Mies ei pyyhältää edellä kun kävellään yhdessä
En ymmärrä miksi se ei voi kävellä "samalla tasolla" vaan sen pitää mennä edellä. Mennään kuitenkin täsmälleen samaa tahtia, kun kerran välimatka säilyy samana. Oon niin totaalisen kyllästynyt puhumaan selälle! Sanon mielle ja se tulee viereen, mutta hetken päästä se taas pyyhältää metrin edellä ja puhuu tietty eteenpäin etten ees kuule mitään mitä se vastailee. Voisko nyt joku valaista onko tää joku luolamiesjuttu UGH johdan naarasta vai mikä?? Ei siis ole vihainen tehdessään noin, vaan tekee niin aina.
Kommentit (143)
Mua ärsyttää kun teini aina jättäytyy sen metrin verran, keskustele siinä sitten
Lähepä ihan kokeilun vuoksi joskus itse pyyhältämään edellä. Pidä huoli, ettei mies pääse ohi ja jatka juttua ihan tavallisesti, ikään kuin hän olisi vierellä ja kuulisi mitä puhut. Vedä oikein kunnolla kaulaa. Rautalankamalli.
Meillä mies viilettää edellä ja karjasen että lopettaa sen juoksemisen. Kyllä se sitten pysähtyy odottamaan.
Tänään kauppaan kävellessäni, edessäni käveli vanhempi pariskunta ja vaimo monta metriä takana kuin miehensä. Vaimo kipitti kovaa vauhtia ukkonsa perässä ja puhui koko ajan. Mies ei ollut huomaavinaankaan vaimoansa. Itse en hyväksyisi tilannetta hetkeäkään.
Käänny jostain mutkasta eri suuntaan ja jatka ysinäsi. Tai kävele takoituksella entistä hiljempaa niin että jäät oikeasti jälkeen kunnolla.
Meillä ihan sama ongelma! Eikä jää edes metriin. Saattaa korttelin verran vedellä edellä eikä tule missään vaiheessa mieleen katsoa taakse että satunko olemaan vielä messissä. Pari kertaa olen lapsellisuuksissani häipynyt eri reitille ja toinen on ollut ihan ihmeissään kotiiin päästyämme että mihin ihmeeseen sä menit? Ääliö.
Ja olen siis useaan otteeseen maininnut että musta on typerää ja ylimielisen oloista painaa maailman nokkana eteenpäin seuralaisesta piittaamatta. Ni sitten: "Mikä sulle tuli?" Aargh.
Tyypillistä miehelle. Välillä tekee tota vaikka olemme lapsen kanssa. Mä teen katoamistempun useasti tossa tilanteessa.
Oi voi, kyllä te jaksatte aina haukkua miehiänne milloin mistäkin. Tarttukaa vaikka miehen käsipuoleen ja sanokaa, että nyt et karkaa, jos oikeasti on niin hirmu tärkeää kävellä turuilla ja toreilla kuin paita ja perse.
Mun mies tekee tuota myös. Niin rasittavaa, eikä auta yhtään, vaikka sanon siitä.
Meillä taas jäädään monta metriä jälkeen, ei tulla viereen sitten millään.
Osta kelkka/reki niin mies voi vetää sua perässä.
Ulkomailla tästä tunnistaa suomalaisen pariskunnan....
Mä taas tiedän yhden miehen, jonka eukko lyllertää hitaasti runsaan ylipainonsa kanssa ja mies kiltisti vierellä. Eikä se mies (normaalipainoinen) osaa kävellä normaali vauhtia silloinkaan kun on ilman eukkoaan liikenteessä. Huvittavaa. Ja aina myöhässä, joka paikasta.
Meillä kävelee puoli metriä - metrin takana. Saatana.
Meillä sama juttu! Mies painelee edellä eikä edes kuule mitään, vaikka kuinka huutaisi. Todella rasittavaa, kun lapset väsyvät heti alussa. Mies on muissakin tilanteissa ajattelematon, joten olen ajatellut tämän olevan vain yksi itsekkyyden muoto.
Aijaa, mun mies on heti alusta alkaen kulkenu ihan mun vieressä, ei missään nimessä ryntää mun edelle tai jää jälkeen. Ottaa vieläpä itse kädestä kiinni. Voi teitä muita :(
Sori typo otsikossa, siis mies pyyhältää edellä.