Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minäkin pistän vielä lusikkani soppaan..

ymmärtääkseni yhteisön tarkoitus oli ja on se,että jos tosiaan haluaa kirjoitella jotain yksityiskohtaisemmin tms,niin sulkee se ulkopuoliset pois. ja minä luen ulkopuoliseksi ne,jotka tulevat tahallaan sotkemaan pinoja tai aukomaan päätään(esim.tosikovamies) ja ties mitkä muut pervot jotka sivuja lukee kenties..eli KAIKKI lokakuiset ja halukkaat kuuluu mukaan.kukaan ei varmasti ole tarkoituksella ollut pahoittamassa kenenkään mieltä ja asiat on korjattavissa!!vai olenko väärässä?

ollaan siis ystäviä edelleen kaikki ja halitaan!!! :)

ettei mene lapselliseksi kiukutteluksi koko homma,se olis pettymys monelle..

eli LOKAKUU mukaan tietysti,BLACKA ei varmasti tarkoittanut syrjiä,vaan kuunteli ilmaan heitettyjä" sääntöjä" ,jotka oli vasta suunnitteluasteella ja siitä tuli tämä sotku..

nyt kaikki sovussa taas!?eikä mitään piiripienipyörii-juttuja,KAIKKI ON IHAN YHTÄ TÄRKEITÄ!!!! :)

RAKKAUVELLA nasuli

Vierailija
102/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut nukuttaa teidän sänkyyn ja ole vaikka itse siinä vieressä. Meillä poika rauhoittuu silleen nukkumaan , kun saa nuuskutella äidin tuoksua. harso on myös hyvä apu nukahtamisvaiheessa. Nyt vaan pitäis opettaa poika nukkumaan pmaan sänkyyn ja silloin harso toimii meillä. Kyllähän se vaatii itseltä paljon, että saa lapsen nukkumaan. Kun ei se tapahdu meillä ainakaan käden käänteessä :)

Anna kuule rahaa lahjaksi sille kummilapselle. Voi ostaa itse sillä mitä haluaa.

Ruokaa teen tässä samalla kun pinoilen...poju nukkuu ulkona.

tsaukkis taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisiko muita tapaaminen?minä olen ainakin messissä!!

mitähän voisi olla paikkoja..no koskikeskus ainakin olis ehkä yksi vaihtoehto..?ehdotuksia!?

-nasuli

Vierailija
104/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]_Emppu[/b] Kiitos kannustamisesta :) Ja toivottavasti et pahastu kun innostuin muuttamaan sun taulukkoa??!! Mut jos et tykkää niin palataan entiseen. Pidetäänkö pino täällä vai erikseen niin kuin MAMMA21 aina piti?? Mut en halua tästä mitään riitaa sit aiheuttaa et toivottavasti et ota sitä silleen.

Mä niin tykkään vaan " leikkiä" koneella... =D

Se tulee kohta esille...

Minustakin olisi hyvä juttu se et siellä käydään vaan katsomassa kuvia ja täällä edelleen höpöteltäis! =)

Poika heräs... ja kello on nyt 14:20! Pitkät unet nukkuikin... ihanaa!!

Vierailija
105/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskikeskus kuulostaa hyvältä. Sinne ainakin on helppo mennä ja siellä helppo liikkua.

ONKO MUITA TAMPEREEN SEUDUN MAMEJA?

Milloinkas olisi hyvä ajankohta?

Vierailija
106/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat tuli,aivan ihana pieni mies!!! :)

minä yritän vastata illan mittaan.

-nasuli joka nyt poistuu ja palaa illalla

Vierailija
107/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b] LP 65kg TP 60kg

[b][color=fuchsia]blacka[/b]

LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg

[b][color=darkviolet]Emily78[/b]

LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg

[b][color=fuchsia]Emppu[/b]

LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg

[b][color=darkviolet]hennajo[/b]

LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg

[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b]

LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg

[b][color=darkviolet]mamiko[/b]

LP 66,1kg TP 55kg VMP 63,5kg

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]

LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg

[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b]

LP 81kg TP 65-68kg

[b][color=fuchsia]NikkeH[/b]

LP 66,3kg TP 60kg

[b][color=darkviolet]Päippy71[/b]

LP 70kg TP 65kg

[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg

[b][color=darkviolet]tyttilii[/b]

Vielä ilman vaakaa :)

[b][color=fuchsia]Vallu[/b]

LP 72kg TP n. 60kg VMP 72kg

[b][color=darkviolet]Waimo72[/b]

LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b]

LP 68kg TP 60-63kg

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino[/color]

Tää oli vaan tällänen kokeilu ajan kuluksi... =)

Vierailija
108/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tahdotte minut mukaan, niin pääsen vain to 2.2, pe 3.2, ma 6.2 ja ti7.2. Mikä tahansa kellonaika käy, koskikeskus paikkana on hyvä. Missä siellä nähdään?

Äiti kolmelle

Vierailija
109/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mami tulee myös illemmalla takaisin, heippa!

Vierailija
110/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä! Turhaan pelkäsin. Täytyy myöntää, että aamulla tuli tippa linssiin kun ajattelin kaikkien lopettavan kirjoittelun. Tästä palstailusta (taustailusta) on tullut aika tärkeä osa tavallista arkipäivää. Mieskin tuli aamulla katsomaan, että mitä mä täällä koneella oikein sadattelen!

Nyt kun kirjautuneena ollaan, niin muutama kommentti:

Meidän Toivo (reilu 3,5kk) heräilee myös uniltaan ja alkaa heti itkemään. Monesti itkee vaikka ei edes kunnolla herää. Tutti suuhun tai vähän posken silittelyä, sitten rauhoittuu. Ehkä se tosiaan johtuu unen eri vaiheista.

Kummitytön 12-v voisi viedä elokuviin ja vaikka heseen synttärilahjaksi. Jos taas omaa vapaata vaikea järjestää, niin henkkamaukalta jokin kiva paita, housut tms.? Tässä mun ideat.

Sitten vielä kyssäriä... miten teillä leikitään? Meillä eniten naurua herättää se, kun äiti taputtelee pikku jaloilla omaa naamaansa (poitsu siis makaa selällään) tai kun naamaan kevyesti puhalletaan. Myös hiuksilla kutittelu, varsinkin leuan alta saa aikaan makoisan naurun. Mutta mitenkäs muilla?

Ja nyt naiset rivit taas suoriksi, muuten syyskuulaiset naureskelee meidän hötkyilyille!!!

-P-

Vierailija
111/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks kommentit;

Puolukka;meillä sama leikki pistää pikkumiehen kikattamaan:),sit mahaan päristelyt ja päänpyöritys mahan päällä saa nauramaan kunnolla...sit kaikki ihmeellisten äänten päästely..ja tosiaan peilin edessä pällistely äitin tai isin sylissä mitä parhainta hupia:D

Nasuli;ihan oikeessa oot,en tosiaan minä ainakaan oo tarkottanu loukata ketään tällä yhteisöjutulla!Ja en yksinäni ketään kelpuuta/ole kelpuuttamatta vaan muitten mielipiteet ratkaisee...

Ja mun mielestä voitas tehä niin että varsinainen pino pidettäs edelleen täällä ja sit noi kuvien kattelut ja tapaamiset tms.henkilökohtaisemmat jutut ois siellä yhteisössä!Ois siinäkin mielessä helpompaa että msn sivut tuntuu tökkivän/olevan hitaat niin vaikea pinoutua siellä:)

Sit omaa napaa täältä;sain just Juliuksen nukkumaan pihalle:) pakkasta ei oo kuin -7 mutta lunta tulla tupruttaa aikalailla,onneks rakennettiin kesällä takapihalle kate!

Ite yritän nyt vähän hillitä tätä koneella istumista että jäis aikaa miehellekin ym......

Huomenna mun kaveri tulee meille päiväks niin jää sit vähemmälle senkin takia...

Nyt jos rupeis vähän siistimään paikkoja kun en tiiä onko miehen kaveri tulossa kylään ja kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä!

Vierailija
112/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli monta surullista ihmistä! mulla ei ainakaan mitään niin salaista ole, etteikö sitä sais k a i k k i lokakuiset lukea!!!

musta päivän parhaan idean palkinnon saa tää:

[b]" Minustakin olisi hyvä juttu se et siellä käydään vaan katsomassa kuvia ja täällä edelleen höpöteltäis! =)" [/b]

Yksi sääntö voitaisiin kuitenkin laittaa: ne, jotka liittyvät, laittavat myös kuvansa esille? Koska onko se sitten taas reilua, että jos toiset laittavat ja vaikka minä en laitakkaan ja käyn teitä muita siellä pällistelemässä *miettii*

Pidettäs sitä semmosena " kuvapankkina" ;), ainahan voimme toki vaihtaa s-postiosoitteita niiden kanssa, keneen haluamme paremmin/lähemmin tutustua.

No nämä nyt oli mun ajatuksia, kommentoikaa jos haluatte. [b]Lokakuulle[/b] halaus, mä ainakin toivon voivani olla aina tasavertainen kaikkia kohtaan :).

BTW: Mun punnitustulosta ei vielä ole. Käyn aina samaan aikaan ja se aikahan oli klo 17.00

ja [b]KAISA[/b]: Älä välitä, ei munkaan painoni ole varmaankaan juuri heilahtanut. Mutta elämäähän tää vaan on... ;D

Ja nyt keräileen välillä leluja kasaan, ruuat sainkin jo tehtyä (paitsi että pääruoka kypsyy vielä uunissa).

*Vallu ja ärräpurri Eemil*

Vierailija
113/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIKKEH: Missäs se meksikolainen on? Kuullostaa erittäin jos en sanois maukkaalle;) Kiitti vinkistä.

ÄITI3:lle: Mahtuuko mukaan Tampereen rehveille? Meiltä sinne matkaa n.120km ni se voidaan vielä ajaa, mut hesaan on liian pitkä!! Ilmottakaa jos pääsee mukaan ja milloin??

MARIJO: Hiemanko kateellinen, meillä Aleksi vaan hymyilee kauniisti eikä ole aikomustakaan kääntyillä...onnea vielä

LOKAKUU: Voi harmi että ajattelet noin, minä ainakin luen päivittäin kaikkien viestit läpi ja yritän kommentoidakin minkä ehdin. Käy vaan jatkossakin täällä. Niin ja etkös sinäkin ollut Tampereelta tai lähikunnasta, tehräänkö reffit äitikolmelle jo kirjoitinkin asiasta?? Voisin ajaa sinne vaikka viikolla joku päivä.??

HEMULII: Täällä myös toppatakki päällä;)

JOHANNU: Mä ennen kapaloin vallan kans, mut sit sain Aleksin nukkumaan makuupussissa. Kai ne vauvat kaipailee sitä " ahdasta" ympäristöä missä nukkua, en tiedä, mut näin sain meiltä kapaloinnin pois. Nukkuu välillä mein sängyssä ja välillä omassa pinniksessä.

PUOLUKKA: Meillä Aleksi kans saattaa kesken sikeimpien unien alkaa huutaa naama punasena ja ihan hysteerisesti, sit paan tutin suuhun ja rauhottuu heti. Kummallisia vauvoja:) Meillä leikitään jumppalelulla, kutitellaan ja paljaan pyllyn taputtelu on pojasta kivaa. Ja äidin naama(ylläri) on tosi jännän ja hauskan näkönen.

BLACKA: Toivottavasti sulle ei tullu paha mieli kun monet alkoi protestoimaan. Mulla on kans ihan sama kenet otetaan mukaan jne. Mut ei viitsi tapella, joohan kaikki

No niin mammat eikö ole jo rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto, heheh.

PIIPI ja muut lounais-suomalaiset voitasko mekin pitää rehvit joskus, voisin vaikka ajaa Poriin tai jotain?? Tampereellekin lupaisin mennä jos vaan ottavat mukaan;) On se vaan niin kun täällä landella asutaan, et jo vaatekauppaan pitää mennä autolla yli 40km lähimpään, *sadattelua*

Annu the toppatakki muija

Vierailija
114/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hiukan pettynyt kun luin että kaikki ei pääse mukaan, no ei se mitään en olisi varmaan kirjautunutkaan sinne tai sitten olisin mutta sielläkin vaan taustalla vaan ollut, ei vaan ole aikaa. Mutta jos nää pinot lyhenee, niin me taustailijatkin ehkä ehdimme sanoa sanamme. Tsemppiä lokakuu-05 ja Ta1ka, meillä täällä samalaista välillä. Ja ei munkaan viesteihin aina vastata, (eihän kaikkea tietenkään voi kommentoida). Kyllä se pieni pojan viikari on tärkeempi kun tämä kone, joten ei olla pahoilla mielin vaikka me ei päästykkään " yteisöön" nautitaan siitä mitä meillä on.

T.Silja ja Jesse

ps. te jotka pääsitte sinne " yhteisöön" niin olisi kiva jos siellä sitten puhutte ne sinne kuuluvat asiat ettei sitten rupee harmittamaan kun yleisesti hehkutatte miten söpöja lokavauvoja siellä on ja me jotka ei kuuluta sinne niin ei päästä ihailemaan niitä hurmureita.

Vierailija
115/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa, se on ihan hyvä noin se lista. Just itse kattelin sitä että on vaikea lukea niin tiivistä tekstiä, mutten oo kerenny siihenkin vielä puuttumaan. Mun puolesta sä saat vaikka ottaa päivityksen harteilles :) Mutta pidetään se täällä pinon sisässä, jookosta?

Niin ja sitten taas ystäväämme yhteisöön. Mustakin ois hyvä että se ois VAIN JA AINOASTAAN kuvia varten. Poistetaan sieltä vaikka ihan kaikki muut jutut. Sovitaan ettei siellä puhuta mistään mitään. On tosi työlästä lukea pinoja joka sivustolla! Ja jos on yhteisön jäsen, on laitettava myös kuva itsestä. Näin kukaan ei sitten pahoita mieltään. Ja koska sinne tuntuu tunkua olevan niin silloinhan on ihan sama, paetaanko lukkojen taa typerine juttuinemme vai ollaanko koko kansan nähtävillä..

Mutta en jaksa siitä nyt enempää jauhaa ;)

Minä kävin siellä kyllä jo karkoittelemassa itseäni... ;) Enpä enää tiedä mihin suuntaan nokkani laittaisin :D

Vierailija
116/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli poistetaan vaan kaikki jutut sieltä ja vain ja ainoastaan kuvia varten, ok?? Niin silloin kaikki halukkaat pääsee mukaan, eikö??

Antakaahan palautetta kuinka haluatte niin vois toimia, vai? Mun esittelyn kyllä vois sit poistaa, ollaan anonyymeina vaan.

BLACKA : Mitä mieltä olet?

ps. ja KAIKKIEN pitää sit kans laittaa kuvia/kuva ettei mee epäreiluksi. No katotaan mitä tää herättää keskustelua.

annu

Vierailija
117/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kun tästä syntyikin tällainen soppa. Minä olen sitä mieltä että kaikki jotka tänne ovat kirjoitelleet ovat tervetulleita myös yhteisöön. En halua että ketään sorsitaan. Blackahan tossa jo totesikin että aikoo hyväksyä kaikki jne. Tosin kuten vallu sanoi: kuvapakko on oltava, ei oo kiva jos joku käy vaan kuikkimassa meidän kuvat ja häipyy :) Voihan sitä keskustella täälläkin mutta jos joku haluaa avautua ihan toden teolla ja pelkää että tunnistetaan, niin avaudutaan sitten siellä yhteisössä ja siellä tuetaan myös, eikös juu?

Hemuli_i: Täällä ollaan kans toppatakki päällä, meitähän näköjään riittää :)

Lokakuu: Toivon kovasti ettet nyt verisesti loukkaantunut... eikä munkaan kysymyksiin aina vastata vaikka olenkin päivittäin kirjoitellut tänne. Eli ei se ainakaan sitä katso...

Nyt pitää mennä, tulkaa kaikki myös sinne, ja kirjoitellaan myös täällä, niin ei tuu kellekkään paha mieli. Ja jokainen tekee omantunnon mukaan, kirjoittaa kun kerkeää. Ei mitään kahtiajakoja tästä asiasta jooko? Eikä tapella vaan halataan...

On ihan totta tuonne yhteisöön on hitaampaa kirjoitella... tuskin sitä kukaan ehtii joka päivä kuitenkaan ja kuhan käy ilmoittautumassa edes silloin tällöin jommassa kummassa. Mulle ainakin se käy.

Hetkonen, poika on nukkunu kohta tunnin ulkona tuulen tuiverruksessa... nähtävästi ihmeiden aika ei ole ohi kuitenkaan.

Mutta ihan oikeesti, ei raotella tätä meidän erittäin hyvää henkeä enää millään asialla?

Misuli

Vierailija
118/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli just yks asia jota oon miettiny: On kurjaa, jos yhteisön jäsenet kirjoittaa molemmissa paikoissa, koska silloin niille " ulkopuolisille" tulee vaivautunut olo kun ei tiedä mistä puhutaan. Eli siinä tapauksessa ne keskustelut pitäis viedä sinne yhteisön sivuillekin.. siinä tietty olis se hyvä puoli, etät täällä pinot tosiaankin lyhenis ja hiljaisemmatkin aktivoituisivat varmasti :)

Äh, on niiiiiin hankala selittää kaikkia ajatuksia, mutta kun musta tuntuu ettei kaikki ole kuitenkaan ymmärtänyt sitä yhteisön ideaa. Mutta kuten sinne jo kävin kommentoimassa, niin mulle passaa se että en kuulu koko yhteisöön vaan hengailen täällä ja pysyttelen edes suht. tuntemattomana ;)

Vierailija
119/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun idea on loistava, kannatetaan ainakin täällä...

Vierailija
120/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Annu ;D

Mutta ihan totta, se pitäs nyt päättää että onko tuo ehdotus ok? Koska ennen kuin kaikkia sinne hyväksytään niin ne esittelyt ym. pitää poistaa sieltä..

Ja..... meneekö se sit lopulta sellaseksi, että jos joku käy sinne avautumassa niin pian siellä on sit kirjoitusta toisen perään?! Onhan täällä ennenkin avauduttu, mikäs sen estäisi nyt?

En määää tiiiäääää...... musta täällä on ollu kiva kirjoitella ja ärsyttää että tällanen soppa syntyi!