G: Oletko koskaan ollut telkkarissa? :)
Kommentit (38)
En oo mutta meiän Kissa on kun tein sille nukkumapaikan sinne.
Tavallaan. Biologisesta isästä kertovassa ohjelmassa, dokumentissa. Tai mikä olikaan, olen vauvana ja taaperona kotivideoissa.
Ala-asteella joku uutistoimisto kävi kuvaamassa meidän koulun oppituntia ja välituntia.
Olen. Parikin kertaa ja lehdessä ja radiossa. Levyttänytkin olen.
Kerran olin uutisissa ja kerran erään suositussa suomalaisessa sarjassa vierailijana.
Alueuutisissa 3 tai 4 kertaa, olen mukana kuntapolitiikassa.
Jossain lastenohjelman yleisössä alle kouluikäisenä
Vierailija kirjoitti:
Olin yleisössä Irlannin suosituimmassa keskusteluohjelmassa. Kaverini oli katsonut sitä ja sanoi, että mua oli kuvattu tosi paljon. Itse en ohjelmaa nähnyt jälkeenpäin, se oli suora lähetys.
Olet varmaan aika kaunis sitten.
Varusmiehenä itsenäisyyspäivän konsertissa. Pääsin kuvaan kun haukottelin. Ne kuorotytöt oli kivoja.
Olen tietämättäni ollut Ylen uutisissa. Ylen kuvausryhmä oli ollut Stockalla tekemässä jotain uutisjuttua ja olin sattunut sinne samaan aikaan. Olivat sitten kuvanneet jotenkin erityisesti minua. Joku tuttu kysyi, olinko ollut Stockalla kesätöissä.
Toisen kerran olisin päässyt johonkin tv-keskustelupaneeliin. Olin koulutusmessuilla, ja paneelia järjestelevä nainen tuli juttelemaan ja yritti houkutella minua mukaan. En tajua, mitä se nainen minussa näki. Olen ryhmissä tosi hiljainen. Aivot menevät aivan jumiin. Onneksi ymmärsin kieltäytyä.
Aamutelevisiossa Yhdysvalloissa kertomassa suomalaisista joulutraditioista. En kertonut kenellekkään koska en halunnut että kukaan tuttava katseli ohjelmaa.
Olin yksi niistä pojista mistä on klippi youtubessa "jonnet pilaa suoran lähetyksen" (yle uutiset 13.6.2011).
En mutta lehdissä olen ollut ja joskus jopa kansikuvassa ihan koko sivun kokoisena.
Kyllä pari kertaa. Yhdessä tv-sarjassa avustajana ja tv-uutisten haastattelussa.
Työni puolesta olen ollut useammankin kerran. Jotkut tunnistavat minut edelleen sen vuoksi, vaikka on ollut kymmenkunta vuotta taukoa. Televisio on se, jonka perusteella nykyään tunnistetaan, lehtijutut eivät niinkään. Olen antanut aika paljon haastatteluja, kolme täyttä albumia täytin, kunnes väsyin siihen.
Lapsena olin mallina liikenneturvallisuutta kuvaavassa sarjassa ja erästä peliä mainostamassa.
Vierailija kirjoitti:
En mutta lehdissä olen ollut ja joskus jopa kansikuvassa ihan koko sivun kokoisena.
Miksi?
Parissa visailussa 90-luvun lopulla.