Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pyyhältää edellä kun kävellään yhdessä

Vierailija
18.12.2014 |

En ymmärrä miksi se ei voi kävellä "samalla tasolla" vaan sen pitää mennä edellä. Mennään kuitenkin täsmälleen samaa tahtia, kun kerran välimatka säilyy samana. Oon niin totaalisen kyllästynyt puhumaan selälle! Sanon mielle ja se tulee viereen, mutta hetken päästä se taas pyyhältää metrin edellä ja puhuu tietty eteenpäin etten ees kuule mitään mitä se vastailee. Voisko nyt joku valaista onko tää joku luolamiesjuttu UGH johdan naarasta vai mikä?? Ei siis ole vihainen tehdessään noin, vaan tekee niin aina.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies viipottaa välillä edellä esim. kauppareissulla, mutta kyllä se nykyään pysähtyy ja ottaa kädestä kiinni. Sen jälkeen on helppo kävellä samaa tahtia. Eli minä ripeämmin ja hän hitaammin.

Vierailija
42/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki samaa. Jätin sen. Nyt mulla on mies jonka kanssa kävellään käsikädessä tai käsikynkässä ja olen erittäin onnellinen nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:12"]Tästä oli muuten joku tutkimuskin. En nyt löydä linkkiä, mutta tieteellisesti oli todistettu, että jos mies on riittävän rakastunut, kävelee hän samaa tahtia puolisonsa kanssa. Tutkijat olettivat tämän liittyvän evoluutioon. Rakastunut mies ei halua rasittaa puolisoaan liikaa, jotta hedelmällisyys ei kärsisi.

Oletteko huomanneet, onko tuossa kävelytyylissä eroja siihen nähden, missä vaiheessa suhde on? Suomalainen tapa tuntuu olevan, että seurustelun alkuvaiheessa mennään vierekkäin ja mitä pidempään yhdessä, sitä enemmän mies ottaa etäisyyttä.
[/quote]

Meillä muuten on mennyt toisinpäin!
Suhteen alkuaikoina mies oli kaikinpuolin ajattelemattomampi, myös tuossa yhdessä kävelemisessä.
Nyt 13 vuotta myöhemmin hän pitää kädestä kiinni ja varsinkin esim. tungoksessa laittaa käden suojelevasti vyötärölleni ym.

Vierailija
44/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:03"]Tänään kauppaan kävellessäni, edessäni käveli vanhempi pariskunta ja vaimo monta metriä takana kuin miehensä. Vaimo kipitti kovaa vauhtia ukkonsa perässä ja puhui koko ajan. Mies ei ollut huomaavinaankaan vaimoansa. Itse en hyväksyisi tilannetta hetkeäkään.
[/quote]
Tätä näkee enemmän.

Vierailija
45/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:53"]Tee niin kuin koirakoulussa. Kun mies alkaa "vetää" edellä, vaihdat suuntaa ja huudahdat napakan käskyn seurata. Tämä toistetaan joka kerta kun uros yrittää alkaa johtaa laumaa. Siis vaikka joka toisella asekeleella vaihdat suuntaa. Toimii, olen kouluttanut näin monta jukuripäistä urosta. 
[/quote]

Hyvä! :D

Vierailija
46/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:51"]

Vaimoni ei pysty kävelemään vieressä, ellemme kulje käsi kädessä. Hän jää aina 1-2 metriä jälkeen. Sitten hidastan, hidastan lisää ja jopa pysähdyn. Hän kysyy ihmeissään, että mikäs nyt tuli. Ja sitten taas mennään peräkkäin.

[/quote]Komppaan tätä. Naiseni kanssa kun kävelen niin olen pari askelta edellä. Vaikken mielestäni muuta vauhtia ollenkaan. Jos hidastan niin nainen on silti pari askelta perässä. Eli hänkin hidastaa. Täytyy tosiaan pysährtyä ja hänkin ehkä sitten pysähtyy. Mitä mies voisi vielä muuta tehdä?

Vierailija
47/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pitää yleensä aina kädestä kiinni ja yhdessä kävellään. Muistan kyllä, että alussa oli vähän vaikeuksia sovittaa kahden täysin eri kokoisen ihmisen kävelyvauhdit yhteen. Ollaan molemmat siis laihoja, mutta mies on tavattoman pitkä hujoppi ja minä olen pieni ja pituuteen nähden minulla on vielä tosi lyhyet jalat. Normaali kävelytyylini on nopea mutta miehen hujoppi askeleihin verrattuna se on super hidas ja joku raja silläkin on miten nopeasti jaksan kävellä.

Kyllä se sitten aika äkkiä tajusi, että mun kanssa ei kannata liikaa kiirehtiä, että pysyn perässä. Muistaakseni joskus tein juurikin niin, että kun mies pinkoi, niin minä hidastin tahallani vauhtia entisestään, kun olisi puolijuoksua pitänyt mennä perässä pysyessään. Joku lenkkeily yhdessä vois olla meille ihan mahdotonta. :-D Kun on lyhyet askeleet, niin sitten vaan on.

Vierailija
48/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:28"]Meillä taas jäädään monta metriä jälkeen, ei tulla viereen sitten millään. [/quote] Sama! Laahaa perässä ja hidastaa samaa tahtia kuin mä. Varsinkin jos on kiire.?

[/quote]

Sama täällä. Ja mitä "flirtimmässä" paikassa ollaan esmes baari, uimaranta jne. sitä kauemmas jää. Kun katson taakseni, niin siellä se tarpoo silmä kirkkaana kauniille naisille hymyillen ja perään katsoen. Raukkaparka taviksen siippa.

Vierailija
49/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin vitsi Lähi-idästä. Turistit katselivat pariskuntaa, joka kulki tiellä. Edellä meni mies aasilla ratsastaen, perässä käveli nainen. Tuo on maan tapa, valisti matkaopas. Seuraavana päivänä nähtiin sama pariskunta. Nyt nainen käveli edellä ja mies ratsasti perässä. Onko tuokin maan tapa, turistit kysyivät. Ei vaan miinakenttä, opas vastasi.

Vierailija
50/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:03"]

Tänään kauppaan kävellessäni, edessäni käveli vanhempi pariskunta ja vaimo monta metriä takana kuin miehensä. Vaimo kipitti kovaa vauhtia ukkonsa perässä ja puhui koko ajan. Mies ei ollut huomaavinaankaan vaimoansa. Itse en hyväksyisi tilannetta hetkeäkään.

[/quote]

Nainenhan tuossa oli väärässä. Jos ei osaa kävellä niin oma ongelma. Minä ainakin kävelen koko ajan reipasta kävelyä enkä suostu matelemaan. Jos joku ei pysy mukana niin ei tarvitsekkaan pysyä

Vierailija
51/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:28"]

Meillä taas jäädään monta metriä jälkeen, ei tulla viereen sitten millään.

[/quote]

Miksi et kävele samaa vauhtia kuin mies?

Vierailija
52/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:14"]

Aijaa, mun mies on heti alusta alkaen kulkenu ihan mun vieressä, ei missään nimessä ryntää mun edelle tai jää jälkeen. Ottaa vieläpä itse kädestä kiinni. Voi teitä muita :(

[/quote]

Niin mullakin, ensimmäiset 10 vuotta. Sen, että ongelmia oli, huomasi ensimmäisenä tästä kävelystä. Mies kiiti metrin edellä, ellen erikseen asiasta sanonut. Vähitellen kävi ilmi, että toinen nainen oli mielessä ja eroon päädyttiin.

Vierailija
53/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:29"]

Sama kokemus. Kävelen vieläpä itse hyvin ripeästi ja vaikka olen aika lyhyt, ohitan kaupungilla kävellessäni usein itseäni pidempiä ihmisiä. Silti entinen mies käveli aina edellä, vaikka meillä oli aika samanlainen tahti. Älyttömän ärsyttävää, eikä tuolle ole mitään järkevää selitystä.

[/quote]

Kyllä minusta pitääkin kävellä nopeasti. On naurettavaa kun jotkut ihmiset ei vaan tunnu pääsevän eteenpäin

Vierailija
54/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:42"]

Mä taas HALUAISIN, että mies harppoisi miehekkäästi edelläni, mutta se tassuttaa ja hivuttaa epämääräisesti sivustallani. Joskus joudun karjaisemaan sille, että KÄVELE! Kunpa mullakin olisi Tarzan, joka johdattaisi Janeaan määrätietoisesti asfalttiviidakossa.

[/quote]

Ei se oo mitään Janen määrätietoista ja huolehtivaa johtamista että ukko huitelee monta metriä edellä naisen kävelemisistä välittämättä. Hyvä jos taakseen vilkaisee. 

[/quote]

Kunnon mies EI odota että pysyykö joku mukana vaan kävelee vaan eteenpäin. Ei nainen ole mikään lapsi josta pitää huolehtia

Vierailija
55/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:01"]

Kunnon mies EI odota että pysyykö joku mukana vaan kävelee vaan eteenpäin. Ei nainen ole mikään lapsi josta pitää huolehtia

[/quote]

Jaaha, onko Pyhä Vulva -jankkaaja saapunut keskuuteemme? 

Vierailija
56/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Mieheni kulkee aina pari metriä jäljessäni, ja on lisäksi niin ajatuksissaan, ettei häneen saa mitään kontaktia jos yrittää puhua sille jotain. Se on kuin perässä kulkisi joku zombie jolta on aivot jo mädänneet mutta liikkuminen vielä jotenkin sujuu. Hoidankin mieluiten kauppareissut ja kävelyt yksinäni ;) 

Vierailija
57/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhteen alkuaikoina herra alikersantti sovitti marssinsa minun tahtiin ja jupisi jotain morteista. Karjaisin että minä en saatana ole mikään sinun mortti, nykyään herra alikersantti sovittaa marssinsa minun tahtiini ja muistaa pitää turpansa kiinni siitä. Meidän lenkkeilyssä minua vain ärsyttää se, että miehen koira ei osaa kulkea yhdessä reunassa tietä ja minä joudun jatkuvasti pysähtelemään ja varomaan, ei kovin kivaa kun työntää tuplarattaita joiden paino on lapset mukaanluettuna 40kg!

Vierailija
58/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:51"] Vaimoni ei pysty kävelemään vieressä, ellemme kulje käsi kädessä. Hän jää aina 1-2 metriä jälkeen. Sitten hidastan, hidastan lisää ja jopa pysähdyn. Hän kysyy ihmeissään, että mikäs nyt tuli. Ja sitten taas mennään peräkkäin. [/quote]Komppaan tätä. Naiseni kanssa kun kävelen niin olen pari askelta edellä. Vaikken mielestäni muuta vauhtia ollenkaan. Jos hidastan niin nainen on silti pari askelta perässä. Eli hänkin hidastaa. Täytyy tosiaan pysährtyä ja hänkin ehkä sitten pysähtyy. Mitä mies voisi vielä muuta tehdä? [/quote] Ota kädestä kiinni. ♡

[/quote]

No jos kuitenkin ollaan aikuisia ihmisiä eikä mitään teinejä
[/quote]

No me ollaan ihan kolmekymppisiä ja kävellään kyllä käsi kädessä. :D

Vierailija
59/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:49"]Mun mies on ihan samanlainen ja ei muutu vaikka vuosia tästä oon sanonut ja koittanut selittää kuinka epäkunnioittavaa tuo on. Raivostuttavinta on juuri tuo eteenpäin puhuminen normaalilla puheäänellä, miten se olettaa mun kuulevan sen sieltä 2 metriä taaempaa? ? Hauskinta on kun ollaan liikkeellä kolmistaan miehen parhaan kaverin kanssa jossain kävellen, miehen kaveri jää kävelemään mun rinnalle ja mies viilettää pari metriä edellä :D
[/quote]

Mukava kaveri.

Vierailija
60/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]Mulla on sellanen kauppaanhäviäjä mies. Heti kun astutaan kauppaan sisälle PUFF! se on kadonnut. Sit kun kohdataan niin se kantaa ne kahvit ja viilit sinne kärryyn mitkä on mulla ja joissa ne kamat jo on. Sit sillä on niin huono näkö ettei näe kun huhuilen ja vilkutan sille ja kävelen kohti, PUFF! Se on hävinnyt. Pari kertaan olen tehnyt ostokset ja mennyt autoon odottaamaan. Kyllä tekis mieli lähteä kotiin ja jättää se sinne kauppaan haahuilemaan.
[/quote]
Huhhuh, käyttäytyy samoin kun mä äitini kanssa kaupassa. Inhottavaa sulle, oikeasti. Teen itse äidilleni noin koska en jaksa kuunnella sitä loputonta, jatkuvaa jaarittelua.
En sano, että sun kohalla ois näin. Uskon vaan, että mies käyttäytyy noin kun oman äitinsä kanssa. Laita se lykkimään niitä kärryjä ja ota ite se valikoivan lastaajan rooli. Hitto soikoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän