Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat

Vierailija
13.01.2015 |

Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;o)))

Vierailija
82/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:08"]

Mä en tykkää ruskeista silmistä, epäluotettavat. Tätä vielä vahvistaa se että kaikki tuntemani ruskeasilmäiset puhuu pahaa toisista selän takana.

[/quote]

Uskon varmaan myös horoskooppeihin ja käyt enkeliterapiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on tummanruskeat silmät, muutama luullut kaukaa katsottuna mun silmiä mustiksikin...Haluisin siniset silmät. Tykkään siis myös ruskeista, ne on niin eksoottiset ja lumoavat. Mutta silti siniset silmät on ne söpöimmät. Ihastuksellakin ihanan kirkkaat vaaleansiniset silmät, ei voi vastustaa 😍💗

Vierailija
84/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kirkkaat vaaleanvihreät silmät. Nuorempana vihasin niitä niin paljon, että käytin useamman vuoden ruskeita piilareita.

Optikko kielsi ruskeiden käytön ja jouduin totuttelemaan omiini ja voi kuinka paljon kehuja silmistäni saankaan! Monikaan ei usko, että väri on omani, kuulemma todella harvinainen näky. Nyt osaan tykätä silmistäni :)

Vierailija
85/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Varsinkin lihaksikkaalla miehellä, jolla on vielä luonnonkihara tukka... Mmmmmm!!!!

Vierailija
86/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Minusta ei ole!

Vierailija
87/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä täysin eri mieltä. Ruskeat silmät on täysin tusinasilmät: ne näyttää lähes aina samoilta (joko on vaan vähän tummemman tai vaaleamman ruskeampi) eikä niissä ole sellaista syvyyttä, mitä sinisissä silmissä. Ah, siniset silmät <3

Vierailija
88/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille ruskean silmän näytän!

Vierailija
90/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea luo luottamusta. Ja varsinkin miehellä... NAMUT <3

Siis MAMUT.

91/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät on kauniit vain eläimellä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
92/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teille ruskean silmän näytän!

RIVO-RIITTA, muista lääkkeet

Vierailija
93/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät on upeat kauniilla ihmisillä. Ihme juttu! Itse kyllä ihastelen enemmän sellaisia jäänsinisiä silmiä tai hyvin vaaleanvihreitä silmiä

Vierailija
94/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssilaisten p-reikä on vihreä, ja joillakin on sininen!

Mutta ihmisellä sininen tai vihreä väritys on aivan liian rumaa!

Vierailija
95/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisten mielestä.

Vierailija
96/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme ruskeaa silmää

Vierailija
97/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siniharmaan vihertävät silmät,  ja olen saanut kehuja vain Etelä-Euroopassa ja Afrikassa silmieni kauneudesta ja erikoisuudesta...

Vierailija
98/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirusirppu kirjoitti:

Itellä on tummanruskeat silmät, muutama luullut kaukaa katsottuna mun silmiä mustiksikin...Haluisin siniset silmät. Tykkään siis myös ruskeista, ne on niin eksoottiset ja lumoavat. Mutta silti siniset silmät on ne söpöimmät. Ihastuksellakin ihanan kirkkaat vaaleansiniset silmät, ei voi vastustaa 😍💗

Heh, pakko oli tätä kirjoittamaasi lainata... minun rakkaallani on tummanruskeat silmät ja minusta ovat niin lumoavat, että niitä ei voi vastustaa :) Minulla on vaaleansiniset silmät. Olen joskus harmitellut ja harmittelen vieläkin niiden hailakkuutta. No koskas se ihminen ihan tyytyväinen olisi... En oikein ymmärrä, kun täällä jotkut kommentoivat, että ruskeat silmät eivät olisi "syvät". Olen tästä eri mieltä. Ihan samalla tavalla on ruskeissa silmissä ilmeikkyyttä ja syvyyttä kuin muissakin silmissä minun mielestäni. 

Vierailija
99/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siniset silmat ja olen isokokoinen vaalea pohjoismaalainen. Minuun luotetaan maailmalla ja usein turvaudutaan apuuni. 

Vierailija
100/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmedilla ja Mohamedilla on ruskeat silmat. Luojan kiitos minulla on siniset.