Mitäs mieltä olette tällaisesta äidistä?
Eli nainen on avoliitossa - pettää miestään.
Tulee raskaaksi ja alkaa odottaa avomiehensä kanssa kunnes tajuaa että lapsi onkin ehkä toiselle miehelle.
Jättää ovet paukkuen ja haukkuen avomiehen, muuttaa vanhemmilleen ja ottaa samantien sen toisen miehen mukaan odotukseen, ultriin sun muihin ja aikoo muuttaa vauvan synnyttyä tämän luokse asumaan. Tuskin tuntee miestä kunnolla..
Lisänä näillä ikäeroa melkoisesti, äiti kuitenkin jo täysi-ikäinen.
Mitäpä mieltä olet tästä, tällaista se on joillakin nykyäideillä..
hohhoijaa..
Kommentit (4)
Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja aina ei ulkopuoliset tiedä kaikkea.
Teksti on suoraan mun elämästä, ainoastaan on jätetty mun näkökulma kertomatta.
Mulle kävi noin, mutta olin tuntenut sen toisen miehen (nykyisen aviomiehen) jo kauan ennen eroa.. oli vissiin nykykäsityksen mukaan mun " salarakas" jolle tulin raskaaksi.. ;)
En kyllä ihan kaikille kertonut miten yhdessäolo alkoi..
kun kuulee vain sun näkökantasi asiasta.