Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pyyhältää edellä kun kävellään yhdessä

Vierailija
18.12.2014 |

En ymmärrä miksi se ei voi kävellä "samalla tasolla" vaan sen pitää mennä edellä. Mennään kuitenkin täsmälleen samaa tahtia, kun kerran välimatka säilyy samana. Oon niin totaalisen kyllästynyt puhumaan selälle! Sanon mielle ja se tulee viereen, mutta hetken päästä se taas pyyhältää metrin edellä ja puhuu tietty eteenpäin etten ees kuule mitään mitä se vastailee. Voisko nyt joku valaista onko tää joku luolamiesjuttu UGH johdan naarasta vai mikä?? Ei siis ole vihainen tehdessään noin, vaan tekee niin aina.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori typo otsikossa, siis mies pyyhältää edellä.

Vierailija
22/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun teini aina jättäytyy sen metrin verran, keskustele siinä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähepä ihan kokeilun vuoksi joskus itse pyyhältämään edellä. Pidä huoli, ettei mies pääse ohi ja jatka juttua ihan tavallisesti, ikään kuin hän olisi vierellä ja kuulisi mitä puhut. Vedä oikein kunnolla kaulaa. Rautalankamalli.

Vierailija
24/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää näyttäytyä seurassasi.

Vierailija
25/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies viilettää edellä ja karjasen että lopettaa sen juoksemisen. Kyllä se sitten pysähtyy odottamaan.

Vierailija
26/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kauppaan kävellessäni, edessäni käveli vanhempi pariskunta ja vaimo monta metriä takana kuin miehensä. Vaimo kipitti kovaa vauhtia ukkonsa perässä ja puhui koko ajan. Mies ei ollut huomaavinaankaan vaimoansa. Itse en hyväksyisi tilannetta hetkeäkään.

Vierailija
27/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny jostain mutkasta eri suuntaan ja jatka ysinäsi. Tai kävele takoituksella entistä hiljempaa niin että jäät oikeasti jälkeen kunnolla.

Vierailija
28/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama ongelma! Eikä jää edes metriin. Saattaa korttelin verran vedellä edellä eikä tule missään vaiheessa mieleen katsoa taakse että satunko olemaan vielä messissä. Pari kertaa olen lapsellisuuksissani häipynyt eri reitille ja toinen on ollut ihan ihmeissään kotiiin päästyämme että mihin ihmeeseen sä menit? Ääliö. 

Ja olen siis useaan otteeseen maininnut että musta on typerää ja ylimielisen oloista painaa maailman nokkana eteenpäin seuralaisesta piittaamatta. Ni sitten: "Mikä sulle tuli?" Aargh.

Vierailija
29/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miehelle. Välillä tekee tota vaikka olemme lapsen kanssa. Mä teen katoamistempun useasti tossa tilanteessa.

Vierailija
30/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, kyllä te jaksatte aina haukkua miehiänne milloin mistäkin. Tarttukaa vaikka miehen käsipuoleen ja sanokaa, että nyt et karkaa, jos oikeasti on niin hirmu tärkeää kävellä turuilla ja toreilla kuin paita ja perse.

Vierailija
31/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tuota myös. Niin rasittavaa, eikä auta yhtään, vaikka sanon siitä.

Vierailija
32/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas jäädään monta metriä jälkeen, ei tulla viereen sitten millään.

Vierailija
33/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kelkka/reki niin mies voi vetää sua perässä.

Vierailija
34/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tästä tunnistaa suomalaisen pariskunnan....

Vierailija
35/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tiedän yhden miehen, jonka eukko lyllertää hitaasti runsaan ylipainonsa kanssa ja mies kiltisti vierellä. Eikä se mies (normaalipainoinen) osaa kävellä normaali vauhtia silloinkaan kun on ilman eukkoaan liikenteessä. Huvittavaa. Ja aina myöhässä, joka paikasta.

Vierailija
36/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävelee puoli metriä - metrin takana. Saatana.

Vierailija
37/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu! Mies painelee edellä eikä edes kuule mitään, vaikka kuinka huutaisi. Todella rasittavaa, kun lapset väsyvät heti alussa. Mies on muissakin tilanteissa ajattelematon, joten olen ajatellut tämän olevan vain yksi itsekkyyden muoto.

Vierailija
38/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mun mies on heti alusta alkaen kulkenu ihan mun vieressä, ei missään nimessä ryntää mun edelle tai jää jälkeen. Ottaa vieläpä itse kädestä kiinni. Voi teitä muita :(

Vierailija
39/143 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi