Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko koskaan ollut telkkarissa? :)

Vierailija
29.12.2005 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa visailussa 90-luvun lopulla.

Vierailija
22/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mutta meiän Kissa on kun tein sille nukkumapaikan sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Biologisesta isästä kertovassa ohjelmassa, dokumentissa. Tai mikä olikaan, olen vauvana ja taaperona kotivideoissa.

Ala-asteella joku uutistoimisto kävi kuvaamassa meidän koulun oppituntia ja välituntia.

Vierailija
24/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Parikin kertaa ja lehdessä ja radiossa. Levyttänytkin olen. 

Vierailija
25/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin uutisissa ja kerran erään suositussa suomalaisessa sarjassa vierailijana.

Vierailija
26/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueuutisissa 3 tai 4 kertaa, olen mukana kuntapolitiikassa.

Vierailija
27/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lastenohjelman yleisössä alle kouluikäisenä

Vierailija
28/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yleisössä Irlannin suosituimmassa keskusteluohjelmassa. Kaverini oli katsonut sitä ja sanoi, että mua oli kuvattu tosi paljon. Itse en ohjelmaa nähnyt jälkeenpäin, se oli suora lähetys.

Olet varmaan aika kaunis sitten.

Vierailija
29/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusmiehenä itsenäisyyspäivän konsertissa. Pääsin kuvaan kun haukottelin. Ne kuorotytöt oli kivoja.

Vierailija
30/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietämättäni ollut Ylen uutisissa. Ylen kuvausryhmä oli ollut Stockalla tekemässä jotain uutisjuttua ja olin sattunut sinne samaan aikaan. Olivat sitten kuvanneet jotenkin erityisesti minua. Joku tuttu kysyi, olinko ollut Stockalla kesätöissä. 

Toisen kerran olisin päässyt johonkin tv-keskustelupaneeliin. Olin koulutusmessuilla, ja paneelia järjestelevä nainen tuli juttelemaan ja yritti houkutella minua mukaan. En tajua, mitä se nainen minussa näki. Olen ryhmissä tosi hiljainen. Aivot menevät aivan jumiin. Onneksi ymmärsin kieltäytyä. 

Vierailija
31/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutelevisiossa Yhdysvalloissa kertomassa suomalaisista joulutraditioista. En kertonut kenellekkään koska en halunnut että kukaan tuttava katseli ohjelmaa. 

Vierailija
32/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi niistä pojista mistä on klippi youtubessa "jonnet pilaa suoran lähetyksen" (yle uutiset 13.6.2011).

Vierailija
33/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta lehdissä olen ollut ja joskus jopa kansikuvassa ihan koko sivun kokoisena.

Vierailija
34/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari kertaa. Yhdessä tv-sarjassa avustajana ja tv-uutisten haastattelussa.

Vierailija
35/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain vilahtanut. 

Vierailija
36/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta olen ollut useammankin kerran. Jotkut tunnistavat minut edelleen sen vuoksi, vaikka on ollut kymmenkunta vuotta taukoa. Televisio on se, jonka perusteella nykyään tunnistetaan, lehtijutut eivät niinkään. Olen antanut aika paljon haastatteluja, kolme täyttä albumia täytin, kunnes väsyin siihen.

Lapsena olin mallina liikenneturvallisuutta kuvaavassa sarjassa ja erästä peliä mainostamassa.

Vierailija
37/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta jääkaapissa olen ollut.

Vierailija
38/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta lehdissä olen ollut ja joskus jopa kansikuvassa ihan koko sivun kokoisena.

Miksi?