Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tarvitaan työtodistuksia?

Vierailija
25.11.2024 |

Kysyykö pomo joskus, että näytäppä työtodistukset?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulta ikinä kysytty. Olen vain kertonut missä firmoissa olen työskennellyt ja montako vuotta. m39

Vierailija
2/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 20 vuoteen tarvinnut vaikka olen vaihtanut työpaikkaa kolmesti. Mahtaako olla tallessakaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita. Ei ne HR-bimbot niitä edes katso. Valinnat tehdään somepostausten ja kaverilistojen perusteella.

Vierailija
4/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut kerran näyttää työtodistuksia, kun hain paikkaa, jonka rekrystä vastasi joku rekryfirma. Toisen kerran työtodistuksia tarvitsin, kun hain yamk-tutkintoa suorittamaan. 

Vierailija
5/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mihinkään pääse Ilman psykotestejä.

Vierailija
6/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita. Ei ne HR-bimbot niitä edes katso. Valinnat tehdään somepostausten ja kaverilistojen perusteella.

Joo, just noin me tehdään. Hitsi, kiinni jäätiin. 

Vierailija
7/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen että saadaan työkkärin eukoille jotain luettavaa ja puuhasteltavaa. En minä niille muuta käyttöä keksi. Tuskin keksii kukaan muukaan? Syyllistyin suurimpaan rikokseen jota ihminen saattaa tehdä: vaihdoin työpaikan kokoaikaiseen työhön enkä muistanut ilmoittaa siitä työpaikan vaihdosta työkkäriin. Enkä tietenkään ole hakenut työttömyyskorvausta, mutta kun se ilmoittamatta jättäminen!!

Vierailija
8/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna edellisen esimiehesi nro, että soittaa sille. Sama vuokra-asuntoa hakiessa edelliselle vuokranantajalle.

Vierailija
9/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne oo jo digitaalisena jossain pilvissä? Niin kuin apotissa.

Vierailija
10/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin itsellenikin yllätykseksi vaihtamaan valtiolle ja ilman niitä en olisi saanut hyödynnettyä aikaisempaa palvelusta, kun minulle laskettiin lomia. Jokainen työtodistus katsottiin erikseen, että on ns. oikeanlaista. Sain vanhasta työkokemuksesta luettua hyväksi armeijan ja 13 työvuotta. 

Vierailija
11/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni kuuluu kokemuslisät, joten uusi työnantaja haluaa todistukset, jotta näkee, että olen oikeutettu kokemuslisään. Joka työpaikassa siis ne on pyydetty. 

Vierailija
12/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vasta maanantaina työpaikkahaastattelussa ja haastattelija halusi nähdä työtodistukseni. Samoin oli edellisessäkin paikassa.

Vierailija
13/13 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi leuhkia kavereille miten monta kiitettävää on saanut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan