Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###LOKAKUISTEN MAANANTAIPINO###

23.01.2006 |

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kattoo suu auki :-O

Vierailija
22/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa taitava *silittää*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurora otti eilen naukut TUTTIPULLOSTA!!

(askelta lähempänä mamman vapaailtaa siis.. ;) )

-nasuli taas

Vierailija
24/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en todellakaan tarkoittanut jakaa porukkaa kahtia. Tietty kaikki jotka on kirjoitellu nyt tänne, niin on otettu sinne yhteisöön (myös sinut annu näin siellä, blacka oli sut jo hyväksyny, liekö eilen?!) Jos Pullis oot jo eilen jättäny hakemuksen niin ei vissiin onnistunu, koska sun hakemusta en nähny ollenkaan siellä tänä aamuna.

Niin ja selvennykseksi vielä, että en ollu innokas ottamaan mukaan TAUSTAILIJOITA joista ei edes ennen eilistä/tätä päivää oo tiedetty mitään!

Juuuuup. Mutta kuten sanottu, mä kuitenkin aion sitten jäädä tänne, koska tuo yhteisö vie paljon enemmän aikaa kuin tämä Vauva. Ymmärtänette sen, koska täällä ei voi tehdä muuta kuin vain kirjoitella. Ei oo kuvia ym ym ym....

Mutta juu tuota noin.... kiva [b]puolukka[/b] kun muistit ;D

Mitäs mun vielä piti...?!

Vierailija
25/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tullut s.postia.. *pettyneenä*

mahdoitko yrittää laittaa mulle?(aattelin kun kirjoitit laittavasi niille joilla osoite näkyy..)

no,oottelen jos jotain kuuluu! :)

-nasuli taas mutta nyt poistun..

Vierailija
26/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö aio siis ollenkaan yhteisöön...?

PULLERONAH:jee!menenkin heti katsastamaan..

enkä sitten poistunutkaan.. :/

-nasuli

Vierailija
27/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täälä pakkasta vaivaset -11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parvekkeelle tyttö siis unille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ONNITTELUT EEMILILLE kääntymisen johdosta JA AURORALLE pullosta juomisen taidosta!!!!!!

Ja kiitos vielä kaikille niistä kuvista!! Eilen en tainnu kaikkia muistaa kiittää. Aivan Ihanan Sulosia Vauvoja Teillä Kaikilla!!!!!

Meillä viimeyö oli taas heräilyä :/ tai sainhan mä nukkua kolmen tunninpätkiä , mut silti harmittaa tollanen.Kun nyt vaan tietäs onko tää sitä tiheetä imua vai vaan yksinkertasesti sitä et maito ei enään pidä kauaa nälkää loitolla!

mut nyt Neea jo tuolta sohvalta huutelee..pitääpi mennä!

Sit kun saan sen päiväunille niin tarvii lähtee opetteleen sitä msn jutskaa.....

Spica+Neea

Vierailija
28/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrassaan hurmaava pieni prinsessa!!aivan ihana! :D

kiitos kuvista,yritän laittaa illalla sinnekin päin isännän avustuksella..

-nasuli NYT poistuen

Vierailija
29/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on norsun muisti! Välillä myös katson missä MollyJii menee, glemei ym. jotka samaan aikaan kuumeili kun minä... Siitäkin on jo hirmusti aikaa - kohta kai siirryttävä kuumeilemaan uudestaan :)

Vierailija
30/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt jommassa kummassa paikassa jookosta... Ei tosiaan ehdi molempiin. Pitäähän sitä ehtiä vaavien kanssakin olemaan :)

Vierailija
31/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun putkimiehien piti tulla jo 17.päivä eikä vieläkään näy.. Meikäläinen kun joka aamu herää sitten ennen klo 8, jottei näytä ihan hurjalta ovea avatessaan :( Tänäänkin olisin saanut loikoilla siis ainakin tänne asti. *marmattaa*

Milloinkas me laihislistaa päivitetään? Käväisin aamulla vaa' alla ja tämä tyttö on ihan hymyä :) (oonkohan mä mitannu lähtöpainoni illalla?)

Minäkin jo täällä harmittelin, että lokapino poistuu kokonaan.. Itse en myöskään päässyt kirjoittelemaan aikaisemmin niin tiuhaan tahtiin, kun neiti suostui olemaan vain sylissä/rinnalla. Nyt kun omaa aikaa on enemmän niin tottahan täällä aikaansa viettää.

Tapaamisesta: Meillä jumboon on hankala tulla, joten se jää sitten kai väliin (vai miten noilla busseilla pääsee sinne helsingistä? *ei heitä vielä kirvestä kaivoon*).. ihana kyllä olisi ollut teitä nähdä!

Ähellystä kuuluu, joten on mentävä pusuttelemaan tuo neiti hereille...

- Minski -

Vierailija
32/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä myös katsastelen välillä vanhojen tuttujen juttuja. Itse EN KYLLÄ AIO enää alkaa kuumeilemaan... ;)

Juu mutta tuota. Niin. Pahoittelen että aikoinaan muutettiin possujen kanssa pois :) Nyt mä aion kuitenkin jäädä tänne.

Pullis: Niin, kiva ois että oltais vaan yhdessä paikassa. Saatte tietty mennä sinne yhteisöön jos kaikki tahdotte :) Mulla vaan ei oikeesti riitä siihen aika, tiedän kokemuksesta.. joten siksi pysynkin täällä :-/

Emppu *kirmaa taas leikkii Duploilla ja ukkeleilla :D*

Vierailija
33/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään tänne myös, nimittäin jos tuolla menee vielä enemmän aikaa, niin ei käy! Nyt jo tuntuu että olen liikaa koneella ja tänne on niin tottunut. Sori tää huopaaminen :(

Vierailija
34/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa laittaa uusia mittoja :) Meitsillä näytti vaaka tänä aamuna 65,3kg!!!

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b] LP 65kg TP 60kg

[b][color=fuchsia]blacka[/b] LP 87kg TP 65-70kg

[b][color=darkviolet]Emily78[/b] LP 106,4kg TP 90kg VMP 103,3kg

[b][color=fuchsia]Emppu[/b] LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg

[b][color=darkviolet]hennajo[/b] LP 62,1kg TP 55kg

[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b] LP 82kg TP 65kg

[b][color=darkviolet]mamiko[/b] LP 66,1kg TP 55kg VMP 63,5kg

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b] LP 60kg TP 55kg VMP 59,7kg

[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b] LP 81kg TP 65-68kg

[b][color=fuchsia]NikkeH[/b] LP 66,3kg TP 60kg

[b][color=darkviolet]Päippy71[/b] LP 70kg TP 65kg

[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b] LP 62,8kg TP 55kg VMP 60kg

[b][color=darkviolet]tyttilii[/b] Vielä ilman vaakaa :)

[b][color=fuchsia]Vallu[/b] LP 72kg TP n. 60kg VMP 72kg

[b][color=darkviolet]Waimo72[/b] LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b] LP 68kg TP 60-63kg

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino

Vierailija
35/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä selittelemään.. *seli seli*

Pullis: Ihan totta, siellä yhteisössä menee RUTKASTI enemmän aikaa, kun saa tehdä valokuvakansioita, värejä, erilaisia fontteja ym ym. hienoa.

JA sitten kun siellä tietty kerrotaan enemmän perheistä jne niin se pelkkä toisiin tutustuminenkin jo vie hulluna aikaa. PLUS että kirjoittaa kaikille kommenttia, ja yrittää vielä ehtiä lukemaan mitä kukin kirjoittaa!

Olis se tietenkin tosi nasta juttu, hienouksineen kaikkineen, mutta.... kun ei pysty niin ei pysty!! Sitä mä tosiaan koko aamuyön kelailin, enkä saanu nukutuksikaan :-/

Mut nyt meen kun oika niin surullisena kattelee :´(

ONNITTELUT TUTTIPULLOILUSTA AURORALLE JA KÄÄNTYILYSTÄ EEMILILLE!

Vierailija
36/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti onnistui ku tuli niin paljo virhettä

Vierailija
37/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaaka pysähtyi lukemiin 57,7 :)

Ja nyt kurniva nälkä, joten kahvinkeittoon..

Vierailija
38/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaa`alla ja perskutarallaa se näytti 62,6kg heti näin aamusta!

On myös nyt viimeistään todettu, et Janetella on toimiva hajuaisti!! Sain taas kahvikupin nenän alle ja yllättäen tyttö heräs heti, kuten muuten teki aamullaki.

Mä en teitä jätä. Aion seikkailla molemmissa Mä olen riippuvainen!

Imuroinnista joku kyseli joskus: Meillä imuroidaan nukkui tyttö tai ei. Täällä on muutenki aina ihan hirvee meteli, kun on kaksi muutakin lasta.

NAUTTIKAA HYVÄT IHMISET NYT TÄSTÄ SÄÄSTÄ!!!!! Vauvat ulos nukkumaan ja itsekin pihalle!!!! Aamulla sääennuste taas masensi, kun loppuviikoksi on taas luvattu kovia pakkasia.

Missähän meidän huoltomies kuppaa... Alkaa jo ahdistaa tää sisälämpötila, joka nyt on vaivaiset 26 astetta. Ja vielä voi olla, et huoltomies ei edes saa korjattua, joten joudutaan kutsumaan rakentaja paikalle ja sehän nyt tulee ehkä ensi vuonna!

Palaillaan!!!

Hennajo

Vierailija
39/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti taas hetken kun luki pinon läpi!Eilistä en oo ees käyny kattomassa!

Kohta meen yhteisöön kattomaan mitä uutta siellä:)

Mun mielestä vois kyllä pyöriä molemmissa,tänne kirjoittaa yleisesti asioista ja sinne sit yksityisempiä esim.jos suunnitellaan se tapaaminen jne...

Mulla aina monta ikkunaa auki että kurkin sit välillä tätä ja sit taas sitä:)

Nyt on vielä aivot kohmeessa niin en muista mitä piti kirjottaa...

Niin vaaka näytti 85,5kg!Jee!1,5kg lähteny!!!

Blacka ja Julius

Vierailija
40/155 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on loistava olo, kiitos ulkoilun!!!! Vitsit että särki päätä eilen kun Sampokin nukkui 4x 15 min tirsat eikä muuta ja yöunille piti nukuttaa tissille ku huusi puoltuntia täyttä kurkkua.. tuntui että tukehdun justiinsa. Ihanaa päästä ulos, vaikkei lapsetkaan jaksaneet kun tunnin. Sampo-muruseni nukkua pössöttää vielä kunnolla pakattuna ;)

Minä menenkin tästä katsomaan mitä yhteisölle kuuluu, mutta joka tapauksessa tämä palsta on ensisijalla ja sitten mitä ehtii niin laittelen kuvia jne.

Kaunista, raikasta pakkaspäivää ystävät!

ps. mulla ei ole sitä vaakaa, mutta elä _Emppu potki pois laihiksesta vaan koitan ilmoitella niitä painoja kun saan tilaisuuden. Onks ok? Olo tuntuu kyl ainaki kiloa kevyemmältä, kun ainoa lipsahdus oli se puolikas valkosuklaalevy *muistelee haikeana*