###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###
Kommentit (155)
Vauva kakkas juuri pahimmoiseksi, ja esikoinen vaatii myös huomiota.
Ja tapaamisesta, meille kävisi aika hyvin Jumbo (vielä paremmin Itis). Autolla pöristeltäisiin. Jos ei satu oikein paha päivä, onko se päätetty jo?
Meillä eilinen oli oikein paha päivä, vauva huusi taas, ja oli tosi kipeänä. Ehkä sitten taas joku allergiakohtaus. Söin pullia ja huomasin liian myöhään että ne sisälsi SOIJAA! (Miten pulla voi sisältää???) Ja seurauksena sitten tietysti hirveet ihottumat ja mahahuudot, vasta kun on huokaistu vähän että ei niin hirveää ole ollutkaan vähään aikaan, ja mietittiin että onko mitään allergiaa olemassakaan...
Huomenna allergialekurille.
Siitä tapaamisesta vielä: Jos olis mahdollista ma, ke tai perjantai klo 9.15-11.30 välisenä aikana? Ei tarttis raahata noita isompia mukaan ja päästäis tyttiliin kanssa meidän autolla Jumboon.???????????????
Beibi: Eiköhän sut hyväksytä!
Eli siis laitoin pientä harjotteluviestiä tuonne yhteisöön, mutta ainakaan vielä kun en oikein oo oppinu käytäntöä, niin jotenkin on vaikeen oloista. Tässä Vauva-sivustossa on se hyvä puoli, että täällä menee tää viestijärjestys niin selkeästi ja tän on jo oppinut. Saa nyt nähdä missä jatkan...käyn varmaan molempia kuikuilemassa silloin kun aikaa.
Niin siis kuvia laitoin menemään seuraaville tyypeille: Blacka, Vallu, Kaisa, Minusi, Spica, Emily, Jopotiti, Nikke ja kyllä sinullekin NASULI! Vallu olit jotain siellä tunaroinut joten laitan sulle uudelleen ja Nasuli miksei vaikka sinullekin jos et kerran saanut :( Ja muistakaa tytöt että tahtoisin myös nähdä teidän vaaveja ja äitejä :)
Siilainen vaihteeksi täällä ;)
mullekin itseasiassa itis kävis vielä paremmin kuin jumbo...ei tarttis kehällä ajella jos nyt ees autoa saan jokupäivä käyttöön...tunnin bussimatka Juliuksen kanssa eioikein inspiroi..mut soviytaanko tästä yhteisössä?
...hakemuksen. nimimerkki muuttui beibi1005, joka onkin oikein kun tyttö on syntynyt lokakuussa la vain oli syyskuussa.
meille käy myös jumbo, mutta luennot voi olla esteenä ajan suhteen.
j
Mulla tänäaamuna paino 58,2kg!!!!!!! Tippuu ihan humaa vauhtia, vaikka syön kyllä omasta mielestäni aika paljonkin. Viime maanantaina siis 60,0kg ja tämä jo neljäs viikko dieetillä (yht tippunut yli 4kg)!!!!!! Tästä on erittäin hyvä jatkaa ;)
*poistuu kiusaamasta muita*
en minäkään saanut postia.. :( *niisk*
mikähän mättää kun ei tule perille..?
-nasuli
Näyttääkin siltä, että tämän palstan lokakuisten pinot jatkavat oloaan ja eloaan oikein mainiosti, kiva juttu :)
Voi kun olisi myös mukava nähdä teidän lokavauvojen kuvia! Viittisiköhän joku laittaa, jos luon uuden s-postiosoitteen?
VOIMIA kaikille teille, joilla vaikeuksia parisuhteessanne! Ero on rankka paikka, mutta joskus parempi vaihtoehto kuin väkisin yritetty suhde. Itse voin onneksi olla todella tyytyväinen mieheeni, kavereita tapaa ja on ollut yötä poissa heidän luonaan (toisella paikkakunnalla) mutta kysyy aina ensin minun mielipidettäni. Poikaa hoitaa tosi paljon, ja koska tekee töitä kotona, on pojan kanssa myös päivisin.
VAIMO75:ko kirjoitteli vauvan vähäisestä syömisestä?? Meillä Eeliksen paino ei ollut viime punnituksessa noussut " tarpeeksi" (jäi käyrän alapuolelle), joten mennään parin viikon päästä kontrollikäynnille. Maitomäärästä en osaa sanoa, koska täysimetän. Eelis on kyllä tosi hoikkanen, välillä jopa kylkiluut näkyvät kun vetää mahaansa selällään ollessaan. Mitat oli siis pari viikkoa sitten 6340 g ja 62,5 cm. Vähän itseä huolestuttaa, saako hän tarpeeksi maitoa, mutta syö kyllä hyvin ja kuulen nielemisäänet... No, onneksi pian näkee, miten mitat muuttuneet kuukaudessa ja onko tarvetta korvikkeisiin tms.
Nyt teetä juomaan!
m.elli
Voin ainakin laittaa jos paat osoitetta näkyville! =D
Aloitin uuden pinon eli siirretään tapaamisasiat sen alle, jookos?
ANNU: Täällä minä, kiva kun huhuilit :) Teillähän kuulosti kivalta tuo lauantai-ilta miehen kanssa, hih! Jeps tiedän kyllä paikallisen Tullipubin.
Tulin vain pikaisesti pinoutumaan eli itse jään kyllä tänne, mikäli täällä vielä juttu jatkuu. Ja toooosi pitkäänhän mäkin olin pelkkä taustailija ja nytkään en ihan joka päivä ole kirjoitellut. On ollut oikein mukava lukea muiden kuulumisia ja sitten myöhemmin kirjoitella täällä, katsotaan miten jatkon käy.
Kivaa uutta viikkoa :)
-piipi ja Minea-
Eli äiti3:lle, osoite on m.elli@netti.fi
Ja kaikki muutkin, kuvat vauvoista on tervetulleita!
Eeliksen kuvia voin laittaa sit " paluupostissa" :)
Oikeestaan on ihan jees kun on tommonen yhteisö, siellä on mukava kattoo pieniä palleroita. Ihania vauvoja teillä kaikilla muuten.
Mäkin aattelin niin et täällä pääasiassa kirjottelen ja käyn kuvia kattomassa ja päivittämässä+ lukemassa juttuja. Kun mä asun niin kaukana teistä muista et tapaamisiin en pääse:(
Olen tulossa Helsinkiin 17.-19.2. Meinattiin jos yritettäis uudelleen sitä leffailtaa silloin, miehen systeri lupasi kattoo Aleksia.
Suositelkaas Hesalaiset mikä teatteri olis paras ja minne kannattaa mennä syömään!!??
Huom! Mä tiedän tasan missä on Forum ja se iso eläinmuseo, no ok tiedän myös kampissa yhen hiustukkuliikkeen(hakanit). Että niin paljon pääkaupunkiani tunnen;)
Annu
oikein hävettää kun täällä pyörin joka välissä..nytkin lettujen paiston lomassa.
PIIPIlle piti sanomani että nickisi saa minut aina hymyilemään;meitin auroraa kun sanotaan kotosalla piipiksi(tai piipukaksi).jostain tuo lempinimi tulla tupsahti heti syntymän jälkeen.. :)
minä yritän niitä kuvia tosiaan pistää illalla tulemaan,myös M.ELLIlle kun kuvia kaipailit. :)
on kyllä lutuisia olleet lokalahjat kertakaikkiaan!
mutta nyt taas mentävä..
-nasuli
No niin nyt on neuvolassa käyty.Hyi mikä viima siellä on!!
Oli tytölle tullut vähän painoa lisää,mut ei tarpeeks,jotenka me alotellaan syömään soseita...En jaksa niitä mittoja tähän laittaa vaan laitan tuonne omaan kasvupinoon.Jookosta:)
Joo eiköhän tuo aika riitä molempiin harrastuksiin sekä täällä että yhteisössä.Katotaan kuin naisen kaäy vai tipunko heti kyydistä molemmista.
Aada sai muuten piikin ja kyllä me huudettiin ja raivottiin.Ei se th kyllä piikkejä osaa antaa.Tökkäs aika ikävästi reiteen,ei hyvä:((Äidille tais tulla pahamieli tosta käynnistä..
Jätin aadan viikon tauon jälkeen ulos nukkumaan,ihanan rauhallista nyt täällä sisällä.
Taidan käydä hörppäseen kupin tuoretta kahvia.Mä voin illemmalla sitten jaella niitä risuja ja ruusuja kunhan mitat on selvillä=))
johannu
NASULI: Hauska sattuma, että Auroraa sanotaan piipiksi. Täällä siis hieman vanhempi painos teidän piipistä :) Kerrohan kaimalta terkkuja pikkuiselle piipille :)
-vanhempi piipi-
EMPPU: Täälä paino tippunu, nyt " vain" 102,1. Oli sentään tippunu, vaikka lauantaina oltiin ravintolassa syömässä, niin ja söin pussillisen karkkia... Ymmärrän huoles tosta yhteisöstä. Muakin vähän hirvittää, et roikunko nyt koneella jatkuvasti, mut yritän kirjoitella kumpaanki.
Meillä huomenna pojalla 3 kk neuvola, saas nähdä paljonko on kasvanu. pihalle kans pitäis suoriutua, tosiaan kun pakkasta enää vain muutama hassu aste.
Nyt meen pukemaan poikaa vaunuihin.
-Emily-
SINILAINEN: Ei ollut kuvia vielä ainakaan tullut, nyyh!
Niin ja munkin puolesta AURORALLE, hyvä kun tuttipullo kelpas ja EEMILILLE, onnea kääntymisen johdosta (ja äitille kans :D).
-Emily-
Aikooko nyt monikin jatkaa keskusteluita sekä täällä että msn:ssä?
Vaikka tänään ei ees erityisiä keskusteluja vielä oo ollu, niin koko päivä on menny melkein tässä koneella :(
Tätä menoa mun täytyy laittaa kone kiinni ja pitää taukoa kokonaan :-/
...täällä ollaan oltu nenä kirjassa/monisteessa. Huomenaamulla olisi tentti JO klo 8 alkaen. On 80 kysymystä tosi/epätosi/en tiedä vastauksilla. Katotaan miten pärjätään, kun on vielä vähän lukematta.
Ja olipa pitkät pinot. La on vielä lukematta.
Ollaan myös yhtä hymyä. :) Paino pudonnut 700g viikossa vaikka kuntoilu on ollut ihan nollassa. Jokohan uskaltaisi aloittaa vatsalihasjumpan.
[b][color=darkviolet]beibi0905[/b] LP 65kg TP 60kg VMP 64,3
hyväksytäänköhän mut tuonne meseen?
j+beibi