Saanko nyt mitalin kun ostin 25 euroa maksavan kotimaisen leikkuukaudan
Kommentit (24)
Onko puuta tai lasia? Muovisesta ei tule pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Saisit, mutta en löytänyt mistään Suomessa valmistettuja mitaleja :/
No voi paska. Siinä meni sekin mahdollisuus mitaliin.
Purralta tai hänen avustajaltaan saatat saada tsemppiviestin, kun sähköpostilla otat yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko puuta tai lasia? Muovisesta ei tule pisteitä.
Puuta. Heitin kaikki vanhat muoviset roskiin.
Minäpä olen tehnyt muutaman leikkuulaudan itse. Vielä parempi. Saanko kotimaisen pokaalin?
Meidänkin pitäisi ostaa uusia leikkuulautoja, ei vain koskaan kaupassa käydessä muista.
Parempi että suomalaiset metsät säilyy ja kiinalaiset hakkaa omansa leikkuulaudoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Parempi että suomalaiset metsät säilyy ja kiinalaiset hakkaa omansa leikkuulaudoiksi.
Käytettäväksi niitä metsiä kasvatetaan. Tää leikkuulauta oli tervaleppää, käytännössä roskapuuta.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen tehnyt muutaman leikkuulaudan itse. Vielä parempi. Saanko kotimaisen pokaalin?
Mä alan huomenna valmistamaan, heti aamusta. Kierrätysmetallista.
Paras leikkuulauta on sellainen ohut muovinen parin euron lauta. Mahtuu pieneen tilaan, ei taivu kuten paksumpi muovinen, helppo pestä ja sen avulla myös voi nostaa pilkotut kamppeet kattilaan. On täyttä hulluutta ostaa ihan mitään muuta.
Purralla on myynnissä "leikkuu"- lautoja
Tässä sinulle mitali ja papukaijamerkki. 🎖🦜
Sait Suomessa valmistetun leikkuulaudan ja autoit osaltasi jotakuta suomalaista pysymään työllistettynä. Eikö se riitä?
Mun mies teki itse paksun puisen leikkuulaudan lahjaksi. Käytössä jo 10 vuotta.
Yhä kuin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Sait Suomessa valmistetun leikkuulaudan ja autoit osaltasi jotakuta suomalaista pysymään työllistettynä. Eikö se riitä?
Kai se on siihen tyydyttävä =)
Tosin vielä parempi olisi ollut jos olisin voinut ostaa sen suoraan valmistajalta ilman että S-ryhmä ottaa hinnasta aika ison siivun.
Vierailija kirjoitti:
Kerää koko sarja.
Vierailija kirjoitti:
Paras leikkuulauta on sellainen ohut muovinen parin euron lauta. Mahtuu pieneen tilaan, ei taivu kuten paksumpi muovinen, helppo pestä ja sen avulla myös voi nostaa pilkotut kamppeet kattilaan. On täyttä hulluutta ostaa ihan mitään muuta.
Ja saa oman annoksen mikromuovia?
Vierailija kirjoitti:
Mistä puusta teit?
Mikä puu parasta?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen malli tehtiin työttömän selkänahasta.
Saisit, mutta en löytänyt mistään Suomessa valmistettuja mitaleja :/