Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Fuzzin M-koko toivottoman iso pojalle, joka on 3 kk, 5880 g ja reisi n. 20 cm

19.01.2006 |

Fuzzin kokotaulukoita on myyjien sivuilla ja sen mukaan koko olis S, mutta... poika kasvaa koko ajan, joten onkohan Fuzzi M liian suuri?

Meillä on yksi S-kokoinen, mutta kun laitan sinne imuksi harson tai ison flanellin, vaippa on niin pallero, että nepit menee viimeiseen / toiseksi viimeiseen säätöön. Eli näitä en haluais kaapin täydeltä ostaa, kun kasvuvaraa ei sitten ole.

Poika on aika hoikkis mahasta, joten oon aatellut, että se Petitekin vois olla sit joskus isompana hänen mallinsa. Jalat vielä toistaiseksi pienet, mutta ei nyt enää mitkään tikut niin kuin vastasyntyneenä.

Muuten ihastuin tuohon Fuzziin ja muihinkin taskuvaippoihin. Ja nyt hotsittaa haalia niitä! (Tarrallisia olen myös ostanut, kotimaisia, ja esim. Napa-Ketuissa koko M on passeli)

Kiva jos joku voi valottaa hieman omia koko-kokemuksiaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ekat vaipat sen kauempaa menneet, joten noin vanhalle ostaisin kyllä M-kokoisia..... Poika on nyt 1v ja M-kokoisilla mennään VIELÄKIN =)

Poika on 77cm ja 9,2 kg joten aikas laiheliini on.... eli ollan nyt sit käytetty M-kokoisia varmaan jus 2-3kk ikäisestä asti.... No totuus on se että huomasin siinä samalla sitten ettei tykätäkkään Fuzzeista niin kamalasti joten niitä on enää käytössä 4kpl johonkin reissuihin joskus.....

Hei jos haluat nopeasti paljon vastauksia tähän kysymykseesi niin käyppä kattomassa http://www.kestovaippainfo.fi/index.php Keskustelupalsta on ERITTÄIN vilkas ja ohjesivut on erittäin monipuoliset....

Vierailija
2/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä s-kokoiset jäivät lyhyiksi Jo tosi aikaisin. M-koko onkinollut käytössä n 4kk ikäisestä ja vielä kin käytössä 1v2kk pojalla (78,3cm/10,3kg) vielä kään ei ole viimeisessä säädössä, mutta kun alettiin niitä käyttämään, ei silti tarvinnut kireimmällekään laittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös M koolla mentiin suurin osa tytön vaippailuista. S kokosia meillä ei ollutkaan.. M:mää ostasin minä tuossa tilanteessa!

Vierailija
4/4 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:ää on hankittu. Tuntui alussa, että reisi jäi ihan paljaaksi mutta tuntuis, että se paksunee koko ajan :-) eli oon uskaltanut jo käyttää M:ää ainakin kotioloissa päiväkäytössä. Edelleen suosikkini on meidän ainokainen S, mutta niitä en hanki lisää.

Kivoja noi taskuvaipat! Poika on niiden kanssa ihan eri muotoinen, kun yleensä käytössä aika pullero sisävaippa ja kuori. Söpö niidenkin kanssa.