Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat
Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:08"]
Mä en tykkää ruskeista silmistä, epäluotettavat. Tätä vielä vahvistaa se että kaikki tuntemani ruskeasilmäiset puhuu pahaa toisista selän takana.
[/quote]
Uskon varmaan myös horoskooppeihin ja käyt enkeliterapiassa?
Itellä on tummanruskeat silmät, muutama luullut kaukaa katsottuna mun silmiä mustiksikin...Haluisin siniset silmät. Tykkään siis myös ruskeista, ne on niin eksoottiset ja lumoavat. Mutta silti siniset silmät on ne söpöimmät. Ihastuksellakin ihanan kirkkaat vaaleansiniset silmät, ei voi vastustaa 😍💗
Itselläni on kirkkaat vaaleanvihreät silmät. Nuorempana vihasin niitä niin paljon, että käytin useamman vuoden ruskeita piilareita.
Optikko kielsi ruskeiden käytön ja jouduin totuttelemaan omiini ja voi kuinka paljon kehuja silmistäni saankaan! Monikaan ei usko, että väri on omani, kuulemma todella harvinainen näky. Nyt osaan tykätä silmistäni :)
KYLLÄ! Varsinkin lihaksikkaalla miehellä, jolla on vielä luonnonkihara tukka... Mmmmmm!!!!
Oon kyllä täysin eri mieltä. Ruskeat silmät on täysin tusinasilmät: ne näyttää lähes aina samoilta (joko on vaan vähän tummemman tai vaaleamman ruskeampi) eikä niissä ole sellaista syvyyttä, mitä sinisissä silmissä. Ah, siniset silmät <3
nää ei oo ruskeet, nää on namit
http://images5.fanpop.com/image/photos/27900000/ian-ian-somerhalder-279…
Vierailija kirjoitti:
Ruskea luo luottamusta. Ja varsinkin miehellä... NAMUT <3
Siis MAMUT.
Vierailija kirjoitti:
Minä teille ruskean silmän näytän!
RIVO-RIITTA, muista lääkkeet
Ruskeat silmät on upeat kauniilla ihmisillä. Ihme juttu! Itse kyllä ihastelen enemmän sellaisia jäänsinisiä silmiä tai hyvin vaaleanvihreitä silmiä
Marssilaisten p-reikä on vihreä, ja joillakin on sininen!
Mutta ihmisellä sininen tai vihreä väritys on aivan liian rumaa!
Minulla on siniharmaan vihertävät silmät, ja olen saanut kehuja vain Etelä-Euroopassa ja Afrikassa silmieni kauneudesta ja erikoisuudesta...
Sirusirppu kirjoitti:
Itellä on tummanruskeat silmät, muutama luullut kaukaa katsottuna mun silmiä mustiksikin...Haluisin siniset silmät. Tykkään siis myös ruskeista, ne on niin eksoottiset ja lumoavat. Mutta silti siniset silmät on ne söpöimmät. Ihastuksellakin ihanan kirkkaat vaaleansiniset silmät, ei voi vastustaa 😍💗
Heh, pakko oli tätä kirjoittamaasi lainata... minun rakkaallani on tummanruskeat silmät ja minusta ovat niin lumoavat, että niitä ei voi vastustaa :) Minulla on vaaleansiniset silmät. Olen joskus harmitellut ja harmittelen vieläkin niiden hailakkuutta. No koskas se ihminen ihan tyytyväinen olisi... En oikein ymmärrä, kun täällä jotkut kommentoivat, että ruskeat silmät eivät olisi "syvät". Olen tästä eri mieltä. Ihan samalla tavalla on ruskeissa silmissä ilmeikkyyttä ja syvyyttä kuin muissakin silmissä minun mielestäni.
Minulla on siniset silmat ja olen isokokoinen vaalea pohjoismaalainen. Minuun luotetaan maailmalla ja usein turvaudutaan apuuni.
Ahmedilla ja Mohamedilla on ruskeat silmat. Luojan kiitos minulla on siniset.
;o)))