei aina kirjoittamiseen löydy...nyt harvinainen hetki kun molemmat nukkuu yhtä aikaa.

LAIHIKSESTA: paino oli pudonnut viikossa 600g repsahduksista huolimatta:) eikä paljon oo tullut liikuttuakaan kun ulkona niin kylmä. nyt vuoden alusta pudonnut 3.2kg...eli tosi hyvä saavutus ainakin omasta mielestäni. tänään tai huomenna ajattelin pitää karkki päivän:) tsemppiä kaikille laihduttajille.

PAKKASESTA: meillä enää -11 astetta eli kunhan lapset herää lähdetään kyl ulkoilee.

IMUROINNISTA: meillä kans neiti yleensä nukahtaa kun laittaa imurin päälle ja onneksi poitsukaan ei enää imuria pahemmin pelkää:) imuroin yleensä vaan kerran viikossa vaik meil koira onkin.

NUKKUMISESTA: meillä nukuttiin viime yö kahdella syötöllä...JEE. ihanaa kun sai nukkua.

hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!

-äiti 24v, poika torstaina 1½v ja tyttö ylihuomenna 3kk.-

Vierailija
72/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokakuu05,olen pahoillani mutta niin moni oli sitä ieltä ettet ole paljoa kirjoitellut:(

kysyn nyt vielä täällä mitä ootte mieltä hyväksymisestä kun kuitenkin silloin tällöin kirjoitellut?

Vierailija
73/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on jäänyt saamatta vallan palaute klubiin liittymisestä.. et kai kämmäsin jotain.

No olisko TAMPEREEN mammat halukkaita järkkään tapaamista, meillä on mummula siellä ja tullaan viikoksi 1.2-8.2, olis huippua nähdä!! Eli NASULI, LOKAKUU-05 ja muut treen äipät, ehdottakaa kiva aika ja paikka niin tulen paikalle.

Äiti kolmelle

Vierailija
74/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on laskenut 6.30 - 13 välisenä aikana 15 astetta! (maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..;)) Nyt sitten pyryttää lunta ja Aadan vaunutkin alkaa muistuttamaan lumikinosta pikkuhiljaa. Meidän kuistillahan ei siis ole kattoa..

Mutta ihanaa joka tapauksessa kun pääsi viikon paussin jälkeen pihalle!! Käytiin pitkällä kävelyllä ja nyt neiti on uinaillut jo kohta pari tuntia tuolla raittiissa säässä.

Sen verran vaiheessa on mun msn-harjoitukset, että tänne on huomattavasti helpompi kirjoitella..ja enköhän minäkin pyöri molemmissa sen mitä ehdin.

Pikkuhiljaa pitäis alkaa valmistella " luentoa" koskien alle 3-vuotiaan lapsen motorisen kehityksen tukemista. Meen tekemään yhden työkeikan 2.5 vkon päästä. Mutta sen verran on päässyt irtautumaan töistä, että ei millään saa istahdettua ja aloitettua tuotakaan. No, onneks on vielä vähän aikaa..

Meidän Aada kääntyy masulta selälleen itsenäisesti ja selältä masulleen sillon jos sitä vähän jalasta auttaa. Neuvolan vauvakerhossa oli vierailijana fysioterapeutti ja se opasti siellä kuinka vauvaa voi auttaa kääntyilemään. Mielenkiintoa ei kai sen ihmeemmin oikein voi herätellä kun vaan yhdessä leikkien ja jumpaten.

Tänään pääsen taas bodypumppiin kunhan mies tulee töistä katsomaan Aadaa. Tuleekin tarpeeseen kun sen verran ahkerasti olen viikonloppuna herkutellut..Pitäis varmaan liittyä tuohon laihduttajien listaan niin sais ehkä paremman otteen omasta niskasta:)

Mutta ei tässä taas tämän kummempia, kivaa alkanutta viikkoa kaikille!!

T: MariJo ja Aada

Vierailija
75/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko lähettäny hakemuksen?äsken kävin kattomassa niin ei ollu ainakaan tullu:(

Vierailija
76/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole täälläkään vielä neiti kääntynyt muuta kuin kyljelleen. aika vähän tulee pidettyä lattialla niin eipä sitä paljon pääse sit harjoittelemaan. syy miks en hirveesti pidä lattailla on se et pitää sit olla koko ajan vieressä vahtimassa ettei 1½v veli pääsee hyppimään päälle.

Vierailija
77/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä3:lle, sähän oot siellä jo! Mitäs sä höpäjät nyt?

Vierailija
78/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tonne yhteisöön pitäis kaikkien lokakuun pinoihin joskus kirjoitelleiden päästä. Enhän mäkään kovin montaa kertaa kirjotellu ennen kun vasta joskus rv 36 jälkeen kirjoittelin melkein päivittäin.

Vierailija
79/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt koitan olla suututtamatta ketään..

Mutta mihin katosikaan lokaäitien suvaitsevaisuus ja yhteisöllisyys jota täällä niin moneen otteeseen on hehkuteltu, ja joka tosiaan pitää paikkansakin?

Oma kantani on se, että kaikki halukkaat tänne kirjoittelijat voisivat sinne yhteisöön päästä ilman " kirjoitusmäärärajoituksia" . Koska tuollaisen luokittelun myötä tämän palstan henki väkisinkin alkaa rakoilla. Ainoa hyvä kriteeri mielestäni on se lista syntyneistä lokalahjoista..näin karsitaan ainakin kaikki tosi kovat miehet:)

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, en itsekään ole niitä ahkerimpia kirjoittelijoita, mutta kai ne on ne kakkajutut, jotka mieleen jää:)

MariJo

Vierailija
80/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tosiaan nähdä millaisia lokalahjoja kullakin on! Meillä ei ainakaan tuttavapiirissä ole ketään samanikäistä pikkuista...

TA1KA: Meillä on myös tosinaan tuota heräämistä vähän väliä päiväunilta. Luulisin sen johtuvan niistä eri univaiheista, eli Eelis ei osaakaan nukahtaa uudestaan kevyemmän univaiheen jälkeen. Joskus hyssyttely auttaa, joskus taas herää liikaa ja on otettava pois. Nyt on pitkästä aikaa päässyt parvekkeelle ja siellä on jo 2,5 tuntia viihtyny :)

Kirjoittelitkos myös yösyömisistä (huh, kun lukee niin paljon niin menee tekstit sekaisin...). No joka tapauksessa täällä on myös alettu heräilemään useammin, 3-4 kertaa yössä on ihan " normaalia" . Tunnin välein ei sentään ole herännyt, mutta 2 tunnin kylläkin. Toivottavasti on vain (_pian_) ohimenevä vaihe :)

Ja niitä vauvelin kuvia otan minäkin mielelläni vastaan, tai jos annat osoitteen niin laitan itse postia (mun os. ylempänä)

Jeps ja moi taas joksikin aikaa!

m.elli