Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat
Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.
Kakka on ruskeaa. Ja muta ja multa.
Maailman kauneimmat silmät ja miehekkäin katse on ruskeasilmäisen miehen jota niin paljon rakastan..
N37
Vierailija kirjoitti:
Itse omistan oikein tumman ruskeat nappisilmät. Olen aina halunnut siniset silmät sillä haluisin värjätä blondiksi hiukseni (nyt ruskeat kastanjan sävyiset) mutta pelkään ettei itselleni sovi blondit hiukset ruskeiden silmien kanssa
Kuule värjää vaan jos muuten passaa sun väritykseen, ihon sävy, kulmat ym..Mun tytöllä 10 v on melkein platinanvaaleat hiukset ja tummanruskeat silmät. Tummemmat silmät kuin mulla, ja olen ruskea hiuksinen ja muutenkin tumma paitsi ihonväri:D
Ei ole kauniimpaa kuin vihreät silmät. Etenkin vaaleamman vihreät, lähes siniset! Myös vihertävät ruskeat ovat todella kauniit.
Minusta kaunein yhdistelmä on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät tai siniset ei vaan koskaan erotu valokuvissa yhtä hyvin ja ole yhtä syvälliset ja tuliset kuin ruskeat silmät.Ooh! Ruskeat silmät on kauneimmat <3
Olen eri mieltä kuvauksellisuudesta. Juuri vihreät silmät ovat kaikkein kauneimmat valokuvissa. Tässä vain yksi esimerkki:
https://pbs.twimg.com/profile_images/3198579496/01f8241bef59dc39a35fb04…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät tai siniset ei vaan koskaan erotu valokuvissa yhtä hyvin ja ole yhtä syvälliset ja tuliset kuin ruskeat silmät.Ooh! Ruskeat silmät on kauneimmat <3
Olen eri mieltä kuvauksellisuudesta. Juuri vihreät silmät ovat kaikkein kauneimmat valokuvissa. Tässä vain yksi esimerkki:
https://pbs.twimg.com/profile_images/3198579496/01f8241bef59dc39a35fb04…
Tässä vielä toinen kuva samasta henkilöstä (jalkapalloilija Ruben Cortada). Upeat silmät:
http://www.theplace2.ru/archive/ruben_cortada/img/poil_de_caractere_20…
Minusta siniset, harmaat, vihreät tai niiden sekoitukset ovat kauneimmat silmien värit.
Kyllä monenlaiset silmät voi olla kauniit. Yhdellä tutulla on kirkkaan meripihkan väriset, jotka on suorastaan häikäisevät auringossa. Tykkään myös omista vihreänharmaista silmistä.
Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.
Kuule, kyllä niistä ruskeista voi tulla jotain muutakin mieleen, jos tuolla tavalla ajattelee
Ruskeissa silmissä ei minun mielestäni ole yhtä paljon optista syvyyttä kuin vaaleammissa. Vihreät, siniset ja harmaat ja niissä olevat eri sävyt näyttävät sijaitsevan syvemmällä, se väri ikään kuin kimmeltää jossain fyysisen tuolla puolen vähän samaan tapaan kuin jalokivi sädehtii.
joissakin vaaleammissa ruskeissakin voi tätä olla, esim. selvä kultainen tai vihreä pilkahdus, mutta joskus vaaleammat ruskeat ovat vain samean näköisiä, jos iiriksen väri on tasainen ilman "kultalankoja".
Vierailija kirjoitti:
Myös p*ska on ruskeaa.
Mä tykkään siitä siis SIITÄ ruskeesta silmästä kyl te tiiätte hei ;)
Itse vaaleana, sinisilmäisenä luonnonblondina sytyn vähän tummemmista ruskeasilmäisistä miehistä. En vain näe vaaleita miehiä seksuaalisesti kiinnostavina. N20
Vierailija kirjoitti:
pojallani on maailman kauneimmat silmät! ne ovat melko syvänsiniset ja niissä on muutamia ruskeita pisteitä. ja päälle pitkät tummat ripset.
aivan ihanat, kyllä tytöt tulee tykkäämään!
Itselläni on niin tummansiniset silmät, että ne näyttävät kaukaa melkein ruskeilta tai mustilta.
Varmasti tykkäävät poikasi kauniista silmistä myös pojat yhtä lailla.
Itsellä ruskeat silmät mutta viehätyn eniten joko todella kirkkaan sinisistä husky-silmistä tai sitten kirkkaista smaragdin vihreistä silmistä. On kiehtovaa miten ihmisellä on voinutkaan muodostua kroppaan luonnostaan sinistä tai vihreää väriä! Vaikka kaikki muu ihmisessä on ns. ruskeaa, keltaista ja punaista eli lihanvärejä. Sitten jostain vain pompsahtaa kaunis järvensininen tai nurmikonvihreä väri silmiin. Luomakunta on niin uskomatonta!
Siis. Mulla on luonnostaan ruskeet silmät, ja oon aina toivonu sinisiä silmiä. Ei se asiaa auta että ruskeita silmiä haukutaan jatkuvasti.
Ja minä itse olen ihan blondi mutta tummanruskeet silmät et juu
Ennpidä ruskeista silmistä, siniset-tai vihreät silmät ovat kauneimmat.