Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenosta ja lääkärissä käynnistä

21.04.2006 |

Minulla alkoi alkuraskauden keskenmeno rv 6+ ja nyt on parhaillaan viides vuotopäivä meneillään :(

Tuli vaan mieleen, että oletteko kaikki käyneet tarkistuttamassa tilanteen lääkärillä ja jos olette, niin mihin otitte yhteyttä, terveyskeskukseen, neuvolaan vai suoraan sairaalaan?

Lapsettomuushoidoissa olevilta tilanne varmaan varmistetaan automaattisesti kun ovat muutenkin tarkemmassa seurannassa, näin ainakin minulla silloin aikoinaan, takana yksi tuulimuna rv 8+, mutta nyt kun en ollut vielä kirjoilla missään tämän raskauden kanssa, niin vähän mietityttää, mihin sitä yhteyttä ottaisi jos on tarvis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse tässä mietin samaa...Itsellä tosi varhainen keskenmeno (4+5) eli kai voisi melkein puhua kemiallisesta raskaudesta. Vuoto vain on ollut aika vähäistä... Niinpä mietinkin, josko se pitäisi ultrata... Meillä ei vain neuvolasta ole mitään apua eli pitää soittaa päivystysaika, josta sitten lähetteellä sairaalaan. Siellä sitten ultrataan gynepolilla...

On siis useamman käynnin takana tuo ja siksi ei oikein inspiroi... Mutta pakkohan se on mennä, jos tämä selkäjomotus jatkuu ja vuotoa vain tiputtamalla. Nyt siis 6. vuotopäivä, mutta tässä välissä oli kaksi vuodotonta päivääkin... Yleensä menkat kestää 7-8 päivää ja ovat kyllä tätä runsaammat.

Taustaa sen verran, että takana yksi km viikolla 6+ ja sen jälkeen kaksi tervettä lasta... Nyt kolmannen yritys siis meneillään ja heti kolmannesta kierrosta (imetyksen lopettamisen jälkeen) tärppäsi tämä, joka siis heti meni myös kesken...

Uutta yritystä olisi heti, kun tämä vuoto/olotila tästä paranisi.

Vierailija
2/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä aikaa ultraan, oletko aivan varma,että sinulla on keskenmeno eikä vaan harmitonta vuotoa, minä käivisin sinuna tilanteen tarkistuttamassa varmuuden vuoksi.

Toivottavasti asiat selviää ja toivon mukaan parhain päin.

vauva2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinkin keskenmeno " tarinani" toiseen aloitukseen.

Mutta onhan tässä se " hyvä" , kun jotakin hyvää on keksittävä tässäkin tilanteessa, niin aika monella on tärpännyt keskenmenon jälkeen nopeasti ja usein mennyt sitten loppuun asti hyvin, tosin onhan niitäkin joilla tulee useampi keskenmeno peräkkäin mutta pakko tässä vaiheessa uskoa, että seuraava onnistuu, niin ei tule niin surkea mieli tästä meneillään olevasta keskenmenosta. Ehkä sitten otan yhteyttä neuvolaan ensi viikolla kuitenkin, katsotaan mitä sieltä vastataan.