Lapsen suusta :)
Oltiin torilla, jossa oli iso joulukuusi. Lapseni 1 v 9 kk osoitti sitä ja sanoi ihallen " Iso jouluaatto!" Korjasin, että eikun se on joulukuusi. On tunnistanut sen ennen kuuseksi, mutta nyt on puhuttu niin paljon aatosta, että meni vähän sekaisin kuuset ja aatot.
Myöhemmin tänään olin pukemassa lasta päiväunille. Kerroin taas, että huomenna on jouluaatto. Lapsi vastasi: " Ei mennä. Ei mennä huomenna sinne jouluaattoon."
=D
Kommentit (47)
hän sanoi. ihi anoi että ummu on koko vaatalo kyypä.
(mies kerran suuttui anoppinsa kommenteista ja haukkui tätä
koko vartalo kyrväksi, ei tiennyt lapsen kuulevan)
jostain syystä en tiennyt mitä tyttö oli sanonut kun äiti pyysi tulkkaamaan.
Vastaan tuli tummaihoinen musta mies. Yritin sanoa vaan että hys! Ja ei kun poika sanoi saman vielä kovemmalla äänellä. luuli kai etten kuullut. Huh mikä kauppareissu!
miksi pikkuveljellä 1,5v ei käytetä tyttöjen juttuja niin ku mekkoa. Sanoin ettei pojilla ole tapana käyttää mekkoa. Siihen tyttöni yksinkertaistaen totesi: " Mutta ostetaan sille sininen mopomekko!"
Ei paljon muuta kuin alapääjuttuja.
Jotain muuta kuin alapääjuttuja:
- tyttärelläni meni pienenä sekaisin sanat kalvo ja kelmu, niinpä laitoimme kalmua ruokajämiin.
- mökillä piti käydä vähän väliä käydä laiturilla katsomassa "kuinka vesi ui".
kerroin, että hyvin usein miehet kasvavat monesta kohtaa isommiksi kuin naiset. jne. jne.
siihen poika 5v totesi, että kyllähän sen huomaa myös siitä kun isin pippeli on kasvanu valtavaksi, kun äidillä taas ei edes huomaa..