Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen suusta :)

Vierailija
23.12.2005 |

Oltiin torilla, jossa oli iso joulukuusi. Lapseni 1 v 9 kk osoitti sitä ja sanoi ihallen " Iso jouluaatto!" Korjasin, että eikun se on joulukuusi. On tunnistanut sen ennen kuuseksi, mutta nyt on puhuttu niin paljon aatosta, että meni vähän sekaisin kuuset ja aatot.



Myöhemmin tänään olin pukemassa lasta päiväunille. Kerroin taas, että huomenna on jouluaatto. Lapsi vastasi: " Ei mennä. Ei mennä huomenna sinne jouluaattoon."



=D

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli höpöttäväisellä tuulella ja kyseli koko ajan jotain. Mm. " Miks noissa ikkunoissa on likaa?" " Miks kuljettajan ikkunassa ei oo likaa?" " Miksi kuljettajan pitää nähdä ulos?"



Täysi bussi pysähtyi liikennevaloihin ja oli aivan hiljaista. Tyttö sanoi kuuluvalla äänellä: " Jos mies tapaa naisen ja ei tuukkaan lasta niin se on tosi kurjaa!" En voinut kun hytkyä hiukan häpeissäni paikallani ja niin teki takanamme istuva keski-ikäinen nainenkin.



No, ainakin meillä oli hauskaa.

Vierailija
2/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini jaksaa joka joulu naureskella sitä, kun minulla meni vuoden ikäisenä, ensimmäisenä joulunani, kinkku ja pukki sekaisin. Kovasti oli naurattanut perhettä, kun joulupöydässä oli pukki ja illalla kylään tuli kinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin seiniin kiinnitetyistä lumiukoista hän sanoi myös: Katos, on paljoja lumiukkoja, kaks lumiukkoa.



Ihana tuo " katos" kun tyttö huomaa jotain..

Vierailija
4/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" joulu yö juhla yö, päät tyynyyn...."



:-)

Vierailija
5/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuu on rakennettum joulu on jo ovella,

namusia ripustettu onpi kuusen kuolemaks..



Ja sain nauhalle.. ihan pikkuisen nauratti.. ;)



Vierailija
6/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsivärit oli vissiin levinneet kun pikku tyttö osoitti ja sanoi: Äiti, tuolla tytöllä tippuu ripset naamalle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi miehelleni kun hän tuli töistä.



Äiti otti punamunan siemenet sisälle.



Haettiin lapsen kanssa lintulauta kuistiin sulamaan, kun oli siemenet päässeet jossain vaiheessa kastumaan ja jäätyneet möhkäleeksi.

(viemme aina lastenkanssa punatulkuille ulos siemeniä, siitä hän johti

punamunan.)



Kuulen tästä mieheltäni todella usein.

Vierailija
8/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nyt sytytämme kynttilän ja liekki lemahtaa ja orotamma eesusta seimessä nukkuvaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin saunassa ja tyttö tuli syliini istumaan,silitti rintaani ja sanoi kovaan ääneen" isi,sinulla on tällaista ihanan pehmeää karvassi!"

Vierailija
10/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen semmoinen ihana vahinko.



kertoili esikoulussa. 6v



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki kun isänsä tuli suihkusta ja sanoi: isi , mikä roikkuu? Sanoi sen vielä aika pelästyneenä. Näki siis isin pippelin. En tajua miten ei sitä saunassa koskaan aikasemmin nähnyt?

Vierailija
12/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani oli teini-iässä sellaiset raudat (tai mitkä lie) hampaissa, joihin piti joka aamu virittää pieni kumilenkki. Ne lenkit kuitenkin aina irtosivat ja sisko huomaamatta nieleskeli niitä. Kerran hän sitten alkoi asiasta valittaa, kun useamman kumilenkin oli saman päivän aikana niellyt, ja siihen pikkuveli 4 v. tokaisi: " Kohta sulta tulee kakkan mukana kumiukko!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kato tuolla on vihreä mies. (tuli mieleen tuosta lidli hommasta:)

Vierailija
14/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.v. poika laulaa hoosiannaa " ham-mas-haa-ar-jaa, ham-mas-haa-ar-jaa... sydämensä pohjasta asti:)))



Tarhan tätille paketoitiin joululahjaksi pojan 3v kanssa kaunista saippuapulloa. Selitin, kenelle lahja menee. Poika siihen " Joo, täteille saippuaa silimille!" :)



Kaksikielinen poikamme 5v tuli kalastusreissulta isänsä kanssa ja innoissaan juoksi minua vastaan näyttäen kalansaalistaan pussissa: " äiti, äiti, minulla on viskiä (=fisk) pussissa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato miten pieni pippeli mulla on, mutta mun isillä on tosi iso ja siinä on karvoja! Siinä vähän kaveria änkytytti ja minä meinasin kyllä tikahtua! Poika siis tuolloin 3.v

Vierailija
16/47 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli samalle sängylle makailemaan mun ja isänsä kanssa. Tokaisin tytölle, että mikäs mustis siihen tuli niin hän vastas että " mä oon semmonen kärpänen peppu!"

(Isänsä puhuu perskärpäsistä jos joku tulee joka paikkaan perässä tms...)



Hiukan nauratti!

Vierailija
17/47 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpötti jonain päivänä melko joutavia ja minä siihen että mitäs sun päässäs tyttö oikein liikkuu?

Lapsi kokeili tietenkin tukkaa heti ja oivalsi: Hämähäkki!

Vierailija
18/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello ei oo viisi, lapset herätkää.

juhaniliisi muuten matka jää.

Vierailija
19/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viikko sitten isänsä kanssa lomalta thaimaasta, innoissaan sitten soitti minulle, tietäen että äiti on suuri eläinten ystävä ja kertoi: " äiti, sä olisit kykänny taimaasta, siellä on kauheetti aläimiä, ja isoja elilaisia mulkkuja" !!! naurahdin ja tokaisin, että niinpä niin, tyttöseni., niinpä niin;)))



Hänen siskonsa taas on syntynyt heti joulun jälkeen, ja kysyin sitten tytöltä että mitä hän tahtoisi synttärilahjaksi, kun pukille nuo joulutoiveet on menneet jo, tyttö kertoi haluavansa tekohampaat!!!

Vierailija
20/47 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noista murkuista sattui tällainen hassu juttu:



Varastomme sivulla oli kesällä polttomuurahaisten pesä ja tyttö 3-v meni sitä innolla tutkimaan, huomasimme onneksi ajoissa ja isänsä huusi ettei saa koskea, siihen tyttö tokaisi:

" Joo isi, annetaan toisten mulkkujen olla lauhassa.."





Hihihhi..